Wat mij betreft wordt er met dit wanbeleid gewoon gezonde levensjaren opgeofferd ten gunste van geen ene fuck.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:12 schreef vosss het volgende:
Ze gaan eerst wachten wat het effect van de scholen open gaat zijn. Op zijn vroegst begin februari weer iets meer. Horeca blijft nog wel ff dicht.
Marion zegt dat we het nog niet weten en dat er eigenlijk precies gebeurt wat de modellen hadden voorspeld. Nou dat is dus niet zo, de lijn loopt flink onder de modellen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik heb er weinig vertrouwen in als ik De Jonge, Bonten en Koopmans zo hoor. Toch vraag ik mij af. Als ze de informatie van nu hadden zouden ze dan ook de strenge lockdown hebben ingezet? Of zouden ze de 'avondlockdown' hebben gehouden?
Jouw afweer wordt dus steeds zwakker met iedere prik. En maar doorprikken?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 08:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Moderna leidt juist veel vaker tot klachten, omdat de dosis veel hoger is.
Anyway hoe erger de klachten hoe sterker de afweer, dus dat betekent in principe dat de booster goed werk doet.
Bij mij zijn het elke keer minder klachten M1 > M2 > P3 (even afkloppen hij zit er nog geen 24 uur in), maar ik heb daarvoor al corona gehad, dus de eerste twee Moderna waren eerder mijn booster.
Kansloos om het OMT welke autoriteit dan ook te geven mbt prognoses.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:14 schreef popje het volgende:
[..]
Marion zegt dat we het nog niet weten en dat er eigenlijk precies gebeurt wat de modellen hadden voorspeld. Nou dat is dus niet zo, de lijn loopt flink onder de modellen.
Ze verwacht fikse golven ziekenhuisopnames.
In de eerste lockdown zijn 520.000 levensjaren opgeofferd. Willens en wetens.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt er met dit wanbeleid gewoon gezonde levensjaren opgeofferd ten gunste van geen ene fuck.
Rechters beschermen de rechtstaat niet.
Ik ben dan heel erg benieuwd waar ze mee gaan komen. Met de boosters zijn we bij de tieners aanbeland. Feitelijk zeggen ze als er niet meer mensen boosters halen dan komen we de lockdown niet meer uit. Dan ben ik heel erg benieuwd wat de langetermijnvisie van het kabinet is.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:14 schreef popje het volgende:
[..]
Marion zegt dat we het nog niet weten en dat er eigenlijk precies gebeurt wat de modellen hadden voorspeld. Nou dat is dus niet zo, de lijn loopt flink onder de modellen.
Ze was ook erg positief over de Chinese Communistische Partij.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 08:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou nou, de eerste maand was ze heel positief over het virus.
Dat escaleerde uiteindelijk wel iets.
Tjah, en de wereld stopt niet bij Nederland he, de wereld collectief doet niks.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:18 schreef vosss het volgende:
[..]
In de eerste lockdown zijn 520.000 levensjaren opgeofferd. Willens en wetens.
Ok, toen was alles nog nieuw en spannend, dus ergens nog wel te begrijpen. Ik ben benieuwd wat alle volgende "lockdowns" aan levensjaren gekost hebben.
Daar hoor ik niemand over, ook aan de kant van de kamer niet.
Isss errrr nietttquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:19 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik ben dan heel erg benieuwd waar ze mee gaan komen. Met de boosters zijn we bij de tieners aanbeland. Feitelijk zeggen ze als er niet meer mensen boosters halen dan komen we de lockdown niet meer uit. Dan ben ik heel erg benieuwd wat de langetermijnvisie van het kabinet is.
Ik had minder last van Omicron dan de tweede prik, waarbij ik me een dag ziek moest melden.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:07 schreef vosss het volgende:
Ik had minder last van covid-19 dan sommigen hier met bijwerkingen van de prik/booster
Drie keer Pfizer gehad. Bij de laatste 's avonds even een kwartiertje 38+ graden koorts gehad en nu nog een pukkel waar de spuit in m'n arm gejast is.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 08:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die klachten had ik ook van de booster. Booster van Pfizer en de 2 prikken daarvoor Moderna. Dus toch een Pfizer dingetje die klachten bij een booster
11902 gevallen en 646 doden?? Restrictief testbeleid misschien?quote:Poland reported 11,902 new Covid infections in the past 24 hours, the health ministry said, a 22.5% decrease on the 15,376 new cases recorded two weeks ago today.
On Thursday, 646 people died from Covid-related causes, a 5% climb on the 616 two weeks beforehand.
Poland experienced spiking cases in late-November and early-December, with new infections receding in recent weeks. But Omicron has led to fears of a resurgent wave.
Health minister Adam Niedzielski said reporters the country is bracing for a peak in late-January, Polskie Radio reported, when up to 60,000 hospital beds could be needed.
Aan de andere kant levert het ook weer veel levensjaren op doordat door het thuiswerken mensen veel minder stress hebben en nauwelijks meer hoeven te forenzen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:18 schreef vosss het volgende:
[..]
In de eerste lockdown zijn 520.000 levensjaren opgeofferd. Willens en wetens.
Ok, toen was alles nog nieuw en spannend, dus ergens nog wel te begrijpen. Ik ben benieuwd wat alle volgende "lockdowns" aan levensjaren gekost hebben.
Daar hoor ik niemand over, ook aan de kant van de kamer niet.
Dat laatste zinnetje is opmerkelijk. Dit voorspellen ze nu al weken, maar is onwaar gebleken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:14 schreef popje het volgende:
[..]
Gedraag je een beetje daar.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:46 schreef Johannes788 het volgende:
Zo vandaag weer eens Hasselt in vlak over de grens. Proost!!
Ik denk dat voor een hoop mensen thuiswerken een drama is en zeker niet minder stress oplevert. Gezien de drukte op de wegen, ook in de vakantie, neemt het aantal thuiswerkers rap af.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aan de andere kant levert het ook weer veel levensjaren op doordat door het thuiswerken mensen veel minder stress hebben en nauwelijks meer hoeven te forenzen.
DAT MAG NIET!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:46 schreef Johannes788 het volgende:
Zo vandaag weer eens Hasselt in vlak over de grens. Proost!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |