Korte samenvatting?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 07:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Vond het geluid / de discussie bij Op1 gister best kritisch en te billijken, ook vanuit Gommers.
Fascinerend hoe verschillend mensen reageren op de prikjes.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 07:47 schreef Simmertje het volgende:
Even een berichtje vanuit bed. Wat ga ik slecht zeg op deze booster, groot verschil met de eerste (eigenlijk helemaal geen last) en tweede prik (lichtelijk grieperig). Zat gisteren met vrienden even wat spelletjes doen, maar ik was één brok ellende. Spierpijn, gewrichtspijn en enorm rillerig. Vannacht echt enkele uurtjes lopen trillen in bed. Begin mij overigens nu weer wat beter te voelen (zo'n 20 uur later). Niet fijn deze keer.
Ben overigens 3x met Pfizer geprikt.
Die klachten had ik ook van de booster. Booster van Pfizer en de 2 prikken daarvoor Moderna. Dus toch een Pfizer dingetje die klachten bij een boosterquote:Op zaterdag 8 januari 2022 07:47 schreef Simmertje het volgende:
Even een berichtje vanuit bed. Wat ga ik slecht zeg op deze booster, groot verschil met de eerste (eigenlijk helemaal geen last) en tweede prik (lichtelijk grieperig). Zat gisteren met vrienden even wat spelletjes doen, maar ik was één brok ellende. Spierpijn, gewrichtspijn en enorm rillerig. Vannacht echt enkele uurtjes lopen trillen in bed. Begin mij overigens nu weer wat beter te voelen (zo'n 20 uur later). Niet fijn deze keer.
Ik had alleen een lichtelijk zere arm van Pfizer. Er valt echt geen logica in te vinden.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 08:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die klachten had ik ook van de booster. Booster van Pfizer en de 2 prikken daarvoor Moderna. Dus toch een Pfizer dingetje die klachten bij een booster
Mensen worden onderhand zieker van die boosters dan corona.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 07:47 schreef Simmertje het volgende:
N is 2 en n=0quote:Op zaterdag 8 januari 2022 08:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die klachten had ik ook van de booster. Booster van Pfizer en de 2 prikken daarvoor Moderna. Dus toch een Pfizer dingetje die klachten bij een booster
Iedereen heeft zijn eigen logica....quote:Op zaterdag 8 januari 2022 08:10 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik had alleen een lichtelijk zere arm van Pfizer. Er valt echt geen logica in te vinden.
Moderna leidt juist veel vaker tot klachten, omdat de dosis veel hoger is.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 08:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog maar 2x dit jaar en dan volgend jaar vrolijk weer opnieuwquote:Op zaterdag 8 januari 2022 07:47 schreef Simmertje het volgende:
Veel anders dan 'het kan vriezen het kan dooien' staat er niet in.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 08:46 schreef nostra het volgende:
OMT-lid Marion Koopmans: Aantallen gaan nu razendsnel steil omhoog en dit is nog maar het begin
Als de getallen uit Engeland, Denemarken en Frankrijk gunstig zijn, zouden de maatregelen een tikje kunnen worden versoepeld, voorspelde een OMT-lid eerder deze week. Maar volgens viroloog en OMT-lid Marion Koopmans moeten we oppassen dat we niet alleen naar het gunstigste land kijken.
AD premium, kom niet verder.
Zelfde ervaring hier!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 07:47 schreef Simmertje het volgende:
Nou nou, de eerste maand was ze heel positief over het virus.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 08:52 schreef xFriendx het volgende:
Volgens mij heb ik uit Marion Koopmans nog nooit iets positiefs horen komen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 08:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou nou, de eerste maand was ze heel positief over het virus.
Dat escaleerde uiteindelijk wel iets.
Had ik ook, de 2 Moderna prikken eigenlijk geen last van gehad en nu de Pfizer booster toch wel wat klachten. Vooral in het begin veel last van kouderillingen en daarna nog een dag of 2/3 last van spierpijn en snelle verzuring bij lichte inspanningquote:Op zaterdag 8 januari 2022 08:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze heeft wel een heel leuk en uiterst productief snoepreisje naar China gemaakt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 08:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou nou, de eerste maand was ze heel positief over het virus.
Dat escaleerde uiteindelijk wel iets.
EeY, mijn partner heeft dezelfde ervaring...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 07:47 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb er weinig vertrouwen in als ik De Jonge, Bonten en Koopmans zo hoor. Toch vraag ik mij af. Als ze de informatie van nu hadden zouden ze dan ook de strenge lockdown hebben ingezet? Of zouden ze de 'avondlockdown' hebben gehouden?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 08:46 schreef nostra het volgende:
OMT-lid Marion Koopmans: Aantallen gaan nu razendsnel steil omhoog en dit is nog maar het begin
Als de getallen uit Engeland, Denemarken en Frankrijk gunstig zijn, zouden de maatregelen een tikje kunnen worden versoepeld, voorspelde een OMT-lid eerder deze week. Maar volgens viroloog en OMT-lid Marion Koopmans moeten we oppassen dat we niet alleen naar het gunstigste land kijken.
AD premium, kom niet verder.
En sommigen hadden ook weer meer last van covid-19 dan jij.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:07 schreef vosss het volgende:
Ik had minder last van covid-19 dan sommigen hier met bijwerkingen van de prik/booster
Mijn vader ook, in iets mindere mate. Eerste twee prikken had hij eigenlijk helemaal nergens last van, nu inderdaad grieperig.quote:
Ja raar hé.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:11 schreef Caland het volgende:
[..]
En sommigen hadden ook weer meer last van covid-19 dan jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |