abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203194613
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 21:15 schreef Repentless het volgende:

[..]
Tja, een daadwerkelijk antwoord komt er nooit inderdaad. Enkel wat verwensingen zoals jij schetst. Ik word ontzettend moe van mensen die denken dat ze een punt hebben op basis van het waanbeeld dat ze veel intelligenter zijn dan hun discussiepartner.
Neuh, punt is dat jij het nooit eens met me gaat zijn en continue de doelpalen zal verschuiven.

Ik kan een linkje geven zoals er 1000 te vinden zijn:
https://www.vox.com/2017/(...)-interview-ignorance

Vol met kleine aanwijzingen dat Trump weinig weet van de wereld om hem heen en dat nooit zal toegeven.
En dan pik je er wat uit waar nog wel op een andere manier uitgelegd kan worden en negeert de rest. Enzovoorts.

De feiten blijven echter gewoon staan: Trump heeft een zeer beperkte algemene kennis, de woordenschat van een basisscholier, leest geen boeken en voldoet aan álle symptomen van een sociopaat.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_203194851
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 21:07 schreef Repentless het volgende:

[..]
Nou, dit is wel sterke argumentatie voor de stelling dat Trump geen kennis van zaken heeft. "Hier, twee artikelen waarin staat dat een aantal mensen zouden hebben gezegd dat ze hem een idioot vinden." Waarvan het merendeel dat achteraf ontkent. Een aantal mensen zegt dat, dus is het zo!

Het mooiste is nog deze:
[..]
Dus eerst voor Jeb Bush werken, vooraf allerlei claims over Trump maken en na een daadwerkelijke ontmoeting volledig van gedachten veranderen.

In je eigen aangehaalde artikelen met slechts wat meningen van mensen zonder enige vorm van onderbouwing, wordt het in de opening ook nog eens volledig onderuit gehaald. Man man man, niet te geloven. :')
Je bent het niet eens met zijn redenatie, wat natuurlijk mag, maar hij heeft toch netjes antwoord gegeven op de vraag waarom hij de dingen zo ziet? Wat wil je anders nog meer weten?

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 16:34 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Nee. Het land heeft iemand nodig die links en rechts kan verbinden. Dat kan iemand zijn die de boodschap van Trump deelt, zonder zijn psychopathische en narcistische trekken, en die bereid is te luisteren naar de 50% van de bevolking die niet Republikeins stemt.

Amerikaanse politiek is entertainment, een soort van Ajax-Feyenoord, met alle Neanderthaler gevoelens die daar bij komen kijken. De (social) media spelen daar een grote rol in. Sinds Trump geen president meer is, kijkt bijna niemand meer naar CNN, wat het vooral moest hebben van anti-Trump geblaat. Wat dat zegt over al die mensen die zo verknocht waren aan CNN is niet positief.

Terwijl de Amerikaanse overheid zich diep in de schulden steekt, is diezelfde overheid niet efficiënt. Het onderwijs is om te huilen, de gezondheidszorg werkt niet, er zitten te veel mensen in gevangenissen, en men betaalt zich blauw aan entitlement programs. Per leerling wordt nu $15.000 per jaar uitgegeven. Een groot deel van dat bedrag gaat naar pensioenen voor leraren, omdat de Amerikaanse overheid jarenlang verzuimd heeft om pensioenpremies af te dragen. Dit pensioenprobleem speelt bijna bij iedere overheidsinstantie. Tel daarbij op dat ze nog steeds een godsvermogen aan defensie uitgeven - en geen oorlog kunnen winnen. En doe eens wat aan je gezondheid zeg... van die vette klodders in zo'n invalidekarretje, lurkend aan een gallon cola door een rietje. Met zo'n zuurstoffles in het mandje en een zuurstofslang in je neus. Wat een ellende. Dat doe je jezelf toch niet aan?

Het grootste probleem is dat Amerikanen grote kinderen zijn. Covid laat weer zien dat Amerikanen niet bereid zijn om iets voor zichzelf of voor anderen op te geven, want ze bepalen zelf wel of ze een mondkapje dragen. Er is geen enkele discipline. Niet the right to pursue hapiness, maar the right to have hapiness staat centraal. Niet ask what you can do for your country (JFK) staat centraal, maar put the food in my mouth, right now!.

How much more convenience can we get?

Het is natuurlijk veel te laat, maar het moet daar echt anders. En als het even kan, niet met Trump!
Goede post dit. In principe vind ik het Biden prima doen, daar zul jij het niet mee eens zijn natuurlijk, maar de Republikeinen hebben misschien ook een derde weg gevonden in de vorm van Glenn Youngkin. De man is weliswaar zeer rechtsconservatief, maar lijkt toch heel anders te zijn dan de Republikeinen van de laatste paar decennia. Ik hoop dat nu de Republikeinen hebben gezien dat deze politiek ook resultaat oplevert ze het Trumpisme zullen begraven.
Incelfrikandel
  vrijdag 14 januari 2022 @ 22:14:53 #103
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203194864
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 22:05 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Neuh, punt is dat jij het nooit eens met me gaat zijn en continue de doelpalen zal verschuiven.

Vol met kleine aanwijzingen dat Trump weinig weet van de wereld om hem heen en dat nooit zal toegeven.
En dan pik je er wat uit waar nog wel op een andere manier uitgelegd kan worden en negeert de rest. Enzovoorts.

De feiten blijven echter gewoon staan: Trump heeft een zeer beperkte algemene kennis, de woordenschat van een basisscholier, leest geen boeken en voldoet aan álle symptomen van een sociopaat.
Eerder narcist
pi_203195062
Voor de mensen die Trump geen idioot vinden: Hebben jullie voorbeelden waaruit blijkt dat Trump wel over intelligentie en kennis van zaken bezit?
Цой жив
  vrijdag 14 januari 2022 @ 22:33:14 #105
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203195315
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 22:22 schreef Zwoerd het volgende:
Voor de mensen die Trump geen idioot vinden: Hebben jullie voorbeelden waaruit blijkt dat Trump wel over intelligentie en kennis van zaken bezit?
Zijn missie om overal vrede te stichten en geen oorlogen te beginnen duiden op meer intelligentie dan Biden die met z'n oorlogstaal gaat zorgen voor een oorlog in Oekraine
pi_203195405
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 22:33 schreef the-eye het volgende:

[..]
Zijn missie om overal vrede te stichten en geen oorlogen te beginnen duiden op meer intelligentie dan Biden die met z'n oorlogstaal gaat zorgen voor een oorlog in Oekraine
Waar heeft hij vrede gesticht? Bovendien was Trump ook niet vies van oorlogstaal. Denk bijvoorbeeld aan het opscheppen over zn rode knop richting Kim Jong-un, voordat ze beste maatjes werden.
Цой жив
pi_203195481
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 22:36 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Waar heeft hij vrede gesticht? Bovendien was Trump ook niet vies van oorlogstaal. Denk bijvoorbeeld aan het opscheppen over zn rode knop richting Kim Jong-un, voordat ze beste maatjes werden.
Trump heeft best (soms iets meer dan) z'n tanden laten zien aan Assad, Iran, Maduro en Kim :P
Incelfrikandel
  vrijdag 14 januari 2022 @ 22:41:18 #108
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203195508
quote:

[..]
Vredesverdrag Midden-Oosten, troepen die hij teruggehaald heeft en hij is de eerste president (na Carter)die geen oorlog begonnen is.
pi_203195588
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 22:41 schreef the-eye het volgende:

[..]
Vredesverdrag Midden-Oosten, troepen die hij teruggehaald heeft en hij is de eerste president (na Carter)die geen oorlog begonnen is.
Troepen teruggehaald?

Dat zijn verder natuurlijk goede zaken, maar zoals gezegd kon Trump ook bijten ;)
Incelfrikandel
pi_203195621
Zijn Democratische voorgangers na Carter zijn ook geen oorlog begonnen.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 22:51:10 #111
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_203195720
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 22:41 schreef the-eye het volgende:

[..]
Aha het wereldberoemde vredesverdrag tussen Israël en de Palestijnen waarbij de Palestijnen helaas niet uitgenodigd waren….
  vrijdag 14 januari 2022 @ 23:07:12 #112
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203196099
Zijn handelsoorlog tegen China en het terugtrekken uit klimaatakkoord laat zien dat hij meer hersenen heeft dan het stelletje sukkels wat hier de EU bestuurd. Uiteindelijk gaan we straks gas van de Russen kopen en onze maakindustrie is naar China verdwenen. China dat zo z'n eigen klimaatdoelen heeft.
Vwb de uitstoot wereldwijd maakt het dus allemaal geen zak uit maar we zitten ondertussen wel in de kou en voor mondkapjes en grondstoffen voor een vaccin waren we bij aanvang van een virus, wat notabene uit China komt, afhankelijk van de Chinezen. terwijl een boycot meer op z'n plaats was geweest
Trump heeft de EU er ook op gewezen dat ze de afspraken vwb uitgaven aan defensie hun afspraken na moeten komen. Nu is het gedonder met Rusland, de EU heeft al een grote broek aangetrokken en Oekraine steun toegezegd maar we kunnen niks.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 23:31:39 #113
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_203196552
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 22:05 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Ook weer zo'n aantijging. Bij mijn weten ben ik verder nog nooit met jou in discussie geweest, dus waar is dit in hemelsnaam op gebaseerd?

quote:

Een interview in de eerste vijf maanden van zijn presidentschap. Dat vind jij een goede indicatie om dit oordeel te vellen over vier jaar presidentschap?

Daarnaast, dit is toch gewoon spijkers op laag water zoeken? Deze paar onderwerpen na vijf maanden zijn genoeg om te kunnen concluderen dat hij geen verstand van zaken heeft?

- Zorgverzekering: ja, dat is een blunder
- Stedelijke inrichting Parijs en twee Napoleons verwarren: dit kun je toch geen issue noemen voor de president van de VS? Waar gaat dit over?
- Belastingverlagingen: dat klopt niet, want 'miljoenen' Amerikanen gaan juist meer betalen! Uiteraard inclusief 1% rijksten demagogie. In de meest ruime schatting betreft het 35 miljoen Amerikanen (kinderen en volwassenen) die meer gaan betalen. Dat land telt 327 miljoen inwoners. Maar ja, 'miljoenen!' klinkt wel lekker natuurlijk. :')
- De Clintons hebben 8 jaar in het Witte Huis gezeten en kregen het niet voor elkaar, ook met een meerderheid in de Senaat. "Hij weet niet eens dat ze niet de hele acht jaar een meerderheid hadden, maar slechts twee jaar!" Zegt hij dat dan? Nee.
- De FBI director rapporteert direct aan de president. "Nee, dat klopt niet! Dat weet hij niet eens!" Tot 2004 was dat dus wel het geval en daarnaast wordt de directeur door de president benoemd (en kan daar ook door ontslagen worden).
- Verder echt nog wat totale non-issues of de MP van Japan wel Engels spreekt, zich vergissen in waar een DAG is geboren, dat er niet 51 maar 49 senatoren bij een meeting aanwezig waren met wat gelul over een meerderheid terwijl het dus geen officiële stemming was

Als een artikel met dit soort veelal vergezochte aantijgingen na vijf maanden presidentschap het argument moet vormen voor de stelling dat Trump weinig van de wereld weet, is dat wel uitermate treurig.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 23:43:44 #114
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_203196750
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 22:14 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Je bent het niet eens met zijn redenatie, wat natuurlijk mag, maar hij heeft toch netjes antwoord gegeven op de vraag waarom hij de dingen zo ziet? Wat wil je anders nog meer weten?
[..]

Het antwoord is: "hij heeft geen kennis van zaken omdat een aantal mensen zou hebben gezegd dat hij een idioot is en dat later hebben ontkend."

Ik hoef verder niks meer te weten, alleen is het gewoonweg geen plausibel argument. Dat mensen zeggen dat ze je een idioot vinden, zegt helemaal niets over of je verstand van zaken hebt.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 00:01:50 #115
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_203197038
quote:

[..]
Waar vrede is gesticht, is hier al benoemd. Die opmerking over die knop was een reactie op een dreigement van Kim Jong-Un dat zijn nucleaire knop altijd op zijn tafel ligt. Dat leg jij dan weer uit als "opscheppen over zn rode knop" vanuit Trump, maar het is gewoon een reactie op een dreigement.

Maar kun je misschien toch eens wat argumenten geven die je stelling onderbouwen, in plaats van steeds de ander met de bewijslast proberen op te zadelen om het te ontkrachten? En dan iets dat meer inhoud heeft dan "er zijn mensen die hem een idioot vinden". Wat is jouw definitie van "zaken" in je stelling? Dat is nogal een breed begrip.

Overigens haal ik nog maar eens aan wat ik eerder in dit topic heb gezegd: natuurlijk is Trump een vrij vreemde vogel en waren interviews, persconferenties en speeches vaak tenenkrommend. Maar dat beeld van een ongelooflijk slecht persoon die de wereld in ellende stort, ga ik niet in mee.
pi_203197081
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 23:43 schreef Repentless het volgende:

[..]
Het antwoord is: "hij heeft geen kennis van zaken omdat een aantal mensen zou hebben gezegd dat hij een idioot is en dat later hebben ontkend."
Dat weet ik zonet niet er zijn toch ontzettend veel mensen die niet meer voor Trump wilde werken.

quote:
Ik hoef verder niks meer te weten, alleen is het gewoonweg geen plausibel argument. Dat mensen zeggen dat ze je een idioot vinden, zegt helemaal niets over of je verstand van zaken hebt.
Helder, maar wel jouw persoonlijke mening natuurlijk.
Incelfrikandel
  zaterdag 15 januari 2022 @ 00:39:33 #117
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_203197505
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 00:04 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Dat weet ik zonet niet er zijn toch ontzettend veel mensen die niet meer voor Trump wilde werken.
Ik reageer op de artikelen die werden aangedragen. Daar staat dat in.

quote:
Helder, maar wel jouw persoonlijke mening natuurlijk.
Nee, dat is geen persoonlijke mening. Aangeven dat er mensen zijn waarvan wordt beweerd dat ze iemand een idioot vinden, vormt geen enkel enkel argument voor de stelling dat die persoon geen kennis van zaken heeft.

Onze kersverse minister van defensie Ollongren weet niet het verschil in rang te benoemen tussen een sergeant en een majoor. Dan kun je dus vrij zeker stellen: zij heeft op dit moment geen kennis van zaken omtrent defensie. Weet ze dat over drie jaar nog niet, dan kun je dus concluderen dat ze over het algemeen geen kennis van zaken heeft m.b.t. haar functie. Draag je echter als argument aan dat ze geen kennis van zaken heeft omdat er mensen zijn die haar een idioot vinden, dan heeft dat inhoudelijk geen enkele waarde.

Idem voor nieuwe minister voor klimaat en energie Jetten, die zegt dat stikstof een stofje is dat de natuur een verstikkende deken over zich heen krijgt waardoor de natuur langzaam afsterft en niet weet hoe kernenergie huizen zou kunnen verwarmen. Ook hier kun je dus gerust stellen dat Jetten op dit moment geen kennis van zaken heeft, maar "er zijn mensen die Jetten een idioot vinden" vormt ook geen enkel argument daarvoor.
pi_203197602
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 00:39 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik reageer op de artikelen die werden aangedragen. Daar staat dat in.
Aha.
quote:
[..]
Nee, dat is geen persoonlijke mening. Aangeven dat er mensen zijn waarvan wordt beweerd dat ze iemand een idioot vinden, vormt geen enkel enkel argument voor de stelling dat die persoon geen kennis van zaken heeft.

Onze kersverse minister van defensie Ollongren weet niet het verschil in rang te benoemen tussen een sergeant en een majoor. Dan kun je dus vrij zeker stellen: zij heeft op dit moment geen kennis van zaken omtrent defensie. Weet ze dat over drie jaar nog niet, dan kun je dus concluderen dat ze over het algemeen geen kennis van zaken heeft m.b.t. haar functie. Draag je echter als argument aan dat ze geen kennis van zaken heeft omdat er mensen zijn die haar een idioot vinden, dan heeft dat inhoudelijk geen enkele waarde.

Idem voor nieuwe minister voor klimaat en energie Jetten, die zegt dat stikstof een stofje is dat de natuur een verstikkende deken over zich heen krijgt waardoor de natuur langzaam afsterft en niet weet hoe kernenergie huizen zou kunnen verwarmen. Ook hier kun je dus gerust stellen dat Jetten op dit moment geen kennis van zaken heeft, maar "er zijn mensen die Jetten een idioot vinden" vormt ook geen enkel argument daarvoor.
Over het algemeen is mijn ervaring, bijvoorbeeld in werkverband, met mensen wel dat wanneer ze een slechte reputatie hebben daar een reden voor is. Uitzonderingen daargelaten kon ik meestal wel zien waar dat vandaan kwam.
Incelfrikandel
  zaterdag 15 januari 2022 @ 02:12:27 #119
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_203197815
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 00:52 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Aha.
[..]
Over het algemeen is mijn ervaring, bijvoorbeeld in werkverband, met mensen wel dat wanneer ze een slechte reputatie hebben daar een reden voor is. Uitzonderingen daargelaten kon ik meestal wel zien waar dat vandaan kwam.
Als je de vergelijking met werkverband maakt, moet je Trump dus als de managing director beschouwen. Wat daar uiteindelijk telt is het resultaat, om iets zinnigs te zeggen over verstand van zaken. Dat er werknemers zijn die slechts zeggen "het is een idioot" kun je niet zoveel mee.

Als je iemand als Elon Musk neemt: ook zat mensen, waaronder ex-werknemers, die hem als een idioot of gek betitelen die uit zijn nek lult en geen verstand van zaken heeft. Is dat dan een goede argumentatie om die stelling te onderbouwen? Als je ziet hoe Tesla en SpaceX het doen, wijst de praktijk toch anders uit.

Ik wil nogmaals benadrukken dat ik geen Trumpfan ben die hem een geweldenaar vindt die niets fout kan doen. Ik word echter nogal moe van claims in de trant van: "Trump is intens slecht en weet niks en als je niet faliekant tegen hem bent komt dat omdat je dom bent", zonder dat daar enige inhoudelijke argumentatie achter zit.
pi_203198106
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 10:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat voor een waardeloze agent ben je dan, als je van dit gehypte relletje slapeloze nachten hebt. Met dat soort win je de oorlog niet.

zelf doet deze edvdberg / slappe zak waarschijnlijk niets wat er ook maar enigszins in de buurt komt.
pi_203199645
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 23:31 schreef Repentless het volgende:
Als een artikel met dit soort veelal vergezochte aantijgingen na vijf maanden presidentschap het argument moet vormen voor de stelling dat Trump weinig van de wereld weet, is dat wel uitermate treurig.
Het collaboreert met alle andere boeken en artikelen over Trump en de speeches en interviews die hij heeft gegeven. Dit is slechts één voorbeeld. Het siert je dat je op de inhoud van dit interview bent ingegaan, maar ik kan nog wel een artikel plaatsen. En dan nog 1. En nog 1. En dan quotes uit de verschillende boeken.

Dus ik vraag me af wat jou doet overtuigen dat Trump gewoon een low-info being is. Kijk in principe vind ik het niet heel erg als mensen dommig zijn. Het is irritant als zo'n persoon echter doet voorkomen alsof het niet zo is en daarmee schade veroorzaakt. Nooit toegeven, altijd double downen op elke eerdere statement.

We hebben zijn fameuze kleuterschool-taal-skills:
https://saltash.net/wp-co(...)Trump-Transcript.pdf

Een dikke misser in een basisrekensom:

Ook hier weer, boeien dat je een rekenfoutje maakt, maar met alle overtuiging en charisma zeggen dat het correct is. Dát is wat er mis is.

Het feit dat hij weigert om informatie tot zich te nemen en geen boeken leest spreekt erg in zijn nadeel. En dat zie je ook terug in zijn speeches. Dat hij het een beetje aan het improvven is en nergens in staat is om diep op een onderwerp in te gaan.
pi_203199724
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 02:12 schreef Repentless het volgende:

Als je de vergelijking met werkverband maakt, moet je Trump dus als de managing director beschouwen. Wat daar uiteindelijk telt is het resultaat, om iets zinnigs te zeggen over verstand van zaken. Dat er werknemers zijn die slechts zeggen "het is een idioot" kun je niet zoveel mee.
Ook als managing director faalt hij door zijn gebrekkige inzicht. Hij laat casino's failliet gaan door zijn beslissingen en verbrast het geld van zijn pa. Hij had meer gehad als hij er met zijn vingers van af was gebleven en het gewoon op de bank had gezet.
pi_203199795
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 22:33 schreef the-eye het volgende:

[..]
Biden is compleet irrelevant voor dit topic. En van zijn missie is helemaal niets terecht gekomen _O- _O-
Conscience do cost.
pi_203201100
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 10:55 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Het collaboreert met alle andere boeken en artikelen over Trump en de speeches en interviews die hij heeft gegeven. Dit is slechts één voorbeeld. Het siert je dat je op de inhoud van dit interview bent ingegaan, maar ik kan nog wel een artikel plaatsen. En dan nog 1. En nog 1. En dan quotes uit de verschillende boeken.

Dus ik vraag me af wat jou doet overtuigen dat Trump gewoon een low-info being is. Kijk in principe vind ik het niet heel erg als mensen dommig zijn. Het is irritant als zo'n persoon echter doet voorkomen alsof het niet zo is en daarmee schade veroorzaakt. Nooit toegeven, altijd double downen op elke eerdere statement.

We hebben zijn fameuze kleuterschool-taal-skills:
https://saltash.net/wp-co(...)Trump-Transcript.pdf

Een dikke misser in een basisrekensom:

Ook hier weer, boeien dat je een rekenfoutje maakt, maar met alle overtuiging en charisma zeggen dat het correct is. Dát is wat er mis is.

Het feit dat hij weigert om informatie tot zich te nemen en geen boeken leest spreekt erg in zijn nadeel. En dat zie je ook terug in zijn speeches. Dat hij het een beetje aan het improvven is en nergens in staat is om diep op een onderwerp in te gaan.
Dat is interessant zeg. Het blijft opvallend om te zien dat linksigen sterk de neiging hebben zo'n binair wereldbeeld te creëren omtrent intelligentie, dat zich dan heel specifiek langs politieke lijnen schijnt af te spelen. Of kunnen we bijvoorbeeld ook concluderen dat Kamala Harris dom is? Als zij meermaals tijdens interviews geen idee lijkt te hebben wat inflatie is. Of Biden, die zonder teleprompter niet eens een interview kan geven? Iets zegt mij dat je hier, natuurlijk voornamelijk vanwege hun politieke affiliatie, heel anders naar zult kijken.

Vanuit dat perspectief denk ik ook dat het issue hier helemaal niet ligt bij Trump zijn vermeende gebrek aan intelligentie, maar eerder bij de propagandistische media waar jij je gedachtegoed iets te veel door laat beïnvloeden. Vox en Mother Jones zijn daar mooie voorbeelden van. Lekker links, progressief en woke, maar niet bepaald objectief.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203204580
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 02:12 schreef Repentless het volgende:

[..]

Als je iemand als Elon Musk neemt: ook zat mensen, waaronder ex-werknemers, die hem als een idioot of gek betitelen die uit zijn nek lult en geen verstand van zaken heeft. Is dat dan een goede argumentatie om die stelling te onderbouwen? Als je ziet hoe Tesla en SpaceX het doen, wijst de praktijk toch anders uit.
Tsja, dan verschillen we daarvan van mening. Ik denk niet dat als een bedrijf goed presteert dat dat direct betekent dat de eindverantwoordelijke verstand van zaken heeft. Over zo'n Musk weet ik bijvoorbeeld niet veel, maar ik weet wel dat hij ervan wordt beschuldigd veelal gebakken lucht te verkopen. Hij zal niet de eerste zijn die in zijn hemd staat mocht zijn bubbel ineens uit elkaar spatten.

quote:
Ik wil nogmaals benadrukken dat ik geen Trumpfan ben die hem een geweldenaar vindt die niets fout kan doen.
Dat zal vast, ik heb niet anders beweert.

quote:
Ik word echter nogal moe van claims in de trant van: "Trump is intens slecht en weet niks en als je niet faliekant tegen hem bent komt dat omdat je dom bent", zonder dat daar enige inhoudelijke argumentatie achter zit.
Ik denk dat dit een beetje een stroman is. Niemand zegt in dit topic dat je intens dom bent en volgens mij ook niet dat Trump intens slechts is. Er wordt simpelweg geconstateerd dat zijn regering vrijwel alle problemen verergerd heeft. Een conclusie waar ik het niet anders dan mee eens kan zijn.
Incelfrikandel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')