Da`s lekker glad.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:19 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had m'n eigen bikini lijn je weet
quote:
En in vrije draf de rijbaan verlaten.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:29 schreef FreshFruit het volgende:
Stel je voor dat iemand dit terug gaat lezen...
Het is hier tenminste wel gezellig.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:32 schreef SolidasRock het volgende:
Ik weet niet wat jullie allemaal slikken maar joh, dat moet goed spul zijn.
Lekker slipe freon.quote:
Ik zocht de viva sc , maar hier zitten ze allemaal raar te brabbelenquote:
dat doen ze hier wel eensquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zocht de viva sc , maar hier zitten ze allemaal raar te brabbelen
wat happened?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:43 schreef hemarookworst het volgende:
nou zeg mijn stamcafe elders op het forum is nu niet echt gezellig meer
Hee Freshquote:
Jij snapt het,maar dat is vaker zo op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:43 schreef hemarookworst het volgende:
nou zeg mijn stamcafe elders op het forum is nu niet echt gezellig meer
Het oude liedje.quote:
In een andere sc eerder dan in dezequote:
ging afgelopen tijd wel ok en ik tolereer wel heel veel, maar dit is zelfs voor mij iets te veelquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij snapt het,maar dat is vaker zo op vrijdagavond.
Mooi toch,dat was ook wel een dik feest trouwens.quote:
Die ene waar mensen steeds een streep van door hun naam krijgenquote:
Yep.quote:
nu maak je me nieuwsgierigquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ging afgelopen tijd wel ok en ik tolereer wel heel veel, maar dit is zelfs voor mij iets te veel
Ik ga daar ook niet meer tussen zitten,dat heeft geen enkele zin.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ging afgelopen tijd wel ok en ik tolereer wel heel veel, maar dit is zelfs voor mij iets te veel
das overalquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Die ene waar mensen steeds een streep van door hun naam krijgen
gelezenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga daar ook niet meer tussen zitten,dat heeft geen enkele zin.
Klik gewoon op zijn naam en je ziet waar hij het meeste postquote:
nou ja, het is eigenlijk van hetzelfde, maar ik doe normaal pogingen om de sfeer leuker te maken, maar nu geen zin inquote:
lekker ergens anders postenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nou ja, het is eigenlijk van hetzelfde, maar ik doe normaal pogingen om de sfeer leuker te maken, maar nu geen zin in
ik weet wel waarquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Klik gewoon op zijn naam en je ziet waar hij het meeste post
Heeft ook totaal geen zin.wel mooi dat je het probeert trouwens,quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nou ja, het is eigenlijk van hetzelfde, maar ik doe normaal pogingen om de sfeer leuker te maken, maar nu geen zin in
Ik kan het wel raden zonder te klikkenquote:
Klikken doen we niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan het wel raden zonder te klikken
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:52 schreef FreshFruit het volgende:
Rond 1 uur is het ongeveer weer rustig denk ik.
Alles uit de kast nu.quote:
quote:
We raden hierquote:
Er is een CD die ik trouwens ook heb waar een mix van hem opstaat.Vandaar dat ik weet dat hij dat is Hij had toen een contest gewonnen.quote:
Met voorkennis.quote:
Nou niet te moeilijk gaan doen, daarvoor is het te laat op den avondquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou niet te moeilijk gaan doen, daarvoor is het te laat op den avond
Ik was aardig puntjes aan het pakken.quote:
nou wordt steeds gezelligerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was aardig puntjes aan het pakken.
Posts weg etc.quote:
Ik dacht echt ow dat is verkeerd geschreven, want zo slim ben je niet op dit tijdstipquote:
ik doe niet aan drank en drugsquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht echt ow dat is verkeerd geschreven, want zo slim ben je niet op dit tijdstip
Meestal 24 uur.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat wordt een lange vakantie denk ik
Ik wil het er eigenlijk niet eens over hebben.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm de laatste posts zijn er dik over
beter gezellig zijn is veel leukerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil het er eigenlijk niet eens over hebben.
Big Boobs?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik doe niet aan drank en drugs
dus altijd helder
zit ook BB te kijken
Dat dus.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
beter gezellig zijn is veel leuker![]()
![]()
Kusje voor Marley.quote:
I knowquote:
nopequote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:12 schreef drakin het volgende:
[..]
I know
Inmiddels, duurde even voor ik die afkorting doorhad. Ben niet goed in afkortingen onthouden![]()
Geen Beeste Bende dus
Meppe beppe.quote:
Beppe is niet je moeder, en het is Beppe die slaat he? Niet degene die geslagen wordt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga mijn moeder(toch) niet slaan
oma dusquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Beppe is niet je moeder, en het is Beppe die slaat he? Niet degene die geslagen wordt.
ja beppequote:
Beppe is oma.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga mijn moeder(toch) niet slaan
Hoor eens, er wordt niemand geslagen hier. Hooguit een corrigerende kopstoot maar daar zit de grens dan ook meteen he.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Beppe is niet je moeder, en het is Beppe die slaat he? Niet degene die geslagen wordt.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoor eens, er wordt niemand geslagen hier. Hooguit een corrigerende kopstoot maar daar zit de grens dan ook meteen he.
Ik sta niet voor Beppe's in hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoor eens, er wordt niemand geslagen hier. Hooguit een corrigerende kopstoot maar daar zit de grens dan ook meteen he.
Mijn ene beppe noemden ze Miss Ellie.quote:
Ik weet niet wie ze zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn ene beppe noemden ze Miss Ellie.
Jij weet vast niet wie dat is.
Dallas.quote:
Dat is wel handig.quote:
But just so far.quote:
Opa is Pake.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:36 schreef SolidasRock het volgende:
Als Beppe je oma is, en Boppe je opa, wie is dan in godsnaam die Beffe ?![]()
Dat doe ik meestal in bedquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:36 schreef SolidasRock het volgende:
Als Beppe je oma is, en Boppe je opa, wie is dan in godsnaam die Beffe ?![]()
Lassiiiieeeeequote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal in bed
@:greysbones
Mag ik me verdedigen dat ik niet keek maar mijn zusjes wel en ik zodoende wel eens wat meekreeg?quote:
Jij begint daar het vaakst overquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lassiiiieeeee![]()
(maar waarom tag je mij nu)
Ik verdaag de zitting en neem dit in overweging.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mag ik me verdedigen dat ik niet keek maar mijn zusjes wel en ik zodoende wel eens wat meekreeg?
Nietusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Jij kan haar notes lezen.quote:
Ja eh mijn wenkbrauwen gingen ook ff omhoog. Maar uuh.... tis jouw huwelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lassiiiieeeee![]()
(maar waarom tag je mij nu)
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:41 schreef greysbones het volgende:
slaap lekker lekkere viva mopjes van me![]()
Lees die van mij eens dan.quote:
Lekker slipe leave.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:41 schreef greysbones het volgende:
Ik neem maandag maar vrij, dit is een hele studiequote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lees die van mij eens dan.![]()
Tot over een uurtje.
Beetje vrouw is niet vies van zichzelfquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ff zoenen na wat je net gedaan hebt, man man man
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik neem maandag maar vrij, dit is een hele studie
Geen zoentje maar een duimpje vandaag, oke?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:41 schreef greysbones het volgende:
En waar gaat dat duimpje?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Geen zoentje maar een duimpje vandaag, oke?
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:44 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ga ook slipe, maar uuhm ik hoef geen zoentjes of zo. Gewoon een zwaai is prima hoor.
Lekker koeze.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:44 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ga ook slipe, maar uuhm ik hoef geen zoentjes of zo. Gewoon een zwaai is prima hoor.
Avondklok.quote:
Jijquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:27 schreef DerRabbit het volgende:
Mensjes, wie gaat er nog naar de kloten en daar voorbij dit weekend?
Sowieso, zoals een goed konijn betaamd gebeurd dat ieder weekendquote:
Ja hier schijnt het zonnetje nu lekker, maar het is nog wel vrij koud. Later vanmiddag gaat het flink regenen, dus er op uit gaan is ook niet echt een optie.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik niet echt denk ik, zie wel wat de dag brengt..
Twee graden hier en idd lekker zonnetje.. dan maar eerder op de middag de deur uitquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hier schijnt het zonnetje nu lekker, maar het is nog wel vrij koud. Later vanmiddag gaat het flink regenen, dus er op uit gaan is ook niet echt een optie.
Daarbij zijn we hier allebei ook best moe.
Waarschijnlijk gaan we een filmpje kijken. Doen we eigenlijk zelden, we kijken meestal wat pulp op tv voor het slapen gaan en heel af en toe een serie.
Middag hr Rabbit.quote:
Mwah, van zo'n beest zou ik wel meerdere dagen kunnen eten. Voor alleen een ontbijtje is het me toch wat te stevig hoor.quote:
Afblijven!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, van zo'n beest zou ik wel meerdere dagen kunnen eten. Voor alleen een ontbijtje is het me toch wat te stevig hoor.
Je pakt maar een beschuitjequote:
Had je nog wat gewonnen?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Verveel mij, ga zo maar even naar buiten denk ik.. decemberkalenders in leveren etc
Als 1 niet Fries is is het ook raar beppe te sizzenquote:
Dat word meteen door naar de slijter voor een dure fles champagne om het mee te vieren dat je een rijke tataa bentquote:
En die in een keer leeg drinken?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word meteen door naar de slijter voor een dure fles champagne om het mee te vieren dat je een rijke tataa bent
Of het is een leuke aanbetaling voor een Maserati Quattroporte GTS!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word meteen door naar de slijter voor een dure fles champagne om het mee te vieren dat je een rijke tataa bent
Je hebt helemaal gelijk! Meteen 12 flessen kopen en op weg naar huis meteen eentje leeg zuipenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En die in een keer leeg drinken?![]()
Alsof onze lieflijke mevrouw niet allangquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Of het is een leuke aanbetaling voor een Maserati Quattroporte GTS!
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof onze lieflijke mevrouw niet allangzo'n boodschappen karretje heeft staan. Voor wat voor pauper zie jij haar aan
![]()
Boodschappenkarretje? Voor wat voor pauper zie jij haar aan? Die laat alles thuisbezorgenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof onze lieflijke mevrouw niet allangzo'n boodschappen karretje heeft staan. Voor wat voor pauper zie jij haar aan
![]()
Dit is MrsLovable die boodschapjes gaat doen op een doordeweekse woensdag ochtendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Dat is correct en tevens juistquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:15 schreef maily het volgende:
[..]
Boodschappenkarretje? Voor wat voor pauper zie jij haar aan? Die laat alles thuisbezorgen![]()
En als ze een beetje wil socializen in "da hood" neemt ze d'r Marokkaanse waggie mee:quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist![]()
Dat boodschappen karretje is dan ook voor haar personeel aangeschaft om boodschappen mee te gaan doen
Lekker blazen door de hoodquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:22 schreef ToT het volgende:
[..]
En als ze een beetje wil socializen in "da hood" neemt ze d'r Marokkaanse waggie mee:
[ afbeelding ]
Ach gewoon zonder rijbewijs kan prima hoorquote:
180 linkerbaan?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach gewoon zonder rijbewijs kan prima hoorNiemand die het aan mijn rijstijl kan zien
Leg even erbij uit dat dat niet de normale maximale snelheid is. Voor het geval dat er misverstanden ontstaan.quote:
Helaas niet neequote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dus een Evija heb je ook niet?
[ afbeelding ]
Zeg hé ben niet op mijn achterhoofd gevallen hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Leg even erbij uit dat dat niet de normale maximale snelheid is. Voor het geval dat er misverstanden ontstaan.
Dat betwist ik.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zeg hé ben niet op mijn achterhoofd gevallen hoor
Die kunnen wel zwemmen tochquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, je houdt er van om ijsbeertjes te verdrinken!
Wow daar komt een beste walm uit, lijkt wel een stoomtreinquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:35 schreef ToT het volgende:
Maar dat kan ook wel met andere merken:
[ afbeelding ]
kwalmquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wow daar komt een beste kwalm uit, lijkt wel een stoomtrein
Niet als al het ijs om hun heen gesmolten is!quote:
Ja schijnen die Amerikanen bewust te doen, vinden ze stoer.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoor ik stoomtreinquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Walm!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe schrijf je dat woord dan ?
Zegt mij wel vaag nog iets, of het was een andere ijsbeer..quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet als al het ijs om hun heen gesmolten is!
Schijnt wel een dingetje te zijn tegenwoordig.
Hoewel niet alle jankverhalen op dat gebied kloppen. Zo was er een paar jaar geleden een foto van graatmagere ijsbeer met een zielig verhaal er bij dat het dier zo vermagerd was omdat het op ijs probeerde te komen, maar het ijs smolt harder dan hij kon zwemmen en dus raakte het uitgeput en ondervoed.Wat een debiel verhaal!
Het beest had gewoon een gebroken poot en de prooidieren renden gewoon sneller dan hij op 3 cilinders kon rennen. Daarom was-ie zo vermagerd.IJs dat sneller smelt dan hij kon zwemmen, de tering!
Hé je bent ook weer wakkerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoor ik stoomtrein
[ afbeelding ]
Misschien een Freudiaanse vertyping waarbij je de eigenaar van die auto zat te omschrijven?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh hoe kom ik nu bij kwalm dan omg
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien een Freudiaanse vertyping waarbij je de eigenaar van die auto zat te omschrijven?
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou bijna de 200 wel hoor vroem vroem
Succes! Ik heb al wat lekker in huis gehaaldquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:49 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga nog even snel naar de super racen voor wat eten en wat lekkere biertjes, het is immers zaterdag
Ik zag laatst eentje van De Molen die wel interessant leek: Bommen & Granaten.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:49 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga nog even snel naar de super racen voor wat eten en wat lekkere biertjes, het is immers zaterdag
Soms wel lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat je het voelt kriebelen in je buik
Tot hoeveel procent wel dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daarom mag het ook geen bier meer heten!
Ik ga niet in een achtbaan zittenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jaa, maar niet als in een achtbaan gaat zitten
Jij vind dat ook maar engquote:
Het kan nog straffer.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
dat is Groningsquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja gewoon zittend en vooruit doe ik nog misschien maar ik ga niet hangen ofzoquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij vind dat ook maar engEn helemaal als ze ook nog eens achteruit gaan brr
Ja dit doen ze op een onofficiële manier.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het kan nog straffer.![]()
[ afbeelding ]
Zat een keer achterstevoren in een bus, nou werd daar al naar van enzquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ja gewoon zittend en vooruit doe ik nog misschien maar ik ga niet hangen ofzo
Wordt idd alcohol aan toegevoegd.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit doen ze op een onofficiële manier.
Volgens mij wordt Sink the Bismarck gevriesdroogd, maar wordt hier gewoon chemische alcohol aan toegevoegd of zo.
quote:Mystery of Beer nogmaals van Brouwerij ’t Koelschip. Dit bier bevat maar liefst 70% alcohol! En ja het is nog wel bier, want het is namelijk een bierproduct. Mistery of Beer is gemaakt van bier waar later nog alcohol aan toe is gevoegd. Lekker hoppig, maar natuurlijk zwaar alcoholisch in geur en smaak.
https://www.encyclo.nl/begrip/kwalmquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah vandaar dat @:Solidasrock het niet begreep
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
https://www.encyclo.nl/begrip/kwalm
Het bestaat echt!
!!!!!!!
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
https://www.encyclo.nl/begrip/kwalm
Het bestaat echt!
!!!!!!!
Helemaal nietquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Slechte invloed van Grunn waarbij we onze prachtige taal verkrachten.
Ze schijnen daar ook heel normaal te vinden om 200 op de linkerbaan zonder rijbewijs te rijden met een auto die zij niet kunnen betalen.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zat een keer achterstevoren in een bus, nou werd daar al naar van enz
Ik nu ookquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Succes! Ik heb al wat lekker in huis gehaald
Als je daar een six-packje van achterover slaat kun je gelijk naar je bedquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag laatst eentje van De Molen die wel interessant leek: Bommen & Granaten.
De koffiemelk weer op?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:40 schreef SolidasRock het volgende:
* SolidasRock kijkt naar buiten en ziet donkere kwolken en denkt dat het zo gaat regenen
Net nu ik ff boodschappen wilde gaan doen.
Nee gelukkig niet. WIst jij dat kwalm een Nederlands echt woordje was of hoor je dit nu voor het eerst?quote:
Nee nooit van gehoord ...... maar ik kom ook nog af en toe nieuwe woorden tegenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. WIst jij dat kwalm een Nederlands echt woordje was of hoor je dit nu voor het eerst?
Maffe Groningers.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:53 schreef maily het volgende:
[..]
Nee nooit van gehoord ...... maar ik kom ook nog af en toe nieuwe woorden tegen
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Gas onder de voeten vandaan pompen, dan zijn dat soort malle fratsen zo voorbij!
Denk niet dat het alleen maar hier gebeurdquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze schijnen daar ook heel normaal te vinden om 200 op de linkerbaan zonder rijbewijs te rijden met een auto die zij niet kunnen betalen.
Maar wel leuke Groningers,voor al iemand met de naam Mrsloveablequote:
Nisser is wel een aanrader van horen zeggenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:29 schreef Schakeltopia het volgende:
@:mrsloveable ik heb stay close uitgespeeld. heb je nog tips?
thanks dan zet ik die even op het lijstjequote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nisser is wel een aanrader van horen zeggen
Ik zelf ga vanavond een film kijken op Netflix Mother/Androidquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
thanks dan zet ik die even op het lijstje
Kom maar op met de woordle van vandaagquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nisser is wel een aanrader van horen zeggen
Ben er nu mee bezigquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kom maar op met de woordle van vandaag
Is leuk hoor, elke dag een nieuw woord radenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik speel dat toch niet gekkie
quote:
Dat ik het woord geraden heb of van die site, zie post #292quote:
ik heb nog 3 pogingen, 3 groene letters heb ik al.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is leuk hoor, elke dag een nieuw woord raden
Is idd even denken en puzzelenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb nog 3 pogingen, 3 groene letters heb ik al.
ff nadenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |