Dat vind ik nou ook helemaal, alleen is het jammer dat het zo’n onuitstaanbare gozer isquote:Op maandag 10 januari 2022 15:03 schreef aTypisch het volgende:
ik vind het wel leuk dat hij wat probeert, zou mooi zijn als hij steevast wat nieuws kan regelen/delen
wat meer ongefilterd dan al die gasten die beroepsmatig journalist zijn
van sites als FR12 hoef je dat ook niet te verwachten
krabby en andere feyenoord watchers brengen ook niks bijzonders,
maar je kunt ook er op hopen dat het implodeert
kunnen we weer alleen maar af gaan op het AD, de Telegraaf en VI voor het nieuws
quote:Op maandag 10 januari 2022 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook helemaal, alleen is het jammer dat het zo’n onuitstaanbare gozer is
nee, het ging om het hopen op het falen of in elkaar stortenquote:Op maandag 10 januari 2022 15:12 schreef Scrummie het volgende:
De constatering dat zolderkamerautist niet zoveel eigen nieuws heeft de laatste paar dagen maakt wat los in dit topic merk ik.
Niemand is perfect.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, het ging om het hopen op het falen of in elkaar storten
dat is nogal treurig, vind ik dan
Ja, goed nieuws inderdaad. Rest van de afwezigen waren ook weer klaar voor zaterdag begreep ik.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is correct
behalve Traunergod
die is weer inzetbaar lees ik!
Zoals ik al impliceerde begrijp ik het prima dat jij geen begrip kan opbrengen dat mensen zich storen aan zijn stoerdoenerij, anders zou jij je hier wel normaal gedragenquote:Op maandag 10 januari 2022 15:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]wat maakt dat uit?
je hoeft niet met hem naar de kroeg (lol), gewoon alleen zijn nieuws volgen
Niet die.quote:
Dus Slotgod heeft Corona?quote:
Stukje jijbakken van de man die zelf FeyenoordTM constant zolderkamerautist noemt.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoals ik al impliceerde begrijp ik het prima dat jij geen begrip kan opbrengen dat mensen zich storen aan zijn stoerdoenerij, anders zou jij je hier wel normaal gedragen
Afgehandeld.
heb er alleen totaal geen zin inquote:Op maandag 10 januari 2022 15:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, goed nieuws inderdaad. Rest van de afwezigen waren ook weer klaar voor zaterdag begreep ik.
Ja, leuke poging, hou nu maar weer op.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Stukje jijbakken van de man die zelf FeyenoordTM constant zolderkamerautist noemt.
Met je stoerdoenerij
Ik nog een beetje half. De mannen van Slot in actie zien is altijd goed, maar man wat wil ik graag weer in het stadion zitten.quote:
kom zelf ook eens van je high horse afquote:Op maandag 10 januari 2022 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, leuke poging, hou nu maar weer op.
als bazoer komt wordt daar pas officieel een klap op gegeven na de wedstrijd tegen vitesse denk ikquote:
Dat lijkt mij ook.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als bazoer komt wordt daar pas officieel een klap op gegeven na de wedstrijd tegen vitesse denk ik
Ik zou hiervoor geld doneren op de IBAN van RTV Rijnmond. Serieus.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:16 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk zouden die gasten een eigen tv programma verdienen op Rijnmond. In plaats van het immer amateuristische en afgezaagde FC Rijnmond.
het werkt nu toch ook prima?quote:Op maandag 10 januari 2022 16:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zou hiervoor geld doneren op de IBAN van RTV Rijnmond. Serieus.
Tieft DVM gewoon neer in dat studio'tje op de Schiehaven.
Naja dat heb ik ook met FC Rijnmond in de huidige format.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het werkt nu toch ook prima?
op zo'n podcast kun je makkelijker zeggen wat je wil dan op tv
Hopelijk alleen op bezoek. Moet je toch niet aan denken.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja duurt lang.
Tonny is in Rotterdam
Kan niet wachten op de opvolger van het Viersporenbeleidquote:Op maandag 10 januari 2022 16:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Wanneer is de nieuwjaars receptie?
Misschien dat ze dan wat annoucen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |