abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 januari 2022 @ 23:54:51 #2
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203087825
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 23:18 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Aangezien ze die maatregelen toch amper gehandhaafd hebben snap ik dat ze voorstander zijn.
Ik snap sws niet waarom de horeca er tegen zou zijn, het is een kwestie van een QR code scannen, ik snap wel dat een groot deel van bevolking er tegen is, want als jij vanavond in een tent staat met 3 mensen die positief getest worden moet je voor het volgende weekend iig negatief getest zijn om in een andere tent te kunnen dansen.

Er valt in dat opzicht dus ook niet transparant te handelen, tenzij dat je als overheid echt wilt gaan handhaven dat elk individu zich regelmatig laat testen en boosteren, dus is een (al dan niet harde) lockdown totdat de piek voorbij is gewoon een betere optie dan 2G.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 08-01-2022 00:02:33 ]
pi_203088195
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 23:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ik snap sws niet waarom de horeca er tegen zou zijn, het is een kwestie van een QR code scannen, ik snap wel dat een groot deel van bevolking er tegen is, want als jij vanavond in een tent staat met 3 mensen die positief getest worden moet je voor het volgende weekend iig negatief getest zijn om in een andere tent te kunnen dansen.

Er valt in dat opzicht dus ook niet transparant te handelen, tenzij dat je als overheid echt wilt gaan handhaven dat elk individu zich regelmatig laat testen en boosteren, dus is een (al dan niet harde) lockdown totdat de piek voorbij is gewoon een betere optie dan 2G.
Een avondje terug in Groningen vorig jaar september was overal QR-code scannen. Alleen een stamgast die terugkwam na een uurtje aan de overkant, hoefde geen code te laten zien. Natuurlijk hoor ik genoeg over de rest van het land.
Toch is dat dus niet genoeg, want zelfs met een booster kan je nog steeds het virus in je krijgen, al valt de schade dan reuze mee. Een sneltest kunnen inscannen zou een aardige bescherming zijn, maar regel dat maar eens.
Hoe vervelend ook, we moeten januari maar eens afwachten en dan eens zien wat de ziekenhuizen doen. Blijft het maar dalen of blijft het gelijk, dan moeten op 1 februari alle niet-essentiële winkels maar weer open, 1 maart de restaurants en 1 april de cafés. Eens met Annemarie van Gaal: de ondernemers houden het niet langer vol zonder steun. Compenseren die hap!
pi_203089687
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 21:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tent blijkt weg te zijn van het waagplein.
https://twitter.com/MenuKaktus/status/1479547547790229505
Gawwwwd die link. Ik heb altijd de gewoonte om verder te scrollen en zat ineens midden in wappietwitterland. Snapte er ff niks van 't is nog vroeg :O
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203090017
quote:
We weten tenminste nu hoe Albert zn beperkende denkvermogen heeft opgelopen.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 8 januari 2022 @ 10:06:20 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203090563
:D

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203090726
quote:
84s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 10:06 schreef Starhopper het volgende:
:D

[ twitter ]
Das ook kinderachtig.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 8 januari 2022 @ 10:23:55 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203090817
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 10:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Das ook kinderachtig.
Waarom?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203090848
quote:
84s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 10:23 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Waarom?
Hilversum is toch de nieuwe hotspot van heroïne gebruikers, juist met die sticker weten de junks dat ze in die straten niet in het openbaar hun shot mogen nemen. :P
  zaterdag 8 januari 2022 @ 10:27:16 #13
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203090868
quote:
Wat _O- :`)

Zo’n kind ook dat de hele dag in de rooklucht zit waarschijnlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203090900
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 10:27 schreef Caland het volgende:

[..]
Wat _O- :`)

Zo’n kind ook dat de hele dag in de rooklucht zit waarschijnlijk.
En de hele dag krijgt te horen dat de overheid kut is en de politie NSB'ers. En in prikken zit gif en daar ga je dood aan.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 11:27:12 #15
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203091452
Staat er vandaag iets op de planning. Ik zit een beetje te twijfelen of ik mss even op het museumplein ga kijken bijvoorbeeld.

Even een soort 3D RLS kijken zeg maar.
pi_203091480
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:27 schreef Tengano het volgende:
Staat er vandaag iets op de planning. Ik zit een beetje te twijfelen of ik mss even op het museumplein ga kijken bijvoorbeeld.

Even een soort 3D RLS kijken zeg maar.
Sowieso Mediapark Hilversum, dat is elke zaterdag. Het bushokje bij de rotonde dan heh, dat is het aangewezen demonstratiegebied :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2022 11:31:20 ]
  zaterdag 8 januari 2022 @ 11:32:58 #17
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203091503
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:30 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Sowieso Mediapark Hilversum, dat is elke zaterdag. Het bushokje bij de rotonde dan heh, dat is het aangewezen demonstratiegebied :')
Dat is vast niet zo massaal als vorige week op Museumplein. Ik volg het niet zo, maar volgens mij staan ze daar ook elke zaterdag. Ik vind grote mensenmassa's altijd wel leuk.
pi_203091518
Laat ik nou gedacht hebben dat Eline een gebiedsverbod zou hebben voor Hilversum. Die heeft zich daar nooit aan gehouden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 8 januari 2022 @ 11:35:49 #19
111260 Charmian
a little joy
pi_203091538
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Laat ik nou gedacht hebben dat Eline een gebiedsverbod zou hebben voor Hilversum. Die heeft zich daar nooit aan gehouden.
Heeft ze ook, maar zolang ze in het bushokje blijft staan of zoiets, dan geldt het niet (zegt ze).
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zaterdag 8 januari 2022 @ 11:36:52 #20
111260 Charmian
a little joy
pi_203091557
Kunnen we weer even in de buidel tasten voor neusbelpukkel
twitter
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203091563
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Laat ik nou gedacht hebben dat Eline een gebiedsverbod zou hebben voor Hilversum. Die heeft zich daar nooit aan gehouden.
Ze mag bij het bushokje staan maar niet verder.
pi_203091579
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:27 schreef Tengano het volgende:
Staat er vandaag iets op de planning. Ik zit een beetje te twijfelen of ik mss even op het museumplein ga kijken bijvoorbeeld.

Even een soort 3D RLS kijken zeg maar.
Vandaag op de Dam een demo, van jongeren
twitter
pi_203091589
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:32 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat is vast niet zo massaal als vorige week op Museumplein. Ik volg het niet zo, maar volgens mij staan ze daar ook elke zaterdag. Ik vind grote mensenmassa's altijd wel leuk.
Misschien vanavond ergens weer een fakkeltocht. Eerste grote protest is maandag in Den Haag bij het bordes Paleis Noordeinde al denk ik dat daar niemand in de buurt gaat komen.. dus waar ze gaan protesteren is nog even afwachten. Museumplein is de 16e en dat wordt groot.
pi_203091601
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:39 schreef StephanL het volgende:

[..]
Vandaag op de Dam een demo, van jongeren
[ twitter ]
Oeh nice.. ^O^
pi_203091629
Staan alweer 3 wappies bij het bushokje in Hilversum.
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/347377330188733/
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 8 januari 2022 @ 11:44:31 #26
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203091635
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:39 schreef StephanL het volgende:

[..]
Vandaag op de Dam een demo, van jongeren
[ twitter ]
Daar komen ook vast wel wat mensen op af. En dan loopt het denk ik gauw vol op de Dam. Ik ben benieuwd of ze een vergunning hebben voor hun demonstratie, maar dat lijkt me niet. De Dam is niet zo geschikt voor die massale coronademonstraties.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 11:47:40 #27
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203091669
Hee, dit is die man die als hondenvoer werd aangeboden vorige week:

https://www.facebook.com/msmleugens/videos/1037123057067770/
pi_203091683
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:47 schreef Tengano het volgende:
Hee, dit is die man die als hondenvoer werd aangeboden vorige week:

https://www.facebook.com/msmleugens/videos/1037123057067770/
Thuiswedstrijd, hij woont ook in Hilversum....
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_203091709
quote:
84s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 10:23 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Waarom?
Nu de wappies flink onder vuur liggen, durven anderen ineens ertegen in te gaan. En dan nog op zo’n kleuterachtige manier.

Toen ik net de krant las en die kop van een Koopmans zag die weer angst aan het zaaien was, en tussen neus en lippen door even mededeelde dat we nog langer op slot gaan blijven, werd ik ook moedeloos omdat het zinloos is. En het zoveel meer kapot maakt.

Het bericht vervolgens van de sportschool in het ziekenhuis van Kuipers erachter aan, maakt me gewoon kwaad. Die interne sportschool is wel open want het personeel moet fit blijven…

Ik kan het ondertussen niet meer volgen hoor, zeker in combinatie met de berichten dat de besmettingen onder ziekenhuispersoneel weer oplopen.

Dus ergens kan ik die demonstranten heel goed volgen.
pi_203091731
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:48 schreef spoilert het volgende:

[..]
Thuiswedstrijd, hij woont ook in Hilversum....
Wat een acteur die vent. Naast zijn uitkering zal hij bij menig castingsbureau staan ingeschreven.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 8 januari 2022 @ 12:00:02 #31
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203091822
Ik denk dat ik iig een printje meeneem zodat ik niet opval met mijn 2 vaccinaties.

  zaterdag 8 januari 2022 @ 12:00:08 #32
111260 Charmian
a little joy
pi_203091823
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
Staan alweer 3 wappies bij het bushokje in Hilversum.
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/347377330188733/
Die knul met die groene mouwen is een soort max de tweede. Zo wordt hij in ieder geval al aangeduid door eline.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203091829
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nu de wappies flink onder vuur liggen, durven anderen ineens ertegen in te gaan. En dan nog op zo’n kleuterachtige manier.

Toen ik net de krant las en die kop van een Koopmans zag die weer angst aan het zaaien was, en tussen neus en lippen door even mededeelde dat we nog langer op slot gaan blijven, werd ik ook moedeloos omdat het zinloos is. En het zoveel meer kapot maakt.

Het bericht vervolgens van de sportschool in het ziekenhuis van Kuipers erachter aan, maakt me gewoon kwaad. Die interne sportschool is wel open want het personeel moet fit blijven…

Ik kan het ondertussen niet meer volgen hoor, zeker in combinatie met de berichten dat de besmettingen onder ziekenhuispersoneel weer oplopen.

Dus ergens kan ik die demonstranten heel goed volgen.
tragisch hoe dingen uit z'n verband worden gehaald. Doen alsof er tientallen mensen in die sportschool van dat ziekenhuis aan het sporten zijn.... Het is ook niet zo dat sporten verboden is.

het is net zoals met dat aantal beschikbare bedden op de IC's, waar couveuses voor baby's bij inbegrepen zitten.

ik probeer het nieuws wel te blijven volgen. onlangs was er een bericht van een viroloog die verwacht dat de pandemie over 3 tot 5 maanden ten einde is.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203091942
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:00 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
tragisch hoe dingen uit z'n verband worden gehaald. Doen alsof er tientallen mensen in die sportschool van dat ziekenhuis aan het sporten zijn.... Het is ook niet zo dat sporten verboden is.

het is net zoals met dat aantal beschikbare bedden op de IC's, waar couveuses voor baby's bij inbegrepen zitten.

ik probeer het nieuws wel te blijven volgen. onlangs was er een bericht van een viroloog die verwacht dat de pandemie over 3 tot 5 maanden ten einde is.
Sportschool dicht is alle sportscholen dicht, niet ff uitzondering maken.
Of mogen kamerleden wel naar hun favoriete kroeg omdat zij behoefte hebben aan de vrijdagmiddagborrel?

Ook zoiets, kapper zijn dicht maar benieuwd of ze bij de beëdiging allemaal lang haar hebben.

Regels die je een ander oplegt, die je als bestuurders ook zelf na te komen.
pi_203091947
gisteravond zat Gommers bij Op1. Die geeft aan dat het kabinet bij besluitvorming naar meer dingen kijkt dan alleen het advies van het OMT.

vervolgens op social media meteen 'Nu Gommers functie elders heeft zegt hij nu iets heel anders!!11!!'.
zucht... nee, Gommers is altijd al open geweest over de gang van zaken. Weetje, je kunt voor iedereen ook nooit goed doen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203091963
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
gisteravond zat Gommers bij Op1. Die geeft aan dat het kabinet bij besluitvorming naar meer dingen kijkt dan alleen het advies van het OMT.

vervolgens op social media meteen 'Nu Gommers functie elders heeft zegt hij nu iets heel anders!!11!!'.
zucht... nee, Gommers is altijd al open geweest over de gang van zaken. Weetje, je kunt voor iedereen ook nooit goed doen.
Kuipers bedoel je? Die heeft een functie elders.
pi_203091985
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Kuipers bedoel je? Die heeft een functie elders.
Diederik Gommers treed ook terug als voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care. Zijn tijd zit er op als voorzitter. Daar zit verder niets achter.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203092028
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nu de wappies flink onder vuur liggen, durven anderen ineens ertegen in te gaan. En dan nog op zo’n kleuterachtige manier.

Toen ik net de krant las en die kop van een Koopmans zag die weer angst aan het zaaien was, en tussen neus en lippen door even mededeelde dat we nog langer op slot gaan blijven, werd ik ook moedeloos omdat het zinloos is. En het zoveel meer kapot maakt.

Het bericht vervolgens van de sportschool in het ziekenhuis van Kuipers erachter aan, maakt me gewoon kwaad. Die interne sportschool is wel open want het personeel moet fit blijven…

Ik kan het ondertussen niet meer volgen hoor, zeker in combinatie met de berichten dat de besmettingen onder ziekenhuispersoneel weer oplopen.

Dus ergens kan ik die demonstranten heel goed volgen.
Waarom is dat angst zaaien? Of ben je er zelf gevoelig voor? Het is wat je er zelf in wilt zien heh. Angst zaaien... zo praten die wappies ook. Besmettingen lopen overal op niet alleen onder ziekenhuispersoneel. Koploper is Amsterdam, niet zo raar na afgelopen zondag, of is dat een complot en kloppen de cijfers niet?

De enige die echt onrust en "angst" zaaien zijn de FvD en de demonstranten. Overal is een oplossing voor, de geschiedenis herhaalt zich niet maar houdt wel van rijmen.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 12:20:58 #39
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203092030
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:13 schreef ootjekatootje het volgende:
Ook zoiets, kapper zijn dicht maar benieuwd of ze bij de beëdiging allemaal lang haar hebben.
Check deze:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203092035
Ik wil eerst weten hoe die fitnessruimte in gebruik is. Het lijkt mij dat patiënten die voor hun behandeling baat hebben bij zo'n sportfaciliteit deze moeten kunnen gebruiken.

Als het een ruimte is die open is voor publiek (wat ik niet verwacht) dan is het een andere zaak. Dan zou half Nederland daar kunnen gaan sporten.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203092060
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ook zoiets, kapper zijn dicht maar benieuwd of ze bij de beëdiging allemaal lang haar hebben.
Iedereen kan toch een schaar oppakken en knippen? Het is geen raketwetenschap heh, kapper zijn.
Conscience do cost.
pi_203092069
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik wil eerst weten hoe die fitnessruimte in gebruik is. Het lijkt mij dat patiënten die voor hun behandeling baat hebben bij zo'n sportfaciliteit deze moeten kunnen gebruiken.

Als het een ruimte is die open is voor publiek (wat ik niet verwacht) dan is het een andere zaak. Dan zou half Nederland daar kunnen gaan sporten.
Exact.
pi_203092099
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:23 schreef ems. het volgende:

[..]
Iedereen kan toch een schaar oppakken en knippen? Het is geen raketwetenschap heh, kapper zijn.
Ook dat, je mag gewoon een kapper thuis ontvangen.
Waar is dat zelfdenkend en oplossend vermogen van veel mensen gebleven? 60.000 jaar "beschaving" en het lijkt wel alsof we niet meer weten hoe simpel leven en overleven kan zijn.
pi_203092108
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik wil eerst weten hoe die fitnessruimte in gebruik is. Het lijkt mij dat patiënten die voor hun behandeling baat hebben bij zo'n sportfaciliteit deze moeten kunnen gebruiken.

Als het een ruimte is die open is voor publiek (wat ik niet verwacht) dan is het een andere zaak. Dan zou half Nederland daar kunnen gaan sporten.
Het is voor personeel, normaal 25 personen nu 8 personen te gelijk.

Kuipers geeft als reden dat er een uitzondering is omdat zijn personeel fit moet kunnen blijven, en die opmerking is helemaal fout. Iedereen zou fit moeten kunnen blijven.
pi_203092128
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:25 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Ook dat, je mag gewoon een kapper thuis ontvangen.
Hoeft geeneens een kapper te zijn. Elke hangjas met vingers en een schaar kan haar wel een klein beetje bijknippen.
quote:
Waar is dat zelfdenkend en oplossend vermogen van veel mensen gebleven? 60.000 jaar "beschaving" en het lijkt wel alsof we niet meer weten hoe simpel leven en overleven kan zijn.
Dat is dan ook het probleem. De mensen die spannend doen over de lengte van het haar van Mark Rutte zijn, op zijn best, kappers en alles wat daaronder bungelt :+
Conscience do cost.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 12:27:15 #46
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203092144
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Het is voor personeel, normaal 25 personen nu 8 personen te gelijk.

Kuipers geeft als reden dat er een uitzondering is omdat zijn personeel fit moet kunnen blijven, en die opmerking is helemaal fout. Iedereen zou fit moeten kunnen blijven.
Iedereen kan fit blijven, heb je geen sportschool voor nodig. Gewoon wandeltochten met fakkels houden is al een oplossing :P
pi_203092156
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Het is voor personeel, normaal 25 personen nu 8 personen te gelijk.

Kuipers geeft als reden dat er een uitzondering is omdat zijn personeel fit moet kunnen blijven, en die opmerking is helemaal fout. Iedereen zou fit moeten kunnen blijven.
Geef ze het voordeel van de twijfel. De sportschool is dus wel dicht, alleen voor personeel toegankelijk. Niet zo raar, onze fitnessruimte van het kantoor is ook alleen voor personeel geopend.

Laten we niet doen alsof we een groot overschot hebben aan zorgpersoneel.
Al die ophef om kleine details. Wappies zullen altijd wel iets vinden om over te etteren. Ze kunnen zich ook laten vaccineren en doorgaan met hun leven.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203092189
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:27 schreef AchJa het volgende:

[..]
Tondeuse ftw! *O*
Dat sowieso, maar dat is natuurlijk ook niet voor iedereen de oplossing.
pi_203092211
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:20 schreef Tengano het volgende:

[..]
Check deze:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Kwam ik tegen in een wappie-chat ergens.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2022 12:33:29 ]
pi_203092213
Je kan ook je voordeel ermee doen en een webshop voor tondeuses beginnen. Tondeuses en vriezers vliegen de winkels uit sinds de pandemie.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203092256
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:20 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Waarom is dat angst zaaien? Of ben je er zelf gevoelig voor? Het is wat je er zelf in wilt zien heh. Angst zaaien... zo praten die wappies ook. Besmettingen lopen overal op niet alleen onder ziekenhuispersoneel. Koploper is Amsterdam, niet zo raar na afgelopen zondag, of is dat een complot en kloppen de cijfers niet?

De enige die echt onrust en "angst" zaaien zijn de FvD en de demonstranten. Overal is een oplossing voor, de geschiedenis herhaalt zich niet maar houdt wel van rijmen.
Mijn schoonmoeder is er nogal gevoelig voor. Dus die hangt straks weer in paniek aan de telefoon.
  Moderator zaterdag 8 januari 2022 @ 12:35:03 #53
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203092267
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:31 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Kwam ik tegen in een wappie-chat ergens.
:D ik zie dit als humor, maar zo bedoelen ze het natuurlijk niet
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 8 januari 2022 @ 12:36:09 #54
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203092281
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:31 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Kwam ik tegen in een wappie-chat ergens.
Dat begint ook een beetje saai te worden. Iedereen waar men het niet eens is, is van het andere geslacht
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 8 januari 2022 @ 12:47:57 #55
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203092443
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nu de wappies flink onder vuur liggen, durven anderen ineens ertegen in te gaan. En dan nog op zo’n kleuterachtige manier.

Je weet dat deze stickers al een tijdje bestaan en geplakt worden? :')
twitter

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203092459
Wel bijzonder trouwens.. "Wij gaan door waar andere stoppen!" En Eline staat niet in Hilversum.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 8 januari 2022 @ 12:49:37 #57
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203092465
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:49 schreef JohnWickPic het volgende:
Wel bijzonder trouwens.. "Wij gaan door waar andere stoppen!" En Eline staat niet in Hilversum.
Eline durft niet meer :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203092506
quote:
84s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:49 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Eline durft niet meer :')
Maar ze zegt wel dat ze Max gaat bezoeken in de P.I. Of dat gaat gebeuren wil ik ook nog wel eens zien. Gisteren was ze heel even online in Den Haag, is hem daarna gepeerd en laat Steffie op het Binnenhof schreeuwen.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 13:07:51 #59
3542 Gia
User under construction
pi_203092693
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Sportschool dicht is alle sportscholen dicht, niet ff uitzondering maken.
Of mogen kamerleden wel naar hun favoriete kroeg omdat zij behoefte hebben aan de vrijdagmiddagborrel?

Ook zoiets, kapper zijn dicht maar benieuwd of ze bij de beëdiging allemaal lang haar hebben.

Regels die je een ander oplegt, die je als bestuurders ook zelf na te komen.
Mijn man en zoon hebben geen lang haar en komen nooit bij de kapper.
Tondeuze met opzetstukken werkt prima.
  Beste debater 2022 zaterdag 8 januari 2022 @ 13:48:45 #60
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203093216
Dat geneuzel over die sportscholen steeds...

Alsof het een kerk is.

Ga gewoon buiten rondrennen en kap met dat gemier.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_203093219
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:07 schreef Gia het volgende:

[..]
Mijn man en zoon hebben geen lang haar en komen nooit bij de kapper.
Tondeuze met opzetstukken werkt prima.
Precies. Ik heb een kappersschaar gekocht bij Bol, youtube aangeslingerd en voila, ik knip mijn kinderen nu zelf. Het is geen rocketscience.
pi_203093227
quote:
84s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:47 schreef [uStarhopper[/url] het volgende:

[..]
Je weet dat deze stickers al een tijdje bestaan en geplakt worden? :')
[ [uhttps://twitter.com/De_Ro(...)331656683521]twitter[/url] ]
[ twitter
Thanks! Even bestellen! :P
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 8 januari 2022 @ 13:52:13 #63
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203093251
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:49 schreef Pippalena het volgende:

[..]
Thanks! Even bestellen! :P
_O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203093392
quote:
84s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:47 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je weet dat deze stickers al een tijdje bestaan en geplakt worden? :')
[ twitter ]
[ twitter ]
Nee, want die zooi hebben we hier niet.
pi_203093447
Lnn is ook live. Ergens waar een winkel open is :D
https://www.facebook.com/LNNMEDIANL/videos/354686396468979

En een trekker _O_
pi_203093528
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:10 schreef StephanL het volgende:
Lnn is ook live. Ergens waar een winkel open is :D
https://www.facebook.com/LNNMEDIANL/videos/354686396468979

En een trekker _O_
TREKKER!!!
Het is in Oldeberkoop. Waar? Oldeberkoop.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:19:05 #67
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203093616
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:16 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
TREKKER!!!
Het is in Oldeberkoop. Waar? Oldeberkoop.
https://www.facebook.com/LNNMEDIANL/videos/227905792833795
Hier kwam een agent en twee boa’s. En later kwamen de trekkers de boel beveiligen :D
pi_203093622
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:19 schreef AchJa het volgende:

[..]
Gvd, dat is hier om de hoek!
Als ik de mogelijkheid had was ik naar je toegekomen om samen SHUT UP!!! te gaan lopen schreeuwen daar :D
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:26:02 #70
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203093688
Albert Snappie is live in Amsterdam
https://www.facebook.com/(...)eos/370470248219352/
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:29:06 #72
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203093722
quote:
84s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:49 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Eline durft niet meer :')
Die is gewoon overstuur omdat haar koffietafel het gisteren bijna begaf,is nu met youri aan het kijken of er geen onherstelbare schade is toegericht.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:30:22 #73
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203093743
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:26 schreef JohnWickPic het volgende:
Albert Snappie is live in Amsterdam
https://www.facebook.com/(...)eos/370470248219352/
Als ze nu bij me langs zouden lopen, zou ik gewoon schnappi aan zetten(boxen op het balkon, deur dicht).
pi_203093760
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:26 schreef JohnWickPic het volgende:
Albert Snappie is live in Amsterdam
https://www.facebook.com/(...)eos/370470248219352/
Ze hebben hun eigen Irma mee O+
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_203093775
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:31 schreef spoilert het volgende:

[..]
Ze hebben hun eigen Irma mee O+
Wie is die spreker? Het broertje van Koos Koets?
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:32:40 #76
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203093777
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:31 schreef spoilert het volgende:

[..]
Ze hebben hun eigen Irma mee O+
Heeft eline nu ook pluus met andere handgebaren?
pi_203094038
Ik ga het weer afzetten, dat slappe gelul kan je zo omdraaien.. "Als Hugo de Jonge zegt dat je een onderbroek op je hoofd moet doen om het virus tegen te gaan zal het merendeel dat nog doen ook" = Als Thierry zegt dat je paardenontwormer moet slikken doen de meeste wappies dat ook.

Het is een kuttijd, deal with it..
pi_203094073
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:48 schreef JohnWickPic het volgende:
Ik ga het weer afzetten, dat slappe gelul kan je zo omdraaien.. "Als Hugo de Jonge zegt dat je een onderbroek op je hoofd moet doen om het virus tegen te gaan zal het merendeel dat nog doen ook" = Als Thierry zegt dat je paardenontwormer moet slikken doen de meeste wappies dat ook.

Het is een kuttijd, deal with it..
Het is idd een jank verhaal, ga lekker in je safespace zitten of zo....
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_203094102
Best gezellig daar in Oldeberkoop. Beetje die nostalgische sfeer van vroeger toen het leven nog eenvoudig was, zo'n 2 jaar geleden.

:P
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_203094113
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Best gezellig daar in Oldeberkoop. Beetje die nostalgische sfeer van vroeger toen het leven nog eenvoudig was, zo'n 2 jaar geleden.

:P
Ben ik ook weer naar omgeschakeld, lekker trekkers kieken.
pi_203094130
Hahaha, matten! LIEFDE!!
pi_203094134
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Best gezellig daar in Oldeberkoop. Beetje die nostalgische sfeer van vroeger toen het leven nog eenvoudig was, zo'n 2 jaar geleden.

:P
Er gaat niks boven bier drinken op straat met je neef die ook je oom kan zijn....
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_203094148
Oe, bijna een matpartij.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 8 januari 2022 @ 14:55:56 #84
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203094152
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:55 schreef spoilert het volgende:

[..]
Er gaat niks boven bier drinken op straat met je neef die ook je oom kan zijn....
Dat is alleen op de biblebelt :+
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:57:41 #85
13456 AchJa
Shut up!!!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 8 januari 2022 @ 14:58:21 #86
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203094180
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:57 schreef AchJa het volgende:

[..]
Daar is je stamboom een cirkel.
Als stamboomonderzoeker lijkt me dat wel een leuke uitdaging hahahaha
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:58:46 #87
111260 Charmian
a little joy
pi_203094184
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:48 schreef JohnWickPic het volgende:
Ik ga het weer afzetten, dat slappe gelul kan je zo omdraaien.. "Als Hugo de Jonge zegt dat je een onderbroek op je hoofd moet doen om het virus tegen te gaan zal het merendeel dat nog doen ook" = Als Thierry zegt dat je paardenontwormer moet slikken doen de meeste wappies dat ook.

Het is een kuttijd, deal with it..
Ik wilde wat achtergrondgeluid bij het opruimen van wat laadjes...maar een dikke mute inderdaad. Wan gelul!
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:59:43 #88
111260 Charmian
a little joy
pi_203094198
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Best gezellig daar in Oldeberkoop. Beetje die nostalgische sfeer van vroeger toen het leven nog eenvoudig was, zo'n 2 jaar geleden.

:P
Doe eens linkje geven alsjeblieft! Ik had die per ongeluk weggeklikt.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203094219
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:59 schreef Charmian het volgende:

[..]
Doe eens linkje geven alsjeblieft! Ik had die per ongeluk weggeklikt.
https://www.facebook.com/LNNMEDIANL/videos/325830185917977

Ik zie Eline ook rondlopen zonder pruik en make-up, dan heet ze Jan Huzen geloof ik.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 15:03:48 #90
111260 Charmian
a little joy
pi_203094245
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:01 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
https://www.facebook.com/LNNMEDIANL/videos/325830185917977

Ik zie Eline ook rondlopen zonder pruik en make-up, dan heet ze Jan Huzen geloof ik.
_O- creepy guy is het
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zaterdag 8 januari 2022 @ 15:09:09 #91
111260 Charmian
a little joy
pi_203094307
Als die lui nu allemaal wat kopen in die winkel. Maar het is alleen maar een klein beetje hangen en lummelen met z'n allen.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203094377
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:09 schreef Charmian het volgende:
Als die lui nu allemaal wat kopen in die winkel. Maar het is alleen maar een klein beetje hangen en lummelen met z'n allen.
Dubbel vangen, naast kopen kan je ook doneren....

https://www.doneeractie.nl/help-solstice-oldeberkoop/-59089
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  zaterdag 8 januari 2022 @ 15:16:54 #93
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203094436
Wat verkopen ze daar onder de toonbank?
pi_203094443
Ik zou er naar binnen gaan en vragen of ze ook mondkapjes verkopen.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 15:18:14 #95
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203094464
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:17 schreef JohnWickPic het volgende:
Ik zou er naar binnen gaan en vragen of ze ook mondkapjes verkopen.
Nee joh, die hebben ws een geheim menu met valium, morfine en LSD enzo.
pi_203094472
De plaatselijke DJ is wel een enorme "The Cure" fan zo te horen.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  zaterdag 8 januari 2022 @ 15:20:54 #97
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203094507
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:18 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De plaatselijke DJ is wel een enorme "The Cure" fan zo te horen.
Of hij is de rest van zn cds vergeten...
  zaterdag 8 januari 2022 @ 15:21:02 #98
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_203094508
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:18 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De plaatselijke DJ is wel een enorme "The Cure" fan zo te horen.
Dacht al "Freakshow" te herkennen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 8 januari 2022 @ 15:22:46 #99
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203094542
Anneke heeft een soort van Sgt Pepper jas aan.
pi_203094641


Ja joh.. en over 2 jaar spoelt je wc alleen nog maar door als je je QR gescand hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2022 15:29:30 ]
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 8 januari 2022 @ 15:30:26 #101
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203094677
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:28 schreef JohnWickPic het volgende:
[ afbeelding ]

Ja joh.. en over 2 jaar spoelt je wc alleen nog maar door als je je QR gescand hebt.
wtf zeg. :D Wat snuiven sommige mensen?
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  zaterdag 8 januari 2022 @ 15:30:37 #102
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203094686
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:28 schreef JohnWickPic het volgende:
[ afbeelding ]

Ja joh.. en over 2 jaar spoelt je wc alleen nog maar door als je je QR gescand hebt.
Want we hebben nog meer personen nodig die dan maar van het balkon af pissen.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 15:33:20 #103
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203094744
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:30 schreef Olga het volgende:

[..]
wtf zeg. :D Wat snuiven sommige mensen?
QR is een goede manier om te bestellen, maar ze zijn denk ik bang dat ze straks bij moeten bepalen voor een gratis test oid.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 15:34:59 #104
111260 Charmian
a little joy
pi_203094771
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:28 schreef JohnWickPic het volgende:
[ afbeelding ]

Ja joh.. en over 2 jaar spoelt je wc alleen nog maar door als je je QR gescand hebt.
Ik betrapte mezelf laatst op een wappiegedachte. Ik liep bij de Lidl naar binnen en zag in m'n linker ooghoek een QR code afbeelding op een poster. Ik dacht 'goffer ik heb mijn mobieltje niet bij me en word straks de winkel uitgeschopt'. Bleek gewoon een QR-code voor de aanbiedingen te zijn :@ :')
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zaterdag 8 januari 2022 @ 15:35:50 #105
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203094789
De DJ draait niet eens het title theme van Solstice.

pi_203094798
  zaterdag 8 januari 2022 @ 15:37:11 #107
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203094812
quote:
Wilde je ze zegenen dan?
pi_203094841
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Wilde je ze zegenen dan?
Echt, hoeveel fouten kan iemand maken in zo'n klein stukje tekst..
pi_203094858
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:34 schreef Charmian het volgende:

[..]
Ik betrapte mezelf laatst op een wappiegedachte. Ik liep bij de Lidl naar binnen en zag in m'n linker ooghoek een QR code afbeelding op een poster. Ik dacht 'goffer ik heb mijn mobieltje niet bij me en word straks de winkel uitgeschopt'. Bleek gewoon een QR-code voor de aanbiedingen te zijn :@ :')
Niet gek laten maken joh.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2022 15:40:17 ]
  zaterdag 8 januari 2022 @ 15:42:03 #110
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 8 januari 2022 @ 15:42:26 #111
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203094895
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
QR is een goede manier om te bestellen, maar ze zijn denk ik bang dat ze straks bij moeten bepalen voor een gratis test oid.
Dat snap ik. Ik betaal ook via QR als ik via mijn laptop betaal. Maar dat heeft geen bal te maken met corona en qr
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203094935
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:30 schreef Olga het volgende:

[..]
wtf zeg. :D Wat snuiven sommige mensen?
Als je echt iets bizars wilt lezen... Dit figuur ken ik van vroeger, is een intelligente man en een zeer goede programmeur, Helemaal doorgedraaid..
https://zaplog.pro/post/2(...)n-te-stoppen-in-2022

Het is schokkend om te zien hoe sommige mensen volledig van het pad af raken en totaal verdwaald raken. Triest soms ook of zelfs zonde.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 8 januari 2022 @ 15:47:33 #113
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203094990
:D

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 8 januari 2022 @ 15:55:15 #114
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203095080
quote:
Zullen die gasten van de Nachtwacht wel weer gedaan hebben, die hebben immers genoeg geld om op te komen voor hun eigen belangen.
pi_203095130
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:44 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Als je echt iets bizars wilt lezen... Dit figuur ken ik van vroeger, is een intelligente man en een zeer goede programmeur, Helemaal doorgedraaid..
https://zaplog.pro/post/2(...)n-te-stoppen-in-2022

Het is schokkend om te zien hoe sommige mensen volledig van het pad af raken en totaal verdwaald raken. Triest soms ook of zelfs zonde.
Savalle, die is toch al twintig jaar doorgedraaid? Is ie tegenwoordig niet gewoon fitness-instructeur? Tussendoor maakt hij zich in ieder geval redelijk vaak belachelijk op Twitter.
anonieme razernist
pi_203095168
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:59 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Savalle, die is toch al twintig jaar doorgedraaid? Is ie tegenwoordig niet gewoon fitness-instructeur? Tussendoor maakt hij zich in ieder geval redelijk vaak belachelijk op Twitter.
20 jaar geleden viel het echt nog mee en viel er ook nog een normaal gesprek mee te voeren. De laatste jaren is die echt helemaal doorgedraaid. Ik weet niet wat hij nu doet, wel dat hij zo goed als fulltime bezig is met complotzooi..Nou deed hij dat vroeger ook maar dan op de manier zoals zaken als JFK en nog redelijk onderbouwd en zo, hoe die nu bezig is is gewoon absurd. Zonde.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 8 januari 2022 @ 16:07:59 #117
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203095251
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:44 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Als je echt iets bizars wilt lezen... Dit figuur ken ik van vroeger, is een intelligente man en een zeer goede programmeur, Helemaal doorgedraaid..
https://zaplog.pro/post/2(...)n-te-stoppen-in-2022

Het is schokkend om te zien hoe sommige mensen volledig van het pad af raken en totaal verdwaald raken. Triest soms ook of zelfs zonde.
WTF heb ik zojuist gelezen? :D

Het is gewoon triest als iemand idd zover heen is. Ik ben ook kritisch maar wel gezond kritisch. Maar dat kan dus niet volgens hen, want je moet het met hun eens zijn anders ben je of een trol of een schaap.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203095345
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 16:02 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
20 jaar geleden viel het echt nog mee en viel er ook nog een normaal gesprek mee te voeren. De laatste jaren is die echt helemaal doorgedraaid. Ik weet niet wat hij nu doet, wel dat hij zo goed als fulltime bezig is met complotzooi..Nou deed hij dat vroeger ook maar dan op de manier zoals zaken als JFK en nog redelijk onderbouwd en zo, hoe die nu bezig is is gewoon absurd. Zonde.
Ik rondde het getal een beetje naar boven af, zo lang ken ik hem nog niet. Op de een of andere manier had ik het idee gekregen dat hij erg rijk was geworden met iets, bitcoins of iets dergelijks.
anonieme razernist
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 8 januari 2022 @ 16:39:37 #119
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203095670
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:44 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Als je echt iets bizars wilt lezen... Dit figuur ken ik van vroeger, is een intelligente man en een zeer goede programmeur, Helemaal doorgedraaid..
https://zaplog.pro/post/2(...)n-te-stoppen-in-2022

Het is schokkend om te zien hoe sommige mensen volledig van het pad af raken en totaal verdwaald raken. Triest soms ook of zelfs zonde.
WTF :D _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203096522
De revolutie is vandaag in Friesland begonnen.

Oldeberkoop, een mooi dorpje in Friesland. Ik was daar een half jaar geleden nog, in het kader van een linkse kunstroute die daar was uitgezet door de plaatselijke, linkse, subsidie snuivende kunstenaars. Nou zijn mijn vrouw en ik allebei salonsocialisten, dus daar moesten we natuurlijk naartoe. En na een paar uur gedeugd te hebben was het uitrusten op een bankje op de Brink, vlak bij het plaatstalen beeldje van de Geit van Oldeberkoop.

Tegenover dat bankje was een winkel met kleertjes die vrouwen versieren en overige prullaria. Dus daar moest mijn vrouw even kijken, en ze kwam terug met een donkergroen, met nepbladgoud versierd jasje. De winkelierster had haar na het afrekenen willen trakteren op foldertjes van Willem Engel en diverse andere Covidexploitanten, maar daar bedankte mijn vrouw vriendelijk, doch beslist voor. Wij zijn namelijk niet alleen salonsocialisten, maar ook deugers en schapen. Als we ergens een broertje aan dood hebben is het wel aan zelf nadenken en onderzoek doen op Youtube.

Laat dat nou net de winkel zijn die vandaag in Oldeberkoop gewoon openging, als protest tegen de dictatuur!

In de video van LNN horen we: "We steunen een ondernemer die gewoon opengaat."
Vervolgens zien we een meneer met een mutsje op met de woorden "GEZOND VERSTAND", die zegt 'Nou weer eventjes Oldeberkoop, de witte-pakken-actie is ook net voorbij gekomen, de straat is hier gedeeltelijk geblokkeerd, aardige massa mensen, d'r komen nog steeds mensen aan, nou, woon je in de buurt, Oldeberkoop, kom lekker langs'.

Vervolgens zien we tien mensen in witte pakken die in een vreugdeloze polonaise de volgende bordjes meedragen:

ZEG NEE TEGEN DE QR-CODE
ONZE REGERING LIEGT TEGEN ONS
HET GAAT NIET OM EEN VIRUS
SAMEN STERK IS ONS WAPEN!
HET GAAT OM TOTALE CONTROLE
HET STOPT ALS WIJ "NEE" ZEGGEN!
GELOOF JE DIT ECHT?
GA JIJ VOOR DE ZOVEELSTE PRIK?
HET STOPT ALLEEN ALS JE NEE ZEGT
JE STAAT NIET ALLEEN!

Opmerkingen en vragen die me verder niet zoveel zeggen, maar ik geef het even mee. Oplettende lezertjes zullen wel begrijpen wat er wordt bedoeld.
(Ik snap al die leuzen sowieso niet. LIEFDE. VRIJHEID. GEEN DICTATUUR. Tja, daar is geen zinnig mens tegen. Laten ze dan gewoon roepen: IKKE IKKE IKKE. WIL NERGENS IN BEPERKT WORDEN. Maar dit terzijde.)

Vervolgens komt er een Friese bijna-boomer in beeld die blij verklaart: "Is toch Friesland dat geschiedenis schrijft hè. Blijkbaar zorgen wij weer voor de ommekeer. Fryslan! Oldeberkeep!"
En iemand anders in de massa van honderd man en een paardekop roept: "De revolutie begint in Friesland!"
Voorts bestond de massa vooral uit mensen die elkaar filmden, zoals het tegenwoordig hoort op een beetje manifestatie.

Oh, en er waren ook nog twee of drie trekkers met authentieke boeren en een Defendvlag.

En als ik het goed heb begrepen hield deze revolutie in dat diezelfde massa een agent en twee BOA's heeft tegengehouden door gewoon vreedzaam voor de deur van de winkel te blijven staan! Nou, toen begreep die agent wel dat ie maar beter weer weg kon gaan en zijn paperassen maar niet moest overhandigen. Dus dankzij deze vreedzame revolutie komt de lockdown-boete nu gewoon via de post.

(De kunstroute kan ik overigens aanraden, al was het alleen maar vanwege het deelnemen van Peter Hiemstra. Oldeberkoop! Volgende zomer! Linkse kunst!)
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 8 januari 2022 @ 18:01:35 #121
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203096585
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 17:55 schreef OllieA het volgende:
De revolutie is vandaag in Friesland begonnen.

Oldeberkoop, een mooi dorpje in Friesland. Ik was daar een half jaar geleden nog, in het kader van een linkse kunstroute die daar was uitgezet door de plaatselijke, linkse, subsidie snuivende kunstenaars. Nou zijn mijn vrouw en ik allebei salonsocialisten, dus daar moesten we natuurlijk naartoe. En na een paar uur gedeugd te hebben was het uitrusten op een bankje op de Brink, vlak bij het plaatstalen beeldje van de Geit van Oldeberkoop.

Tegenover dat bankje was een winkel met kleertjes die vrouwen versieren en overige prullaria. Dus daar moest mijn vrouw even kijken, en ze kwam terug met een donkergroen, met nepbladgoud versierd jasje. De winkelierster had haar na het afrekenen willen trakteren op foldertjes van Willem Engel en diverse andere Covidexploitanten, maar daar bedankte mijn vrouw vriendelijk, doch beslist voor. Wij zijn namelijk niet alleen salonsocialisten, maar ook deugers en schapen. Als we ergens een broertje aan dood hebben is het wel aan zelf nadenken en onderzoek doen op Youtube.

Laat dat nou net de winkel zijn die vandaag in Oldeberkoop gewoon openging, als protest tegen de dictatuur!

In de video van LNN horen we: "We steunen een ondernemer die gewoon opengaat."
Vervolgens zien we een meneer met een mutsje op met de woorden "GEZOND VERSTAND", die zegt 'Nou weer eventjes Oldeberkoop, de witte-pakken-actie is ook net voorbij gekomen, de straat is hier gedeeltelijk geblokkeerd, aardige massa mensen, d'r komen nog steeds mensen aan, nou, woon je in de buurt, Oldeberkoop, kom lekker langs'.

Vervolgens zien we tien mensen in witte pakken die in een vreugdeloze polonaise de volgende bordjes meedragen:

ZEG NEE TEGEN DE QR-CODE
ONZE REGERING LIEGT TEGEN ONS
HET GAAT NIET OM EEN VIRUS
SAMEN STERK IS ONS WAPEN!
HET GAAT OM TOTALE CONTROLE
HET STOPT ALS WIJ "NEE" ZEGGEN!
GELOOF JE DIT ECHT?
GA JIJ VOOR DE ZOVEELSTE PRIK?
HET STOPT ALLEEN ALS JE NEE ZEGT
JE STAAT NIET ALLEEN!

Opmerkingen en vragen die me verder niet zoveel zeggen, maar ik geef het even mee. Oplettende lezertjes zullen wel begrijpen wat er wordt bedoeld.
(Ik snap al die leuzen sowieso niet. LIEFDE. VRIJHEID. GEEN DICTATUUR. Tja, daar is geen zinnig mens tegen. Laten ze dan gewoon roepen: IKKE IKKE IKKE. WIL NERGENS IN BEPERKT WORDEN. Maar dit terzijde.)

Vervolgens komt er een Friese bijna-boomer in beeld die blij verklaart: "Is toch Friesland dat geschiedenis schrijft hè. Blijkbaar zorgen wij weer voor de ommekeer. Fryslan! Oldeberkeep!"
En iemand anders in de massa van honderd man en een paardekop roept: "De revolutie begint in Friesland!"
Voorts bestond de massa vooral uit mensen die elkaar filmden, zoals het tegenwoordig hoort op een beetje manifestatie.

Oh, en er waren ook nog twee of drie trekkers met authentieke boeren en een Defendvlag.

En als ik het goed heb begrepen hield deze revolutie in dat diezelfde massa een agent en twee BOA's heeft tegengehouden door gewoon vreedzaam voor de deur van de winkel te blijven staan! Nou, toen begreep die agent wel dat ie maar beter weer weg kon gaan en zijn paperassen maar niet moest overhandigen. Dus dankzij deze vreedzame revolutie komt de lockdown-boete nu gewoon via de post.

(De kunstroute kan ik overigens aanraden, al was het alleen maar vanwege het deelnemen van Peter Hiemstra. Oldeberkoop! Volgende zomer! Linkse kunst!)
Als bonivatius nu geleefd had, had hij zich niet voor zn leven hoeven vrezen.

Daarbij sinds wanneer spreektmen in Friesland onderling ABN tenzij dat het om VVDers gaat die hun broccante winkeltje open willen stellen voor mensen die liever naar de Action gaan voor een goedkope imitatie.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 18:05:48 #122
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203096633
Ik word echt shijtziek van die 'hippe' ondernemers die hun winkeltje eenmalig openstellen om quitte te draaien voor deze mongolen,ik begrijp ze wel,aangezien ze toch ook van waar afmoeten komen die je over een half jaar niet meer aan de straatstenen kwijt raakt, maar dan nog.
pi_203096654
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:55 schreef spoilert het volgende:

[..]
Er gaat niks boven bier drinken op straat met je neef die ook je oom kan zijn....
:D
  zaterdag 8 januari 2022 @ 18:10:53 #124
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203096687
Vandaag dus geen 'strijd' geweld -O- maar wellicht geeft dit nog enige voldoening.

https://www.telegraaf.nl/(...)-in-vaccinatiestraat
pi_203096770
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 18:10 schreef Tengano het volgende:
Vandaag dus geen 'strijd' geweld -O- maar wellicht geeft dit nog enige voldoening.

https://www.telegraaf.nl/(...)-in-vaccinatiestraat
Wel een beetje teleurgesteld in de strijders, er waren meerdere dagen van verzet belooft, het hele land zou plat gaan. Wat krijgen we? Een paar bibberende studenten op de Dam en een paar vervelio's bij een te dure Action in een Friesland..... -O-
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 8 januari 2022 @ 18:20:10 #126
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203096813
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 17:55 schreef OllieA het volgende:
De revolutie is vandaag in Friesland begonnen.

Oldeberkoop, een mooi dorpje in Friesland. Ik was daar een half jaar geleden nog, in het kader van een linkse kunstroute die daar was uitgezet door de plaatselijke, linkse, subsidie snuivende kunstenaars. Nou zijn mijn vrouw en ik allebei salonsocialisten, dus daar moesten we natuurlijk naartoe. En na een paar uur gedeugd te hebben was het uitrusten op een bankje op de Brink, vlak bij het plaatstalen beeldje van de Geit van Oldeberkoop.

Tegenover dat bankje was een winkel met kleertjes die vrouwen versieren en overige prullaria. Dus daar moest mijn vrouw even kijken, en ze kwam terug met een donkergroen, met nepbladgoud versierd jasje. De winkelierster had haar na het afrekenen willen trakteren op foldertjes van Willem Engel en diverse andere Covidexploitanten, maar daar bedankte mijn vrouw vriendelijk, doch beslist voor. Wij zijn namelijk niet alleen salonsocialisten, maar ook deugers en schapen. Als we ergens een broertje aan dood hebben is het wel aan zelf nadenken en onderzoek doen op Youtube.

Laat dat nou net de winkel zijn die vandaag in Oldeberkoop gewoon openging, als protest tegen de dictatuur!

In de video van LNN horen we: "We steunen een ondernemer die gewoon opengaat."
Vervolgens zien we een meneer met een mutsje op met de woorden "GEZOND VERSTAND", die zegt 'Nou weer eventjes Oldeberkoop, de witte-pakken-actie is ook net voorbij gekomen, de straat is hier gedeeltelijk geblokkeerd, aardige massa mensen, d'r komen nog steeds mensen aan, nou, woon je in de buurt, Oldeberkoop, kom lekker langs'.

Vervolgens zien we tien mensen in witte pakken die in een vreugdeloze polonaise de volgende bordjes meedragen:

ZEG NEE TEGEN DE QR-CODE
ONZE REGERING LIEGT TEGEN ONS
HET GAAT NIET OM EEN VIRUS
SAMEN STERK IS ONS WAPEN!
HET GAAT OM TOTALE CONTROLE
HET STOPT ALS WIJ "NEE" ZEGGEN!
GELOOF JE DIT ECHT?
GA JIJ VOOR DE ZOVEELSTE PRIK?
HET STOPT ALLEEN ALS JE NEE ZEGT
JE STAAT NIET ALLEEN!

Opmerkingen en vragen die me verder niet zoveel zeggen, maar ik geef het even mee. Oplettende lezertjes zullen wel begrijpen wat er wordt bedoeld.
(Ik snap al die leuzen sowieso niet. LIEFDE. VRIJHEID. GEEN DICTATUUR. Tja, daar is geen zinnig mens tegen. Laten ze dan gewoon roepen: IKKE IKKE IKKE. WIL NERGENS IN BEPERKT WORDEN. Maar dit terzijde.)

Vervolgens komt er een Friese bijna-boomer in beeld die blij verklaart: "Is toch Friesland dat geschiedenis schrijft hè. Blijkbaar zorgen wij weer voor de ommekeer. Fryslan! Oldeberkeep!"
En iemand anders in de massa van honderd man en een paardekop roept: "De revolutie begint in Friesland!"
Voorts bestond de massa vooral uit mensen die elkaar filmden, zoals het tegenwoordig hoort op een beetje manifestatie.

Oh, en er waren ook nog twee of drie trekkers met authentieke boeren en een Defendvlag.

En als ik het goed heb begrepen hield deze revolutie in dat diezelfde massa een agent en twee BOA's heeft tegengehouden door gewoon vreedzaam voor de deur van de winkel te blijven staan! Nou, toen begreep die agent wel dat ie maar beter weer weg kon gaan en zijn paperassen maar niet moest overhandigen. Dus dankzij deze vreedzame revolutie komt de lockdown-boete nu gewoon via de post.

(De kunstroute kan ik overigens aanraden, al was het alleen maar vanwege het deelnemen van Peter Hiemstra. Oldeberkoop! Volgende zomer! Linkse kunst!)
Mooie beelden van mensen die niet op de wappies zaten te wachten. "Jullie wonen hier niet eens" _O-

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 8 januari 2022 @ 18:20:52 #127
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203096825
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Het is voor personeel, normaal 25 personen nu 8 personen te gelijk.

Kuipers geeft als reden dat er een uitzondering is omdat zijn personeel fit moet kunnen blijven, en die opmerking is helemaal fout. Iedereen zou fit moeten kunnen blijven.
Ik denk dat je voor bepaalde groepen die direct te maken hebben met jouw gezondheid, als je in het ergste geval in het ziekenhuis terecht komt, wel een uitzondering mag maken en ze iig de kans moet geven om zich conditioneel op peil te houden.

Natuurlijk zou iedereen fit moeten kunnen blijven, maar in dit opzicht geef ik een chirurg die mij evt behandelen moet toch echt het voordeel van de twijfel tov de uitbater van het fitnesscentrum, al is het alleen omdat de uitbater mij niet kan behandelen als de chirurg het fysiek niet meer trekt.

[ Bericht 2% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 08-01-2022 18:26:11 ]
pi_203096837
quote:
_O- _O_
pi_203097056
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 17:55 schreef OllieA het volgende:
De revolutie is vandaag in Friesland begonnen.

Oldeberkoop, een mooi dorpje in Friesland. Ik was daar een half jaar geleden nog, in het kader van een linkse kunstroute die daar was uitgezet door de plaatselijke, linkse, subsidie snuivende kunstenaars. Nou zijn mijn vrouw en ik allebei salonsocialisten, dus daar moesten we natuurlijk naartoe. En na een paar uur gedeugd te hebben was het uitrusten op een bankje op de Brink, vlak bij het plaatstalen beeldje van de Geit van Oldeberkoop.

Tegenover dat bankje was een winkel met kleertjes die vrouwen versieren en overige prullaria. Dus daar moest mijn vrouw even kijken, en ze kwam terug met een donkergroen, met nepbladgoud versierd jasje. De winkelierster had haar na het afrekenen willen trakteren op foldertjes van Willem Engel en diverse andere Covidexploitanten, maar daar bedankte mijn vrouw vriendelijk, doch beslist voor. Wij zijn namelijk niet alleen salonsocialisten, maar ook deugers en schapen. Als we ergens een broertje aan dood hebben is het wel aan zelf nadenken en onderzoek doen op Youtube.

Laat dat nou net de winkel zijn die vandaag in Oldeberkoop gewoon openging, als protest tegen de dictatuur!

In de video van LNN horen we: "We steunen een ondernemer die gewoon opengaat."
Vervolgens zien we een meneer met een mutsje op met de woorden "GEZOND VERSTAND", die zegt 'Nou weer eventjes Oldeberkoop, de witte-pakken-actie is ook net voorbij gekomen, de straat is hier gedeeltelijk geblokkeerd, aardige massa mensen, d'r komen nog steeds mensen aan, nou, woon je in de buurt, Oldeberkoop, kom lekker langs'.

Vervolgens zien we tien mensen in witte pakken die in een vreugdeloze polonaise de volgende bordjes meedragen:

ZEG NEE TEGEN DE QR-CODE
ONZE REGERING LIEGT TEGEN ONS
HET GAAT NIET OM EEN VIRUS
SAMEN STERK IS ONS WAPEN!
HET GAAT OM TOTALE CONTROLE
HET STOPT ALS WIJ "NEE" ZEGGEN!
GELOOF JE DIT ECHT?
GA JIJ VOOR DE ZOVEELSTE PRIK?
HET STOPT ALLEEN ALS JE NEE ZEGT
JE STAAT NIET ALLEEN!

Opmerkingen en vragen die me verder niet zoveel zeggen, maar ik geef het even mee. Oplettende lezertjes zullen wel begrijpen wat er wordt bedoeld.
(Ik snap al die leuzen sowieso niet. LIEFDE. VRIJHEID. GEEN DICTATUUR. Tja, daar is geen zinnig mens tegen. Laten ze dan gewoon roepen: IKKE IKKE IKKE. WIL NERGENS IN BEPERKT WORDEN. Maar dit terzijde.)

Vervolgens komt er een Friese bijna-boomer in beeld die blij verklaart: "Is toch Friesland dat geschiedenis schrijft hè. Blijkbaar zorgen wij weer voor de ommekeer. Fryslan! Oldeberkeep!"
En iemand anders in de massa van honderd man en een paardekop roept: "De revolutie begint in Friesland!"
Voorts bestond de massa vooral uit mensen die elkaar filmden, zoals het tegenwoordig hoort op een beetje manifestatie.

Oh, en er waren ook nog twee of drie trekkers met authentieke boeren en een Defendvlag.

En als ik het goed heb begrepen hield deze revolutie in dat diezelfde massa een agent en twee BOA's heeft tegengehouden door gewoon vreedzaam voor de deur van de winkel te blijven staan! Nou, toen begreep die agent wel dat ie maar beter weer weg kon gaan en zijn paperassen maar niet moest overhandigen. Dus dankzij deze vreedzame revolutie komt de lockdown-boete nu gewoon via de post.

(De kunstroute kan ik overigens aanraden, al was het alleen maar vanwege het deelnemen van Peter Hiemstra. Oldeberkoop! Volgende zomer! Linkse kunst!)
Goed stuk!
  zaterdag 8 januari 2022 @ 18:51:54 #130
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203097219
quote:
84s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 18:20 schreef Starhopper het volgende:
Mooie beelden van mensen die niet op de wappies zaten te wachten. "Jullie wonen hier niet eens" _O-

[ twitter ]
Wappies gaan in Alderbekeap of all places bijdehand lopen doen... :')

Anyway, dat is in de Stellingwarven, dat zijn krumproaters... Die lullen geen Fries maar een mengeling van Gronings, Drents en Fries doorelkaar heen, komt door de geschiedenis van dat gebied. De werkverschaffing van de Maatschappij van Weldadigheid...
pi_203097273
quote:
84s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 18:20 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Mooie beelden van mensen die niet op de wappies zaten te wachten. "Jullie wonen hier niet eens" _O-

[ twitter ]
Friezen *O* *O* *O*

Dit zie je straks veel vaker, bij ons in het winkelcentrum werden 2 schreeuwende wappie wijven ook verwijderd uit het centrumpje al is het niet zo netjes, het was wel een opluchting voor winkelend publiek.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 19:01:35 #132
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203097353
Ik zie er een beetje van komen dat de wap_gemeenschap zich agressief op gaat stellen naar winkeliers om daar ongewenst binnen te komen, zodra het 2G beleid geeffectueerd wordt en de economie weer opengaat. En dat gaat dan waarschijnlijk ook tot handgemenen leiden, vanwege alle frustraties en woede aan die kant doordat ze zich buitengesloten voelen.

Nu raakt alle ellende iedereen nog, maar ik verwacht toch dat ze het probleem straks alleen bij de ongevaccineerden laten liggen. En als je dit type mensen achterstelt weet je wat je kunt verwachten. Wel weer interessant voor nieuw videomateriaal in dit topic, maar wellicht te onhoudbaar in de maatschappij op lange duur. Dan kun je pas echt verzet verwachten.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 19:06:09 #133
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203097418
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 19:01 schreef Tengano het volgende:
Ik zie er een beetje van komen dat de wap_gemeenschap zich agressief op gaat stellen naar winkeliers om daar ongewenst binnen te komen, zodra het 2G beleid geeffectueerd wordt en de economie weer opengaat. En dat gaat dan waarschijnlijk ook tot handgemenen leiden, vanwege alle frustraties en woede aan die kant doordat ze zich buitengesloten voelen.
Gezien de KOZP'ers die al die chocolade Pieten lopen te slopen zou me dat niks verbazen...

quote:
Nu raakt alle ellende iedereen nog, maar ik verwacht toch dat ze het probleem straks alleen bij de ongevaccineerden laten liggen. En als je dit type mensen achterstelt weet je wat je kunt verwachten. Wel weer interessant voor nieuw videomateriaal in dit topic, maar wellicht te onhoudbaar in de maatschappij op lange duur. Dan kun je pas echt verzet verwachten.
Van wie? Die paar lui? De vaccinatiebereidheid ligt hier in Nederland op iets van 95%... Die paar jankers worden wel in het gareel getikt.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 19:07:08 #134
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203097435
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 19:01 schreef Tengano het volgende:
Ik zie er een beetje van komen dat de wap_gemeenschap zich agressief op gaat stellen naar winkeliers om daar ongewenst binnen te komen, zodra het 2G beleid geeffectueerd wordt en de economie weer opengaat. En dat gaat dan waarschijnlijk ook tot handgemenen leiden, vanwege alle frustraties en woede aan die kant doordat ze zich buitengesloten voelen.

Nu raakt alle ellende iedereen nog, maar ik verwacht toch dat ze het probleem straks alleen bij de ongevaccineerden laten liggen. En als je dit type mensen achterstelt weet je wat je kunt verwachten. Wel weer interessant voor nieuw videomateriaal in dit topic, maar wellicht te onhoudbaar in de maatschappij op lange duur. Dan kun je pas echt verzet verwachten.
2G is gezien de politieke en sociale verhoudingen ws niet eens haalbaar laatstaan te handhaven.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 8 januari 2022 @ 19:07:34 #135
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203097438
twitter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 8 januari 2022 @ 19:09:44 #136
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203097470
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 19:06 schreef AchJa het volgende:
Van wie? Die paar lui? De vaccinatiebereidheid ligt hier in Nederland op iets van 95%... Die paar jankers worden wel in het gareel getikt.
Dat zal wel een omslag vragen van het justitiele apperaat, die er de laatste decennia eerder op getraind zijn om escallatie te voorkomen, dan om actief te handhaven.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 19:17:27 #137
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203097591
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 19:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
2G is gezien de politieke en sociale verhoudingen ws niet eens haalbaar laatstaan te handhaven.
Doe normaal. Die lockdowns zijn niet haalbaar. Ondernemers, horeca en winkeliers gaan hier aan kapot. Hier kun je niet mee door blijven gaan en bovendien is men het aan die kant ook zat. Plus dat het ook de overheid (wij allemaal dus) te veel geld kost. De huidige manier om met deze epidemie te dealen is financieel gewoon niet haalbaar meer en gelukkig hebben we in Den Haag nog genoeg mensen met een koopmansgeest.

2G is gewoon een kwestie van tijd, tenzij op termijn dat virus zodanig muteert dat het nog beheersbare en acceptabele gevolgen heeft voor de bevolking en de capaciteitsbelasting van de zorg.

Maar alles op slot houden is gewoon geen optie meer. Niet voor niets dat er na 2 jaar geroepen wordt: Wat is nou de lange termijn visie? Nou 2G bijvoorbeeld. Weinig mis mee. Laat het probleem liggen, daar waar het thuishoort. Dan kunnen de antivaxers hun spulletjes gewoon via internet bestellen of heel misschien via click en collect, of anders een gevaccineerde kennis of familielid even vragen.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 19:19:20 #138
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203097620
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 19:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dat zal wel een omslag vragen van het justitiele apperaat, die er de laatste decennia eerder op getraind zijn om escallatie te voorkomen, dan om actief te handhaven.
Het gaat niet om het justitiele apparaat maar om de Nederlanders zelf. Het is nu net alsof die wappiebeweging een omvang heeft van miljoenen mensen maar het zijn maar een handjevol. Als die lui zich straks met alles en iedereen gaan bemoeien is de overgrote meerderheid dat vanzelf zat.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 19:20:52 #139
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203097641
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 19:19 schreef AchJa het volgende:
Het gaat niet om het justitiele apparaat maar om de Nederlanders zelf. Het is nu net alsof die wappiebeweging een omvang heeft van miljoenen mensen maar het zijn maar een handjevol. Als die lui zich straks met alles en iedereen gaan bemoeien is de overgrote meerderheid dat vanzelf zat.
Eigenlijk heeft Marcron hier al een flinke voorzet voor gegeven.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 8 januari 2022 @ 19:21:07 #140
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203097645
twitter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203097662
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 18:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ik denk dat je voor bepaalde groepen die direct te maken hebben met jouw gezondheid, als je in het ergste geval in het ziekenhuis terecht komt, wel een uitzondering mag maken en ze iig de kans moet geven om zich conditioneel op peil te houden.

Natuurlijk zou iedereen fit moeten kunnen blijven, maar in dit opzicht geef ik een chirurg die mij evt behandelen moet toch echt het voordeel van de twijfel tov de uitbater van het fitnesscentrum, al is het alleen omdat de uitbater mij niet kan behandelen als de chirurg het fysiek niet meer trekt.
Je zou eerder een uitzondering verwachten voor degene die veel risico lopen op een ic opname, lijkt me ook veel zinvoller en logischer om iemand met een veel te hoog bmi te laten sporten.

Personeel kan net als elke andere gezonde burger ook buiten rondjes rennen.

Maar we denken daar anders over en dat kan.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 8 januari 2022 @ 19:22:44 #142
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203097675
twitter



Als dit al is gepost hier , sorry dan :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 8 januari 2022 @ 19:27:14 #143
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203097734
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 19:22 schreef puzziepie het volgende:
[ twitter ]
Als dit al is gepost hier , sorry dan :@
Max denkt dat ie op de goede weg zit zegt ie >:O

Zijn moeder zal vast trots op hem zijn :)
  zaterdag 8 januari 2022 @ 19:32:04 #144
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203097800
Dit is ook wel een speciaal soort hoor... Zaniken dat hij "onnodig" besmet is geraakt op zijn volstrekt onnodige vakantie naar Gran Canaria... Het is natuurlijk allemaal de schuld van TUI... :') _!

twitter
pi_203098822
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 19:17 schreef Tengano het volgende:

[..]
Doe normaal. Die lockdowns zijn niet haalbaar. Ondernemers, horeca en winkeliers gaan hier aan kapot. Hier kun je niet mee door blijven gaan en bovendien is men het aan die kant ook zat. Plus dat het ook de overheid (wij allemaal dus) te veel geld kost. De huidige manier om met deze epidemie te dealen is financieel gewoon niet haalbaar meer en gelukkig hebben we in Den Haag nog genoeg mensen met een koopmansgeest.

2G is gewoon een kwestie van tijd, tenzij op termijn dat virus zodanig muteert dat het nog beheersbare en acceptabele gevolgen heeft voor de bevolking en de capaciteitsbelasting van de zorg.

Maar alles op slot houden is gewoon geen optie meer. Niet voor niets dat er na 2 jaar geroepen wordt: Wat is nou de lange termijn visie? Nou 2G bijvoorbeeld. Weinig mis mee. Laat het probleem liggen, daar waar het thuishoort. Dan kunnen de antivaxers hun spulletjes gewoon via internet bestellen of heel misschien via click en collect, of anders een gevaccineerde kennis of familielid even vragen.
Eens.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 20:31:47 #146
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_203098990
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 19:32 schreef AchJa het volgende:
Dit is ook wel een speciaal soort hoor... Zaniken dat hij "onnodig" besmet is geraakt op zijn volstrekt onnodige vakantie naar Gran Canaria... Het is natuurlijk allemaal de schuld van TUI... :') _!

[ twitter ]
Ah die droefneus weer.

https://images0.persgroep(...)8&desiredformat=webp

Zal ook wel meer aan vooraf gegaan zijn. Sensatie mannetje.
pi_203099004
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 19:32 schreef AchJa het volgende:
Dit is ook wel een speciaal soort hoor... Zaniken dat hij "onnodig" besmet is geraakt op zijn volstrekt onnodige vakantie naar Gran Canaria... Het is natuurlijk allemaal de schuld van TUI... :') _!

[ twitter ]
En dan bij thuiskomst meteen bezoek ontvangen uit een risico groep… 8)7
Terwijl jezelf al twijfels hebt of je het hebt opgelopen.
pi_203099047
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 19:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Je zou eerder een uitzondering verwachten voor degene die veel risico lopen op een ic opname, lijkt me ook veel zinvoller en logischer om iemand met een veel te hoog bmi te laten sporten.

Personeel kan net als elke andere gezonde burger ook buiten rondjes rennen.

Maar we denken daar anders over en dat kan.
Faciliteiten op de werkplek mogen nou eenmaal openblijven. Een bedrijfsrestaurant hoeft ook niet opeens dicht omdat reguliere restaurants dicht moeten.
pi_203099072
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 19:22 schreef puzziepie het volgende:
[ twitter ]

Als dit al is gepost hier , sorry dan :@
Eh, ja. Eerder gepost door jouzelf. Een kwartiertje voor deze post.

Gaat alles goed met je?
pi_203099288
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 20:35 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Eh, ja. Eerder gepost door jouzelf. Een kwartiertje voor deze post.

Gaat alles goed met je?
Het zijn twee verschillende filmpjes toch?
pi_203099352
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 20:45 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Het zijn twee verschillende filmpjes toch?
Ik zie het nu inderdaad. De vraag of het wel helemaal goed gaat zal ik dus eens even op mezelf gaan betrekken.
pi_203099398
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 20:48 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik zie het nu inderdaad. De vraag of het wel helemaal goed gaat zal ik dus eens even op mezelf gaan betrekken.
Het is de schuld van de vaccins! :P
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 8 januari 2022 @ 20:52:33 #153
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203099423
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 20:51 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Het is de schuld van de vaccins! :P
_O-
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203099526
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 20:48 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik zie het nu inderdaad. De vraag of het wel helemaal goed gaat zal ik dus eens even op mezelf gaan betrekken.
Huehue.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 8 januari 2022 @ 20:58:53 #155
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203099579
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 20:35 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Eh, ja. Eerder gepost door jouzelf. Een kwartiertje voor deze post.

Gaat alles goed met je?
Ik zie het nu, Ik heb de verkeerde gepost.
Met mij gaat het verder prima.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 8 januari 2022 @ 21:43:02 #156
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203100621
twitter


:')
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203101090
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 21:43 schreef Olga het volgende:
[ twitter ]

:')
Nou, de GGD gaat ook voor de tribunalen! Ik heb namelijk even onderzoek gedaan.. 3D GEPRINTE WATTENSTAAFJES!!!
https://www.rivm.nl/nieuw(...)t-voor-covid-19-test

En watten zijn van katoen, maar dat is niet biologisch katoen!

quote:
Genetisch gemodificeerd katoen

Tijdens het telen en verwerken van katoen kunnen chemische stoffen als (kunst)mest en bestrijdingsmiddelen gebruikt worden. Om minder bestrijdingsmiddelen te hoeven gebruiken wordt onder andere in India, Amerika en China genetisch gemodificeerd katoen verbouwd. Genetisch gemodificeerd katoen betekent dat het DNA van de katoenplant is aangepast. Deze aanpassing zorgt ervoor dat de plant een stofje aanmaakt dat insecten doodt die van de plant eten. Hierdoor hoeven telers minder bestrijdingsmiddelen te gebruiken om de plant te laten groeien. De Europese Autoriteit voor Voedselveiligheid (EFSA) beoordeeld of genetisch gemodificeerd katoen naar de EU geïmporteerd mag worden.
!!!!!!!! STOP MET HET AANPASSEN VAN DNA !!!!!!!
!!!!!!!! STOP DE GENOCIDE !!!!!!!!
!!!!!!!! STOP DE GIFSTAAF VAN BILL GATES !!!!!!!
pi_203101166
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 21:43 schreef Olga het volgende:
[ twitter ]

:')
het eind is zoek op deze manier....jezus wat een dom volk is het toch :r
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 8 januari 2022 @ 22:31:57 #159
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203101794
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 22:02 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Nou, de GGD gaat ook voor de tribunalen! Ik heb namelijk even onderzoek gedaan.. 3D GEPRINTE WATTENSTAAFJES!!!
https://www.rivm.nl/nieuw(...)t-voor-covid-19-test

En watten zijn van katoen, maar dat is niet biologisch katoen!
[..]
!!!!!!!! STOP MET HET AANPASSEN VAN DNA !!!!!!!
!!!!!!!! STOP DE GENOCIDE !!!!!!!!
!!!!!!!! STOP DE GIFSTAAF VAN BILL GATES !!!!!!!
Je bent wat op het spoor !!!!!

Wie weet staat er nog wat op social media :+
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 8 januari 2022 @ 22:34:23 #160
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203101856
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 22:06 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]
het eind is zoek op deze manier....jezus wat een dom volk is het toch :r
Iets anders kan je toch ook niet zeggen met deze domme hersenkronkels? Het word gewoon steeds triester.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  zaterdag 8 januari 2022 @ 22:57:31 #161
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 8 januari 2022 @ 23:02:50 #162
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203102457
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 22:57 schreef AchJa het volgende:
Ik ga hier even doorheen bladeren: https://t.me/s/AVVvaccinatieschade

Een Telegramgroep voor vaccinatieschade! Daar moeten hilarische berichten tussen staan.
Ik verdoe daar mijn tijd niet meer mee. Ik ben afgehaakt na die verhalen over die pedo netwerken en die kelder onder die pizzeria.

Ik snap alleen nog steeds niet hoe deze mensen in hun complot het doodgaan van al die mensen verklaren, met name in het begin dan. Echt geen idee, maar dat moet vast een rare kronkel zijn.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 23:12:59 #163
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203102628
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 23:02 schreef Tengano het volgende:

Ik verdoe daar mijn tijd niet meer mee. Ik ben afgehaakt na die verhalen over die pedo netwerken en die kelder onder die pizzeria.

Ik snap alleen nog steeds niet hoe deze mensen in hun complot het doodgaan van al die mensen verklaren, met name in het begin dan. Echt geen idee, maar dat moet vast een rare kronkel zijn.
Ik lach me kapot daar...

Er is ook zo'n poll gaande en ondertussen kent iets van 35 procent van de deelnemers wel meerdere lui die iets ernstigs overgehouden hebben aan een vaccin of er aan dood zijn gegaan. Het zijn meestal vier in totaal, collega, vriend van een vriendin, oom van 51 etc... Maar dan kennen die lui alleen al meer mensen die er iets aan over hebben gehouden dan het totaal aan deelnemers aan die poll... _O-

Zou heel Nederland meegedaan hebben aan die poll dan zouden 150% van de Nederlanders iets ernstigs opgelopen hebben of er aan dood zijn gegaan... Bovenop de deelnemers van de poll ansich dan. _O-
pi_203102747
anonieme razernist
pi_203102764
Ik heb ook vaccinatieschade, sinds mijn vaccinaties en booster heb ik een enorme hekel aan wappies en snappies gekregen.
pi_203102812
quote:
Godsamme, echt.. zucht.
pi_203102868
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 23:19 schreef JohnWickPic het volgende:
Ik heb ook vaccinatieschade, sinds mijn vaccinaties en booster heb ik een enorme hekel aan wappies en snappies gekregen.
Morgen krijg ik mijn booster *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_203102939
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 22:57 schreef AchJa het volgende:
Ik ga hier even doorheen bladeren: https://t.me/s/AVVvaccinatieschade

Een Telegramgroep voor vaccinatieschade! Daar moeten hilarische berichten tussen staan.
Het zijn vooral Belgen daar? Hun site eindigt iig op .be
Maar verder lijkt het vooral op een soort Lareb meldpunt voor extreme gevallen

quote:
Dit dus. Mijn schoonvader, 68, kreeg na twee prikken een stijf been. Op een dag werd hij wakker: linkerkant gezicht verlamd, mond scheef, oog scheef. (Spaanse) huisarts zegt: "stress".
Op zich heugelijk nieuws "Op een dag werd hij wakker" :P

quote:
ik ken nog 2 jongens de ene zakte in elkaar iets met hart en een andere jongen acute leukemie met herseninfarct
:') :')
Wat een bizarre groep figuren daar _O-
pi_203103037
Ik heb een kip laten vaccineren tegen vogelgriep en nu legt hij gouden eieren.
pi_203104481
twitter
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 9 januari 2022 @ 07:56:58 #171
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203104981
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 23:34 schreef JohnWickPic het volgende:
Ik heb een kip laten vaccineren tegen vogelgriep en nu legt hij gouden eieren.
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 9 januari 2022 @ 08:26:11 #172
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_203105144
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 03:14 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
_O-
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_203105851
quote:
jaaaaa djotta djotta wareh-Karin-gekkie is terug. Waar is de MK dash gebleven? Niet meer in tienvoud? ;)

Ze brabbelt iets in de zin van 'god' in het hebreews.
https://nl.wikipedia.org/wiki/JHWH

Hier gaat dat gekke mens er op in
https://www.instagram.com/p/CYJ_-TjqFgB/

'het gaat over god, dat je met hem in contact komt'.
Jaaa ja, een of andere vage hebreewse zin moet iedereen in contact brengen met god?

[ Bericht 4% gewijzigd door spectrumanalyser op 09-01-2022 10:11:45 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203106183
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 09:55 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
jaaaaa djotta djotta wareh-Karin-gekkie is terug. Waar is de MK dash gebleven? Niet meer in tienvoud? ;)

Ze brabbelt iets in de zin van 'god' in het hebreews.
https://nl.wikipedia.org/wiki/JHWH

Hier gaat dat gekke mens er op in
https://www.instagram.com/p/CYJ_-TjqFgB/

'het gaat over god, dat je met hem in contact komt'.
Jaaa ja, een of andere vage hebreewse zin moet iedereen in contact brengen met god?
http://www.myredeemerlives.com/namesofgod/yhwh-mkaddesh.html
pi_203106210
Als ik het goed begrepen heb gaat het vandaag weer los in Brussel.
pi_203106324
Mocht je Karin ergens tegenkomen, zeg dat de postcodeloterij haar rode jas terug wilt hebben.

Zeg daar dan bij:
https://voice.reverso.net(...)l9em16gg16nXnNeaPw==

Hebreews voor 'kan ik mijn hond in jouw tuin laten poepen?'
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203106389
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 10:19 schreef JohnWickPic het volgende:
Als ik het goed begrepen heb gaat het vandaag weer los in Brussel.
Het voordeel van België is dat ze daar koffie op een terras kunnen drinken ipv zelf thermoskannen mee moeten nemen. ;)
pi_203106390
Die Karin ook weer _O- gaat ze dit nu ook bij Kuipers doen? Of zou ze stiekem gewoon verliefd zijn op Hugo? :@

Erik legt corona even uit:
https://www.brighteon.com/52799e44-942a-48a3-8221-5e50fd01f330

Knap mens als je 20 minutenlang zo veel onzin en zo'n stem kunt aanhoren. :')
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_203106944
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 10:32 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Erik legt corona even uit:
https://www.brighteon.com/52799e44-942a-48a3-8221-5e50fd01f330

Knap mens als je 20 minutenlang zo veel onzin en zo'n stem kunt aanhoren. :')
Wat een gek :') R.I.P. GGZ bezuinigingen ;(
pi_203107238
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203107269
The Sun verwacht nogal wat, die gaan zo live vanuit Amsterdam.


Iemand meer informatie over deze demo?
pi_203107487
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 11:38 schreef StephanL het volgende:
The Sun verwacht nogal wat, die gaan zo live vanuit Amsterdam.


Iemand meer informatie over deze demo?
Die zitten er een weekje naast, misschien denken ze dat er elke week een demo is? OF, en dat zou tamelijk briljant zijn wat dus twijfelachtig is, de aankondiging van de 16e is een grote hoks. Een afleidingsmanouvre en staat al dat volk dus straks op het Museumplein.
pi_203107652
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 11:58 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Die zitten er een weekje naast, misschien denken ze dat er elke week een demo is? OF, en dat zou tamelijk briljant zijn wat dus twijfelachtig is, de aankondiging van de 16e is een grote hoks. Een afleidingsmanouvre en staat al dat volk dus straks op het Museumplein.
Thanks.

Nu over bedreiging politici bij Buitenhof. Natuurlijk weer naar aanleiding van Max :D
  zondag 9 januari 2022 @ 12:53:11 #184
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_203108260
https://www.ad.nl/politie(...)uw-kabinet~a23d6045/

Haha, besmet door de brievenbus, _O-
  zondag 9 januari 2022 @ 13:00:56 #185
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203108351
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 12:53 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)uw-kabinet~a23d6045/

Haha, besmet door de brievenbus, _O-
En wat heeft dat met demonstraties tegen coronamaatregelen te maken?
Daarnaast zat ze dus al in quarantaine.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 9 januari 2022 @ 13:03:54 #186
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_203108378
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 13:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
En wat heeft dat met demonstraties tegen coronamaatregelen te maken?
Daarnaast zat ze dus al in quarantaine.
Opperdemonstrant Max had woensdagavond door haar brievenbus geroepen.

Zaterdag getest en vanochtend de uitslag.
  zondag 9 januari 2022 @ 13:10:33 #187
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203108445
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 13:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Opperdemonstrant Max had woensdagavond door haar brievenbus geroepen.

Zaterdag getest en vanochtend de uitslag.
Ah, ok.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 9 januari 2022 @ 13:14:35 #188
111260 Charmian
a little joy
pi_203108477
onrechttv is live in brussel met heks eline en pupil steffie
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/5069263539760212
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203108506
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 13:14 schreef Charmian het volgende:
onrechttv is live in brussel met heks eline en pupil steffie
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/5069263539760212
Eerste wat ik in beeld zie Elite = Pedo wat een niveau hebben die losers toch.
  zondag 9 januari 2022 @ 13:18:09 #190
111260 Charmian
a little joy
pi_203108513
Ik blijf het fout vinden dat kinderen in demonstraties meelopen...in wat voor demonstratie dan ook.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203108549
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 13:18 schreef Charmian het volgende:
Ik blijf het fout vinden dat kinderen in demonstraties meelopen...in wat voor demonstratie dan ook.
De ouders zijn zo overtuigd van hun gelijk dat ze de wereld moeten redden van al die oplichters, bloed drinkende pedofielen en al het andere gespuis dat het een eer is om de kinderen mee te nemen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_203108674
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 13:18 schreef Charmian het volgende:
Ik blijf het fout vinden dat kinderen in demonstraties meelopen...in wat voor demonstratie dan ook.
Heb er niet zo'n moeite mee als het bijvoorbeeld gaat om demonstreren tegen de 50 weg langs een school waar iedereen met 80 overheen knalt. Waar het fout gaat zijn de randdebielen die kinderen meenemen naar een plek waar de kans op geweld behoorlijk groot is. Zelfs al ben je er van overtuigd dat het allemaal de schuld van de politie is, dan nog neem je je fucking kinderen niet mee.
pi_203108676
Volgende spandoek: Remember 1930's in Germany; your living it. Mehhhh eerst maar eens even wat geschiedenislessen volgen. Vraag me overigens nog steeds af vanaf welke zijde ze het bedoelen. De SA knokploegen en marsen tegen overheid in eerste helft jaren 30 of juist de discrimineerde maatregels tegen joden.
pi_203108755
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 21:43 schreef Olga het volgende:
[ twitter ]

:')
Iedere keer denk ik dat we het dieptepunt toch wel hebben bereikt nu. Wauw.
pi_203108796
In plaats van nep veteranen hebben ze in brussel bramdweermannen met kinderverkleedkist helmpjes🤣
pi_203108807
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 23:24 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Morgen krijg ik mijn booster *O*
Vrijdag de booster gekregen en mijn hele zaterdag was kut. ;( :'(
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 9 januari 2022 @ 13:41:29 #197
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203108826
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 23:24 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Morgen krijg ik mijn booster *O*
Ik ook oO<
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203108869
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 22:57 schreef AchJa het volgende:
Ik ga hier even doorheen bladeren: https://t.me/s/AVVvaccinatieschade

Een Telegramgroep voor vaccinatieschade! Daar moeten hilarische berichten tussen staan.
quote:
Mn pa na 1ste prik ok prostaatkanker vastgesteld en zie hem hart achteruit gaan.helaas 3de ook gehaald ondanks arts Al vanaf1ste afraad
Niveautje hoor
  zondag 9 januari 2022 @ 13:46:05 #199
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_203108895
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 13:22 schreef Pedroso het volgende:

[..]
De ouders zijn zo overtuigd van hun gelijk dat ze de wereld moeten redden van al die oplichters, bloed drinkende pedofielen en al het andere gespuis dat het een eer is om de kinderen mee te nemen.
Nee joh, das gewoon praktisch. Die hebben geen oppas omdat ze niet gevaccineerd zijn, dus nemen ze de kids mee.
  zondag 9 januari 2022 @ 13:49:40 #200
111260 Charmian
a little joy
pi_203108940
Die blauwe hesjes doen het beter dan die nepveteranen hier.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203108941
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 13:39 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Vrijdag de booster gekregen en mijn hele zaterdag was kut. ;( :'(
Ik had nog meer pech, na booster nergens last van. 2 dagen erna voelde ik me niet lekker en hoorde dat aantal collega's waar ik dag voor booster mee had gewerkt positief getest hadden..... Hele week in bed gelegen. Was dus top begin van het jaar.
  zondag 9 januari 2022 @ 13:50:11 #202
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_203108946
Vechten in Brussel
pi_203109162
quote:
Indrukwekkende mensenmassa
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 14:06:36 #205
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203109202
Ik kijk nu ook mee :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_203109211
En Katja is live vanaf Museumplein. Klein groepje mensen zo te zien
  zondag 9 januari 2022 @ 14:09:09 #207
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203109240
Katja is zowel tegen vaccineren als de tandarts
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 14:10:06 #208
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203109255
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 14:06 schreef StephanL het volgende:
En Katja is live vanaf Museumplein. Klein groepje mensen zo te zien
In Brussel een grotere kans op sensatie
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 9 januari 2022 @ 14:15:51 #209
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203109331
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 14:09 schreef Caland het volgende:
Katja is zowel tegen vaccineren als de tandarts
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 14:29:31 #210
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203109526
Huppelende huisvrouwen :')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 9 januari 2022 @ 14:36:40 #211
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_203109639
quote:
2s.gif Op zondag 9 januari 2022 14:29 schreef R-woud93 het volgende:
Huppelende huisvrouwen :')
Uitje van het jaar…
  zondag 9 januari 2022 @ 14:38:33 #212
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_203109666
Teken van leven van Marco. Die heeft nog last van zijn kogel.
pi_203109827
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 14:06 schreef StephanL het volgende:
En Katja is live vanaf Museumplein. Klein groepje mensen zo te zien
Ah, 10 seconden gekeken. Hij klinkt niet helemaal lekker (ook al is het een Duitser..). De vergelijking met de Joden in de jaren 30 is ook al weer gemaakt :'(
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 9 januari 2022 @ 14:59:30 #214
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_203109991
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 14:48 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Ah, 10 seconden gekeken. Hij klinkt niet helemaal lekker (ook al is het een Duitser..). De vergelijking met de Joden in de jaren 30 is ook al weer gemaakt :'(
Het is een vrouwspersoon.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 9 januari 2022 @ 15:00:22 #215
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203110009
iig twee goede streams om naar te kijken
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203110011
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 14:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Het is een vrouwspersoon.
Vond het al zo'n vreemde naam voor een man.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_203110086
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 14:06 schreef StephanL het volgende:
En Katja is live vanaf Museumplein. Klein groepje mensen zo te zien
NL14RABO0145028674
Altijd handig om je bankrekening te sharen op Youtube, om Katja te stangen kun je zo een duur energiecontract afsluiten op haar IBAN :9 ~O>
  zondag 9 januari 2022 @ 15:10:01 #218
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_203110208
quote:
14s.gif Op zondag 9 januari 2022 15:00 schreef puzziepie het volgende:
iig twee goede streams om naar te kijken
ik denk dat Eline en Stef even aan het winkelen zijn…
pi_203110241
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 15:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
ik denk dat Eline en Stef even aan het winkelen zijn…
Ik denk dat Eline aan het bijverdienen is achter de ramen o|O
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 9 januari 2022 @ 15:12:48 #220
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203110257
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 15:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
ik denk dat Eline en Stef even aan het winkelen zijn…
Beter :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 9 januari 2022 @ 15:33:00 #221
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203110622
twitter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203111150
Eline en Steffi hebben van de donaties lekker gegeten en gedronken en staan weer te ravotten. Een aantal van hun volgelingen schijnt ingesloten te zijn door politie.
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/612712993355853/
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 16:11:14 #223
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203111196
Wat een genot in Brussel, ze worden allemaal bang nu _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_203111208
quote:
2s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:11 schreef R-woud93 het volgende:
Wat een genot in Brussel, ze worden allemaal bang nu _O_
eentje dacht even door de linie heen te rennen. Die werd vakkundig terug op zijn plaats gezet.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203111223
hey, dit is Eline niet gewend. ze is ingesloten door politie en vraagt angstig wat het plan is.
normaal zou ze nu zijn weggerent en laat ze haar volgelingen ervoor opdraaien.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 9 januari 2022 @ 16:12:53 #226
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203111227
quote:
2s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:11 schreef R-woud93 het volgende:
Wat een genot in Brussel, ze worden allemaal bang nu _O_
Is dit echt? :D
Ik heb helemaal geen livestreams meer :o
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203111233
quote:
11s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:12 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Is dit echt? :D
Ik heb helemaal geen livestreams meer :o
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/612712993355853/
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 9 januari 2022 @ 16:13:26 #228
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203111237
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eline en Steffi hebben van de donaties lekker gegeten en gedronken en staan weer te ravotten. Een aantal van hun volgelingen schijnt ingesloten te zijn door politie.
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/612712993355853/
Is dit live?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 9 januari 2022 @ 16:14:03 #229
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203111251
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 16:15:01 #230
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203111266
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:12 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
eentje dacht even door de linie heen te rennen. Die werd vakkundig terug op zijn plaats gezet.
Inderdaad, hardop gelachen :D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 16:15:36 #231
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203111278
quote:
11s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:12 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Is dit echt? :D
Ik heb helemaal geen livestreams meer :o
Ik kijk onrecht tv
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 9 januari 2022 @ 16:17:03 #232
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203111307
quote:
2s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:15 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik kijk onrecht tv
Ik zie het nu
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203111320
Eline d'r telefoon gaat steeds af. Als ik dat nummer had dan had ik ook 24/7 gebeld naar dat nummer.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 9 januari 2022 @ 16:18:24 #234
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203111338
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eline d'r telefoon gaat steeds af. Als ik dat nummer had dan had ik ook 24/7 gebeld naar dat nummer.
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 9 januari 2022 @ 16:19:38 #235
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203111356
Als ik Eline was zou ik even wat verder van die linie af gaan staan

Als ze straks moeten rennen is ze na 4 seconden buiten adem
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 9 januari 2022 @ 16:20:17 #236
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203111367
Ik hoop dat ze daar blijft staan :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 9 januari 2022 @ 16:20:52 #237
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203111380
Oh ze zijn ingesloten
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203111388
Een de ene kant prikkeldraad, aan de andere kant ME, wat is het plan :D
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 16:22:05 #239
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203111402
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:21 schreef Dutch_view het volgende:
Een de ene kant prikkeldraad, aan de andere kant ME, wat is het plan :D
Ik hoop echt op chaos _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_203111410
We hebben een hysterische huiler in beeld
Eline kan geen Frans :')
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 16:22:57 #241
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203111418
Lekker janken _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 9 januari 2022 @ 16:23:20 #242
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203111427
‘I’m a livestreamer’
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203111435
Ze hebben dat waterkanon toch om d'r ogen uit te spoelen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203111438
PEPPERSPRAYED _O_
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 16:24:04 #245
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203111444
Lekker steenkolen Engels
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_203111445
doe joe want to holt mij foon plies
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203111448
Ja, euh English please.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 9 januari 2022 @ 16:24:17 #248
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203111449
Doe joe want toe holt mij foon pleese? _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 9 januari 2022 @ 16:24:42 #249
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203111455
Hollandia

Nee dat is dat biermerk Eline
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203111456
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
doe joe want to holt mij foon plies
En dan jatten.
pi_203111459
Plak maar een pleister over dr oog heen :P
pi_203111468
De telefoon van wappiestreamers jatten staat op mijn lijstje met goede voornemens.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203111487
Whoop whoop, laat die rijdende super soaker zo maar even zijn werk doen, ook zonde als die voor niets gevuld is.
pi_203111493
Oogdruppels in dr neus :')
  zondag 9 januari 2022 @ 16:26:50 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203111507
Deze dame heeft het gered

_O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 9 januari 2022 @ 16:27:47 #256
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203111524
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:26 schreef JJ76 het volgende:
Whoop whoop, laat die rijdende super soaker zo maar even zijn werk doen, ook zonde als die voor niets gevuld is.
Dat zou wel leuk zijn _O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203111526
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:26 schreef Caland het volgende:
Deze dame heeft het gered

_O-
Had ik het dus toch goed verstaan. _O- :')
pi_203111535
Toe maar mensen, flink zuipen. Dat zorgt voor meer chaos :D
  zondag 9 januari 2022 @ 16:28:34 #259
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_203111536
wij willen waterkanongenot
pi_203111540
Leuke Nazi lederen jas.
pi_203111543
Het is toch ook weer het uitschot van de maatschappij weer wat er staat.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203111567
Dat wordt brood met spinnen eten vanaaf voor Eline in een vochtige Belgische cel *O*
  zondag 9 januari 2022 @ 16:30:01 #263
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203111568
‘Misschien hebben we geluk dat als we zeggen dat we livestreamers zijn we doorkunnen’

Hahahahahahahaha
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203111569
Hebben ze daar oempa loempa's als ME
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203111580
Ze worden gearresteerd? _O_

Hoe zijn ze in deze fuik terecht gekomen? Dat heb ik ff gemist. ;(
The only way you can be original, is to be yourself.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 9 januari 2022 @ 16:31:42 #266
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203111601
Ah, nog even genieten van deze klapjostis.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_203111602
Ze probeerde net al weg te komen door 'Press' te roepen. Daar trappen ze niet in, Eline is overduidelijk reltuig met een nep-perskaart.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203111624
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:30 schreef Caland het volgende:
‘Misschien hebben we geluk dat als we zeggen dat we livestreamers zijn we doorkunnen’

Hahahahahahahaha
Je ziet daar wel minder 'onafhankelijke journalisten' die bijdehand of brutaal lopen doen tegen de ME. Want dan krijg je meteen lading pepperspray op je gezicht.
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 16:33:41 #269
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203111633
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ze probeerde net al weg te komen door 'Press' te roepen. Daar trappen ze niet in, Eline is overduidelijk reltuig met een nep-perskaart.
Eline is in paniek
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 9 januari 2022 @ 16:33:52 #270
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203111637
Nou beetje actie mensen, heb nog meer te doen deze zondag.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zondag 9 januari 2022 @ 16:34:02 #271
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203111639
Ze doet nu net alsof ze ook pijn heeft van de pepperspray terwijl ze alleen die druppels aan die maat van haar gaf

Gelachen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203111646
"Mijn hele gezicht staat in de fik" _O- _O_
The only way you can be original, is to be yourself.
  zondag 9 januari 2022 @ 16:34:40 #273
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203111648
Ik snap ook niet waar die medicals blijven

Ze doet net alsof ze op een slagveld staat
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 9 januari 2022 @ 16:35:16 #274
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203111654
Laat die trollen toch , aandacht is aandacht :') _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 9 januari 2022 @ 16:35:47 #275
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203111662
Ik hoor alleen maar Richard Batsbak praten.

[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_203111677
Ik kan me niet voorstellen dat die oogdruppels goed zijn
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  † In Memoriam † zondag 9 januari 2022 @ 16:36:55 #277
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_203111679
waarom zijn ze ingesloten ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 9 januari 2022 @ 16:37:00 #278
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203111681
"Heftig spul zeg"

Fishermans pepperspray.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 9 januari 2022 @ 16:37:25 #279
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203111686
quote:
6s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:37 schreef D_A het volgende:
"Heftig spul zeg"

Fishermans pepperspray.
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203111697
het is dus haar moeder die haar steeds belt. _O-
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 9 januari 2022 @ 16:38:44 #281
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203111707
Ze mogen door?

Jammer
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203111716
Oogdruppels, _O- Als ze echt vol in d'r bek is geblaft met pepperspray mag je wel een paar liter oogdruppels mee nemen :W Zal wel een Belgische versie zijn, te dom om te werken...
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_203111721
"Dit is echt onrecht weer"

:')
The only way you can be original, is to be yourself.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 9 januari 2022 @ 16:40:12 #284
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203111725
Ze stond ook niet echt vooraan toen ze de IQ punten uitdeelde he.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_203111738
Wat een onrecht, je stapt in Nederland in de auto om in België te gaan schreeuwen, wat een dictatuur....
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_203111752
Dom voordoen dat zal geen moeite kosten.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 9 januari 2022 @ 16:42:32 #287
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203111753
Dat nare lachje van die rolmops :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Redactie Frontpage / Sport zondag 9 januari 2022 @ 16:42:36 #288
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203111754
Eline mag van mij voortaan wel in het buitenland protesteren.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 16:42:42 #289
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203111755
Die lach :')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_203111772
12 uur lang *O* *O* *O*
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  zondag 9 januari 2022 @ 16:43:45 #291
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_203111773
administratief aanhouden
pi_203111775
12 uren opgesloten :D
  Moderator zondag 9 januari 2022 @ 16:44:02 #293
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203111779
Genot _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_203111780
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:36 schreef vipergts het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die oogdruppels goed zijn
Ze zullen toch wel weten wat erin zit......
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 9 januari 2022 @ 16:44:13 #295
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203111781
Da's wel een lekkere politie moppie nu ingezoomd :9
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_203111783
quote:
14s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:42 schreef Olga het volgende:
Eline mag van mij voortaan wel in het buitenland protesteren.
Zolang ze niet meer terugkomt, prima.
Dat lachje ook de hele tijd ja :r

Ah, Tikkie Tinus is er ook hoor ik?
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_203111785
Word Tikkie T nu rectaal onderzocht???
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_203111789
Tinus Koops is aan de beurt. Vinden ze bij OnrechtTV niet fijn, "geef die tikkietinus geen aandacht"
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Sport zondag 9 januari 2022 @ 16:45:21 #299
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203111796
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:44 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Zolang ze niet meer terugkomt, prima.
Dat lachje ook de hele tijd ja :r

Ah, Tikkie Tinus is er ook hoor ik?
Dat bedoelde ik ook, net als Mita
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203111808
Heerlijk, totale verbazing dat de NL wetgeving niet gelijk is aan de Belgische _O-
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_203111812
quote:
10s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:45 schreef Olga het volgende:

[..]
Dat bedoelde ik ook, net als Mita
Hoe is het met die wimpertroela eigenlijk? Is ze al opgepakt in Kazachstan? Of waar zat ze ook alweer? :+
The only way you can be original, is to be yourself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')