Ik neem aan iedereen.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Nog mensen die dat nieuwe programma van VI gaan kijken vandaag?
Ik mag hopen niemandquote:Op maandag 10 januari 2022 16:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Nee lol, dat is al jaren vreselijk. Erg nieuwsgierig naar de mening van Johan over mondkapjes hoor!!quote:Op maandag 10 januari 2022 16:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Nee.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Kunnen ze zichzelf en elkaar nog vaker tegenspreken, ge-wel-dig.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee lol, dat is al jaren vreselijk. Erg nieuwsgierig naar de mening van Johan over mondkapjes hoor!!
Ik denk het wel.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Niemand geeft een fuck om de mening van die seniele gek.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kunnen ze zichzelf en elkaar nog vaker tegenspreken, ge-wel-dig.
Doe mij maar een show over voetbal met Wim, Bossie en Hansie Hansiequote:Op maandag 10 januari 2022 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie verder dat voornamelijk WLR'ers niet kijken naar VI. M'n vertrouwen in mensheid is hersteld.
Mijn pa wees mij er op inderdaad. Zou hij ook een DRT-user zijn?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hans Vijlbrief is een dartsfan. Erg mooi.
Dr_Flashquote:Op maandag 10 januari 2022 21:38 schreef Wertha het volgende:
[..]
Mijn pa wees mij er op inderdaad. Zou hij ook een DRT-user zijn?
Moest haast wel hè. Zo'n warm bad laat je niet links liggen.
Herhalingsgevaar? @de_boswachterquote:Op maandag 10 januari 2022 22:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, exact hetzelde zoals de laatste tijd maar dan in een krap uur gepropt.
4.5 / 10quote:Op maandag 10 januari 2022 22:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Herhalingsgevaar? @:de_boswachter
Die hongerlappen kunnen beter een podcast opzetten, als Johan toch zo graag over andere onderwerpen wil praten.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
4.5 / 10
Dat zijn twee voetstapjes
Een podcast met Jowie en Kieft zou ik bingen.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die hongerlappen kunnen beter een podcast opzetten, als Johan toch zo graag over andere wil praten.
En hoeveel pauzes?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, exact hetzelde zoals de laatste tijd maar dan in een krap uur gepropt.
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een saaie week wordt dit makkers.
Vanaf morgen final stage van Q-School. Maar ja.. deze knakker is dan gewoon aan het werk.quote:Op maandag 10 januari 2022 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een saaie week wordt dit makkers.
Wasbak verstoptquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:38 schreef Zipportal het volgende:
Nog in de wasbak geplast? @:coco WIJ MOETEN DIT WETEN.
Wappieklok overtreden.
Niks mis met een stukje wasbakplassen. #klimaat #duurzaamquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:38 schreef Zipportal het volgende:
Nog in de wasbak geplast? @:coco WIJ MOETEN DIT WETEN.
Wappieklok overtreden.
Johan Derksen over eerste VI Vandaag: ‘Slechtste uitzending die we ooit maakten’quote:Op maandag 10 januari 2022 16:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Mijn redding deze verder enorm saaie week.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 12:58 schreef Wertha het volgende:
[..]
Vanaf morgen final stage van Q-School. Maar ja.. deze knakker is dan gewoon aan het werk.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:04 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Noemen jullie ook wel eens iemand Hitler?
Hij heeft veel bijgeleerd in zijn korte periode onder vBommel. Het lag overigens ook nooit aan Mark.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Hofland heeft op vipro ook weer een jankinterview waarbij het aan iedereen ligt behalve aan Kevin.
Bij Fortuna was het, in het seizoen dat Ultee ze uiteindelijk naar bijna Europese play-offs leidde, ook steeds 'de spelers die de afspraken niet nakwamen'. Verschrikkelijke vent.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij heeft veel bijgeleerd in zijn korte periode onder vBommel. Het lag overigens ook nooit aan Mark.
Sowieso trainers bij wie het nooit aan hen ligt. Die worden op de lange termijn nooit succesvol, trainer zijn is juist het continu evalueren van je eigen beslissingen en jezelf verbeteren.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij Fortuna was het, in het seizoen dat Ultee ze uiteindelijk naar bijna Europese play-offs leidde, ook steeds 'de spelers die de afspraken niet nakwamen'. Verschrikkelijke vent.
Huub Hitler.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:04 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Huke Hittlerquote:Op woensdag 12 januari 2022 11:04 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
OK Louisquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso trainers bij wie het nooit aan hen ligt. Die worden op de lange termijn nooit succesvol, trainer zijn is juist het continu evalueren van je eigen beslissingen en jezelf verbeteren.
Ja hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:04 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |