Doel, geen middel..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:22 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Gratis qr vinkje dat kan niet, booster moet gepakt worden.
we zitten nu misschien met een milde variant maar of dit de laatste is moeten we natuurlijk ook weer afwachtenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:24 schreef zalkc het volgende:
[..]
En eigenlijk is dat alleen maar politieke geldingsdrang, het heeft weinig nog met viruspreventie te maken in elk geval. Het moet ook raar zijn voor het OMT om het advies te gaan geven om zichzelf op te heffen.
Ok, dat zie ik nuquote:
wat zeg je nou, je wil een revolutie?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:27 schreef ludovico het volgende:
De politie zet honden in in Nederland als wapen, niet voor zelfverdediging maar gewoon als offensief.
De politie moet ook heel snel kappen met handjes boven het hoofd houden. Corrupt zooitje. Ik kan me niet voorstellen dat de gemiddelde agent blij wordt met die beelden van 2 januari. Het gezag van de politie en respect voor de politie wordt door de politie zelf helemaal de nek omgedraaid.
Voor nieuwe varianten zijn alleen varianten interessant die zich beter kunnen verspreiden dan de voorganger(s). En vaak verliezen ze dan andere eigenschappen. Het virus verliest daarmee functies die ziekmakend zijn ten kostte van weerstand ontwijking of snelheid.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
we zitten nu misschien met een milde variant maar of dit de laatste is moeten we natuurlijk ook weer afwachten
Gelukkig zijn wij heeeeel mobiel qua werk.. aantal directe zwitserse collega's zitten thuis inderdaad met een pingetje of niesje.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:30 schreef Jed1Gam het volgende:
31.109 omicron hier in Zwitserland vandaag. Iedereen thuis met een verkoudheidje 10 dagen, problemen met werknemers tekorten.
Gepensioneerde en studenten worden opgetrommeld om in te vallen in het treinverkeer.
ik ken inmiddels ook alle theorieën maar het blijft afwachten en ik zie ze dus niet in 22 "brand meester" en alles open roepen zonder restrictiesquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:31 schreef zalkc het volgende:
[..]
Voor nieuwe varianten zijn alleen varianten interessant die zich beter kunnen verspreiden dan de voorganger(s). En vaak verliezen ze dan andere eigenschappen. Het virus verliest daarmee functies die ziekmakend zijn ten kostte van weerstand ontwijking of snelheid.
Dus de kans dat het ziekmakender gaat woorden is kleiner als besmettelijker.
Raar dat die non covid deaths zo uit de band lopen bij de laatste golf.quote:
Ja, preventief voor de besmette.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Neveneffecten??
Nee het directe effect op de verspreiding van het virus heb ik het over. Maar het is ook nonsense. Ik hoop dat je dat begrijpt, om virologen dat onderzoek te laten uitvoeren. Dat is werk voor econometristen / "bio statistici".
Anyhow, ik geef het je op een blaadje, daar gaan we helemaal niets vinden qua significant positief effect.
Hydroxychloroquine wordt gezien als "werkt niet" omdat een onderzoek aangaf dat de kans op werkzaamheid volgens het model 80% was. Dat is onvoldoende volgens de regels, te grote kans dat het gevonden effect pure willekeur was.
Het zal, al werkt het omdat er een placebo effect is, als het weinig schade doet waarom niet, als mensen dat willen.
Overigens bestaat er van Pfizer nu een geneesmiddel dat 80% effectief is volgens hen. Dat maak je toch gelijk beschikbaar voor iedereen die dat wilt na een positieve test?
Ik wil dat de politie intern naar buiten brengt dat ze zelf schrikken van het excessieve geweld dat collega's plegen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat zeg je nou, je wil een revolutie?
22 is nog jong, als we onverhoopt straks na juni niet meer dan een twintigtal op de IC hebben liggen en dat blijft tot november gewoon hetzelfde dan kun je ook niet veel anders als zeggen dat het klaar is.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ken inmiddels ook alle theorieën maar het blijft afwachten en ik zie ze dus niet in 22 "brand meester" en alles open roepen zonder restricties
Uitgestelde zorg die zijn tol krijgtquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Raar dat die non covid deaths zo uit de band lopen bij de laatste golf.
Ongewenste elementen die "ongelukjes" krijgenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:39 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Uitgestelde zorg die zijn tol krijgt
Universeel, met onafhankelijke ethische en intelligente capabele adviseurs? Die verstand hebben van de zaken? Experts?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:18 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat een antistoffen test nooit is toegelaten als alternatief is een gemiste kans. Misschien wilden ze het te graag simpel houden en alle ballen op vaccinatie gooien.
Ik denk dat je een beetje overdrijft, maar onderzoek naar geweld is altijd goed en dat gebeurt toch ook, ik heb wat beelden gezien en dan kan je toch moeilijk met droge ogen beweren dat de burgers in kwestie zich netjes gedragen en dat de politie aanvalt om niet, heb je ook beelden uit Kazachstan gezien?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik wil dat de politie intern naar buiten brengt dat ze zelf schrikken van het excessieve geweld dat collega's plegen.
Ik wil dat alle gevallen van excessief geweld voor de rechter komt en als dat extreem is dat er jarenlange gevangenisstraf tegenoverstaat en men niet meer bij de politie kan werken.
Geweldsmonopolie is niet niks ik hoef geen beulen te zien bij de politie.
Zou mij ook niets verbazen inderdaad.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:41 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ongewenste elementen die "ongelukjes" krijgen
Zelfmoorden door lockdowns
...
Sorry hoor maar, pcr test is mega gevoelig en telt ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:24 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je dat eigenlijk wel betrouwbaar te meten valt, bijvoorbeeld of je wel goed kunt zien in welke mate iemand een Corona besmetting gehad heeft.
dan wel ja, sowieso wel een voordeel dat het kort maar hevig wordt deze keerquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:39 schreef zalkc het volgende:
[..]
22 is nog jong, als we onverhoopt straks na juni niet meer dan een twintigtal op de IC hebben liggen en dat blijft tot november gewoon hetzelfde dan kun je ook niet veel anders als zeggen dat het klaar is.
Het ging mij om de antistoffentest.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Sorry hoor maar, pcr test is mega gevoelig en telt ook.
Tis hier gelukkig geen Kazagstan. En laten we dat zo houden door niet escalerend op te treden als politie.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje overdrijft, maar onderzoek naar geweld is altijd goed en dat gebeurt toch ook, ik heb wat beelden gezien en dan kan je toch moeilijk met droge ogen beweren dat de burgers in kwestie zich netjes gedragen en dat de politie aanvalt om niet, heb je ook beelden uit Kazachstan gezien?
Niet helemaal, omdat geïnfecteerd zijn geweest niet(s) betekent dat je een volgende keer weer de dans zult ontspringen. Onthouden dat wij mensen NIET (steriel) immuun (kunnen) zijn voor dit virus dat (ik herhaal weer) zeer lichaamseigen infecteert, repliceert, verspreidt, zich onttrekt aan de specifieke detectie en onze afweer het virus niet kan doden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:07 schreef zalkc het volgende:
[..]
Zo werkt het ook niet, maar met 10 cycli op deze R0 komen we in de bovenkant van de curve terecht op korte termijn. We kunnen gewoon niet meer besmettingen dan een half miljoen per dag krijgen op de piek, dan heeft gewoon iedereen het gehad de komende 2 maanden.
Maar de wal gaat het schip keren. Het wordt gestopt omdat het zich niet verder kan verspreiden omdat degene die niet besmet zijn geweest opraken.
nee ik geloof je inderdaad niet en zo'n facebook filmpje doet meer af aan je argumenten dan toe, je moet wel met wat beters komenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tis hier gelukkig geen Kazagstan. En laten we dat zo houden door niet escalerend op te treden als politie.
De politie begint met het geweld, maar dat hoef je niet te geloven verder.
https://m.facebook.com/st(...)100000846887153&_rdr
Als je raak test op antistoffen was je ook raak getest middels pcr als je toen getest was. Wil ik zeggen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:45 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het ging mij om de antistoffentest.
PCR is wellicht iets te lang gevoelig. Met een beetje pech 8 weken na een besmetting.
Je gelooft niet in beeldmateriaal?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee ik geloof je inderdaad niet en zo'n facebook filmpje doet meer af aan je argumenten dan toe, je moet wel met wat beters komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |