O... Vond het al haast ongelofelijk om zo'n dieet dag in dag uit vol te houden... (iFunny)quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Je snapt dat dit allemaal nep is inclusief foto?
Daarom zei ik ook nog meme alertquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
O... Vond het al haast ongelofelijk om zo'n dieet dag in dag uit vol te houden... (iFunny)![]()
Echt hè, Jezus Christusquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat was wel de dooddoener van 2021....quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:14 schreef Wirelessmouse het volgende:
Kunnen de failliete ondernemers de ICT in, daar komen ze mensen tekort.
al hoop ik dat ze hier niet naar de ziekenhuiscijfers daar kijken want dan blijft de boel voorlopig wel op slotquote:
Bedankt voor de irrelevante correctie. Jij insinueert hier toch, dat mijn vrijheid stopt, als het jouw blijheid in de weg staat?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
gebeurd is met t maar het gebeurt niet, want wie wordt er gedwongen?
zo werkt het niet, beslissingen hebben altijd consequenties, misschien in jouw wereld niet maar in de normale wereld welquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:24 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Bedankt voor de irrelevante correctie. Jij insinueert hier toch, dat mijn vrijheid stopt, als het jouw blijheid in de weg staat?
De vrijheid dus, om zonder consequenties,een middel niet te nemen. Een middel, wat overdracht niet stopt, en ik geen eens nodig heb. Hoe klein de risico's van dat middel ook mogen zijn.
Maar dat inderdaad niet gebeuren.
De ondernemers zijn er ook verantwoordelijk voor dat virussen zich snel kunnen verspreiden? Vinden het toch normaal dat zieken/kranken te dicht op kwetsbare mensen gaan zitten of staan, waardoor ook de kwetsbare mensen ineens hulp nodig hadden/hebben.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:05 schreef Bocaj het volgende:
Even iets anders:
Gisteren in Op1 (Annemarie van Gaal)
De middenstanders vallen nu met bosjes om...
Het kabinet gaat NU voor de KILL lijkt het... (Men krijgt vaak niet eens steun...)
Was maar een deel van de correctiequote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk hetzelfde als gisteren omdat die correctie erin zat
Lekker zwart-wit weer.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
je wil het niet bagatelliseren maar je doet toch maar even
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:03 schreef Anton91 het volgende:
[..]Zolang je 30 booster neemt maakt het niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tuurlijk doen ze dat wel. Ze moeten de lockdown toch goed praten.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
al hoop ik dat ze hier niet naar de ziekenhuiscijfers daar kijken want dan blijft de boel voorlopig wel op slot
Hoeveel geld heeft deze lockdown hun gekost? En dan ook nog steun terugbetalen?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:14 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ondernemersrisico, er komen wel weer anderen voor in de plaats. Middenstand is nu eenmaal een broeinest van virussen en daar is geen plek voor in de nieuwe realiteit.
Kunnen de failliete ondernemers de ICT in, daar komen ze mensen tekort.
Taartmevrouw was we echt, heeft het gelukkig wel overleefd.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Goh.. Zou je denken joh.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo werkt het niet, beslissingen hebben altijd consequenties, misschien in jouw wereld niet maar in de normale wereld wel
Hoe dit zit is al meermaals uitgelegd. Eenmanszaken ed wachten over het algemeen niet tot er tig schuldeisers voor de deur staan maar schrijven zich gewoon uit, dus nee in de faillissementcijfers zie je dat inderdaad niet terug.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De ondernemers vallen al 'met bosjes tegelijk om' sinds het begin van de crisis maar dat doen ze dan allemaal stiekem denk ik, want in de faillissementscijfers is het niet terug te zien.
Het heeft ze vrijwel niets gekost, wordt toch eens wakker. Waarom denk je dat er zelfs meer horeca is dan voor Corona? Ze hebben massaal geparasiteerd op de schatkist. Meer dan 100 miljard en straks nog meer als blijkt dat ze hun BV'tje gaan laten loffen ipv de belastingschuld terug te betalen. Die schuld zit ook al op 25 miljard ongeveer.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hoeveel geld heeft deze lockdown hun gekost? En dan ook nog steun terugbetalen?
Het is net of het mkb de nek omgedraaid moet worden.
Stel je bent ondernemer en ziet België zo.
Dan voel je toch gigantische frustratie en woede?
In plaats van zich te verenigen en massaal naar Den Haag te gaan doen ze echter niks.
Bukken voor 2g...
Tja 50 procent van Nederland heeft een BMI van boven de 30. Dat is wel een hele lange weg te gaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:34 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Taartmevrouw was we echt, heeft het gelukkig wel overleefd.
Zouden we geen ic-problemen hebben als we een lager BMI hadden? '80 procent van coronapatiënten op ic heeft hoger BMI dan 25' - https://eenvandaag.avrotr(...)ft-hoger-bmi-dan-25/
En dart artikel eronder. Veel dikke patiënten ervaren gewichtsdiscriminatie bij de dokter. Zo erg zelfs dat 80 procent zorg vermijdt. Dat blijkt uit een enquête van stichting Dikke Vinger. "Als je altijd te horen krijgt dat het aan je gewicht ligt, wordt de drempel steeds hoger."![]()
dat schrijf je toch, jij wil beslissingen nemen zonder consequenties en zo werkt het gewoon nietquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:34 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Goh.. Zou je denken joh.
Is totaal niet wat ik geschreven heb, dus waar ik mijn grammatica wat kon verbeteren, is een opfrissing begrijpend lezen wellicht iets voor jou.
50% obees heb je wel een probleem ja, hopelijk helpt het binnenzitten.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja 50 procent van Nederland heeft een BMI van boven de 30. Dat is wel een hele lange weg te gaan.
Dat is wel zo, ze zouden nu massaal open moeten gaan in plaats van gedwee dicht zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hoeveel geld heeft deze lockdown hun gekost? En dan ook nog steun terugbetalen?
Het is net of het mkb de nek omgedraaid moet worden.
Stel je bent ondernemer en ziet België zo.
Dan voel je toch gigantische frustratie en woede?
In plaats van zich te verenigen en massaal naar Den Haag te gaan doen ze echter niks.
Bukken voor 2g...
Moeten we vd Heuvel dan ook maar niet meer beveiligen met staatsbeveiliging in gepantserde auto's rondrijden met 2 volgauto's en complete snelweg blokkeren en 26 politiewagens en een helikopter inzetten?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo werkt het niet, beslissingen hebben altijd consequenties, misschien in jouw wereld niet maar in de normale wereld wel
Er zijn op het totaal eens 0,000000000001% overleden.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er zijn mensen aan overleden er zijn mensen met ernstige side effects.
Dat moet gewoon gebeuren met informed consent en niet met dwang. Dat is voor mij zo klaar als een klontje. Ik vind het ziek dat men anders denkt.
Alles is werkzaam en misschien zelfs valt er een significant iets te meten, maar dan heb je oogkleppen op voor biases bij veel groepen en hou je alle nadelen nogal achterwege. Zeker met alle druk eromheen van die vaccins en uitholling van de rechtstaat.
Daar hadden ze ook wel wat aan kunnen doen de afgelopen 22 maanden.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja 50 procent van Nederland heeft een BMI van boven de 30. Dat is wel een hele lange weg te gaan.
Dat percentage ligt wel wat hoger hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Er zijn op het totaal eens 0,000000000001% overleden.
Natuurlijk moet het gebeuren doordat mensen zelf die keuze maken om zich te laten vaccineren doordat ze de informatie tot zich genomen hebben. Dat moge duidelijk zijn, dat zegt iedereen.
Je hebt alleen heel veel gekkies die alleen maar naar onzin kijken, elkaar ophitsen en totaal zich niet bezig houden met de feiten.
Dat soort gekkies ga je niet kunnen informeren en daardoor overhalen.
Ken ook een aantal horecabazen die prima geboerd hebben. Het is lastig met voortdurend schakelen en het is allemaal iets minder dan andere jaren, maar op het moment dat er weer wat opengaat stromen de mensen massaal naar de cafés om hun opgespaarde geld uit te geven in plaats van op vakantie zoals ze eerder zouden doen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:38 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het heeft ze vrijwel niets gekost, wordt toch eens wakker. Waarom denk je dat er zelfs meer horeca is dan voor Corona? Ze hebben massaal geparasiteerd op de schatkist. Meer dan 100 miljard en straks nog meer als blijkt dat ze hun BV'tje gaan laten loffen ipv de belastingschuld terug te betalen. Die schuld zit ook al op 25 miljard ongeveer.
En dan zeiken dat ze niet 'moeten opdraaien' voor de crisis door de verhoging van belastingen voor bedrijven.
Het is echt een walgelijk slag volk, sorry. Die constante verontwaardiging terwijl een werkloze alles mag opeten. De ondernemer krijgt weer een vermogenstoetsvrijstelling.
Bron?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat percentage ligt wel wat hoger hoor.
Wat vind jij er van dat Pfizer al zijn onderzoeksdata en resultaten met betrekking tot het vaccin pas over 75 jaar wilde vrijgeven?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:44 schreef bianconeri het volgende:
Natuurlijk moet het gebeuren doordat mensen zelf die keuze maken om zich te laten vaccineren doordat ze de informatie tot zich genomen hebben. Dat moge duidelijk zijn, dat zegt iedereen.
Taboe, fatshaming etcquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:46 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Daar hadden ze ook wel wat aan kunnen doen de afgelopen 22 maanden.
Jawel, in Nederland moeten we weer oppassen mensen.quote:Als de getallen uit Engeland, Denemarken en Frankrijk gunstig zijn, zouden de maatregelen een tikje kunnen worden versoepeld, voorspelde een OMT-lid eerder deze week. Maar volgens viroloog en OMT-lid Marion Koopmans moeten we oppassen dat we niet alleen naar het gunstigste land kijken.
Donderop. Voor Amerika heb ik je al een link gestuurd, hier in Europa is dat er ook gewoon. Google zelf eens. Ik ga niet alles voorkauwen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bron?
En dan geen kinderachtige verwijzing naar een website, maar naar de echte keiharde cijfers.
0,000000001 dan....quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat percentage ligt wel wat hoger hoor.
Boeiend?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat vind jij er van dat Pfizer al zijn onderzoeksdata en resultaten met betrekking tot het vaccin pas over 75 jaar wilde vrijgeven?
Als de informatie er simpelweg NIET is dan kan er geen sprake zijn van een geïnformeerde keuze.
Bij uitstek kan dat niet nee, want elke actie heeft een consequentie.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat schrijf je toch, jij wil beslissingen nemen zonder consequenties en zo werkt het gewoon niet
Wij gaan zorgvuldig onderzoek doen, over 4 maanden komen we bij u terug.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:50 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Jawel, in Nederland moeten we weer oppassen mensen.
OMT-lid Marion Koopmans: Aantallen gaan nu razendsnel steil omhoog en dit is nog maar het begin
Wie claimt bewijst. Maar deze reactie had ik al wel verwacht na het falen van jou de vorige keer.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Donderop. Voor Amerika heb ik je al een link gestuurd, hier in Europa is dat er ook gewoon. Google zelf eens. Ik ga niet alles voorkauwen.
Kunnen ze toch bij de GGD gaan prikken of werken bij een tvt locatie?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:05 schreef Bocaj het volgende:
Even iets anders:
Gisteren in Op1 (Annemarie van Gaal)
De middenstanders vallen nu met bosjes om...
Het kabinet gaat NU voor de KILL lijkt het... (Men krijgt vaak niet eens steun...)
0,000000000001% is 1 op honderdduizendmiljard. Dus ik gok dat het percentage inderdaad hoger ligt...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bron?
En dan geen kinderachtige verwijzing naar een website, maar naar de echte keiharde cijfers.
Haha we zijn geen Amerika. 13,7% is obees (BMI 30+). Wel heeft 50% overgewicht (BMI 25+)quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:39 schreef Momo het volgende:
[..]
die beveiliging is toch een consequentie en vervelend genoeg ja dat hij daar mee moet leven, lijkt me geen pretjequote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Moeten we vd Heuvel dan ook maar niet meer beveiligen met staatsbeveiliging in gepantserde auto's rondrijden met 2 volgauto's en complete snelweg blokkeren en 26 politiewagens en een helikopter inzetten?
Ik bedoel keuzes hebben consequenties en schijnbaar moet je daar maar mee leven.
Precies,dit kun bij alles wel gaan roepen, dan ben je ook echt heel simpel als je dat als argument durft te gebruikenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik bedoel keuzes hebben consequenties en schijnbaar moet je daar maar mee leven
EudraVigilance.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wie claimt bewijst. Maar deze reactie had ik al wel verwacht na het falen van jou de vorige keer.
dat is ook best wel veelquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:56 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Haha we zijn geen Amerika. 13,7% is obees (BMI 30+). Wel heeft 50% overgewicht (BMI 25+)
Je kan net zo goed zeggen dat het gevaar wat hij loopt een consequentie is van zijn keuze.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
die beveiliging is toch een consequentie en vervelend genoeg ja dat hij daar mee moet leven, lijkt me geen pretje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |