Ze moet ff een riem om...quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:33 schreef Blackprinces het volgende:
Nou ja eerlijk is eerlijk nouch knapt wel op
Nouchke gaat vlotjes naar de finale denk ik. Geen ruziestoker. Geliefd bij iedereen, ook bij vele Cossers.quote:
Grace mot haar nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nouchke gaat vlotjes naar de finale denk ik. Geen ruziestoker. Geliefd bij iedereen, ook bij vele Cossers.
De mannen worden wildquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze moet ff een riem om...Lekker aansnoeren.
Vind haar wel wat hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nouchke gaat vlotjes naar de finale denk ik. Geen ruziestoker. Geliefd bij iedereen, ook bij vele Cossers.
🤣quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:18 schreef Jockari het volgende:
Begint een nederlandse reeks te worden:
• Tussen kunst en kitsch: Vera en Naewel
• Opsporing verzocht: Sercan en Salar
• ik vertrek: Kitty
• Nederland in beweging: Tobias en Kristof
• Wie is de Mol: Dimitri
• Sisi: Peter
• Spoorloos: Grace
• Cos Opgelicht: wij als kijkers/livestreamers
ohhh echt?quote:
Grace had Noucha betrapt op rare blikken naar haar... dat vertelde ze tegen Peter.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ohhh echt?
en Kitty valt wel in herhaling zeg over het feit dat Nouch er zo goed uitziet bijna alsof ze zelf een oogje op der heeft hahaha
De kit heeft met nouch dr haar roskammen het compleet gemaakt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ohhh echt?
en Kitty valt wel in herhaling zeg over het feit dat Nouch er zo goed uitziet bijna alsof ze zelf een oogje op der heeft hahaha
en een sleutel hebben ze van de band gehaald, nog niet bekend waar die voor dientquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Grace en Peter waren als eerste in het huis, kregen een lopende band spel, daar mochten ze 8 dingen voor het huis afpakken. ze kozen pasta, groente voor pasta grace koffer peter koffer grace make up koffer, ze lieten lopen 8 tandenborstels , thee en nog meer.
Hij is plat .. dus zal wel een accessoire zijn bij een garderobequote:Op donderdag 6 januari 2022 16:41 schreef Jockari het volgende:
Wel een fotocamera in huis ???
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Je moet Kitty geen geheim vertellen he.... net Grace die op haar arm aan het tekenen is:
Kitty : Is dat henna?
Grace : Nee, een stift
Kitty : HEB JIJ EEN STIFT MEEGESMOKKELD????????
Accessoire van Grace denk ik inderdaad.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is plat .. dus zal wel een accessoire zijn bij een garderobe
ohhhh heerlijk houd ervan, benieuwd of bommetje gaat vallen danquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grace had Noucha betrapt op rare blikken naar haar... dat vertelde ze tegen Peter.
haha ja maar daarvoor had ze het ook al paar keer gezegdquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
De kit heeft met nouch dr haar roskammen het compleet gemaakt.
Ze is dus eigenlijk zichzelf aan het complimenteren
geloof wat ik vanmiddag opving was die van de sauna maar weet het niet 100 procent zeker hoorquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:38 schreef Verida het volgende:
[..]
en een sleutel hebben ze van de band gehaald, nog niet bekend waar die voor dient
uhh dat mag toch nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:41 schreef Jockari het volgende:
Wel een fotocamera in huis ???
[ afbeelding ]
ja valt die er een beejte buiten?quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:44 schreef Jockari het volgende:
Kitty buiten beschouwing gelaten (heeft leeftijd niet mee natuurlijk), is het wel een gezellige bende vrouwen onder elkaar.
De mannen ook, tot Salar er bij kwam.
wat is dit nu vor aktie met dequote:Op donderdag 6 januari 2022 16:44 schreef Jockari het volgende:
Kitty buiten beschouwing gelaten (heeft leeftijd niet mee natuurlijk), is het wel een gezellige bende vrouwen onder elkaar.
De mannen ook, tot Salar er bij kwam.
Ja dat heb ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:51 schreef Ireth het volgende:
Ik ga Peter trouwens steeds leuker vindenkomt echt verrassend vaak leuk uit de hoek
Of deze groep is gewoon slimmer en het mag gewoonquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Vind het wel grappig .. vorig jaar zijn die kledingrekken voor zover ik me herinner nooit uit de voorraadkamer geweest. Moesten ze altijd wachten tot ie weer open was.
Nu : hup op de gang
[ afbeelding ]
Wellicht mocht/mag het niet en worden ze nog gecorrigeerd door BB
Verveling bestrijden?quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:53 schreef engine het volgende:
Ook nog een reden voor dit verkleedpartijtje?
ja wat is dat nu ?quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:53 schreef engine het volgende:
Ook nog een reden voor dit verkleedpartijtje?
Vorig jaar was dat drogen ook al een probleem. Kwamen ze pas op het einde op het idee om ze buiten te zetten.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Vind het wel grappig .. vorig jaar zijn die kledingrekken voor zover ik me herinner nooit uit de voorraadkamer geweest. Moesten ze altijd wachten tot ie weer open was.
Nu : hup op de gang
[ afbeelding ]
Wellicht mocht/mag het niet en worden ze nog gecorrigeerd door BB
Het waait hard genoeg!quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat drogen ook al een probleem. Kwamen ze pas op het einde op het idee om ze buiten te zetten.
Geen idee. Heb pas net de tv aan.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja wat is dat nu ?
net hebben ze nog 1 ur in
kledinghok girlstalk gehaad
Ja Grace heeft wel haar koffer, net als Peterquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik denk kleding van Grace Mario. Geen idee.
ik denk dat geen van de mannen z'n pokeflute durft te gebruiken als ze weer eens in de weg ligtquote:
En drank.. veel drankquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:07 schreef MacDeMarco het volgende:
als big brother lief is geeft hij ze ook even een uurtje muziek
en daar zijn alle dezequote:Op donderdag 6 januari 2022 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Grace heeft wel haar koffer, net als Peter
Ja ze heeft gekke kleertjes meequote:Op donderdag 6 januari 2022 17:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
en daar zijn alle deze
kostumes binnen geweest?
quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk de foto waar Grace het over heeft:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
ja geloof het ookquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Nee dat kijk ik niet. Is het leuk?quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
volg je liese en naomi liveblog?
https://www.instagram.com/p/CWn4TKhtZX3/quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:08 schreef Li0nHeart het volgende:
had ik nog geen tijd vorquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:09 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat kijk ik niet. Is het leuk?
Dacht dat haar vader een Nederlander is, maar dat zie je niet terug in haar achternaam.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |