Als je nog steeds denkt dat vaccins en de discussie over 2G alleen betrekking hebben op besmettingen, wil je het gewoon niet begrijpenquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vast wel, vaccinatiegraad in Nederland ligt op wat? 87%?
En we hebben nog nooit zoveel besmettingen gehad, terwijl half Nederland dicht is.
Ja dat vaccin werkt goed tegen de besmettingen
De president van Frankrijk denkt daar anders over.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:59 schreef trein2000 het volgende:
Maar natuurlijk geen fatsoenlijke basis voor maatregelen.
Ja, zo jammer inderdaad, maar dat is wel het gevolg van deze maatregelen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan smeren we Omikron dus maanden lang uit. Zo jammer.
Uitstekende basis:quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er zal vast enig effect zijn, maar ik heb echt het idee dat jij het veel te groot maakt. En in je derde zin proef ik rancune, misschien best een begrijpelijke emotie. Maar natuurlijk geen fatsoenlijke basis voor maatregelen.
Ooit van proportionaliteit gehoord?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uitstekende basis:
- Je hebt nog steeds een maatregel die een positief effect heeft op de IC-bezetting
- Mensen die niet met fakkels langs Kaag gaan kunnen gewoon hun leven leven
- Bedrijven vallen niet om door daadwerkelijke bullshit zoals de avondlockdown.
Hef die lockdown maar op ja.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In een andere discussie ben je zeker aan het beargumenteren waarom de lockdown onzin is met als argument "omikron is helemaal niet gevaarlijk"?
Hugo zit er nog. Die gaat dat nooit doen. En zn opvolger is van dezelfde partij als Jan Paternotte.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:00 schreef Janneke141 het volgende:
En de regering kan dat hele 2G-voorstel natuurlijk ook zelf intrekken. Heb je geen debat meer nodig.
Ik vind 85% van Nederland complete vrijheid geven wel aardig proportioneel als daar tegenover staat dat iederen moet bloeden voor dat achterlijke volk in de wappiefuik.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ooit van proportionaliteit gehoord?
Dat ben ik met je eens, maar dat gaat niet het geval zijn. 2G is niet de magische oplossing.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind 85% van Nederland complete vrijheid geven wel aardig proportioneel als daar tegenover staat dat iederen moet bloeden voor dat achterlijke volk in de wappiefuik.
2G heeft geen betrekking om besmettingen tegen te gaan?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je nog steeds denkt dat vaccins en de discussie over 2G alleen betrekking hebben op besmettingen, wil je het gewoon niet begrijpen
Klopt, maar dat denkt ook niemand. Het is wel een oplossing die daadwerkelijk gaat bijdragen en met de extra bonus komt dat er misschien toch nog mensen zijn die dat vaccin nemen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar dat gaat niet het geval zijn. 2G is niet de magische oplossing.
Besmettingen van die groep die het ziekenhuis overbelast. That is.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
2G heeft geen betrekking om besmettingen tegen te gaan?
Waarom zou je anders mensen willen buitensluiten? Dat is toch om besmettingen tegen te gaan?
Goede nuance welquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind 85% van Nederland complete vrijheid geven wel aardig proportioneel als daar tegenover staat dat iederen moet bloeden voor dat achterlijke volk in de wappiefuik.
Wat wel curieus is, aangezien het CDA buiten Hugo niet echt te porren is voor het 2G-voorstel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hugo zit er nog. Die gaat dat nooit doen. En zn opvolger is van dezelfde partij als Jan Paternotte.
Precies dit.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar dan raken ze wel besmet in de supermarkt, bus of bij tante op de koffie. Het afschermen van een groep is nog nooit gelukt en gaat zonder chinese praktijken ook niet lukken.
Jij stelt net dat de proportionaliteit er in zit dat 85% dan weer totale vrijheid krijgt. Nu zeg je weer van niet?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt, maar dat denkt ook niemand.
Experts denken daar anders over. Je jaagt mensen in het harnas.quote:Het is wel een oplossing die daadwerkelijk gaat bijdragen en met de extra bonus komt dat er misschien toch nog mensen zijn die dat vaccin nemen.
Ik ben er ook nog niet zo zeker van dat ze het gaan steunen, zeker als hun eigen minister daar straks weg is.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat wel curieus is, aangezien het CDA buiten Hugo niet echt te porren is voor het 2G-voorstel.
Vrijheid. Niet totale vrijheid.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jij stelt net dat de proportionaliteit er in zit dat 85% dan weer totale vrijheid krijgt. Nu zeg je weer van niet?
Jammer dan. Ik heb het persoonlijk namelijk helemaal gehad met dat achterlijke Facebook/FvD/wappie volk. Die verdienen geen enkel respect.quote:[..]
Experts denken daar anders over. Je jaagt mensen in het harnas.
https://www.vice.com/nl/a(...)st-bijna-een-miljardquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gut ja dat fieldlabDat was ook weer zoiets moois. Heeft dat zoethoudertje/excuus een miljard gekost ja?
Ik heb even in mijn woordenboek gekeken bij 'Escalation of commitment'. Er stond 'coronapas'...quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:05 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Precies dit.
Zelfs het OMT heeft aangegeven dat 2g niet helpt qua verspreiding.
En 6 maanden terug hadden ze dezelfde argumentatie met 3g en daar is ook niks van terecht gekomen.
In Duitsland hebben ze 2g+ en daar werkt het ook niet.
De hele coronapas is een enorme draak van een maatregel geworden zonder dat dit helpt tegen de verspreiding.
Ja, en dat zijn NIET de gezonde ongevaccineerden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Besmettingen van die groep die het ziekenhuis overbelast. That is.
'Complete vrijheid' schrijf je. Wat is het nu?quote:
Mensen verdienen altijd respect. Die rancune is echt geen basis voor maatregelen.quote:[..]
Jammer dan. Ik heb het persoonlijk namelijk helemaal gehad met dat achterlijke Facebook/FvD/wappie volk. Die verdienen geen enkel respect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |