Ik haat Dexterquote:Op zondag 9 januari 2022 14:25 schreef GGMM het volgende:
Dexter: New Blood
S01E10
6,5/10
@:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:de_boswachter @:Lenny_Leonard @:Coco
Ik ben pas net begonnen aan de originele Dexter S01.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:25 schreef GGMM het volgende:
S01E10
6,5/10
Straks krijg je me nog zo ver dat ik Dexter ga kijken.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:25 schreef GGMM het volgende:
S01E10
6,5/10
Dexter boeit me niet. Review niet gelezen.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:25 schreef GGMM het volgende:
S01E10
6,5/10
Kan ik jou anders een Japanse serie aanradenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dexter boeit me niet. Review niet gelezen.
Dat kan jij vast wel.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kan ik jou anders een Japanse serie aanraden
Precies! Erg jammer dat sommigen hier nog steeds onze deskundigheid betwijfelen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, iedereen kan toch banden hebben met Taghi, toevallig een cryptotelefoon in bezit hebben en net aan het bumperkleven zijn bij Sjon
#FreeMourad
Ga zo Chinees halen.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Pasta met ossenhaasquote:Op zondag 9 januari 2022 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een ovenschotel met zuurkool en kaas.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doe vgquote:Op zondag 9 januari 2022 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Avg.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bamiquote:Op zondag 9 januari 2022 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zijn naam is nu wel voor altijd besmet, ik neem aan dat de staat dit ruimschoots moet gaan compenserenquote:Op zondag 9 januari 2022 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies! Erg jammer dat sommigen hier nog steeds onze deskundigheid betwijfelen.
https://www.nu.nl/binnenl(...)vrij.html?redirect=1
Het lijkt me wel, ik hoop dat hij die Van den Heuvel flink aanpakt.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn naam is nu wel voor altijd besmet, ik neem aan dat de staat dit ruimschoots moet gaan compenseren
Dat klopt, ik hoop dat hij een flinke schadevergoeding krijgt.quote:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ije-voeten~aa7b0df3/quote:Zijn naam en die van zijn bedrijf zijn door het slijk gehaald. We zijn absoluut voornemens daar juridische stappen tegen te ondernemen.”
Wat een afgunst.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Rondkruipen in kruipruimtes en dan in zo'n plofkrakenbak rondrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |