Daarom ook 'omgekeerd'quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen van Anouk, maar ze is nooit van drie verschillende mannen tegelijkertijd zwanger geweestDaarnaast heeft/had zij wel een relatie(s) met de vaders van haar kind(eren) en was zij juist niet degene die vreemd ging, voor zover we weten. Ook kan ik mij niet heugen dat zij heeft gezegd: mocht het kind mij nodig hebben zal ik er voor hem/haar zijn.

Die vind ik ook sneu. En heb niet het idee dat DB zijn droomleven leeft, als hij zijn tweede baby nog niet bezocht heeft omdat hij dat nog niet aankan.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:28 schreef Marsenal het volgende:
Ach Mick Jagger heeft ook in ieder stadje een schatje met kind geschopt en dat is ook allemaal prima geweest.
Live the dream, don't dream the life.

Zit m in man/vrouw. Mannen worden boos van Anouk want het is een vieze slet dit zich door Jan en alleman laat volpompen, en vinden Douwe stiekem wel een baas omdat hij alle vrouwen aan zijn lans rijgt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom ook 'omgekeerd'Anouk lijkt me een supergoede moeder. Maar waar zij steeds kutopmerkingen krijgt, worden er over Douwe vooral grapjes gemaakt geloof ik.

quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:37 schreef Postbus100 het volgende:
De grappen op Twitter![]()
![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]

Nou, hier barstte het ten tijde van Anouk-topics van de mensen die zeiden dat het zo'n leuke moeder was, getuige haar instaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:00 schreef vencodark het volgende:
Die online grappen over Douwe Bob zijn voor ons wel heel geinig natuurlijk maar wát een bak kritiek krijgt en kreeg Anouk inderdaad over haar heen.
Double standards sowieso.
Ik vind Douwe een sukkel maar deze ‘gate’ is heerlijk.

Nee, met de vader van Sion had ze geen relatie. Verder eens hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen van Anouk, maar ze is nooit van drie verschillende mannen tegelijkertijd zwanger geweestDaarnaast heeft/had zij wel een relatie(s) met de vaders van haar kind(eren) en was zij juist niet degene die vreemd ging, voor zover we weten. Ook kan ik mij niet heugen dat zij heeft gezegd: mocht het kind mij nodig hebben zal ik er voor hem/haar zijn.

Ik vraag me wel af of dit nog een gate gaat worden of dat het eigenlijk gewoon blijft bij deze schokkende onthullingen (quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:00 schreef vencodark het volgende:
Die online grappen over Douwe Bob zijn voor ons wel heel geinig natuurlijk maar wát een bak kritiek krijgt en kreeg Anouk inderdaad over haar heen.
Double standards sowieso.
Ik vind Douwe een sukkel maar deze ‘gate’ is heerlijk.

Ah joh, hij wil alleen zijn carrière voldoende aandacht geven. De rest krijgt vast wel wat aandacht als het hem uitkomt maar dat is het wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:33 schreef Eightyone het volgende:
Een patchworkfamilie.
Druk leventje wordt het zo, als hij alle drie én zijn carrière voldoende aandacht wil geven.
Wanneer volgt nr 4?

Wie van de driequote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Of een Poes Vol. Is dat al een tv-programma?

Are you kidding me?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:17 schreef Postbus100 het volgende:
Wel verwarrend dat hij ook een relatie heeft/had (?) met Anouk, die dan weer niet dè Anouk is met wie hij een nummer heeft opgenomen.
https://music.youtube.com/watch?v=zck6XBrNd9E
(toch?!)

Denk dat dat totaal van de moeders afhangt en heb het vermoeden dat met name nummer 2 niet blij is.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of dit nog een gate gaat worden of dat het eigenlijk gewoon blijft bij deze schokkende onthullingen () en we er verder weinig tot niets meer over horen.

maar is moeder 2 nu eigenlijk moeder 3quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:10 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Denk dat dat totaal van de moeders afhangt en heb het vermoeden dat met name nummer 2 niet blij is.

Niet blij met wat?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:10 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Denk dat dat totaal van de moeders afhangt en heb het vermoeden dat met name nummer 2 niet blij is.

Met de situatie dat hij wel blije berichten plaatst over nummer 1 en 3. En het naar verluidt laat afweten.quote:

1 is Loes, 2 is nog onbekend, 3 is Anouk. De laatste is inderdaad een plaatsje opgeschovenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:19 schreef rebel-angel het volgende:
m
[..]
maar is moeder 2 nu eigenlijk moeder 3![]()
want bij de onthulling van baby "2" wisten we nog niet van baby 3 die dus eigenlijk baby 2 is.
toch ???

Waarom denk je dat? Als er afspraken zijn gemaakt dat zij zoveel mogelijk in de luwte blijft kan ze prima blij zijn imho.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:10 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]

Mwah, zou zelf niet zo blij zijn als je met de vader hebt afgesproken dat hij komt kijken en hij zegt op het laatste moment af omdat hij het er niet bij kan hebben. Daarnaast is er bij Yvonne hard bewijs binnengekomen van het vaderschap dus ik neem aan dat dat van de moeder of van iemand in haar naaste omgeving komt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Als er afspraken zijn gemaakt dat zij zoveel mogelijk in de luwte blijft kan ze prima blij zijn imho.

Geregeldquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Crosspost
[..]
Misschien kunnen die Yv-plaatjes in de OP? Alsook Bobs bekendmaking van baby met Anouk?
Edit: oh en natuurlijk de Insta-post waarin zijn Loes-kind aan de wereld voorstelt?

Ooievaargate, BabyBobby-boomgatequote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geregeld![]()
Wat een mooie gate kan dit worden

Niets is nog zeker natuurlijk, de teststraat is pas net open.quote:

Hij heeft wel 3x raak geprutstquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:51 schreef Celestien het volgende:
Sjonge, ik vond het al een trieste prutser, en da's nu wel bevestigd.

Minstens drie keer ....quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:19 schreef Enawh het volgende:
I'm confused..
Heeft ie nou 2 of 3 kinderen in een korte tijd...
Bij 3 vershillende vrouwen.
De huidige vriendin heeft d'r geen problemen mee en ze zijn nu (nog steeds) samen?
Lekker zonder rubber met meerdere vrouwen in bed duiken

Nu 2, 1 onderweg. bij 3 vrouwen, geen van die 3 is zn vaste relatiequote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:19 schreef Enawh het volgende:
I'm confused..
Heeft ie nou 2 of 3 kinderen in een korte tijd...
Bij 3 vershillende vrouwen.
De huidige vriendin heeft d'r geen problemen mee en ze zijn nu (nog steeds) samen?
Lekker zonder rubber met meerdere vrouwen in bed duiken

Hahah hoe danquote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu 2, 1 onderweg. bij 3 vrouwen, geen van die 3 is zn vaste relatie
Bobbyboomgate![]()
![]()

Nou, het kwam erop neer dat hij die tweede baby alleen maar bevestigde omdat/nadat een roddelkanaal het naar buiten bracht. Denk niet dat hijzelf er anders mee naar buiten gekomen was.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:36 schreef Enawh het volgende:
[..]
Hahah hoe dan
En dan nog zo trots openbaar maken

Al die gatenamen met Douwe- of Douwe-Bobafgeleide teksten vind ik niet zo lekker bekken (no pun intended) of lekker van de tong afrollen (nog steeds no pun intended). Of ligt dat aan mij?quote:

Douwgate dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Al die gatenamen met Douwe- of Douwe-Bobafgeleide teksten vind ik niet zo lekker bekken (no pun intended) of lekker van de tong afrollen (nog steeds no pun intended). Of ligt dat aan mij?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |