en ze zitten nog altijdquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:11 schreef MacDeMarco het volgende:
de mannen moeten die wijven toch horen kakelen?
zo groot is de afstand niet
quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
en ze zitten nog altijd
bij de kledinghok?
Mijn vriend keek zo extreem verbaasd toen hij dat gisteren hoorde. Hij vond dat een goed idee.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij heeft zijn baardlijn laten laseren begreep ik?
en kleinerquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Partner van Nouchine lijkt iets op Tobias, maar knapper .. en liever... en schattiger.
Bwoah, als ik later groot ben, neem ik ook zo'n dak.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Eindelijk wat spannends om naar te kijken
ja maar blikken zeggen niet altijdquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:16 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Die blikken van Vera naar Tobias zeggen meer dan woorden kunnen zeggen
@DGK_Tegengas : Was stream 1 .. duurt al zeker 20 minuten tot nuquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:16 schreef D. het volgende:
@:DGK_Tegengas
Leuk gesprek nu van de dames voor een filmpje
Ze heeft dus liever Dimiquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:16 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ze zit nog wat in denial.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:16 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Maar nu wel. Jammer voor je Mario, maar Tobias is straks bezet!quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar blikken zeggen niet altijd
de waarheit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |