Echt keihard lachen om al die identiteitsloze muziek bij de VVD.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gideon had "Armin van Buuren - In And Out Of Love" als favoriete nummer opgegeven:
https://www.tweedekamer.nl/overzicht-tweede-kamermuziek
Ik heb jou hoger zitten.
Of gewoon sympathiek voor de Duitsers. Het was wat lastig de Japanners in te delen, dus dit was een mooie oplossing.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:53 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Daar ben ik wel voor gekwalificeerd, 75% Arisch bloed was het toch?
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Daniel Koerhuis Starship - We Built This City
Je kan je act ook te ver door trekken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al besproken.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Daniel Koerhuis Starship - We Built This City
Je kan je act ook te ver door trekken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lisa Westerveld heeft wel smaakquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gideon had "Armin van Buuren - In And Out Of Love" als favoriete nummer opgegeven:
https://www.tweedekamer.nl/overzicht-tweede-kamermuziek
Ik heb jou hoger zitten.
Een neonazi.quote:
Segers wel goede smaakquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Derk BoswijkUrker Mannenkoor, mijn god
Freek Jansen wil alle buitenlanders op de trein zetten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wist niet dat er nog meer zijn naast Sjerry, Gideon en ranzig domme Pepijn
Ook zo'n gezellig fris figuurquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Freek Jansen wil alle buitenlanders op de trein zetten.
Freek Jansen ken je toch wel, die was van de FVDjugend.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Freek Jansen ken je toch wel, die was van de FVDjugend.
Ja toen R_R Freek zei wist ik het weer. Frederik zei me niets.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die ging toen in de Kamer met z'n hakjes tegen elkaar aan staan toch? Bij de eed afleggen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het erge is dat het geen ranzig domme Pepijn isquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vertelquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Het erge is dat het geen ranzig domme Pepijn is
Staan er gewoon twee keer in!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Derk BoswijkUrker Mannenkoor, mijn god
Hij is belezen en kan schrijven, wat voor soort literatuur dan ook, en om bij het SCP te werken moet je ook enige mate van intelligentie bezitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |