Het is wat.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik nergens van. Het kabinet wil dat en het gros vind dat ok.
Wel gek dat dat alleen in Nederland gaat gebeuren. In alle landen om ons heen zijn er weliswaar beperkingen, maar gaat het leven wél door.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:33 schreef CR7 het volgende:
De volgende OMT paniekzaaier meldt zich. Helaas weer een betaald artikel.
https://www.telegraaf.nl/(...)mogelijk-ontwrichten
Zeker, maar wel direct een gevolg van zijn keuzes.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Verkwanselen nog wel, het is triest genoeg dat het nodig is.
Probeer je nou uit alle macht jezelf op dezelfde hoogte als Vd Heuvel te zetten? Lachwekkend figuur.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. Dat keuzes klaarblijkelijk consequenties hebben, zoals het uitsluiten van mensen, en dat jullie dat heel normaal vinden. De consequentie van zijn keuze is dat hij gevaar loopt.
Pfff.....quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:33 schreef CR7 het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:34 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Tot nu toe is alleen het OMT/het kabinet de maatschappij aan het ontwrichten.
Ik kon het artikel niet lezen, maar ik gok dat hij de quarantainecrisis bedoelt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:37 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wel gek dat dat alleen in Nederland gaat gebeuren. In alle landen om ons heen zijn er weliswaar beperkingen, maar gaat het leven wél door.
Is de omikron variant daar nóg milder dan hier?
Nee hoor. Ik probeer louter aan te tonen hoe belachelijk het is dat men maar blijft roepen dat keuzes consequenties hebben en dat ik dus niet moet zeiken als ik buitengesloten word. Dat is immers het gevolg van mij keuze.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Probeer je nou uit alle macht jezelf op dezelfde hoogte als Vd Heuvel te zetten? Lachwekkend figuur.
De politiek dan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:36 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Die golf gaat de maatschappij niet ontwrichten dat gaan we zelf doen.
Wanneer waren we stoer?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:41 schreef DonDruiper het volgende:
Waarom zijn wij veranderd van het stoerste naar het bangste jongetje van de klas?
'88quote:
Toen we als eerste land van Europa de mondkapjes en afstandsregels lieten varen.quote:
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker, maar wel direct een gevolg van zijn keuzes.
Wat een complete idioot. Dat dit soort mensen invloed hebben op ons beleid..quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:33 schreef CR7 het volgende:
Je bent hier toch niet serieus hè?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik probeer louter aan te tonen hoe belachelijk het is dat men maar blijft roepen dat keuzes consequenties hebben en dat ik dus niet moet zeiken als ik buitengesloten word. Dat is immers het gevolg van mij keuze.
Dan moet een vd Heuvel ook niet zeuren. Geen idee overigens of die dat wel of niet doet.
Oh, er lopen hier heel wat mensen rond die denken dat ze de nieuwe joden zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent hier toch niet serieus hè?
Waarom niet? Hij moet vrijheid inleveren vanwege zijn keuzes. Ik ook. Ik mag niet zeiken. Prima, dan hij ook niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent hier toch niet serieus hè?
op basis waarop voorspellen ze die golven, terwijl het nog niet in een ander land is gebeurt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:41 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Dat laatste zinnetje is opmerkelijk. Dit voorspellen ze nu al weken, maar is onwaar gebleken.
Ook andere landen bereiden zich erop voor.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:37 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wel gek dat dat alleen in Nederland gaat gebeuren. In alle landen om ons heen zijn er weliswaar beperkingen, maar gaat het leven wél door.
Is de omikron variant daar nóg milder dan hier?
quote:Premier Alexander De Croo (Open VLD) zat gisteren samen met vertegenwoordigers van het bedrijfsleven om te horen wat de noodplannen zijn. Voor kritische overheidssectoren zoals politie en brandweer liggen draaiboeken klaar, ‘die voorbereiden op situaties waarvan we hopen dat ze zich nooit voordoen’, zegt de woordvoerder van minister van Binnenlandse Zaken Annelies Verlinden (CD&V).
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij moet vrijheid inleveren vanwege zijn keuzes. Ik ook. Ik mag niet zeiken. Prima, dan hij ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |