Patatje en een burger besteld #viesdikquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Patatje en een burger besteld #viesdik
Daar blijf ik "goedemorgen" bij denken.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:43 schreef AFCNiels het volgende:
#FREEMOURAD
Weer niks aan de hand dus.
[ twitter ]
quote:Het lijkt erop dat John van den Heuvel afgelopen donderdag al een tijdje werd achtervolgd door motorscooters en ook mogelijk een tweede snelle auto op de A2. In de auto van de verdachte die werd gearresteerd, zijn onder meer een bivakmuts en een cryptotelefoon gevonden.
Dat zei Van den Heuvel vanavond in het tv-programma RTL Boulevard. "De indruk bij mijn beveiligers was dat we al gevolgd werden vanaf Amsterdam door twee motorscooters en toen we de ring opgingen er nog een snelle Audi de achtervolging inzette. En dat er mogelijk ook een tweede Audi bij betrokken zou zijn," vertelt de misdaadjournalist.
Van den Heuvel is erg geschrokken van het voorval. "Ik denk niet meteen aan een aanslag, maar ik vind het wel een raar verhaal. De dingen die in de auto zijn gevonden en de achtergrond van de verdachte zijn niet heel geruststellend."
De verdachte die door de Dienst Speciale Interventies van de weg werd gehaald is de 36-jarige Mourad O.. Het Parool schrijft dat O. meerdere spelers rond de groep van Ridouan Taghi kent. Wel is het nog onduidelijk of hij een serieuze rol speelde in het milieu om hem heen.
Ach, iedereen kan toch banden hebben met Taghi, toevallig een cryptotelefoon in bezit hebben en net aan het bumperkleven zijn bij Sjonquote:
quote:
Bij de big 4 accepteren ze zulke foutjes niet.quote:
Drink die t maar op.quote:Op zondag 9 januari 2022 00:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Bij de big 4 accepteren ze zulke foutjes niet.
Bij BCG, Bain en McKinsey wordt je meteen eruit geschopt
Kerkie?quote:Op zondag 9 januari 2022 01:11 schreef KingRoland het volgende:
ik ga slapen want moet vroeg op vandaag boys
Moest pissen.quote:
Trustequote:Op zondag 9 januari 2022 04:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedgekeurd.
Ik ga maar weer eens proberen te slapen.
Truste
Niet gekliktquote:Op zondag 9 januari 2022 10:47 schreef onlogisch het volgende:
Uit den oude doos ;
Wat een geweldige speler was Thierry Henry toch.
quote:Fotograaf en documentairemaker Gosse Bouma hoorde jaren geleden over de eetstoornis van zijn goede vriend Tom. Als twintiger had Tom de eetstoornis anorexia. De weg naar herstel werd vastgelegd door Gosse.
quote:De documentaire 'Tom past zijn broeken niet meer' is te zien via Omroep Zwart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |