Een neonazi.quote:
Segers wel goede smaakquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Derk BoswijkUrker Mannenkoor, mijn god
Freek Jansen wil alle buitenlanders op de trein zetten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wist niet dat er nog meer zijn naast Sjerry, Gideon en ranzig domme Pepijn
Ook zo'n gezellig fris figuurquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Freek Jansen wil alle buitenlanders op de trein zetten.
Freek Jansen ken je toch wel, die was van de FVDjugend.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Freek Jansen ken je toch wel, die was van de FVDjugend.
Ja toen R_R Freek zei wist ik het weer. Frederik zei me niets.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die ging toen in de Kamer met z'n hakjes tegen elkaar aan staan toch? Bij de eed afleggen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het erge is dat het geen ranzig domme Pepijn isquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vertelquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Het erge is dat het geen ranzig domme Pepijn is
Staan er gewoon twee keer in!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij is belezen en kan schrijven, wat voor soort literatuur dan ook, en om bij het SCP te werken moet je ook enige mate van intelligentie bezitten.quote:
Ook een Phd behaald.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij is belezen en kan schrijven, wat voor soort literatuur dan ook, en om bij het SCP te werken moet je ook enige mate van intelligentie bezitten.
Dat verrast mij dan. Aparte rare denkbeelden heeft hij. Niet dat dat intelligentie uitsluit maar wat en verschrikkelijke vent.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij is belezen en kan schrijven, wat voor soort literatuur dan ook, en om bij het SCP te werken moet je ook enige mate van intelligentie bezitten.
Figuren die én intelligent zijn, én zulke ranzige denkbeelden hebben zijn het gevaarlijkst.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Het jonge talent van het CDAquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je wist niet dat de formatie 2017 tijdelijk onderbroken werd omdat Segers en Schouten naar een concert van U2 gingen?quote:
Met andere woorden, Bob linkt het hebben van een goede smaak aan U2? Geroyeerd.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je wist niet dat de formatie 2017 tijdelijk onderbroken werd omdat Segers en Schouten naar een concert van U2 gingen?
Gaat dat niet over een tandartsenkliniek in Eindhoven?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lichtstad met uw Paarlen Poorten is wel een beetje de Erica van het traditioneel christelijk deel van de bevolking. @:alleskaputt
Iedereen weet dat The Joshua Tree een hemels album is en dat ze pas later af zijn gegleden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Met andere woorden, Bob linkt het hebben van een goede smaak aan U2? Geroyeerd.
Pas nu je het zegtquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je wist niet dat de formatie 2017 tijdelijk onderbroken werd omdat Segers en Schouten naar een concert van U2 gingen?
Jij bent stiekem gewoon Vossius.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:41 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik heb veel te veel entartete Musik in de kast staan om te worden toegelaten bij deze Gideonsbende.
Hoe kunnen deze mensen omhoog vallen???quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De nieuwe Ernst Kuipers is ondertussen ook weer uit.
Nog bedankt voor deze tip, goeie teeveequote:Op donderdag 6 januari 2022 15:08 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie ook geen enkele episode missen van De Tranen van Tito? Afgelopen zondag was de aflevering over Servië. Fascinerend volkje die Joegoslaviërs.
Dit klinkt als de immens vervelende Patrick Kicken, maar kan ook een random post uit NWS zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Dan ben je de grootste ster van Nederland en blijkt er maar 1 iemand nodig te zijn om je leven en carriere helemaal kapot te maken. Bijna iedereen gaat er vanuit dat de dame de waarheid spreekt. Laten we even proberen om te reageren op een mogelijke valse aangifte. Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou kunnen. Deze dame kan een ongelooflijke crush op Borsato hebben. Toen haar moeder haar dagboek vond en ging lezen (heel erg vreemd en fout) las ze verhalen dat Marco zich zou hebben vergrepen aan dit meisje. Dat zou echt gebeurd kunnen zijn, maar zou ook een fantasie van het meisje kunnen zijn, En het zou kunnen dat het meisje haar seksuele fantasieen niet durfde toe te geven aan haar moeder en toern maar zei dat ze echt misbruikt was. Marco Borsato heeft het OM gevraagd om de bron van deze roddels te achterhalen. Zou je dat doen als je schuldig bent? Dat lijkt mij niet, maar dat zegt verder natuurlijk weinig. Het is wel iets om mee te nemen! Carolien Borgers weigert Borsato te draaien. Ze weigert ook om Michael Jackson te draaien in haar radio programma. Toen ze de top 2000 mocht presenteren moest ze 4 nummers van Borsato en Jackson draaien. Geen van die 4 nummers heeft ze aangekondigd of afgekondigd. Ze heeft Borsato eb Jackson gewoon doodgezwegen. En dat terwijl Michael Jackson dus is.... hier komt ie.... VRIJGESPROKEN! En dat terwijl er nog niet eens een onderzoek naar Borsato gaande is van het OM. Carolien Borgers heeft dus lak aan onze grondbeginselen dat iemand onschuldig is totdat het tegendeel is bewezen!!!!!!!!!!! Carolien Borgers moet voorgoed weg van de radio!!!!!!!!!!!
Dit is uit het altijd fantastische SHO.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit klinkt als de immens vervelende Patrick Kicken, maar kan ook een random post uit NWS zijn
Ah dat kan ook ja, daar kom ik sowieso al nooitquote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is uit het altijd fantastische SHO.
Ik denk dat het wel mee zou vallen, dit schreef dezelfde user over Kauthar:quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:25 schreef Steven184 het volgende:
Hoe zou deze reactie zijn geweest als het Ali B was?
Oei, dat paste vast niet in het vooroordeel van @Steven184quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee zou vallen, dit schreef dezelfde user over Kauthar:
Goede zaak. Als een racistische xenofoob als Wilders in de tweede kamer mag, dan mag deze dame sowieso!!!
Thierry Aartsengod.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt keihard lachen om al die identiteitsloze muziek bij de VVD.
Lege hulzen, allemaal.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee zou vallen, dit schreef dezelfde user over Kauthar:
Goede zaak. Als een racistische xenofoob als Wilders in de tweede kamer mag, dan mag deze dame sowieso!!!
Ik ben onder de indrukquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oei, dat paste vast niet in het vooroordeel van @:steven184
Die heeft wel gewoon oprecht gekozen, in plaats van een politieke keuze.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
Geert Wilders Amy Winehouse - Back To Black
René Peters Motörhead - Ace Of Spades vind ik ook wel opmerkelijk voor een Christenhond.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft wel gewoon oprecht gekozen, in plaats van een politieke keuze.
Zie het Wielrennen topicquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:05 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]Wie kan me even in het kort deze rel uitleggen? Ik heb vast wat gemist.
In het centrale topic staat meerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:05 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]Wie kan me even in het kort deze rel uitleggen? Ik heb vast wat gemist.
Een apocalyps is ook een weg uit de crisisquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:29 schreef El-Stinho het volgende:
Krant 1: Omikron is de weg uit onze crisis!
Krant 2: Omikron gaat de maatschappij ontwrichten gr
Die eerste persoon had nog wel een goed verhaal, de overige 5 waren behoorlijk wappiewaardig, of GGZ waardigquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:15 schreef Steven184 het volgende:
De Volkskrant is af. Die dacht dat het een goed idee was om 5 pagina's te spenderen aan 6 mensen die uitleggen waarom ze zich niet laten vaccineren.
Uiteraard geen woord over voorstanders of voordelen.
Net alsof wij christenen alleen maar naar psalmen luisteren in onze vrije tijd.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
René Peters Motörhead - Ace Of Spades vind ik ook wel opmerkelijk voor een Christenhond.
Er zit nog wel iets tussen psalmen en Lemmy.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Net alsof wij christenen alleen maar naar psalmen luisteren in onze vrije tijd.
Metal
True. Maar ik ken dus best veel christenen die graag naar stevige metal luisteren. En er bestaat natuurlijk ook een heleboel christelijke ('white') metal en hardrock. Zelf vind ik Skillet en Demon Hunter erg tof, maar het kan ook nog harder met bijvoorbeeld Extol, Opus Majestic of Pantokrator, al is dat niet helemaal mijn smaak.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zit nog wel iets tussen psalmen en Lemmy.
Skillet en HB ken ik welquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
True. Maar ik ken dus best veel christenen die graag naar stevige metal luisteren. En er bestaat natuurlijk ook een heleboel christelijke ('white') metal en hardrock. Zelf vind ik Skillet en Demon Hunter erg tof, maar het kan ook nog harder met bijvoorbeeld Extol, Opus Majestic of Pantokrator, al is dat niet helemaal mijn smaak.
Dat was altijd wel genieten vroeger. Klasgenoten op de christelijke middelbare school die oude platen van de Rolling Stones en Led Zeppelin achterstevoren draaiden om occulte teksten te ontwaren.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
True. Maar ik ken dus best veel christenen die graag naar stevige metal luisteren. En er bestaat natuurlijk ook een heleboel christelijke ('white') metal en hardrock. Zelf vind ik Skillet en Demon Hunter erg tof, maar het kan ook nog harder met bijvoorbeeld Extol, Opus Majestic of Pantokrator, al is dat niet helemaal mijn smaak.
Mja dat is wel een beetje hypocriet natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:45 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
[..]
Dat was altijd wel genieten vroeger. Klasgenoten op de christelijke middelbare school die oude platen van de Rolling Stones en Led Zeppelin achterstevoren draaiden om occulte teksten te ontwaren.
Ook alle platen van P.O.D. in de kast hadden en predikten tegen Slipknot en Korn.
Gozer van KoRn heeft een bijbeltekst in z'n nek staanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:45 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
[..]
Dat was altijd wel genieten vroeger. Klasgenoten op de christelijke middelbare school die oude platen van de Rolling Stones en Led Zeppelin achterstevoren draaiden om occulte teksten te ontwaren.
Ook alle platen van P.O.D. in de kast hadden en predikten tegen Slipknot en Korn.
Little Richard vond in zijn eentje rock 'n roll uit en werd daarna dominee.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gozer van KoRn heeft een bijbeltekst in z'n nek staan
Zeg dat. Hier ging ik altijd helemaal los op.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
En er bestaat natuurlijk ook een heleboel christelijke ('white') metal en hardrock.
Prima nummer weerquote:
Niet toevallig Martijn Hendriks, Joris van den Berg, Tom Egbers, Jeroen Stomphorst, Henry Schut, Jeroen Stekelenburg, Erik van Dijk of Dione de Graaff?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:50 schreef franklop het volgende:
Rel in het dorp omdat een, bij de NOS werkende, journalist een bekende plaatselijke loempiaverkoper doodverklaarde op zijn hobby-nieuwssite. Maar die bleek nog 'gewoon' in leven te zijn.
Hij wordt nog net niet naar een schavot geleid
Welmoed Sijtsmaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:47 schreef Zwansen het volgende:
Even Zwiften of toch Wie is de Mol kijken?
Laetitiia vind ik leuker.quote:
Prima te combineren toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:47 schreef Zwansen het volgende:
Even Zwiften of toch Wie is de Mol kijken?
Weet ik niet, wie zijn die mensen?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat zien de mensen toch in de immer overschatte irritante dwerg Fresia?
Heel VBL eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weet ik niet, wie zijn die mensen?
Nee helaasquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet toevallig Martijn Hendriks, Joris van den Berg, Tom Egbers, Jeroen Stomphorst, Henry Schut, Jeroen Stekelenburg, Erik van Dijk of Dione de Graaff?
Ik snap het spelconcept nog steeds nietquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie is de Mol is een programma voor zwakzinnigen.
Ik zit nu in de zetel voor Big Brother.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alle TV-programma's met BN-ers zijn voor zwakzinnigen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Aldus een mod van een online forum.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:07 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Alle TV-programma's met BN-ers zijn voor zwakzinnigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |