abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 januari 2022 @ 17:14:23 #81
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_203065505
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:13 schreef Elan het volgende:

[..]
Snap dat ook echt niet hoor. Ook in het regeerakkoord niks daarover, er is zelfs geen ambitie uitgesproken.
Ernst Kuipers zei wel dat-ie als minister zich wil inzetten voor zaken als personeelsbehoud, dus wie weet.
pi_203065512
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:09 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Eens, alleen uiteindelijk is het de politiek die bepaald wanneer deze ellende voorbij is. En de afgelopen 2 jaar hebben wel aangetoond dat die lang niet altijd besluiten nemen gebaseerd op logica. Die virusangst zit zo diep in de samenleving inmiddels, is maar de vraag of/wanneer die weggaat.
Die angst wordt nog actief gevoed door een stelletje angstzaaiers in het OMT en Kabinet die elkaar met angst voeden.

Stuur het hele OMT naar huis, vers bloed zal goed doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203065516
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Doodsteek van de staat, en die noemen het dan ondernemersrisico.... Mag ik dat achterlijk noemen? Mag ik dat immoreel noemen? Mag ik dat crimineel noemen?
Terwijl je juist met de feestdagen de meeste omzet genereert. Dat gemis krijgen ze ook niet gecompenseerd.
blablablabla
pi_203065519
twitter
pi_203065540
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:12 schreef Tijn het volgende:

[..]
Oh zo. Nou ja, er is nu minder personeel dan eerst, toch? Mensen zitten er doorheen, zitten thuis, zijn wat anders gaan doen. En de opleidingen krijgen ze ook niet vol. Dus de capaciteit is steeds kleiner terwijl de achterstanden zich maar blijven opstapelen.
Nou, wat ga je daar aan doen van Binsbergen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203065550
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:13 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Ja zeker, van die teksten als:

- "Ja het daalt nu nog steeds, maaaaaaar er zijn grote zorgen.."
- "Als het blijft dalen komen we eerder bij u terug dan 4 februari" (hahaha)
- "We moeten zorgvuldig kijken wat er gebeurt als de kinderen WEER oma besmetten"
- "Het kan nog even niet"
- "Hou nog even vol"
- "3 weken extra sluiting geeft net dat beetje extra lucht in het ziekenhuis"
- "De invloed van de opening van de scholen moeten we nog afwachten"
Meneer Rutte, waarom kan er hier niets en is in de rest van europa van alles mogelijk? Nederlanders zitten massaal in België en Duitsland. Wat zegt u tegen al die ondernemers die hun omzet het land zien verlaten?
zie email 27 oktober
pi_203065566
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:17 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Meneer Rutte, waarom kan er hier niets en is in de rest van europa van alles mogelijk? Nederlanders zitten massaal in België en Duitsland. Wat zegt u tegen al die ondernemers die hun omzet het land zien verlaten?
Dat ze niet zo moeten zeuren, ze krijgen toch steun.
pi_203065568
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:14 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ernst Kuipers zei wel dat-ie als minister zich wil inzetten voor zaken als personeelsbehoud, dus wie weet.
_O- _O- _O- _O-

BEHOUD>?@?@$kmgrljjf -O-
  donderdag 6 januari 2022 @ 17:18:13 #89
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203065569
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:11 schreef Elan het volgende:

[..]
Verlenging is toch al min of afgekondigd door Hugo tot het einde van de maand?
Is dat zo? Niet meegekregen dan maar je kan als NL toch niet je lockdown van 4 weken verlengen als geen enkel ander land in de buurt ook maar iets doet wat er op lijkt
pi_203065570
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:11 schreef Tijn het volgende:

[..]
Tja, het is nog een beetje de vraag hoe dat precies uit gaat pakken. Ik las net nog een artikel bij RTL Nieuws waarin een paar mensen zeggen dat het niet per se goed nieuws is.
[..]
Bron: https://www.rtlnieuws.nl/(...)-veel-einde-pandemie

Die laatste alinea is trouwens wel interessant, want dat betekent dus dat er inmiddels een nieuw model is. Kheb hier nog geen grafieken van gezien geloof ik.
"We kunnen beter nog even vasthouden en doorbijten dan dat we over een paar weken alsnog alles weer moeten opschroeven."

Het woord even moet worden geschrapt uit de Nederlandse taal.
  donderdag 6 januari 2022 @ 17:18:21 #91
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_203065572
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:16 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nou, wat ga je daar aan doen van Binsbergen?
Ik? _O-

Vraag het aan Ernst zou ik zeggen. Hij zei laatst nog dat-ie zich wil inzetten voor zaken als personeelsbehoud. Lijkt me op zich ook als geen ander iemand die zich bewust is van de problemen die er spelen binnen de zorg.
pi_203065575
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:14 schreef Elan het volgende:

[..]
Terwijl je juist met de feestdagen de meeste omzet genereert. Dat gemis krijgen ze ook niet gecompenseerd.
Ondernemersrisico, je weet als je ondernemer wordt in dit land dat de staat achter je komt staan met een groot zwaard en je in je nek kan steken, had je maar geen ondernemer moeten worden.
  donderdag 6 januari 2022 @ 17:19:07 #93
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_203065578
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O- _O- _O- _O-

BEHOUD>?@?@$kmgrljjf -O-
Als je personeel nu gillend wegrent, is behoud een goede eerste stap toch?
  donderdag 6 januari 2022 @ 17:19:35 #94
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203065585
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:13 schreef Elan het volgende:

[..]
Snap dat ook echt niet hoor. Ook in het regeerakkoord niks daarover, er is zelfs geen ambitie uitgesproken.
Er is ook geen ambitie.
pi_203065588
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:18 schreef Tarado het volgende:

[..]
Is dat zo? Niet meegekregen dan maar je kan als NL toch niet je lockdown van 4 weken verlengen als geen enkel ander land in de buurt ook maar iets doet wat er op lijkt
Je zou verwachten dat je een volksvertegenwoordiging hebt die daar eens flink vragen bij gaat stellen. Helaas regeert daar ook de electorale angst.
zie email 27 oktober
pi_203065601
quote:

[..]
Dat zou nou eens een prima vraag zijn. Ik ben erg benieuwd naar zijn antwoord. Waarschijnlijk iets met "OMT modellen" er in.
  donderdag 6 januari 2022 @ 17:21:30 #97
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203065606
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Je zou verwachten dat je een volksvertegenwoordiging hebt die daar eens flink vragen bij gaat stellen. Helaas regeert daar ook de electorale angst.
zeker omdat voor zover ik weet de de capaciteit in het VK niet hoger is dan hier
pi_203065615
quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:19 schreef Tijn het volgende:

[..]
:wtf:
pi_203065630
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:21 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Dat zou nou eens een prima vraag zijn. Ik ben erg benieuwd naar zijn antwoord. Waarschijnlijk iets met "OMT modellen" er in.
Maar zegt u dan dat al die andere landen in Europa het allemaal bij het verkeerde eind hebben? Hoe geloofwaardig vindt u dat zelf?
zie email 27 oktober
pi_203065649
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:24 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Maar zegt u dan dat al die andere landen in Europa het allemaal bij het verkeerde eind hebben? Hoe geloofwaardig vindt u dat zelf?
Ik ben bang dat een vervolgvraag dan niet komt, maar dat het "OMT modellen" antwoord als zoete koek wordt geslikt.
pi_203065656
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Die vragen stelle nze wel hoor.
  donderdag 6 januari 2022 @ 17:26:29 #102
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203065657
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:25 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Ik ben bang dat een vervolgvraag dan niet komt, maar dat het "OMT modellen" antwoord als zoete koek wordt geslikt.
Yep. Gewoon zelfde riedeltje als vorig jaar met de avondklok, 'het is echt nodig'.
  donderdag 6 januari 2022 @ 17:27:36 #103
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_203065672
quote:

[..]
Ik denk dat ze in het buitenland niet zo'n volle IC als wij hebben. Hoeveel bedden je vrij hebt maakt een hoop uit in je oordeel.
pi_203065675
quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:19 schreef Tijn het volgende:

[..]
Als je baby ligt te verzuipen in bad zet je dan alleen de kraan dicht? ;(
pi_203065680
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:21 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
RIVM model says no.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 6 januari 2022 @ 17:30:01 #106
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_203065703
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:27 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als je baby ligt te verzuipen in bad zet je dan alleen de kraan dicht? ;(
Het is wel stap een. Nieuwe mensen aantrekken duurt langer dan voorkomen dat bestaande mensen opstappen.
pi_203065715
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:27 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ik denk dat ze in het buitenland niet zo'n volle IC als wij hebben. Hoeveel bedden je vrij hebt maakt een hoop uit in je oordeel.
En dan kom je weer op het punt terecht...

volle IC = lockdown, het beproefde recept, ook na 2 jaar nog.

Nooit wat anders, alleen maar sluiten, sluiten en sluiten. 2G? Stellen we uit. Vaccinatieplicht? Hoor je niks over.

Maar deze keer hebben we Omikron achter de hand, flink stijgende cijfers al in de lockdown, en scholen volgende week open. Dat wordt smullen de komende weken :P
  donderdag 6 januari 2022 @ 17:32:34 #108
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203065727
België:
quote:
Margot Cloet: 'We vrezen de komende weken gigantische personeelsuitval in zorg'

Het Overlegcomité van de federale regering en de deelstaten heeft donderdag beslist de huidige coronamaatregelen aan te houden. Gedelegeerd bestuurder Margot Cloet van Zorgnet-Icuro maakt zich zorgen over de komende weken. 'Rond de 15 procent van het personeel in de ziekenhuizen en woonzorgcentra is al uitgevallen en we vrezen dat dat nog erger wordt.'

Cloet had gehoopt dat bepaalde verstrengingen opnieuw in overweging zouden worden genomen. 'Ik begrijp dat we in gigantische onzekerheid zitten over wat de komende weken gaan brengen. Maar we krijgen zeker meer besmettingen in de woonzorgcentra en stijgende ziekenhuisopnames. In de ziekenhuizen plant men naast de gegarandeerde covidzorg nu al de gewone zorg aan de hand van het beschikbare personeel. We vrezen een gigantische extra personeelsuitval.'

Nu de scholen maandag opnieuw openen, pleit Cloet ervoor toch 'een ander stuk van de samenleving te sluiten om een klein beetje rust in te bouwen'. Daarnaast herhaalt ze ook haar oproep om te sensibiliseren over de booster en zelfs werk te maken van de verplichte vaccinatie. 'Het blijft natuurlijk een en-en-en-verhaal van vaccinatie en de maatregelen blijven opvolgen. We gaan de komende weken in met toegeknepen billen.
are we infinite or am I alone
  donderdag 6 januari 2022 @ 17:32:44 #109
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_203065728
quote:

[..]
Rutte die zei dat andere buurlanden ook soortgelijke maatregelen nemen :')
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_203065732
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:32 schreef crystal_meth het volgende:
België:
[..]

Dit gaat het grote probleem worden van de Omikrongolf. De aanbodkant.
zie email 27 oktober
pi_203065739
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:32 schreef jcdragon het volgende:

[..]
Rutte die zei dat andere buurlanden ook soortgelijke maatregelen nemen :')
Ja. Leuk. Is niet zo.
zie email 27 oktober
  donderdag 6 januari 2022 @ 17:33:35 #112
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_203065740
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:15 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Ze weten toch dat het niet doorgaat? Waarom dan alles opbouwen? Of heb ik iets gemist?
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_203065742
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:32 schreef crystal_meth het volgende:
België:
[..]

Zeker, maar dat we zelf en we staan er bij en kijken er naar...
pi_203065748
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:33 schreef PinkLow het volgende:

[..]
Ze weten toch dat het niet doorgaat? Waarom dan alles opbouwen? Of heb ik iets gemist?
Nou ja de lockdown is tot 14januari
  donderdag 6 januari 2022 @ 17:34:43 #115
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_203065752
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 16:58 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik kijk nu al uit naar het 'nee er kan echt niets' toneelstuk de 14e.
Ik durf er niet meer naar te kijken. Misschien ga ik me na zo veel realiteitsverdraaingen nog onbewust wat van aantrekken.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_203065753
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:31 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Nooit wat anders, alleen maar sluiten, sluiten en sluiten. 2G? Stellen we uit. Vaccinatieplicht? Hoor je niks over.

Maar deze keer hebben we Omikron achter de hand, flink stijgende cijfers al in de lockdown, en scholen volgende week open. Dat wordt smullen de komende weken :P
Als de Belgen al denken dat hun 125.000 besmettingen per dag te wachten staat, moet Nederland er toch makkelijk minimaal 200.000 kunnen halen. Groepsimmuniteit in minder dan drie maanden! 8-)
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_203065756
quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:30 schreef Tijn het volgende:

[..]
Het is wel stap een. Nieuwe mensen aantrekken duurt langer dan voorkomen dat bestaande mensen opstappen.
Sure, maar het gebrek aan crisis mentaliteit is stuitend.
pi_203065761
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:33 schreef PinkLow het volgende:

[..]
Lockdown geldt tot de 14e. Heeft ongetwijfeld juridische redenen. Als je het nu afgelast doe je dat zelf...
zie email 27 oktober
pi_203065773
quote:

[..]
Tja, het is nog een beetje de vraag hoe dat precies uit gaat pakken. Ik las net nog een artikel bij RTL Nieuws waarin een paar mensen zeggen dat het niet per se goed nieuws is.
[..]

Die laatste alinea is trouwens wel interessant, want dat betekent dus dat er inmiddels een nieuw model is. Kheb hier nog geen grafieken van gezien geloof ik.
Nérgens leidt Omicron tot een toename in IC-opnames, dus het OMT moet eens niet zo lullen.
pi_203065774
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:34 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Als de Belgen al denken dat hun 125.000 besmettingen per dag te wachten staat, moet Nederland er toch makkelijk minimaal 200.000 kunnen halen. Groepsimmuniteit in minder dan drie maanden! 8-)
Zou top zijn, eindelijk verlost van de default "sluiten!" reactie. Hoewel, het is het enige wat ze kunnen...
  Moderator donderdag 6 januari 2022 @ 17:36:31 #121
5428 crew  miss_sly
pi_203065776
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:31 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Er was toch ook geen meerderheid te vinden voor 2G? Dat is dus niet alleen het kabinet te verwijten, maar ook de andere partijen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203065779
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:34 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Hoeveel mensen hebben nu nog geen antistoffen eigenlijk?

O wacht die zijn al uit het bloed vanwege te lang geleden.
pi_203065784
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:36 schreef Stridone het volgende:

[..]
Nérgens leidt Omicron tot een toename in IC-opnames, dus het OMT moet eens niet zo lullen.
Het is eigenlijk al krankjorum dat er een advies orgaan bestaat die effectief rond een ronde tafel zit met een glazenbol in het midden, en dan een beetje voorspellingen doet die totaal uit de lucht gegrepen zijn en nooit uitkomen.
pi_203065789
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Er was toch ook geen meerderheid te vinden voor 2G? Dat is dus niet alleen het kabinet te verwijten, maar ook de andere partijen.
Dat verwijt is ook aan "de politiek" gericht, had ik er bij moeten zetten. :)
pi_203065808
twitter

En weer een lichte daling in de Deense ziekenhuizen
  donderdag 6 januari 2022 @ 17:41:12 #127
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203065811
twitter
pi_203065822
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:41 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
En dat vliegtuig uit Zuid-Afrika, hoop toch echt dat ze in quarantaine zitten. :P
pi_203065826
quote:
[ twitter ]
Dat verklaart die bijna 2.5k daar.

Rip Delta.
pi_203065834
quote:
[ twitter ]
_O- _O- _O-

Idiocracy.
  Redactie Frontpage donderdag 6 januari 2022 @ 17:45:08 #131
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203065841
quote:
[ twitter ]
Flinke Omicron Blitzkrieg wel zo _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_203065848
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 16:45 schreef -0- het volgende:

[..]
In die scenario's zat de lockdown niet. Enkel lockdown vanaf kerst of later. Kan dus net zo goed de effectiviteit van de lockdown aantonen in plaats van de onnodigheid.
Een airborne virus stop je niet met winkels sluiten.

De maatregelen helpen marginaal op zijn best.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_203065859
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Flinke Omicron Blitzkrieg wel zo _O-
Blitzkrieg?

https://imgur.com/gallery/nfApt/comment/1148308423

Hier dosis Omicron gifjes.
pi_203065862
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:40 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
En weer een lichte daling in de Deense ziekenhuizen
Een daling tijdens een weergaloze besmettingenpiek. Beter kan niet, toch?
pi_203065868
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:46 schreef vosss het volgende:

[..]
Een airborne virus stop je niet met winkels sluiten.

De maatregelen helpen marginaal op zijn best.
Maar wat nou als je winkeliers failliet wilt maken? Dan werkt dat toch heel goed. :?
pi_203065884
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:42 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
En dat vliegtuig uit Zuid-Afrika, hoop toch echt dat ze in quarantaine zitten. :P
Ja, dat heeft ons echt gered. Ik ben blij dat ze toen goed ingrepen 👍
pi_203065886
twitter

Zuid-Afrika ziet in de besmettingen en in de ziekenhuizen toch weer een stijginkje. Feestdagen effect, gok ik.

twitter

En heel voorzichtig lijkt het misschien erop dat het VK het ergste qua besmettingen achter de rug heeft?
  donderdag 6 januari 2022 @ 17:49:53 #138
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203065900
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:48 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Ja, dat heeft ons echt gered. Ik ben blij dat ze toen goed ingrepen 👍
Omicron maakt nu wel duidelijk dat een paar vluchten stoppen uit 'risicolanden' echt 0,0 zin heeft.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 6 januari 2022 @ 17:50:38 #139
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203065905
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:35 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Lockdown geldt tot de 14e. Heeft ongetwijfeld juridische redenen. Als je het nu afgelast doe je dat zelf...
Dit dus :)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Redactie Frontpage donderdag 6 januari 2022 @ 17:51:02 #140
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203065910
Gisteren was ook wel een topdag qua besmettingen wereldwijd :X
_____
pi_203065921
Is er ook al een datum waarop bekend gemaakt wordt wat er na 14 januari gebeurt? Over 2 weken zou ik naar een concert gaan, maar dat zie ik somber in. Ik wil zeker weten waar ik aan toe ben en niet een klein beetje valse hoop blijven houden.
pi_203065928
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:52 schreef BillDauterive het volgende:
Is er ook al een datum waarop bekend gemaakt wordt wat er na 14 januari gebeurt? Over 2 weken zou ik naar een concert gaan, maar dat zie ik somber in. Ik wil zeker weten waar ik aan toe ben en niet een klein beetje valse hoop blijven houden.
De 14e geloof ik, of de 11e.
pi_203065934
Ik gun je dat concert van harte maar we weten allemaal allang wat er gaat gebeuren -O-
pi_203065938
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:48 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Zuid-Afrika ziet in de besmettingen en in de ziekenhuizen toch weer een stijginkje. Feestdagen effect, gok ik.

[ twitter ]
En heel voorzichtig lijkt het misschien erop dat het VK het ergste qua besmettingen achter de rug heeft?
In de UK wel ja, wij kijken half februari bibberend wat er gaat gebeuren doordat winkelen op afspraak mogelijk is (als je alleen komt).
pi_203065950
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:53 schreef Oriente het volgende:
Ik gun je dat concert van harte maar we weten allemaal allang wat er gaat gebeuren -O-
Ja, daarom is het irritant dat we onnodig moeten wachten tot de 11de of 14de.
pi_203065982
quote:

[..]
[..]

ik zeg, pure onzin weer, code zwart bestaat alleen op papier.
pi_203066011
Grafieken, modellen, lijntjes, cijfertjes. Het zal allemaal wel. Het gaat toch prima zo?

Wij hebben oudejaarsavond ook lekker met z'n alle staan knuffelen (mannetje of 25). Het is goed. :)
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_203066101
twitter

:blauwoog:
pi_203066111
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Grafieken, modellen, lijntjes, cijfertjes. Het zal allemaal wel. Het gaat toch prima zo?

Wij hebben oudejaarsavond ook lekker met z'n alle staan knuffelen (mannetje of 25). Het is goed. :)
Reetridder. :T
pi_203066123
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 17:15 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Plezier in corona tijd, smerige wappies!
Binnenzitten voor kwetsbare Bruls zul je.
  Redactie Frontpage donderdag 6 januari 2022 @ 18:07:47 #151
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203066126
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:05 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]

Is Marino eindelijk op tv? Gaat die de vervanger van Ernst Kuipers worden?
_____
  donderdag 6 januari 2022 @ 18:08:38 #152
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_203066138
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:05 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]

O nee
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator donderdag 6 januari 2022 @ 18:08:45 #153
236264 crew  capricia
pi_203066139
quote:

[..]
Die hebben 2G, 2G plus, vaccinatieplicht en dat soort zaken.
Wij gooien gewoon van alles dicht. Omdat we solidair moeten zijn met de ongevaccineerden.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 6 januari 2022 @ 18:09:12 #154
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203066145
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
O nee
Elke keer die modelleurs, zet eens een gedragspsycholoog daar neer.
  donderdag 6 januari 2022 @ 18:09:55 #155
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_203066151
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:09 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Zet daar vooral die Marino niet neer
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_203066182
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:08 schreef capricia het volgende:

[..]
Die hebben 2G, 2G plus, vaccinatieplicht en dat soort zaken.
Wij gooien gewoon van alles dicht. Omdat we solidair moeten zijn met de ongevaccineerden.
:') :') :') :') :') :')
pi_203066207
Solidair met de ongevaccineerden. Daarom gooien we alles dicht?
Lol
Lol
Lol
Go hard or go home
pi_203066214
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:09 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ik denk dat een modelleur nog best ok is, maar dan wel eentje die een beetje bij de realiteit blijft.
  donderdag 6 januari 2022 @ 18:15:40 #159
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203066223
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:14 schreef Noek het volgende:
Lol
Lol
Lol
pi_203066244
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:14 schreef Noek het volgende:
Lol
Lol
Lol
Een pandemie is voor niémand leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')