SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
zie email 27 oktober![]()
Ja ik gooide het topic even dicht want ik wilde een nieuwe. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Maar dat gevit moet echt stoppen.zie email 27 oktober![]()
https://www.ad.nl/politie(...)ronvariant~aa7f72e1/
Het is maar goed dat er geen crisis is, we hebben tijd zat om lekker te debatteren.
Daarmee wil ik niet zeggen dat 2G nu wat op gaat lossen, maar het is wel weer een teken dat we van de politiek niet veel hoeven te verwachten.![]()
Geef mij één onderzoek waaruit blijkt dat er gevolgen kunnen optreden na 3 maanden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:26 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Niet van vaccins, maar van DIT vaccin. Dit is het eerste vaccin met mrna techniek en hoewel de kans, volgens wetenschappers, klein is dat er langetermijneffecten optreden, is die kans niet nul.
En dat 'het vaccin is binnen enkele weken uit je lichaam DUS is het onmogelijk dat langetermijneffecten optreden' is ook onzin want het kan in korte tijd best schade aanrichten wat jaren later uitbreekt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Opbokken met je 2G, 1G en weet ik het wat allemaal.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:46 schreef Wirelessmouse het volgende:
Het is maar goed dat er geen crisis is, we hebben tijd zat om lekker te debatteren.
Daarmee wil ik niet zeggen dat 2G nu wat op gaat lossen, maar het is wel weer een teken dat we van de politiek niet veel hoeven te verwachten.Zonder wrijving geen glans![]()
De politiek is druk bezig om de vorige oorlog te winnen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:46 schreef Wirelessmouse het volgende:
Daarmee wil ik niet zeggen dat 2G nu wat op gaat lossen, maar het is wel weer een teken dat we van de politiek niet veel hoeven te verwachten.zie email 27 oktober![]()
2G > de huidige teringzooi waarbij de goede moeten lijden onder de kwadequote:Op donderdag 6 januari 2022 20:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Opbokken met je 2G, 1G en weet ik het wat allemaal.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
5G met Bluetooth en PCRquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Opbokken met je 2G, 1G en weet ik het wat allemaal.![]()
2G heeft toch geen enkele nut met Omikron. Denk dat bijna iedereen het namelijk wel gaat krijgen, helaas.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:46 schreef Wirelessmouse het volgende:
Daarmee wil ik niet zeggen dat 2G nu wat op gaat lossen, maar het is wel weer een teken dat we van de politiek niet veel hoeven te verwachten.
De grootste groep die het ziekenhuis overbelast en waar je snel winst kunt behalen, zijn de ongevaccineerden.
Door een prikplicht in te voeren.
Je kunt discussiëren of dat alleen voor 50/60 plus moet. Of algemeen.
Maar andere opties zie ik niet.
Omikron heeft het veranderd."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
U gaat door voor de koelkast. 1,2,3,6G is de vorige oorlog.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:52 schreef capricia het volgende:
[..]
2G heeft toch geen enkele nut met Omikron. Denk dat bijna iedereen het namelijk wel gaat krijgen, helaas.
De grootste groep die het ziekenhuis overbelast en waar je snel winst kunt behalen, zijn de ongevaccineerden.
Maar andere opties zie ik niet.zie email 27 oktober![]()
Nee natuurlijk niet, je gaat een systeem niet ophangen aan een vaccin dat niet is gemaakt voor deze variant.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2G > de huidige teringzooi waarbij de goede moeten lijden onder de kwade
Vaccinaties helpen amper tegen besmetting van de Omicron variant.![]()
2G is nog altijd om te voorkomen dat de eigenwijzen die een hoger risico lopen op opname in ziekenhuizen op plekken komen waar ze besmet kunnen raken. Daarnaast is er nog altijd gewoon een lagere N, alle beetjes helpen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:52 schreef capricia het volgende:
[..]
2G heeft toch geen enkele nut met Omikron. Denk dat bijna iedereen het namelijk wel gaat krijgen, helaas.
Maar andere opties zie ik niet.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja. Het virus heeft het spel veranderd.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast. 1,2,3,6G is de vorige oorlog.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Maar dan raken ze wel besmet in de supermarkt, bus of bij tante op de koffie. Het afschermen van een groep is nog nooit gelukt en gaat zonder chinese praktijken ook niet lukken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2G is nog altijd om te voorkomen dat de eigenwijzen die een hoger risico lopen op opname in ziekenhuizen op plekken komen waar ze besmet kunnen raken. Daarnaast is er nog altijd gewoon een lagere N, alle beetjes helpen.zie email 27 oktober![]()
Want daar hebben ze geen maatregelen?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:22 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika, het Verenigd Koninkrijk en Denemarken zijn wat mensen het niet met je eens...
Daar zijn ze niet voorzichtig?
Op welk bewijs dat omicron geen problemen gaat geven baseren ze het?
Daar stijgen de ziekenhuisopnames niet?
Maar we zullen zien hoe het gaat aflopen.![]()
Met Omikron (waarbij zelfs nu met alle maatregelen de R 1,8 is of zo), gaat iedereen zo ongeveer besmet worden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2G is nog altijd om te voorkomen dat de eigenwijzen die een hoger risico lopen op opname in ziekenhuizen op plekken komen waar ze besmet kunnen raken. Daarnaast is er nog altijd gewoon een lagere N, alle beetjes helpen.
Volgende week de scholen open. Die R gaat voorlopig niet omlaag."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Met een vaccin dat amper bescherming biedt tegen een variant die ook nog super besmettelijk is, lopen de ongevaccineerden TOCH wel risico het op te lopen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2G is nog altijd om te voorkomen dat de eigenwijzen die een hoger risico lopen op opname in ziekenhuizen op plekken komen waar ze besmet kunnen raken. Daarnaast is er nog altijd gewoon een lagere N, alle beetjes helpen.
Die 2G doet daar geen donder tegen.![]()
Ik eigenlijk ook niet, 2G is met Omikron gewoon een slappe vorm van een vaccinatieplicht. Maar als 2G al eindeloos uitgesteld wordt, dan wordt een vaccinatieplicht echt nooit wat.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar andere opties zie ik niet.
We zitten gewoon vast in een eindeloze lockdown, met dank aan de politieke onwil om iets anders dan een lockdown te doen.
Dus, en daar komt ie weer, dan maar hopen dat Omikron een niet door een lockdown te stoppen golf is. Het lijkt er gelukkig wel op.![]()
Volgens mij valt dat allemaal best wel mee. Anders zouden we niet het enige land in een lockdown zijn geweest.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:53 schreef tja77 het volgende:
Vaccinaties helpen amper tegen besmetting van de Omicron variant.Where law ends, tyrrany begins.![]()
In de supermarkt en bus zijn er weer mondkapjes, tante is gewoon onderdeel van de sociale cirkel. Het effect is er gewoon, hoe je het ook wendt en keert. En ik heb persoonlijk geen enkel probleem met dat asociale volk eens het korte eind van de maatregelen te geven, in plaats van iedereen die wel gewoon weet wat het beste is.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar dan raken ze wel besmet in de supermarkt, bus of bij tante op de koffie. Het afschermen van een groep is nog nooit gelukt en gaat zonder chinese praktijken ook niet lukken.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dan smeren we Omikron dus maanden lang uit. Zo jammer.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:57 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, 2G is met Omikron gewoon een slappe vorm van een vaccinatieplicht. Maar als 2G al eindeloos uitgesteld wordt, dan wordt een vaccinatieplicht echt nooit wat.
We zitten gewoon vast in een eindeloze lockdown, met dank aan de politieke onwil om iets anders dan een lockdown te doen.
Dus, en daar komt ie weer, dan maar hopen dat Omikron een niet door een lockdown te stoppen golf is. Het lijkt er gelukkig wel op."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
In een andere discussie ben je zeker aan het beargumenteren waarom de lockdown onzin is met als argument "omikron is helemaal niet gevaarlijk"?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met een vaccin dat amper bescherming biedt tegen een variant die ook nog super besmettelijk is, lopen de ongevaccineerden TOCH wel risico het op te lopen.
Die 2G doet daar geen donder tegen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Vast wel, vaccinatiegraad in Nederland ligt op wat? 87%?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:57 schreef Gunner het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat allemaal best wel mee.
En we hebben nog nooit zoveel besmettingen gehad, terwijl half Nederland dicht is.
Ja dat vaccin werkt goed tegen de besmettingen
![]()
![]()
Er zal vast enig effect zijn, maar ik heb echt het idee dat jij het veel te groot maakt. En in je derde zin proef ik rancune, misschien best een begrijpelijke emotie. Maar natuurlijk geen fatsoenlijke basis voor maatregelen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de supermarkt en bus zijn er weer mondkapjes, tante is gewoon onderdeel van de sociale cirkel. Het effect is er gewoon, hoe je het ook wendt en keert. En ik heb persoonlijk geen enkel probleem met dat asociale volk eens het korte eind van de maatregelen te geven, in plaats van iedereen die wel gewoon weet wat het beste is.zie email 27 oktober![]()
Maar wel tegen ziekenhuisopnamen en IC-opnames. En daar gaat het om.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, je gaat een systeem niet ophangen aan een vaccin dat niet is gemaakt voor deze variant.
Vaccinaties helpen amper tegen besmetting van de Omicron variant."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Als je nog steeds denkt dat vaccins en de discussie over 2G alleen betrekking hebben op besmettingen, wil je het gewoon niet begrijpenquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vast wel, vaccinatiegraad in Nederland ligt op wat? 87%?
En we hebben nog nooit zoveel besmettingen gehad, terwijl half Nederland dicht is.
Ja dat vaccin werkt goed tegen de besmettingen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
De president van Frankrijk denkt daar anders over.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:59 schreef trein2000 het volgende:
Maar natuurlijk geen fatsoenlijke basis voor maatregelen.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Ja, zo jammer inderdaad, maar dat is wel het gevolg van deze maatregelen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan smeren we Omikron dus maanden lang uit. Zo jammer.![]()
En de regering kan dat hele 2G-voorstel natuurlijk ook zelf intrekken. Heb je geen debat meer nodig.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Uitstekende basis:quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er zal vast enig effect zijn, maar ik heb echt het idee dat jij het veel te groot maakt. En in je derde zin proef ik rancune, misschien best een begrijpelijke emotie. Maar natuurlijk geen fatsoenlijke basis voor maatregelen.
- Je hebt nog steeds een maatregel die een positief effect heeft op de IC-bezetting
- Mensen die niet met fakkels langs Kaag gaan kunnen gewoon hun leven leven
- Bedrijven vallen niet om door daadwerkelijke bullshit zoals de avondlockdown.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ooit van proportionaliteit gehoord?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uitstekende basis:
- Je hebt nog steeds een maatregel die een positief effect heeft op de IC-bezetting
- Mensen die niet met fakkels langs Kaag gaan kunnen gewoon hun leven leven
- Bedrijven vallen niet om door daadwerkelijke bullshit zoals de avondlockdown.zie email 27 oktober![]()
Hef die lockdown maar op ja.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In een andere discussie ben je zeker aan het beargumenteren waarom de lockdown onzin is met als argument "omikron is helemaal niet gevaarlijk"?
Half Nederland zit op slot en we hebben 25k besmettingen. Iedereen heeft z’n vaccin of booster kunnen halen toch?![]()
Hugo zit er nog. Die gaat dat nooit doen. En zn opvolger is van dezelfde partij als Jan Paternotte.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:00 schreef Janneke141 het volgende:
En de regering kan dat hele 2G-voorstel natuurlijk ook zelf intrekken. Heb je geen debat meer nodig.zie email 27 oktober![]()
Ik vind 85% van Nederland complete vrijheid geven wel aardig proportioneel als daar tegenover staat dat iederen moet bloeden voor dat achterlijke volk in de wappiefuik.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ooit van proportionaliteit gehoord?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat ben ik met je eens, maar dat gaat niet het geval zijn. 2G is niet de magische oplossing.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind 85% van Nederland complete vrijheid geven wel aardig proportioneel als daar tegenover staat dat iederen moet bloeden voor dat achterlijke volk in de wappiefuik.zie email 27 oktober![]()
2G heeft geen betrekking om besmettingen tegen te gaan?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je nog steeds denkt dat vaccins en de discussie over 2G alleen betrekking hebben op besmettingen, wil je het gewoon niet begrijpen
Waarom zou je anders mensen willen buitensluiten? Dat is toch om besmettingen tegen te gaan?![]()
Klopt, maar dat denkt ook niemand. Het is wel een oplossing die daadwerkelijk gaat bijdragen en met de extra bonus komt dat er misschien toch nog mensen zijn die dat vaccin nemen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar dat gaat niet het geval zijn. 2G is niet de magische oplossing.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Als er al een vaccinatieplicht komt, dan is dat met steun van VVD, D66, CDA en PvdA. Na de 6de lockdown ofzo.![]()
Besmettingen van die groep die het ziekenhuis overbelast. That is.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
2G heeft geen betrekking om besmettingen tegen te gaan?
Waarom zou je anders mensen willen buitensluiten? Dat is toch om besmettingen tegen te gaan?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Goede nuance welquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind 85% van Nederland complete vrijheid geven wel aardig proportioneel als daar tegenover staat dat iederen moet bloeden voor dat achterlijke volk in de wappiefuik.
![]()
![]()
Wat wel curieus is, aangezien het CDA buiten Hugo niet echt te porren is voor het 2G-voorstel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hugo zit er nog. Die gaat dat nooit doen. En zn opvolger is van dezelfde partij als Jan Paternotte.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Precies dit.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar dan raken ze wel besmet in de supermarkt, bus of bij tante op de koffie. Het afschermen van een groep is nog nooit gelukt en gaat zonder chinese praktijken ook niet lukken.
Zelfs het OMT heeft aangegeven dat 2g niet helpt qua verspreiding.
En 6 maanden terug hadden ze dezelfde argumentatie met 3g en daar is ook niks van terecht gekomen.
In Duitsland hebben ze 2g+ en daar werkt het ook niet.
In Italië hebben ze zelfs 2g/3g voor het werk en daar werkt het niet.
De hele coronapas is een enorme draak van een maatregel geworden zonder dat dit helpt tegen de verspreiding.![]()
Jij stelt net dat de proportionaliteit er in zit dat 85% dan weer totale vrijheid krijgt. Nu zeg je weer van niet?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt, maar dat denkt ook niemand.Experts denken daar anders over. Je jaagt mensen in het harnas.quote:Het is wel een oplossing die daadwerkelijk gaat bijdragen en met de extra bonus komt dat er misschien toch nog mensen zijn die dat vaccin nemen.zie email 27 oktober![]()
Ik ben er ook nog niet zo zeker van dat ze het gaan steunen, zeker als hun eigen minister daar straks weg is.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat wel curieus is, aangezien het CDA buiten Hugo niet echt te porren is voor het 2G-voorstel.zie email 27 oktober![]()
Vrijheid. Niet totale vrijheid.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jij stelt net dat de proportionaliteit er in zit dat 85% dan weer totale vrijheid krijgt. Nu zeg je weer van niet?Jammer dan. Ik heb het persoonlijk namelijk helemaal gehad met dat achterlijke Facebook/FvD/wappie volk. Die verdienen geen enkel respect.quote:[..]
Experts denken daar anders over. Je jaagt mensen in het harnas.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
https://www.vice.com/nl/a(...)st-bijna-een-miljardquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gut ja dat fieldlabDat was ook weer zoiets moois. Heeft dat zoethoudertje/excuus een miljard gekost ja?
![]()
Ik heb even in mijn woordenboek gekeken bij 'Escalation of commitment'. Er stond 'coronapas'...quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:05 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Precies dit.
Zelfs het OMT heeft aangegeven dat 2g niet helpt qua verspreiding.
En 6 maanden terug hadden ze dezelfde argumentatie met 3g en daar is ook niks van terecht gekomen.
In Duitsland hebben ze 2g+ en daar werkt het ook niet.
De hele coronapas is een enorme draak van een maatregel geworden zonder dat dit helpt tegen de verspreiding.zie email 27 oktober![]()
Ja, en dat zijn NIET de gezonde ongevaccineerden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Besmettingen van die groep die het ziekenhuis overbelast. That is.
Er zijn nog steeds gevaccineerden die kwetsbaarder zijn dan ongevaccineerden.
Echter willen de gevaccineerden dat niet inzien.
Want ALLE ONGEVACCINEERDEN ZIJN ACHTELIJK EN WAPPIE!!![]()
'Complete vrijheid' schrijf je. Wat is het nu?quote:Mensen verdienen altijd respect. Die rancune is echt geen basis voor maatregelen.quote:[..]
Jammer dan. Ik heb het persoonlijk namelijk helemaal gehad met dat achterlijke Facebook/FvD/wappie volk. Die verdienen geen enkel respect.zie email 27 oktober![]()
Je hebt uiteindelijk maar een paar keuzes:quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat wel curieus is, aangezien het CDA buiten Hugo niet echt te porren is voor het 2G-voorstel.
A. Iedere keer van alles dicht.
B. Met 2G de ongevaccineerden wat minder vaak in het ziekenhuis te laten belanden.
C. Met vaccinatieplicht de ziekenhuizen proberen te beschermen.
Kies je niets, wordt het A."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Mwah, ik heb het idee dat hij nog wel een jaartje of twee vooruit kan met de huidige tactiek.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:07 schreef Jojoke het volgende:
Ernst zal met iets anders moeten komen.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
En wederom: als je nog steeds niet snapt dat iedereen die op de IC belandt dacht onoverwinnelijk te zijn, dan wil je het niet snappen. En daar zitten ook echt wel voorheen kerngezonde twintigers en dertigers tussen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, en dat zijn NIET de gezonde ongevaccineerden.
Want ALLE ONGEVACCINEERDEN ZIJN ACHTELIJK EN WAPPIE!!100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ga je ergens anders frustreren en ga mensen niet in een hokje stoppen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vrijheid. Niet totale vrijheid.
[..]
Jammer dan. Ik heb het persoonlijk namelijk helemaal gehad met dat achterlijke Facebook/FvD/wappie volk. Die verdienen geen enkel respect.
We moeten het samen doen!
Even volhouden nog!![]()
Het is goed met je. Hier trap ik niet meer in.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Je hebt uiteindelijk maar een paar keuzes:
B. Met 2G de ongevaccineerden wat minder vaak in het ziekenhuis te laten belanden.
Kies je niets, wordt het A.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Als je snel resultaat wil, moet je vaccineren.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, en dat zijn NIET de gezonde ongevaccineerden.
Want ALLE ONGEVACCINEERDEN ZIJN ACHTELIJK EN WAPPIE!!"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
We moeten het samen doen! Behalve dat vaccin, dat is een onzinmiddel van de overheid om de grote farmaceuten een handje te helpen ofzo.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ga je ergens anders frustreren en ga mensen niet in een hokje stoppen.
We moeten het samen doen!
Even volhouden nog!100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Een enkeling ja, een groep die te klein is om IC te overbelasten. Een groep die je dus ook niet verantwoordelijk kunt houden voor jouw frustratie.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En wederom: als je nog steeds niet snapt dat iedereen die op de IC belandt dacht onoverwinnelijk te zijn, dan wil je het niet snappen. En daar zitten ook echt wel voorheen kerngezonde twintigers en dertigers tussen.![]()
Trechteren noemen we dit. Niet terecht. Ook alles dicht doen is namelijk een keuze, zie Belgie of het VK.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Kies je niets, wordt het A.zie email 27 oktober![]()
Ik denk dat de realiteit is dat zelfs met 2G en/of een vaccinatieplicht er nog steeds dingen dicht moeten zodra de ziekenhuizen het toch weer niet aan kunnen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Kies je niets, wordt het A.![]()
Voor 99,9% van de gezonde 50-minners is dat vaccin inderdaad een onzinmiddel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We moeten het samen doen! Behalve dat vaccin, dat is een onzinmiddel van de overheid om de grote farmaceuten een handje te helpen ofzo.![]()
Nee dat moet niet. Dat is een keuze.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat de realiteit is dat zelfs met 2G en/of een vaccinatieplicht er nog steeds dingen dicht moeten zodra de ziekenhuizen het toch weer niet aan kunnen.zie email 27 oktober![]()
He, dat is de Hugotactiek!quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is goed met je. Hier trap ik niet meer in.
Het enige alternatief voor X is het invoeren van Y.
Alleen met Y kunnen we situatie A voorkomen.![]()
Dan wordt het helaas A.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is goed met je. Hier trap ik niet meer in.
Steeds van alles dicht.
Als er geen meerderheid voor 2G/vaccinatieplicht is."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Nou ja, je hebt ook nog de theoretischequote:Op donderdag 6 januari 2022 21:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Kies je niets, wordt het A.
D. Niks doen en kijken waar het schip strandt.![]()
Echt, je moest eens weten hoe gigantisch veel jongeren enorme gevolgen hebben ondervonden van dat virus. Ze waren gezond, daardoor is de IC hen bespaard, en op 'waren' mag wat nadruk.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een enkeling ja, een groep die te klein is om IC te overbelasten. Een groep die je dus ook niet verantwoordelijk kunt houden voor jouw frustratie.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Voorlopig staan we er, in vergelijking met andere landen in Europa, prima voor.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Trechteren noemen we dit. Niet terecht. Ook alles dicht doen is namelijk een keuze, zie Belgie of het VK.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Als je nog steeds niet snapt dat gezonde twintigers en dertigers geen druk op de zorg leveren dan wil je het niet snappenquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En wederom: als je nog steeds niet snapt dat iedereen die op de IC belandt dacht onoverwinnelijk te zijn, dan wil je het niet snappen. En daar zitten ook echt wel voorheen kerngezonde twintigers en dertigers tussen.![]()
De basisregels zullen blijven.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat de realiteit is dat zelfs met 2G en/of een vaccinatieplicht er nog steeds dingen dicht moeten zodra de ziekenhuizen het toch weer niet aan kunnen.
Maar situaties zoals nu kunnen dan hopelijk verleden tijd zijn."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
D = de grootste dikke middelvinger naar de zorg, kwetsbaren en andere patienten die je maar kan gevenquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:12 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt ook nog de theoretische
D. Niks doen en kijken waar het schip strandt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat is in oktober en november geprobeerd. Het resultaat is dat de IC al maanden ramvol ligt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:12 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
D. Niks doen en kijken waar het schip strandt.![]()
Wat gek als hier alles dicht is en je in België nog gewoon uit eten kunt zeg.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voorlopig staan we er, in vergelijking met andere landen in Europa, prima voor.
[ afbeelding ]zie email 27 oktober![]()
Dat gaat onze regering niet doen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:12 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
D. Niks doen en kijken waar het schip strandt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
kletskoekquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt, je moest eens weten hoe gigantisch veel jongeren enorme gevolgen hebben ondervonden van dat virus. Ze waren gezond, daardoor is de IC hen bespaard, en op 'waren' mag wat nadruk.![]()
Ik help het je hopen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:13 schreef capricia het volgende:
[..]
De basisregels zullen blijven.
Maar situaties zoals nu kunnen dan hopelijk verleden tijd zijn.![]()
Dat neemt niet weg dat het een optie is.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat gaat onze regering niet doen.zie email 27 oktober![]()
Dat is helemaal niet gek als je het aantal vrije IC-bedden in België met dat van ons vergelijkt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat gek als hier alles dicht is en je in België nog gewoon uit eten kunt zeg.![]()
Maar toen was er nog geen Omikron, die je toch wel te grazen gaat nemen in de komende 2 maanden, lockdown of niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is in oktober en november geprobeerd. Het resultaat is dat de IC al maanden ramvol ligt.![]()
Een debiele optie.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat het een optie is.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Vandaar theoretische optiequote:Op donderdag 6 januari 2022 21:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat gaat onze regering niet doen.![]()
![]()
D=het goede antwoord,waarbij het middel niet erger is dan de kwaalquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
D = de grootste dikke middelvinger naar de zorg, kwetsbaren en andere patienten die je maar kan geven![]()
Kom maar met cijfers van jongeren op de IC die geen onderliggend lijden hebben. Die aantallen vallen mee, en zorgen echt niet voor een lockdown.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt, je moest eens weten hoe gigantisch veel jongeren enorme gevolgen hebben ondervonden van dat virus. Ze waren gezond, daardoor is de IC hen bespaard, en op 'waren' mag wat nadruk.
Natuurlijk worden er mensen ziek, en een deel blijft ziek maar die aantallen zijn te klein om je land op slot te gooien omdat de IC het niet kan bolwerken.![]()
https://www.zorgvisie.nl/(...)ing-en-concentratie/quote:Als coronaminister zal Kuipers streven naar grotere capaciteit op IC’s. Structureel meer IC-bedden en manieren om bij coronagolven de capaciteit tijdelijk te verhogen. Al vanaf het begin van de crisis was Kuipers voorstander van regionale concentratie van de covid-zorg in enkele ziekenhuizen, zodat de andere ziekenhuizen makkelijker door kunnen gaan met reguliere zorg.
Met Ernst gaat er in ieder geval meer IC capaciteit komen. Dat zou ook tijd worden.![]()
Ik denk dat ze al blij mogen zijn als er op 1 maart een paar gasten op het terras mogen plaatsnemen.quote:Koninklijke Horeca Nederland (KHN) vindt dat de horeca weer veilig open kan, en wil dat dat uiterlijk op 15 januari gebeurt. De branchevereniging komt opnieuw met een eigen routekaart waarbij in drie stappen de huidige maatregelen worden afgebouwd.
Zo kan de horeca volgens KHN weer open met verplichte zitplaatsen en controle van de QR-code bij binnenkomst. Ook mag er volgens de plannen na 22.00 uur niemand meer naar binnen. Op de routekaart staat dat per 1 februari de verplichte zitplaats weer kan verdwijnen en de deur voor nieuwe gasten pas om middernacht dichtgaat. Nog eens twee weken later gaan de gewone sluitingstijden weer gelden.
De opgestelde regels zijn ook bedoeld voor clubs en discotheken, die daardoor weer open zouden kunnen, stelt KHN. De branchevereniging wil graag in gesprek met het nieuwe kabinet over de routekaart en andere manieren waarop perspectief geboden kan worden aan horecaondernemers.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Ah kijk eens aan. Laten we daar eens mee beginnen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:16 schreef Jojoke het volgende:
[..]
https://www.zorgvisie.nl/(...)ing-en-concentratie/
Met Ernst gaat er in ieder geval meer IC capaciteit komen. Dat zou ook tijd worden.zie email 27 oktober![]()
Ramvol is natuurlijk lichtelijk overtrokken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is in oktober en november geprobeerd. Het resultaat is dat de IC al maanden ramvol ligt.![]()
Jazeker, net zoals het weigeren te kijken naar een vaccinatieplicht een dikke middelvinger is voor de 85% die zich wel laat vaccineren, winkels, de horeca en evenementensector.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
D = de grootste dikke middelvinger naar de zorg, kwetsbaren en andere patienten die je maar kan geven![]()
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah kijk eens aan. Laten we daar eens mee beginnen.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Mijn rijtjequote:Op donderdag 6 januari 2022 21:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat het een optie is.
A: steeds van alles dicht
B: 2G
C: vaccinatieplicht
(En bij geen keuze is het automatisch A)
Ging over onze regering.
Was een reactie op deze post:Niets doen, lijkt mij geen optie die buiten FvD besproken wordt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat wel curieus is, aangezien het CDA buiten Hugo niet echt te porren is voor het 2G-voorstel."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ja maar long covidquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kom maar met cijfers van jongeren op de IC die geen onderliggend lijden hebben. Die aantallen vallen mee, en zorgen echt niet voor een lockdown.
Natuurlijk worden er mensen ziek, en een deel blijft ziek maar die aantallen zijn te klein om je land op slot te gooien omdat de IC het niet kan bolwerken.![]()
Dat hadden ze in 2015 al moeten regelen, dan hadden we nu geen lockdown gehad.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:16 schreef Jojoke het volgende:
[..]
https://www.zorgvisie.nl/(...)ing-en-concentratie/
Met Ernst gaat er in ieder geval meer IC capaciteit komen. Dat zou ook tijd worden.![]()
Moderators die users gaan beschuldigen van fascistische sympathieën. Het moet niet gekker worden hier.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:18 schreef capricia het volgende:
Was een reactie op deze post:
[..]
Niets doen, lijkt mij geen optie die buiten FvD besproken wordt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Bij jou komt er ook niks anders uit dan IC bedden hè 😁quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet gek als je het aantal vrije IC-bedden in België met dat van ons vergelijkt.![]()
Met je vingers in de oren zitten en lalalalalalalaalalalalala roepen zijn politici ook zo goed inquote:
Ik neem aan dat 1983 je geboortejaar is, dus dan ga ik er ook gewoon gerust van uit dat het aantal contacten met jongeren die je hebt nihil is. Nou wat vreemd zeg dat je niemand kent die er niet al te best uit is gekomen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Omdat dat ook is waar het om gaat.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:20 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Bij jou komt er ook niks anders uit dan IC bedden hè 😁
Forum Opties Forumhop: Hop naar: