Precies. Zou wat zijn als geen enkele alleenstaande moeder of vader het zou trekken. Dan hadden we een groot probleem op aard.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 07:18 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Nou ja, het is verre van optimaal maar er zijn genoeg alleenstaande moeders die het wel trekken.
Waarmee ik dus niet het onverantwoordelijke gedrag van aanDouwe goedpraat.
Ik snap die Anouk echt niet. Heb je dan zo'n enorme kinderwens dat het je niet uitmaakt wat je partner uitspookt terwijl jullie proberen een kind te krijgen. (de term 'gezin stichten' gaat in deze niet op)quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:14 schreef Donna het volgende:
De moeder van baby nr.2 schijnt dus 1.5 jaar zijn 'scharrel' geweest te zijn. Dat terwijl hij dus met Anouk probeerde een baby te maken he.
Dit is zelfs te ongeloofwaardig voor een soapquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:17 schreef vencodark het volgende:
GTST-schrijvers, lezen jullie even mee?
Enorm. Waar ik vandaan kom is niet eens een kroeg 😂😂😂.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O stoer, nog welterusten eenzame oudere. Spreek je morgen. Mag je lekker het gedrag van Douwe komen goedpraten, was je zelf het kind van een kroegtijger?
Hoor het morgen wel,
Heeft die ook niet een keer lopen Douwen voor of na die fotoshoot in bad?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Het is een soort omgekeerde Anouk.
Hij is bi.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:30 schreef Fer het volgende:
Was hij een paar jaar terug niet opeens Gay?
Was er maar een woord voor iemand die het met mannen en vrouwen doet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:30 schreef Fer het volgende:
Was hij een paar jaar terug niet opeens Gay?
DoorDouweGatequote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Als dit een een gate wordt dan moet de OP wel gatewaardig worden, toch?
Welk huis van de drie? Dat wordt dan Meerdere huizen vol (gedouwd).quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:53 schreef Poppejans het volgende:
Benieuwd of hij nu nog meer met samengeknepen billen zit na deze onthulling. Volgen er meer?
En zou hij met ze allemaal gezellig op gezamenlijke vakantie gaan?
Wel mooi nieuw voer dit voor tv-programma Een Huis vol
Ik vind hem leuk.quote:
Je kan veel zeggen van Anouk, maar ze is nooit van drie verschillende mannen tegelijkertijd zwanger geweestquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Het is een soort omgekeerde Anouk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |