En nog een paar uur naar mooie auto's gekekenquote:
ik kjik BBquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En nog een paar uur naar mooie auto's gekeken
Is het ook, kijk tussen door een beetjequote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:21 schreef greysbones het volgende:
ik hoop het MrsL
want dit is wel echt saaaiiiii
En die Grace eruit dan? OMG.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Komt wel als er nog twee nieuwe bij komen denk ik
Grace valt na het eerst geschreeuw wel meequote:
fan worden van Sir Lewis Hamilton, dan heb je drama en actie genoeg en deze donkere dagenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahhhh BB mag wel wat meer actie
Die is tot nu wel te pruimen, alleen dag 1 was te nogal hysterischquote:
Ok. Ja ik heb alleen die Start gezien, en toen vond ik het helemaal niks, dat overdreven enthousiaste gedrag.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grace valt na het eerst geschreeuw wel mee
Nee, alleen die eerste dag gezien. Misschien dat ik vanavond even de samenvatting pak...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die is tot nu wel te pruimen, alleen dag 1 was te nogal hysterischMaar jij kijkt ook?
hoor je toch ook niks vanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
fan worden van Sir Lewis Hamilton, dan heb je drama en actie genoeg en deze donkere dagen
Die zit nu thuis in zijn villa "No Mikey, noooooooooo, thats not right!' te schreeuwenquote:
Ah ok, anders tv uitzending kijken ben je ook wel een beetje op de hoogte danquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ok. Ja ik heb alleen die Start gezien, en toen vond ik het helemaal niks, dat overdreven enthousiaste gedrag.
[..]
Nee, alleen die eerste dag gezien. Misschien dat ik vanavond even de samenvatting pak...
Vroeger, toen we nog op kantoor zaten, had je dan wat te praten bij de koffieautomaat.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, anders tv uitzending kijken ben je ook wel een beetje op de hoogte dan
Dat zijn vaak wel de leuke gesprekkenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vroeger, toen we nog op kantoor zaten, had je dan wat te praten bij de koffieautomaat.
Tegenwoordig praat je bij de koffieautomaat over de illegale feestjes je bent geweest afgelopen weekendquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vroeger, toen we nog op kantoor zaten, had je dan wat te praten bij de koffieautomaat.
lewi is jarig vandaagquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tegenwoordig praat je bij de koffieautomaat over de illegale feestjes je bent geweest afgelopen weekend
Ik heb hem vanmorgen hartelijk gefeliciteerd en verteld dat ik, als vies harde ferrari fan, blij ben dat hij evenveel titels als Der Micheal heeftquote:
had er best 1 minder mogen zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb hem vanmorgen hartelijk gefeliciteerd en verteld dat ik, als vies harde ferrari fan, blij ben dat hij evenveel titels als Der Micheal heeft
Pas op, een bepaalde muis wordt hier echt woosboest viesziedend van!!quote:
Zuuryquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Pas op, een bepaalde muis wordt hier echt woosboest viesziedend van!!
Goed dat je het zegt, ik kon er niet opkomen.quote:
Geen dank ik doe het graagquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik kon er niet opkomen.
Geen dank u dan maar.quote:
Wat een charmante posequote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:55 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Mini-ToT kijkt het allemaal maar ff aan.
Even zwaaienquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Pas op, een bepaalde muis wordt hier echt woosboest viesziedend van!!
Zo ook?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:18 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een charmante pose![]()
Die kan zo in een pyjama-reclame
Precies, even op de vensterbank staan en broek naar beneden.quote:
Die moesten voor het ramen lappen ff weggezet worden, en hij zette de kleintjes zelf terug op de juiste plek!quote:
Toen dacht hij er aan om maar lekker naast dat kleine plantje te gaan zitten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Die moesten voor het ramen lappen ff weggezet worden, en hij zette de kleintjes zelf terug op de juiste plek!
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen dacht hij er aan om maar lekker naast dat kleine plantje te gaan zitten.
Wie laat er dan ook rijst aanbranden?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]En nu zit hij aangebrande rijst uit een pan te schrapen!
En hij is er nog erg goed in ook. Maar da's niet echt de bedoeling dat hij daar mee gaat spelen.
Ja we gebruiken hier normaal een rijstkoker. Volgens mij wilde mevrouw ToT het wat sneller bereiden deze keer.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie laat er dan ook rijst aanbranden?
Koken is als een voorspel, dat moet je niet overhaasten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we gebruiken hier normaal een rijstkoker. Volgens mij wilde mevrouw ToT het wat sneller bereiden deze keer.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Koken is als een voorspel, dat moet je niet overhaasten.
quote:
Ik had hem ook al gezien.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:55 schreef maily het volgende:
@:greysbones ik kreeg deze van de week
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jij hoort Pozza en je bent er gelijk weer.quote:
jaa zeker althans stukje, en vandaag nog een keer zelfsquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:00 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zag dat ik the prophet gemist heb gisterenJij wel geluisterd?
maar ikke niet pozza iten niequote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hoort Pozza en je bent er gelijk weer.
Ja ik ga nog wel terug luisterenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaa zeker althans stukje, en vandaag nog een keer zelfs
vond het erg leuk
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:04 schreef Schakeltopia het volgende:
@:engine![]()
[ afbeelding ]
ze hadden zelfs die vriendin van darkie nog berichtjes gestuurd dat er echo op zat
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Had je mijn mention nog gelezen engine?
Huisje loveable ook wel.quote:
Ga het even voor je zoeken momentjequote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:20 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Deze fantastische site geeft die dingen echt geweldig slecht door. Niks gehad en merk dat het vaker gebeurd.
Maar waar ging het over?
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:35 schreef Mrsloveable het volgende:
@:engine, nu zie je de kleine heel goed
Jaa mooi hequote:
Gelukkig kan je wel terug kijkenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Jaa mooi heMaar kan nu niet kijken overdag dus ga ik 's avonds de stream af op zoek naar momentjes waar het kleintje te zien is
![]()
Vandaag 15:15 ...mini avontuurtjeklein stukje van mama af al
[ afbeelding ]
Daaaaar is potato!!quote:
Oh die zie ik nu. Dat het kleintje richting de camera zwemtquote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig kan je wel terug kijkenZag het per toeval weer bij mijn andere YT voorbij komen
En toen wat capjes gemaakt
Ja die vind ik ook leukquote:
Marathon sessie met 3 man?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:14 schreef Schakeltopia het volgende:
zeeker genieten![]()
bass-d komt weer even kijken nu
Maar als het nou van mij niet mag?quote:
Doen ze het stiekemquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar als het nou van mij niet mag?
Pubers.quote:
quote:
Schakel zit in een pozzalokdown. Je moet hem niet verlijden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:33 schreef maily het volgende:
[..]
Wij hadden zelfbelegpozza van turks brood
[ afbeelding ]
In februari wordt het weer versoepeldquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Schakel zit in een pozzalokdown. Je moet hem niet verlijden.
De 29ste zeker?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:43 schreef maily het volgende:
[..]
In februari wordt het weer versoepeld
Geen badeendje bij je hebben als je in bad gaat.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker badderen: https://www.omroepbrabant(...)e-straten-van-volkel
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:54 schreef FreshFruit het volgende:
Nee FF ,we kijken BassD.
Okee thanks.
Waar was jij nou weer?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:54 schreef FreshFruit het volgende:
Nee FF ,we kijken BassD.
Okee thanks.
Ik dacht eigenlijk dat je dat wel door hadquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:54 schreef FreshFruit het volgende:
Nee FF ,we kijken BassD.
Okee thanks.
Wij kijken Bass+Aquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:54 schreef FreshFruit het volgende:
Nee FF ,we kijken BassD.
Okee thanks.
Linkje?quote:
Mooie kut naamquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:01 schreef FreshFruit het volgende:
Leuk weetje over BassD,hij noemde zich vroeger DJ Eugenio.
quote:
Klinkt niet echt hardcore.quote:
Nee dan kun je beter trance gaan draaienquote:
quote:
@hemarookworstquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dan kun je beter trance gaan draaien
Goed,en met jou dan?quote:
Bij jou altijd toch?quote:
Ik zal zo de streams even aanzetten.Hoi Zus.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zal zo de streams even aanzetten.Hoi Zus.
niet dat je wat mist hoor... saaaaaaaaiquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zal zo de streams even aanzetten.Hoi Zus.
Er mag wel snel iets gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:20 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
[..]
niet dat je wat mist hoor... saaaaaaaai
blufquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:28 schreef Schakeltopia het volgende:
beetje alsof ik dan sjellie bikinies zou gaan dragen, sjells
Lorenzo.quote:
Goffer.quote:
That's the sound!!!!quote:
quote:
quote:
die truiquote:
Ik hoop het wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:36 schreef engine het volgende:
[..]![]()
En the return of Boogshe? Dat zou wel tof zijn.
Mijn broertje had ze wel.Ik als ekte gabber had toen niks met happy hardcore.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
die trui
met die beer![]()
ik heb er vroeger ook zo een gehad
ik had ook allemaal Dready vestenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje had ze wel.Ik als ekte gabber had toen niks met happy hardcore.
Die waren wel leuk,had hij ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had ook allemaal Dready vesten
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die waren wel leuk,had hij ook.![]()
[ afbeelding ]
Even een powernap.quote:
Ja daar heb ik ook wel een beetje last van.quote:
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:55 schreef Schakeltopia het volgende:
ik doe nog half uurtje ofzo en dan pitten.
impf gehad gister, denk dat het daar mee te maken heeft
Slechte smoes.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:56 schreef Schakeltopia het volgende:
of het is gebrek aan pozza, dat kan natuurlijk ook
Ik las dat we een beetje op je moesten letten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
shit![]()
dacht ik bijna weg te komen met pozzaatje bellen
gaat helemaal goed komenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las dat we een beetje op je moesten letten.
heb je lekker geslapen vandaag?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:03 schreef suzi1 het volgende:
zo wakker als nu was ik heel de dag nog ni
nou nee, stress gehad. is weer een katje ziek. 40.2 koorts. dus naar da, injecties gehad en ab kuurquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb je lekker geslapen vandaag?
och jeetje, dat klink nie best!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:05 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nou nee, stress gehad. is weer een katje ziek. 40.2 koorts. dus naar da, injecties gehad en ab kuur
hij leefde alweer wat op en kwam weer knorrend kopjes geven en kroelen. hopelijk snel in orde
anders ga ik bang worden
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:06 schreef suzi1 het volgende:
maar normaal val ik 3 kwart vd dag in slaap met bb op de achtergrond
jaaaa lekker manquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:07 schreef R-woud93 het volgende:
Ik mag weer uit quarantaine, ik ben een vrij man
Dat is onmogelijk met die streamlocks...tering wat een herriequote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:06 schreef suzi1 het volgende:
maar normaal val ik 3 kwart vd dag in slaap met bb op de achtergrond
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:07 schreef R-woud93 het volgende:
Ik mag weer uit quarantaine, ik ben een vrij man
ja of een grace die gaat zingen dan!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk met die streamlocks...tering wat een herrie
Nee,dat is weer een andere.Ik heb ooit die 12inch op een feest gekregen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:09 schreef suzi1 het volgende:
is dit ook met prins willem alex is een flikker?
Klassiekers bijnaquote:
ja wat denk jij dan!!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je al gezien dat Schakie weer terug is? Nou? Nou?
Je bent me voor.quote:
SSSOLIDAAAASSS.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:12 schreef SolidasRock het volgende:
Ff maar? Welnee hij is langer terug.
heb natuurlijk allang in haar dm geslide dat ik terug wasquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:12 schreef SolidasRock het volgende:
Ff maar? Welnee hij is langer terug.
Dit is wel een heel rare zin.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:13 schreef Schakeltopia het volgende:
suzi was net zo'n party girl als freshie
we zijn ook allang prive geweest enzoquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kweenie, misschien heb je je leesbril nie op.
Ahaaatjes!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb natuurlijk allang in haar dm geslide dat ik terug was
Hij plaagt me.quote:
Hoe prive precies? Heel erg prive of meh gewoon prive?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
we zijn ook allang prive geweest enzo![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:15 schreef suzi1 het volgende:
hier is t toch wel heel anders he greysie
Freshie partygirl!!quote:
8 eropquote:
volgens mij nog geen poesje gestuurdquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe prive precies? Heel erg prive of meh gewoon prive?
Er moet even iemand met die knul mee.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
thanks goed dat je het even zegt
Daar heb je het al.quote:
ik offer me wel opquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er moet even iemand met die knul mee.
Fijn om te horenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
thanks goed dat je het even zegt
Dat heb ik dus vroeger vaak meegemaakt dat ik voor een meisje werd aangezien,fluitende bouwvakker bijv.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij hebt een knotje, zou zomaar kunnen dat je van achteren op een vrouw lijkt.
nee die heb ik enkel lekker ite gewenstquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Over poesjes gesproken, heb jij de poesje van maily nog genomen? Of was dat onserieus?
Niet helemaal hoe het zou moeten gaan maar toch fijn dat er naar je gefloten wordtquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik dus vroeger vaak meegemaakt dat ik voor een meisje werd aangezien,fluitende bouwvakker bijv.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:18 schreef suzi1 het volgende:
schakelt is bijv een shelly maar dan met ongeschoren braad
Dit klinkt zo heerlijk foutquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Over poesjes gesproken, heb jij de poesje van maily nog genomen? Of was dat onserieus?
Weer zo`n rare zin.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:19 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had m'n eigen bikini lijn je weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |