Dat snapte ik ook nooitquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jezelf opmaken voor de liveshow vind ik wel een beetje onnozel soms
Je bent 24/7 zichtbaar, maar je gaat voor dat anderhalf uurtje jezelf helemaal mooi maken
hun hebben hun genomineerd, in de white room, en hun weten dat maar de rest nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:29 schreef freaky40 het volgende:
Wat wordt bekend gemaakt? Het is toch al bekend wie er genomineerd zijn.
Op de andere stream zijn vaak wel de andere toch.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:18 schreef Stargazing het volgende:
[..]
alleen omdat de streams een halve dag op haar gericht staan terwijl ze haar afzijdig houd met een wezen tot op de grond.
De rest zie je bijna niet terwijl die steeds plezier hebben
Nee hij zij dat hij als Sercan er niet uit gaat hij hem elke week gaat nominerenquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik hoorde het precies andersom, dat hij vanaf zaterdag elke week door Sercan wordt genomineert
ze hebben woensdag pas genomineerd in de dbkquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
hun hebben hun genomineerd, in de white room, en hun weten dat maar de rest niet
Dat Salar en Nawel degene zijn die ze genomineerd hebben. Tot nu toe denken ze (vooral) dat het publiek de nominaties gedaan heeft/quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:29 schreef freaky40 het volgende:
Wat wordt bekend gemaakt? Het is toch al bekend wie er genomineerd zijn.
Hij bedoelt dat morgen bekend wordt wie genomineerd hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, de logica snap ik ook niet.. hij zal in de uitzending bedoelen ... maar wat dat zou veranderen, geen idee.
Lijkt me dat ze dat live in de uitzending gaan vragen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat morgen bekend wordt wie genomineerd hebben.
Ik denk dat hij zichzelf overschat, ik denk niet dat de anderen blij zullen zijn als ze horen dat hij keihard staan liegen heeft, moeten of nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hij zij dat hij als Sercan er niet uit gaat hij hem elke week gaat nomineren
wat ik al die tijd heb begrepen is het onderdeel van een opdracht dat ze hun mond moesten houdenquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze dat live in de uitzending gaan vragen.
'En Nawel .. waarom heb jij Kristof genomineerd?'
Wat heeft hij tegen Sercan?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hij zij dat hij als Sercan er niet uit gaat hij hem elke week gaat nomineren
geen ideequote:
oh ja, de insta fab5 live chat ding , was erg leukquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:36 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Sercan heeft waarschijnlijk wel de Fab5 fanclub achter zich en dat weten ze daar nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |