quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:14 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat ook hij bezoek krijgt van een of andere creep.
Een Minister van Volksgezondheid die afkomstig is uit de ziekenhuizenlobby. Ik denk dat we wel kunnen inschatten welke kant dat op gaat.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:13 schreef Questular het volgende:
Gelukkig is Ernst er nu, het kan vanaf nu alleen maar beter gaan. Ik kan niet wachten op alle louter positieve reacties hier
Holle bolle Gijs approves!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik vind dat je de Ernst van de situatie wat onderschat.
En mensen zien Hugo al als de duivel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een Minister van Volksgezondheid die afkomstig is uit de ziekenhuizenlobby. Ik denk dat we wel kunnen inschatten welke kant dat op gaat.
Ik bedoel hier in Nederland wat elke afzonderlijke maatregel nou helemaal hier doet of gedaan heeft. De avondklok weten we van dat die niks gedaan heeft, maar die zit wel nog altijd in die zogenoemde gereedschapskist.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn wel genoeg internationale onderzoeken geweest naar dat soort dingen. Die staan ook in de OP:
Nature1,Nature2,JKMS,The Lancet,Science Magazine
Je zou denken dat ze daar twee jaar de tijd voor hebben gehad. Wat experimenteren met maatwerk. Hoeveel scheelt het als we de musea open laten? Of de bioscopen. Je zou denken dat ze die twee jaar zouden hebben benut om te kijken wat wèl kan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Alsof het zo makkelijk is om per sector dit te bepalen..
De kans is groot dat hij in zijn termijn het einde van corona in kan luiden, dat is altijd mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:13 schreef Questular het volgende:
Gelukkig is Ernst er nu, het kan vanaf nu alleen maar beter gaan. Ik kan niet wachten op alle louter positieve reacties hier
je hebt dus niks te willen, onderdaan van het koningshuisquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:47 schreef Caland het volgende:
Ik vind het nog steeds belachelijk dat je online niet zelf een datum kan inplannen waarop je geprikt wil worden
Ik zie hem niet als de duivel, ik zie hem als volkomen incompetent. De prestaties op zijn toekomstige departement zullen laten zien in hoeverre dat klopt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En mensen zien Hugo al als de duivel.
Hugo gaat de tijd van zijn leven hebben. Beetje thuis op de bank hangen en kijken naar de shitstorm die nu op iemand anders is overgewaaid.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En mensen zien Hugo al als de duivel.
Weet je meteen waarom een kamermotie om hier onderzoek naar te doen is weggestemd door de coalitiepartijen (en 50+quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Met jouw logica kan je het eindeloos goed praten imo.
Jaap schuift gewoon wat naar links en naar rechts tot het in overeenstemming is met het beleid.quote:
Ja, lekker de wooncrisis inrollen nu als minister. Dat die man dat zichzelf aandoet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:20 schreef Questular het volgende:
[..]
Hugo gaat de tijd van zijn leven hebben. Beetje thuis op de bank hangen en kijken naar de shitstorm die nu op iemand anders is overgewaaid.
In de tussentijd zijn aandelen van pfizer verkopen en een schoenenlijn beginnen van het kapitaal.
We kunnen niet zeggen dat hij geen uitdagingen aan durft te gaanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, lekker de wooncrisis inrollen nu als minister. Dat die man dat zichzelf aandoet.
Je bent al compleet de lul als Hugo je huisbaas is,nog erger directeur van een woningcorporatie.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, lekker de wooncrisis inrollen nu als minister. Dat die man dat zichzelf aandoet.
Dat vinden ze inderdaad ook niet heel erg, maar een onderzoek instellen is wel heel lastig als zo veel mensen het ontvangen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Denk dat het vrij naïef is om te denken dat het niet zo is zelfs gezien dat het gewoon MO is. Ze vinden het minimaal helemaaaaaaaaaaaal niet erg vinden in den haag dat de pers het heel snel weet. Anders hadden ze er wel een onderzoek naar ingesteld of serieus op ingegaan nadat de kamer er vragen over had gesteld.
Ik vind het vooral sneu voor zijn gezin. Weer gaat hij een onderwerp doen met grote maatschappelijke druk. Er staat daar gewoon een politiepost voor zijn deur nu...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:22 schreef Questular het volgende:
[..]
We kunnen niet zeggen dat hij geen uitdagingen aan durft te gaan
Ik ben juist wel blij met mijn koopappartement met Hugo aan het roer eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Je bent al compleet de lul als Hugo je huisbaas is nog erger directeur van een woningcorporatie.
Laat staan de man die de woningcrisis moet oplossen.
Ik was bang dat mijn in 2021 gekochte huis onder water zou komen te staan.
Gelukkig zie ik dat met Hugo nu alleen nog maar letterlijk gebeuren in de toekomst.
Ik kan daar alleen maar respect voor hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind het vooral sneu voor zijn gezin. Weer gaat hij een onderwerp doen met grote maatschappelijke druk. Er staat daar gewoon een politiepost voor zijn deur nu...
Ik zie een huis kopen niet meer gebeuren in de komende jaren op 1 salaris.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Je bent al compleet de lul als Hugo je huisbaas is,nog erger directeur van een woningcorporatie.
Laat staan de man die de woningcrisis moet oplossen.
Ik was bang dat mijn in 2021 gekochte huis onder water zou komen te staan.
Gelukkig zie ik dat met Hugo nu alleen nog maar letterlijk gebeuren in de toekomst.
Zolang hij dat maar zorgvuldig doetquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:20 schreef Questular het volgende:
[..]
Hugo gaat de tijd van zijn leven hebben. Beetje thuis op de bank hangen en kijken naar de shitstorm die nu op iemand anders is overgewaaid.
In de tussentijd zijn aandelen van pfizer verkopen en een schoenenlijn beginnen van het kapitaal.
Dit is toch niet serieus hè?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:20 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat is opzich natuurlijk geen argument om het niet te doen, ik vind het wel knap van 'm dat hij dat oppakt. Ik snap echt niet zo goed dat er ministers zonder kennis van dat vakgebied neergezet worden, maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind het vooral sneu voor zijn gezin. Weer gaat hij een onderwerp doen met grote maatschappelijke druk. Er staat daar gewoon een politiepost voor zijn deur nu...
Afkomstig uit de ziekenhuislobby? Hij was de baas van het grootste ziekenhuis van Nederland. Dat is toch iets anders?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een Minister van Volksgezondheid die afkomstig is uit de ziekenhuizenlobby. Ik denk dat we wel kunnen inschatten welke kant dat op gaat.
Leuke dat hun eigen data hetzelfde laat zien. De huidige bezetting is echt een schim van wat er voorspeld is. Zelfs in het meest positieve voorspelde scenario.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
OMT na het zien van deze data:
Toch nog veel onduidelijk, we houden het bij onze eigen data!
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben juist wel blij met mijn koopappartement met Hugo aan het roer eigenlijk.
Dus van Duterte mag je gewoon sporten maar van Hugo niet.quote:De Filipijnse president Rodrigo Duterte heeft een arrestatiebevel uitgegeven voor ongevaccineerden in zijn land die tijdens de lockdown toch de deur uitgaan. Als gevolg van de zeer besmettelijke omikronvariant, heeft de Filipijnse regering strengere coronaregels ingevoerd; ongevaccineerden mogen enkel de deur uit voor essentiële boodschappen of om te sporten.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tja, helaas kwam omicron om de hoek kijken, maar de maatregelen die vanaf november steeds wat zwaarder werden hebben in eerste instantie wel degelijk voor een daling gezorgd. De lockdown is/was er vanwege de onzekerheid rond omicron, als we die niet hadden gehad, hadden we wellicht veel meer besmettingen gehad.
70% (pak m beet) van de posts hier zijn enigszins sarcastisch of cynisch volgens mijquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
@:Questular kennende denk ik dat hier een [/sarcasm] tag mist
Nee, oprecht. Ik kan nu al ongeveer 300% krijgen van wat ik er ooit voor heb betaald. Dat kan met Hugo aan het roer alleen maar meer worden. Go Hugo.quote:
Dat meen je niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
70% (pak m beet) van de posts hier zijn enigszins sarcastisch of cynisch volgens mij
Boefje, je moest 15 minuten wachten van de gezondheidsraad, jij rebelse burger!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:30 schreef Simmertje het volgende:
Nou, de prik zit er weer in. Moet zeggen dat het prima geregeld was bij de RAI in Amsterdam, stond na 10 min alweer buiten.
Overigens is de helft van mijn kantoor momenteel besmet
Eerder cynisme.quote:
2 minuten gezeten, maar ik word er gewoon oprecht naar van. Ik ga liever naar buiten even frisse lucht pakken.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:31 schreef zalkc het volgende:
[..]
Boefje, je moest 15 minuten wachten van de gezondheidsraad, jij rebelse burger!
Zolang je je huis en bijbehorende financiën maar aan je QR code koppelt & je huis de nieuwste ‘boosters/upgrades’ ontvangen heeft; ook als je huis niks heeft aan die upgradesquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, oprecht. Ik kan nu al ongeveer 300% krijgen van wat ik er ooit voor heb betaald. Dat kan met Hugo aan het roer alleen maar meer worden. Go Hugo.
Wij weten het, maar de regering baseert al hun beleid op modellen. vandaar, deze clusterfuck en de huidige lockdown.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Modellen die ernaast zitten. Gras is groen.
ik "boost" al jarenquote:
Sterkte! Vooral rot omdat je door alle regelgeving en adviezen in dit soort situaties nogal met handen en voeten gebonden bent en dan door je afzijdig te (moeten) houden je ook een machteloosheid kan voelen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:47 schreef Oriente het volgende:
Mijn opa en oma hebben twee zelftests gehad via de thuiszorg, positief.
Mijn opa en oma zijn echt zeer, zeer fragiel. (Oma is sowieso al terminaal, kanker + vergevorderde alzheimer) en m'n opa heeft ook van alles en is een man van 1m97 die nog rond de 60 kilo weegt. Ze zijn, vooral m'n opa, ook echt slecht te pas. Ze wonen niet in mijn buurt dus ik hoor het allemaal via mijn ouders maar vooral m'n opa gaat echt vrij slecht.
Ze zijn ongevaccineerd (mijn oma snapt het allemaal niet meer dus die volgt mijn opa gewoon) en mijn opa boeit het allemaal geen ene reet meer, die probeert alleen nog voor z'n vrouw te zorgen tot die sterft.
Dus... ik weet niet echt wat nu, mijn ouders zijn er in het weekend nog geweest dus ik heb ze gezegd dat die ook moeten gaan testen want m'n pa is ook aan het hoesten en snotteren.
Hopelijk is het Omikron, dan geef ik ze nog een kans, ze zullen ook sowieso niet meer naar een ziekenhuis gaan indien het zo ver komt.
Wat een ellende.
Nee joh die begint de eerste dag van zijn nieuwe baan al te posten hoeveel kozijnen er gezet zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:20 schreef Questular het volgende:
[..]
Tja, in Denemarken lijkt men zich ook beter aan maatregelen te houden en is de vaccinatie + booster graad hoger. Tevens hebben ze nog steeds een fiks aantal regels waaronder 3Gquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
OMT na het zien van deze data:
Toch nog veel onduidelijk, we houden het bij onze eigen data!
Pffff, sterktequote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:47 schreef Oriente het volgende:
Mijn opa en oma zijn echt zeer, zeer fragiel. (Oma is sowieso al terminaal, kanker + vergevorderde alzheimer) en m'n opa heeft ook van alles en is een man van 1m97 die nog rond de 60 kilo weegt. Ze zijn, vooral m'n opa, ook echt slecht te pas. Ze wonen niet in mijn buurt dus ik hoor het allemaal via mijn ouders maar vooral m'n opa gaat echt vrij slecht.
Ze zijn ongevaccineerd (mijn oma snapt het allemaal niet meer dus die volgt mijn opa gewoon) en mijn opa boeit het allemaal geen ene reet meer, die probeert alleen nog voor z'n vrouw te zorgen tot die sterft.
Dus... ik weet niet echt wat nu, mijn ouders zijn er in het weekend nog geweest dus ik heb ze gezegd dat die ook moeten gaan testen want m'n pa is ook aan het hoesten en snotteren.
Hopelijk is het Omikron, dan geef ik ze nog een kans, ze zullen ook sowieso niet meer naar een ziekenhuis gaan indien het zo ver komt.
Wat een ellende.
Sterkte de komende tijdquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:47 schreef Oriente het volgende:
Wat een ellende.
Sterkte voor je familie, enorm rot!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:47 schreef Oriente het volgende:
Wat een ellende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |