SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:
Die gastn in het roze shirtje, hoe heet hij? Al kan het ook wishful thinking zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij wie heb jij gay vibes?
of bi??
Dimitriquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:36 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Die gastn in het roze shirtje, hoe heet hij? Al kan het ook wishful thinking zijn
vreselijk, bah, bah, bahquote:
ik vind Tobi knapperquote:
quote:
mijn kleinkinderen mogen kiezen, knuffel of high fivequote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:39 schreef just me het volgende:
[..]
mijn kleinkinderen mogen kiezen, knuffel of high five
jup maar ze slapen voorlopig nog niet denk ikquote:
Snap wat je bedoelt, maar mijn moederhart vindt het een schatje die een masker op heeft.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Tobi knapper
maar een beetje te mweh
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:42 schreef DarkRaven70 het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed en boven tv kijken.
Iedereen lekker slapen voor straks of later en tot morgen![]()
![]()
Ik ben nog niet helemaal thuis in de gewoontes maar het lijkt er wel op. Spannend zal het toch niet meer worden.quote:
ik heb ook geen idee er zit wat achterquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt, maar mijn moederhart vindt het een schatje die een masker op heeft.
slaap wel darkiequote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:42 schreef DarkRaven70 het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed en boven tv kijken.
Iedereen lekker slapen voor straks of later en tot morgen![]()
![]()
Bij deze editie zul je tot nu toe zelf geen slaaptekort krijgen...jeeez wat een slaapwekkende bedoelingquote:
je hoeft niet bang te zijn dat je wat mistquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:44 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Bij deze editie zul je tot nu toe zelf geen slaaptekort krijgen...jeeez wat een slaapwekkende bedoeling
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:45 schreef engine het volgende:
Die band tussen Kitty en Nouchine begint steeds vreemdere vormen aan te nemen
ik vind noes wel leuk, maar dit?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:45 schreef engine het volgende:
Beetje engquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:45 schreef engine het volgende:
blij dat je het ook zietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:45 schreef engine het volgende:
Nee idd waar het bij andere jaren lastig was om niet te kijken word het nu makkelijk gemaakt.Je mist niksquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hoeft niet bang te zijn dat je wat mist![]()
vreselijkquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:46 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Nee idd waar het bij andere jaren lastig was om niet te kijken word het nu makkelijk gemaakt.Je mist niks
Heb ik iets verkeerds gezegd dat ik niet eens normaal antwoord kan krijgen op een door jou in het algemeen gestelde vraag?quote:
Ik vind ze allebei wel leuk maar dat is gewoon echt raar.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:45 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
[..]
ik vind noes wel leuk, maar dit?
hoezo???quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:47 schreef suzi1 het volgende:
heeft nawel een schizo broer die je dood kan meppen als je hem bijv uit zou lachen??
ja hij heeft wel wat dingetjesquote:
zo kwam het wel overquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:47 schreef suzi1 het volgende:
heeft nawel een schizo broer die je dood kan meppen als je hem bijv uit zou lachen??
je bent een soort Marioquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ohja vanaf nu geef ik iedere vrijdag punten. Mijn persoonlijke mening. Dat doe ik in een excel bestand en dan wordt mijn gemiddeldes berekend
Ik geef gewoon antwoord op wat me gevraagd word. Bevalt het je niet? Jammer dan!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
Gayfibes...laat me niet lachen en hou eens op om mensen in hokjes te plaatsen waarvan jij graag wilt dat ze zitten...of juist te zeggen dat iemand een slecht voorbeeld is voor....
lol naam weer verkeerdquote:
ik kijk de andere streamquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nouch is degene die met haar been over Kit heen hing toch?
Faal van de eeuwquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:51 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat er morgen heel wat staat te gebeuren
ja doh
heel eerlijk ik heb daar niet echt naar geluistersquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
is het nu goed met haar poepen?
zij jankte niet meer over buikpijn
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:43 schreef mario390 het volgende:
bij onz bij de de slowenisch
spreken is en spruch
"srat,szad pa liatsch""
Nouch is gewoon een erge knuffel tante, hoog knuffelgehalte, en als je dat niet gewend bent is dat raar, als dat in je Fam wel heel gewoon is, is dit niet raar. de vriendinnen van mijn dochter doen dit ook, en de vriendinnen van mijn dochter knuffelen ook zo met mijn vrouw, is hier heel normaal. Dat is liefde hier. Maar nogmaals kan me ook voorstellen dat al je uit een niet knuffel omgeving komt, je dit niet normaal vind.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nouch is degene die met haar been over Kit heen hing toch?
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
Er gebeurd er nog iets interessants in het huis?
ik denk dat met de darmen heeft ookquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel eerlijk ik heb daar niet echt naar geluisters
ik vind Nawel niet zo boeiend
komt een beetje oppervlakkig over
Ik ben best van het knuffelen maar zo knuffel ik niet iemand die ik net 'n paar dagen kenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nouch is gewoon een erge knuffel tante, hoog knuffelgehalte, en als je dat niet gewend bent is dat raar, als dat in je Fam wel heel gewoon is, is dit niet raar. de vriendinnen van mijn dochter doen dit ook, en de vriendinnen van mijn dochter knuffelen ook zo met mijn vrouw, is hier heel normaal. Dat is liefde hier. Maar nogmaals kan me ook voorstellen dat al je uit een niet knuffel omgeving komt, je dit niet normaal vind.
dat denk ik nietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik denk dat met de darmen heeft ook
met haar mastu - menstruatie te doen
Kitty heeft gekookt😉quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
Er gebeurd er nog iets interessants in het huis?
Ja dit dusquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben best van het knuffelen maar zo knuffel ik niet iemand die ik net 'n paar dagen ken
Dat het met bekenden normaal is ja toch maar ze zitten net in een huis met vreemden en dat tjaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nouch is gewoon een erge knuffel tante, hoog knuffelgehalte, en als je dat niet gewend bent is dat raar, als dat in je Fam wel heel gewoon is, is dit niet raar. de vriendinnen van mijn dochter doen dit ook, en de vriendinnen van mijn dochter knuffelen ook zo met mijn vrouw, is hier heel normaal. Dat is liefde hier. Maar nogmaals kan me ook voorstellen dat al je uit een niet knuffel omgeving komt, je dit niet normaal vind.
wishfull thinkingquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een heel misschien vannacht een opdracht
Wishful thinkingquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een heel misschien vannacht een opdracht
Dromen zijn bedrog...en als je wakker wordtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Welke variatie op kip broccoli en rijst geeft ze vanavond gemaakt. (Begon bijna terug te verlangen naar de 1001 sausjes van Nicks)quote:
quote:
telepathiequote:
OKquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:58 schreef mario390 het volgende:
"szad,srat ,pa liatsch"
bedoelt
plassen,ka....n,en straks slapen
Ze heeft net als de andere best wel wat, hoorde ook dat ze de gekregen sportkleding niet wil aandoen omdat BB had gezegd dat het voor buitensporten is. De rest heeft gewoon al de broek gedragen. En dan had ze het toch een keer kunnen wassen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:56 schreef jasoe het volgende:
Geef kitt toch eens een ander setje kleding
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dromen zijn bedrog...en als je wakker wordtDan slaapt Big brother nog🤣SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor beest?🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:58 schreef mario390 het volgende:
"szad,srat ,pa liatsch"
bedoelt
plassen,ka....n,en straks slapen
oke, dus even voor de duidelijkheid, als je dus meerdere malen oprecht in je zin typt, wordt het niet geloofwaardiger ?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:24 schreef odie22 het volgende:
ik denk oprecht dat Kitty oprecht een oprecht leuke vrouw is
Dat zal ook wel. Die vorige kar eten kregen ze een week geleden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:01 schreef rinardo het volgende:
Kip is op
Gist is op, nog half brood
oh oh , er moet toch echt iets gaan komen morgenvroeg
vega burger ?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bedoeld Nouchine
goddelijk voedsel
mis ik ook niet met die domme regelsquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet je wat me opvalt
Er is geen huismeester dit jaar
Bickey burgerquote:
zij benotigt en typ-beraterquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:56 schreef jasoe het volgende:
Geef kitt toch eens een ander setje kleding
ie komt morgen, de 1 word weggestemd de ander is huismeester, dus kristof is huismeesterquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet je wat me opvalt
de oven toch ?quote:
Ohh ik dacht ze niets had. Ik kan dat roze ding niet meer aanzienquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft net als de andere best wel wat, hoorde ook dat ze de gekregen sportkleding niet wil aandoen omdat BB had gezegd dat het voor buitensporten is. De rest heeft gewoon al de broek gedragen. En dan had ze het toch een keer kunnen wassen.
Weet niet of ze aandacht wil met dag en nacht dat rosegeval aan te houden of het gewoon lekker vindt.
gist? je bedoelt Rijst?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:01 schreef rinardo het volgende:
Kip is op
Gist is op, nog half brood
oh oh , er moet toch echt iets gaan komen morgenvroeg
Was niet nodig, Kitty nam die rol.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet je wat me opvalt
Ahquote:
maaaaanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:01 schreef greysbones het volgende:
Kristof stopt zijn vriendin onder de deken als hij een scheet laat![]()
Sercan die blijftquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:04 schreef rinardo het volgende:
d
[..]
ie komt morgen, de 1 word weggestemd de ander is huismeester, dus kristof is huismeester
Is afkomstig van Duitsland, maar in België erg populairquote:
Dat was gewoon een slecht idee achteraf. Lui met weinig fantasie dingen laten verzinnen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
mis ik ook niet met die domme regels
nee Gist, dat is om brood te maken, zonder Gist geen brood, gist is het rijsmiddelquote:
okequote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee gist om het brood te laten rijzen
zal close zijnquote:
die jill regel was welquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was gewoon een slecht idee achteraf. Lui met weinig fantasie dingen laten verzinnen.
Vind dat wij de kijker de huisregels mogen bepalen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet je wat me opvalt
de hele fab5 + aanhang en volgers stemt voor Sercanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
zal close zijn
Maar door rechts vlaanderen denk ik toch dat Kristof blijft
Ik ben fab5 aanhang maar stemt niet voor sercan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
de hele fab5 + aanhang en volgers stemt voor Sercan
Oh zeker waren er wel momentjes die leuk waren. Maar vaak sloeg het nergens op. In ieder geval niet iets dat je moet gaan herhalen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
die jill regel was wel![]()
die chagi hoofden smorgens
die domme verhaaltjes voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
Oh zeker waren er wel momentjes die leuk waren. Maar vaak sloeg het nergens op. In ieder geval niet iets dat je moet gaan herhalen.
Een week 24/7 voelt niet meer als vreemde hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat het met bekenden normaal is ja toch maar ze zitten net in een huis met vreemden en dat tja
TMIquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:13 schreef Yolk het volgende:
[..]
Salar laat haar weer dingen voelen die ze decennialang niet gevoeld heeft.
bij liese gezien ook jerrel gevt hem de stemquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
de hele fab5 + aanhang en volgers stemt voor Sercan
ik zou er ook jeuk van krijgen maar dan op een andere manierquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:13 schreef Yolk het volgende:
[..]
Salar laat haar weer dingen voelen die ze decennialang niet gevoeld heeft.
kun je het horen dan????quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:13 schreef GayGuy het volgende:
Pfff moet bijna je tv op 100 zetten, met dat fluisteren
is dat Sercan ?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij liese gezien ook jerrel gevt hem de stem
[ afbeelding ]
maar kristoff is toch ook belgsequote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben fab5 aanhang maar stemt niet voor sercan.
dann moet hij en kip fangen hahaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:15 schreef Pokkehandtas het volgende:
Sercan wil weten wat er gebeurt als ze geen kip krijgen voor een week.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:15 schreef BB-King het volgende:
Salar ligt heerlijk te slijmen dat Kitty zo heerlijk kookt.
Kitty zal niet op hem stemmen nu.
Die jongen speelt het spel goed.....zonder blikken of blozen zo aan het slijmen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:15 schreef BB-King het volgende:
Salar ligt heerlijk te slijmen dat Kitty zo heerlijk kookt.
Kitty zal niet op hem stemmen nu.
de mannen slapen al en vera en Grace praten heeeeeeel zachtjesquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vind de gele kamer veel gezelliger. Luister daar liever dan bij die Kutty.
Er is sowieso wel een vertraging van een paar minuten. Laatst 4 minuten zag ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:17 schreef GayGuy het volgende:
Streams lopen dus achter? Bij mij is het 17 over 11, en kitty zegt 10 over 11
Hij zat vorig jaar bij de laatste 30. Daarom zat hij er ws vorig jaar niet in.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eigenlijk is dat toch een grote schande. Hoe kan het dat een vriend van Liese in dit huis zit.
Kan toch bijna niet anders dan "vriendjespolitiek"
lopen altijd achterquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:17 schreef GayGuy het volgende:
Naomi Timmermanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar kristoff is toch ook belgse
en hij heet self als naomi, timmermanns
Ze moeten ook kunnen filteren hequote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:18 schreef BB-King het volgende:
[..]
Er is sowieso wel een vertraging van een paar minuten. Laatst 4 minuten zag ik.
koffie ?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze moeten ook kunnen filteren he
erst hebben ze toch bij liese kommentiertquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eigenlijk is dat toch een grote schande. Hoe kan het dat een vriend van Liese in dit huis zit.
heet zij mager?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Naomi Timmerman
Namen zeggen op zich niks, Kitty Mager is dik.
Hij had zich verleden keer al opgegeven. En eerlijk gezegd denk ik zelfs dat mensen worden uitgenodigd die bij bepaalde buro's staan ingeschreven. Dus zo vreemd is het niet dat je als kennissen zegt laten we het proberen kijken wie er door komt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
de streams is niet live, als er iets gebeurd, kunnen ze het er uit halenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:17 schreef GayGuy het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Naomi Timmerman
Namen zeggen op zich niks, Kitty Mager is dik.
Het is allemaal wel erg stil nu. Verwacht in de dagen na de live uitzending ook wel wat meer actie. En die koffers gaan ze echt niet ineens cadeau krijgen (mag ik hopen).quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:19 schreef KnalPoenani het volgende:
Salar zou best eens gelijk kunnen hebben dat ze “uitgehongerd” worden en dan morgen weer de keuze krijgen eten of koffer.
Naomi van vorig jaar zei ook dat ze Kristof al had gezien op het feestje van Patje waar hij zong.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
nou ze mogen echt wel wat pit erin gooien nuquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:21 schreef engine het volgende:
[..]
Het is allemaal wel erg stil nu. Verwacht in de dagen na de live uitzending ook wel wat meer actie. En die koffers gaan ze echt niet ineens cadeau krijgen (mag ik hopen).
Kortom, na de live zitten we nog 5 minuten met de bewoner die het huis heeft verlaten, in beeldquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:18 schreef BB-King het volgende:
[..]
Er is sowieso wel een vertraging van een paar minuten. Laatst 4 minuten zag ik.
had jij het dan hier mogen zeggen of was je een surprise ?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik had gewoon in dat huis moeten zitten
You and me both. Lol. Wij zouden wel lekker gaan stoken, daar🤣quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lekker sporten, de hele dagquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
lief van je dat je het op kan brengen om te luisterenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:23 schreef greysbones het volgende:
Kitty zit weer te roddelen over Kristof
Ja het was rustig afgelopen twee dagen. Toch was het begin goed. Ik ben wel benieuwd hoe het volgende week gaat.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ze mogen echt wel wat pit erin gooien nu
Thomas volgens mij omdat hij niet met Mike ontbijt had klaargemaakt en Jill omdat ze een tijgernootje had gegeten en die was niet vegan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
die domme verhaaltjes voor het slapen gaan
en welke kregen jill en thomas nu straf voor?
oh ja die hele dag veganquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Thomas volgens mij omdat hij niet met Mike ontbijt had klaargemaakt en Jill omdat ze een tijgernootje had gegeten en die was niet vegan.
Sercan denk ikquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:25 schreef engine het volgende:
Oh ik schakel net te laat het geluid in...over wie hebben ze het?
Ik herinner me ook vaag iets over worstenbroodjes?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Thomas volgens mij omdat hij niet met Mike ontbijt had klaargemaakt en Jill omdat ze een tijgernootje had gegeten en die was niet vegan.
kitty is nog aan het konkelenquote:
Salar is in mijn ogen niet slim maar achterbaks, ik vind hem echt vreselijkquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:26 schreef greysbones het volgende:
Salar is slim hoor
die plant bij anderen zaadjes over Sercan
quote:
ja ik ben er ook geen fan vanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
Salar is in mijn ogen niet slim maar achterbaks, ik vind hem echt vreselijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hier was om gevraagd .....![]()
Gesprek in de tuin - 7 januari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:29 schreef greysbones het volgende:
ff DGK taggen dat hij dit opneemt
vanaf 2330 ongeveer stream 1Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ja, dat is een echte speler maar hij komt zo een hoop te weet bij Kitty domme doos. Denkt dat ze safe is bij Salar.quote:
en moet kunnen kokenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe moet een goede BB bewoner zijn?
- mag niet teveel opvallen
- mag niet teveel stoken
- moet proberen populair zijn bij publiek
- moet populair zijn bij de bewoners
Mike kreeg volgens mij zelf straf omdat hij toestond dat ze tijdens de vegan lunch worstenbroodjes atenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:26 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik herinner me ook vaag iets over worstenbroodjes?
Jill kon niet kokenquote:
ik ga geen sorry zeggenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:30 schreef GayGuy het volgende:
[..]
En bedankt, nu lust ik geen Kittekat meer🤣
Kan ze haar dromen beter zienquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:27 schreef Pokkehandtas het volgende:
Waarom heeft die roze Teletubbie nog steeds een bril op? Oh oh
Niet dat het bij Kitty zo moeilijk is maar hij trekt haar helemaal leeg zonder zelf iets te zeggenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat is een echte speler maar hij komt zo een hoop te weet bij Kitty domme doos. Denkt dat ze safe is bij Salar.
Maar er is er nog eentje die Kitty niet vertrouwt kon de naam niet horen.
Nouchine en Peter toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:32 schreef greysbones het volgende:
er stond dus eerst 2 andere namen in beeld
bij de nominatie
Ja, ik ook. Hij doet het heel duidelijk voor de streamers....quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:29 schreef engine het volgende:
Salar kan wel een rol spelen![]()
Ik vind dat wel mooi dat hij zo tactisch bezig is. Wel benieuwd of hem dat wat gaat brengen.
zouden ze dat durven bekend maken in de liveshowquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:32 schreef greysbones het volgende:
Wat Kitty net zei
dat ze het had verwacht dat Kristof er op zou staan
die gaat zo raar staan te kijken als ze er achter komt hoe het werkelijk in elkaar stak
dit gesprek met Kitty vanavond gaat hem opbreken op het moment dat hij op de bank komtquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Hij doet het heel duidelijk voor de streamers....
En ze is zo moe, die nare nachten haalt ze nooit meer in.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:30 schreef Pokkehandtas het volgende:
Kitty heeft nog steeds geen slaap gehad
Goud zou dat zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
zouden ze dat durven bekend maken in de liveshow
Of dat ze vergeten de microfoon uit te zetten voor de bewoners
"Maar dat de bewoners niet weten is dat Salar en Nawel kristof en sercan hebben genomineerd"
zoals vorig jaar
was in de tv uitzending niets van te zien, zeiden ze dat net ?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:32 schreef greysbones het volgende:
er stond dus eerst 2 andere namen in beeld
bij de nominatie
Australië vorig jaar ookquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:38 schreef mario390 het volgende:
in brasil is soms zo gewezen dat als jemand
heruit gestemt worden is, dat hij 2 dagen in
secret-room kwam en alles mekijkte
en als hij terug kwam heeft hij dann deze op
de bank gezet de hem nominiert heeft
jaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
was in de tv uitzending niets van te zien, zeiden ze dat net ?
ik spoel wel even terug, hoe laat ongeveer ?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
als DGK dit gesprek tussen Kitty en Salar opneemt
dan hoor je het Kitty zeggen
Nouchine en andere naam noemt ze niet
vanaf 23.30 denk ik ongeveerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik spoel wel even terug, hoe laat ongeveer ?
noes en hoe heet ie , zegt ze hahahaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:41 schreef greysbones het volgende:
vanaf het moment dat Kitty bij Salar op bed gaat zitten
jaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:43 schreef odie22 het volgende:
[..]
noes en hoe heet ie , zegt ze hahaha
Was in BB Australie ook in 2020 met Angela. Moest toen ook iemand aanwijzen als butler volgens mij, die moest alles doen wat de andere bewoners zeiden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:38 schreef mario390 het volgende:
in brasil is soms zo gewezen dat als jemand
heruit gestemt worden is, dat hij 2 dagen in
secret-room kwam en alles mekijkte
en als hij terug kwam heeft hij dann deze op
de bank gezet de hem nominiert heeft
soort Friesquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
kzin van bruhhe ken een muggeheheugen
Zo spreek ik wat nouchine net heeft gezegd
nee pindakaasquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:45 schreef mario390 het volgende:
10 min geleden zijn nouchie en
nawel nog schokobrodje an het
eten
gaat prima, de vliegtuigen tijdens de streamlocks hoor je niet meerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
hoe is dat eigenlijk met het gesnurk van Kitty?
had het voor de vorige BB ook niet gewetenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat niet weten is echt een beetje dommig
Sercan is gewoon een chille gast die zei dat Salar hem een wel chille gast leek toch haha.. Andersom nomineert Salar hem omdat ie denkt dat Sercan hem als gevaar zou kunnen zien omdat ze er een beeetje hetzelfde uitzien. Salar ziet juist vrij duidelijk Sercan als gevaar 😂 Zo zie je maar hoe de uiterlijk-gefocuste zich gelijk wat geïntimideerd voelt door iemand met een gelijkwaardig uiterlijk en iets simpels als uiterlijk als gevaar ziet. Hij wil die guy zijn. Beetje nare trek. Zag ook al zo’n zaadje idd, maar hij blijft doorgaan dus haha.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:26 schreef greysbones het volgende:
Salar is slim hoor
die plant bij anderen zaadjes over Sercan
Zou klitty niet doorhebben dat ze niet echt positief in beeld komt zo ?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:53 schreef zodeju het volgende:
Kitty durft te zeggen dat het niet erg is als de andere wakker liggen door hun gepraat. Ze hebben [b]nachten/b] wakker gelegen van de andere slaapkamer.![]()
ik vind Salar ook een sneaky mannetjequote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:51 schreef Willewa het volgende:
[..]
Sercan is gewoon een chille gast die zei dat Salar hem een wel chille gast leek toch haha.. Andersom nomineert Salar hem omdat ie denkt dat Sercan hem als gevaar zou kunnen zien omdat ze er een beeetje hetzelfde uitzien. Salar ziet juist vrij duidelijk Sercan als gevaar 😂 Zo zie je maar hoe de uiterlijk-gefocuste zich gelijk wat geïntimideerd voelt door iemand met een gelijkwaardig uiterlijk en iets simpels als uiterlijk als gevaar ziet. Hij wil die guy zijn. Beetje nare trek. Zag ook al zo’n zaadje idd, maar hij blijft doorgaan dus haha.
belgiequote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:57 schreef mario390 het volgende:
dat lieze van deze zort mannen staat
heeft me verrast,ik weet niet hoe je deze
noemt, zijn ze van senegal?
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:57 schreef mario390 het volgende:
Senegal,,, huh???quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:57 schreef mario390 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens ....
Ik heb vorig jaar eens een facebook berichtje gestuurd naar Patje.
Krijg ik dinsdag eentje terug
[ afbeelding ]
Echt he, terwijl ze het zo goed gevolgd heeft verleden jaar. Maar toen al met andere ogen gekeken denk ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
Zou klitty niet doorhebben dat ze niet echt positief in beeld komt zo ?
Dit soort mensen??quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:57 schreef mario390 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |