Wat heeft de kwantummechanica hiermee te maken?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is het met behulp van kwantummechanica niet mogelijk om mensen tijdens een test te marken, zodat ze nadat de positieve testuitslag bekend is direct licht gaan geven zodat iedereen kan zien dat deze mensen neergeschoten mogen worden in quarantaine horen te zitten.
Communicerende deeltjes, je weet toch.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat heeft de kwantummechanica hiermee te maken?
Oh zo. Dan moeten we iets met de spin van verstrengelde deeltjesparen doen. Als dan de test (spin) van de ene positief is dat de spin van het andere deeltje op die persoon instantaan negatief wordt en daarmee een zwaailicht aanzet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Communicerende deeltjes, je weet toch.
Dit moesten er meer doen. Oproep aan alle vrouwelijke FOKkers. Ben geen schaap, kleed je uit voor het goede doel!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:44 schreef Anton91 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)agram-tegen-lockdown
Ik zie geen eenvoudigere methode om positieve mensen aan de schandpaal te nagelen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh zo. Dan moeten we iets met de spin van verstrengelde deeltjesparen doen. Als dan de test (spin) van de ene positief is dat de spin van het andere deeltje op die persoon instantaan negatief wordt en daarmee een zwaailicht aanzet.
Alleen nog een goede techneut vinden die het operationeel maakt.
Damn, wat een goede ideeën heb jij vandaag!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit moesten er meer doen. Oproep aan alle vrouwelijke FOKkers. Ben geen schaap, kleed je uit voor het goede doel!
Het is haar brood, medunkt dat ze het essentieel vindt.quote:
Nee, dat is het niet. Dus dan mag het ook kapot.quote:
Is dat de plek waar je als aankomend ouder de nagels voor je ongeboren kind uitzoekt? Want dan vind ik het wel belangrijk om die open te houden.quote:
Nageltjes met boter en kaas graag.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is haar brood, medunkt dat ze het essentieel vindt.
Niet alle vrouwelijke FOK!ers...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit moesten er meer doen. Oproep aan alle vrouwelijke FOKkers. Ben geen schaap, kleed je uit voor het goede doel!
Dat suggereerde ik niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Dus dan mag het ook kapot.
Ja, dan is alles essentieel. Overal werkt wel iemand. Het is ook een kwestie van harde keuzes maken. Dan maar een paar weken geen opplaknagels.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:50 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Wat maakt het dan uit of die branche essentieel is of niet?
Een aantal van mijn opdrachten wel en dat is ronduit belachelijk. Betekent dat ik een paar uur per week naar kantoor mag. Dat is niet zo erg, maar ze verwachten ook van me dat ik kom en dat is super kut.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:51 schreef D_A het volgende:
Ik ben ongetwijfeld ook wat verzuurd aangezien mijn werk net zo niet essentieel is
Volgens mij hebben we nooit echt harde keuzes gemaakt en altijd maar pleistertjes geplakt tegen een virus waar we het niet van gaan winnen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, dan is alles essentieel. Overal werkt wel iemand. Het is ook een kwestie van harde keuzes maken. Dan maar een paar weken geen opplaknagels.
Alles waarmee je je geld verdient om je vaste lasten te betalen is dan ook essentieel... zo werkt dat hier. Daar horen ook nagelstylisten bij. Sowieso zou men eens moeten kappen met dat neerbuigende gedoe omtrent bepaalde banen. Zoals Bo Diddley al zei: "You got a job? You get paid? Then there is no such thing as a bullshit job".quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, dan is alles essentieel. Overal werkt wel iemand. Het is ook een kwestie van harde keuzes maken. Dan maar een paar weken geen opplaknagels.
Maximaal 10 plekken IC voor ongevaccineerden. De rest mag stikken.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:54 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we nooit echt harde keuzes gemaakt en altijd maar pleistertjes geplakt tegen een virus waar we het niet van gaan winnen.
Dit.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:54 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we nooit echt harde keuzes gemaakt en altijd maar pleistertjes geplakt tegen een virus waar we het niet van gaan winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |