De DRT SC is een thuishaven voor eenieder die weggejaagd wordt door de WLR SC hooligans.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:35 schreef Tagliano het volgende:
Wat een SC precies toevoegt aan DRT is me niet geheel duidelijk maar desalniettemin ben ik van de partij
Is het WLR bad te warm?quote:Op zondag 9 januari 2022 19:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De DRT SC is een thuishaven voor eenieder die weggejaagd wordt door de WLR SC hooligans.
JUICHENquote:
365 dagen per jaar warm badquote:Op zondag 9 januari 2022 16:35 schreef Tagliano het volgende:
Wat een SC precies toevoegt aan DRT is me niet geheel duidelijk maar desalniettemin ben ik van de partij
Doei.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:57 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Niet verongelukt. @:neef_wuppie
Ik neem aan iedereen.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Nog mensen die dat nieuwe programma van VI gaan kijken vandaag?
Ik mag hopen niemandquote:Op maandag 10 januari 2022 16:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Nee lol, dat is al jaren vreselijk. Erg nieuwsgierig naar de mening van Johan over mondkapjes hoor!!quote:Op maandag 10 januari 2022 16:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Nee.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Kunnen ze zichzelf en elkaar nog vaker tegenspreken, ge-wel-dig.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee lol, dat is al jaren vreselijk. Erg nieuwsgierig naar de mening van Johan over mondkapjes hoor!!
Ik denk het wel.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:36 schreef LordVoldermort het volgende:
Niemand geeft een fuck om de mening van die seniele gek.quote:Op maandag 10 januari 2022 17:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kunnen ze zichzelf en elkaar nog vaker tegenspreken, ge-wel-dig.
Doe mij maar een show over voetbal met Wim, Bossie en Hansie Hansiequote:Op maandag 10 januari 2022 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie verder dat voornamelijk WLR'ers niet kijken naar VI. M'n vertrouwen in mensheid is hersteld.
Mijn pa wees mij er op inderdaad. Zou hij ook een DRT-user zijn?quote:Op maandag 10 januari 2022 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hans Vijlbrief is een dartsfan. Erg mooi.
Dr_Flashquote:Op maandag 10 januari 2022 21:38 schreef Wertha het volgende:
[..]
Mijn pa wees mij er op inderdaad. Zou hij ook een DRT-user zijn?
Moest haast wel hè. Zo'n warm bad laat je niet links liggen.
Herhalingsgevaar? @de_boswachterquote:Op maandag 10 januari 2022 22:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, exact hetzelde zoals de laatste tijd maar dan in een krap uur gepropt.
4.5 / 10quote:Op maandag 10 januari 2022 22:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Herhalingsgevaar? @:de_boswachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |