Ik haat Dexterquote:Op zondag 9 januari 2022 14:25 schreef GGMM het volgende:
Dexter: New Blood
S01E10
6,5/10
@:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:de_boswachter @:Lenny_Leonard @:Coco
Ik ben pas net begonnen aan de originele Dexter S01.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:25 schreef GGMM het volgende:
S01E10
6,5/10
Straks krijg je me nog zo ver dat ik Dexter ga kijken.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:25 schreef GGMM het volgende:
S01E10
6,5/10
Dexter boeit me niet. Review niet gelezen.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:25 schreef GGMM het volgende:
S01E10
6,5/10
Kan ik jou anders een Japanse serie aanradenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dexter boeit me niet. Review niet gelezen.
Dat kan jij vast wel.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kan ik jou anders een Japanse serie aanraden
Precies! Erg jammer dat sommigen hier nog steeds onze deskundigheid betwijfelen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, iedereen kan toch banden hebben met Taghi, toevallig een cryptotelefoon in bezit hebben en net aan het bumperkleven zijn bij Sjon
#FreeMourad
Ga zo Chinees halen.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Pasta met ossenhaasquote:Op zondag 9 januari 2022 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een ovenschotel met zuurkool en kaas.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doe vgquote:Op zondag 9 januari 2022 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Avg.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bamiquote:Op zondag 9 januari 2022 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zijn naam is nu wel voor altijd besmet, ik neem aan dat de staat dit ruimschoots moet gaan compenserenquote:Op zondag 9 januari 2022 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies! Erg jammer dat sommigen hier nog steeds onze deskundigheid betwijfelen.
https://www.nu.nl/binnenl(...)vrij.html?redirect=1
Het lijkt me wel, ik hoop dat hij die Van den Heuvel flink aanpakt.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn naam is nu wel voor altijd besmet, ik neem aan dat de staat dit ruimschoots moet gaan compenseren
Dat klopt, ik hoop dat hij een flinke schadevergoeding krijgt.quote:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ije-voeten~aa7b0df3/quote:Zijn naam en die van zijn bedrijf zijn door het slijk gehaald. We zijn absoluut voornemens daar juridische stappen tegen te ondernemen.”
Wat een afgunst.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Rondkruipen in kruipruimtes en dan in zo'n plofkrakenbak rondrijden.
Kan je best wat knaken mee verdienen.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Rondkruipen in kruipruimtes en dan in zo'n plofkrakenbak rondrijden.
Iemand bij mij in de buurt heeft ook iets met van die laadpalen, goede business. Is wel een Jood dus die zal het wel beter aanpakken, wat hogerop in de 'chain'.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je best wat knaken mee verdienen.
Ook nog eens een bedrijfje in laadpalen voor elektrische auto’s installeren. Goud geld.
Gewoon een hardwerkende Marokkaan. Kunnen we niet tegen in dit land
Dealer?quote:Op zondag 9 januari 2022 21:26 schreef Oriente het volgende:
Ik krijg zo bezoek.
Geen buurvrouw.
@:FireFox1 @:Coco
Krijg ik nog die aanrader?quote:Op maandag 10 januari 2022 00:02 schreef KingRoland het volgende:
ben vrij dus even warme chocolademelk maken en netflixen
Olsen Twins zijn nooit echt vrouwen geworden. Geen curves, twee identieke planken.quote:Op maandag 10 januari 2022 07:10 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/ko(...)-overleden~a108a092/
Geen punten
@:AFCNiels
@:fetx
Graag een review.quote:Op maandag 10 januari 2022 00:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
excuus
ook voor liefhebber @:onlogisch
Die komt misschien vanavond.quote:
En ook geen Aziatenquote:Op maandag 10 januari 2022 08:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Olsen Twins zijn nooit echt vrouwen geworden. Geen curves, twee identieke planken.
Erg jammer na al die jaren.
Dan kan je beter lekkere koffie drinkenquote:Op maandag 10 januari 2022 09:59 schreef KingRoland het volgende:
Tijd voor thee boys
Geen smerige koffie
Ik vind koffie niet zo lekkerquote:Op maandag 10 januari 2022 10:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dan kan je beter lekkere koffie drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |