SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Ja Ang was/is leuk, met d'r Earl Grey thee, en leuke opdrachten in die serie!quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:03 schreef GayGuy het volgende:
Kunnen ze niet Angela uit Australie halen "Its MY house, Big Brother" en "I want my thea" wijf met ballen🤣
ben vooral benieuwd naar de reactie van Kitty als ze beseft dat het publiek niet heeft gestemd om te nomineren. Gelijk weer van haar voetstukquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:48 schreef engine het volgende: Ah we krijgen vandaag ook de volgende nacht te zien. Daar ben ik wel benieuwd naar.
Je vergeet alle TikTok-ers en ander media-geil volkquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:06 schreef Jockari het volgende:
Ik vind dat BB nog even zacht is als verleden jaar. Misschien nog zachter...
Waar is de BB van de eerste reeksen eigenlijk gebleve?
Nu is het gewoon een experiment voor de droeftuiten van assistent-psychologen van de unief in vlaanderen en nederland..
precies dat gaat haar zo tegenvallenquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:08 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ben vooral benieuwd naar de reactie van Kitty als ze beseft dat het publiek niet heeft gestemd om te nomineren. Gelijk weer van haar voetstuk
Al op Kristof gestemd.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:09 schreef jadria96 het volgende:
Er kan eindelijk gestemd worden:
https://www.bigbrotherupdate.nl/stemmen/
De enige vrouw op wie ik zou kunnen vallen😅quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja Ang was/is leuk, met d'r Earl Grey thee, en leuke opdrachten in die serie!
dacht ik alquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:09 schreef Jockari het volgende:
Oeps! Wist niet dat ik de laatste topic-deur had dichtgedaan. Dus niks kaping.
Oh my gawd!quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:09 schreef GayGuy het volgende:
[..]
De enige vrouw op wie ik zou kunnen vallen😅
Geweldige speler was dat. Top casting.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:03 schreef GayGuy het volgende:
Kunnen ze niet Angela uit Australie halen "Its MY house, Big Brother" en "I want my thea" wijf met ballen🤣
Dat zal haar wel een beetje tegenvallen. Maar alsnog is ze niet als eerste genomineerd en dat is toch het belangrijkste.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:08 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ben vooral benieuwd naar de reactie van Kitty als ze beseft dat het publiek niet heeft gestemd om te nomineren. Gelijk weer van haar voetstuk
Spammertquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:09 schreef jadria96 het volgende:
Dat begon al op haar 14dequote:Op donderdag 6 januari 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
Grace zoekt wel heel veel lichamelijk contact
Dramaquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:10 schreef Ireth het volgende:
Denk je van de broccoli af te zijn, komt er een krat vol in beeld op tv [ afbeelding ]
allang gedaanquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:09 schreef jadria96 het volgende:
oh nee, de enige waar ik heel misschien iets zou willen, heel misschien is Mariska m'n surinaamse verzorgsterquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:09 schreef GayGuy het volgende:
[..]
De enige vrouw op wie ik zou kunnen vallen😅
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |