Ze hebben op dag 1 een sleutel van de lopende band gepaktquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:56 schreef Verida het volgende:
[..]
er zit ook nog een slot op de hottub, kan nog niet gebruikt worden
tijdens de eerste dag werd er een sleutel gepakt van een lopende band. nooit meer iets van gehoord.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Och jezus. Moeten ze ook verdienen zeker. Wat een kutseizoen, nu al.
In mijn fantasie heb ik álles gezienquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je hebt ze nog niet eens gezien maat. Misschien zijn die van Kitty wel strakker, dan die van Nawel.
Ik vroeg me al af waarvoor die was. Hebben we ook niks meer van gehoord. Fail.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze hebben op dag 1 een sleutel van de lopende band gepakt
en ze hebben als laatste jaarquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze smeken om pizza
Het oogt mss ook saai. Maar eigenlijk is het wel veel harder dan vorige editie
Ze hebben (nog steeds) geen koffer ( behalve een paar)
Ze eten al heel de week broccoli/rijst
terwijl ze vorig jaar over alle kledij beschikken
Er steeds gevarieerd en uitgebreidt gekookt wordt
Vroeg of laat zal de bom en frustratie ontploffen
En dan (hoop ik) op leuke streams
Zo is dat. Bloed aan de wanden. Treurige bende. Weet zeker dat er veel kijkers afhakenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:00 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Zit nog weinig actie in .
Geen ruzie of niets.
Ik wil knallende deuren zien.
Dat was de sleutel tot succes. Ik vermoed dat ze hem al weer kwijt zijn geraaktquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarvoor die was. Hebben we ook niks meer van gehoord. Fail.
Tis gewoon volkomen kut.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarvoor die was. Hebben we ook niks meer van gehoord. Fail.
Er lag een sleutel op de lopende band… hebben ze die überhaupt al ergens geprobeerd?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:56 schreef Verida het volgende:
[..]
er zit ook nog een slot op de hottub, kan nog niet gebruikt worden
Is heel lekker , kipfilet , salami tomatensaus , rode ui in ringen en champignons en kaasquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:01 schreef Japio666 het volgende:
[..]
Er lag een sleutel op de lopende band… hebben ze die überhaupt al ergens geprobeerd?
ja nur kip op pizza heb ik nog nie gegetenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:01 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is heel lekker , kipfilet , salami tomatensaus , rode ui in ringen en champignons en kaas
Was een gevalletje "Zet dat BB uit en kom eten!"quote:
Er moet ergens een sleutel voor zijn die Peter en Grace toen ze binnen kwamen hebben gepakt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:56 schreef Kinga het volgende:
Is die hot tub uberhaupt al gebruikt? Vast niet. Omdat ze geen zwemkleding hebben. GEEF ZE DIE KOFFERS BB. Jesus hoe moeilijk kan het zijn.
je bent en van de harden maar ruzie en bloed kann je waarquote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zo is dat. Bloed aan de wanden. Treurige bende. Weet zeker dat er veel kijkers afhaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |