SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursustoetsding gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:12 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Op bellen op de speaker moet sowieso martelen gevolgd door de doodstraf staan.
Maar dan figuurlijk hequote:Op donderdag 6 januari 2022 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op bellen op de speaker moet sowieso martelen gevolgd door de doodstraf staan.
ftfyquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:15 schreef Ama het volgende:
Maar ik vind meeste mensen en de trein maar irritant.
Ftfyquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:15 schreef Ama het volgende:
Maar ik vind meeste mensen maar irritant.
Vreselijk onbeschoft.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zijn dus mensen in de trein die dit doen. Ik weet niet wat ik irritanter vind.. Kinderen in de trein of mensen die op speakerstand bellen.
Zonder die controle zou het bijna de moeite waard worden om in andere gemeenten afval op te halen voor een prijs die onder de gemeentelijke stortprijs ligt en dat bij jou te dumpen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Oh hier doen ze dat niet, is het gewoon naar binnen rijden en je zooi dumpen. Zit geloof ik niet echt een max. alleen als je er 3 keer per week komt gaan ze vragen stellen. Het is dat ze sinds corona wat 'strenger' zijn geweest met controleren, tegenwoordig zijn de slagbomen dicht en gaan ze pas open als er iemand weggaat. En ze vragen een ID-kaart om te kijken of je wel in de gemeente woont, vroeger deden ze dat alleen soms als je in het weekend kwam, anders kon je gewoon zo doorrijden
Racist!!!quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Zijn wel vaak buitenlanders hier die dat doen.![]()
Ja oke maar dat is niet in het openbaar (vervoer).quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:18 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb mn telefoon negen vd tien keer op speaker staan
maar dan wel als ik alleen en thuis ben..
Het zou leuker zijn als je dan geld krijgt. Dan huur je een vrachtwagen en haal je het grofvuil op bij het afvalbrengpunt en dump je het bij grmbl!quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
mag je de keer daarna meer dumpen dan?
Daar mag het. Doe ik ook.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:18 schreef FranticDJ het volgende:
Hoe kan de trein nou lief zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat![]()
Trein niet. Trein is lief
quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja oke maar dat is niet in het openbaar (vervoer).
Dan winnen mensen die op speakerstand bellen. Kinderen zijn irritant maar speakerstand wintquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zijn dus mensen in de trein die dit doen. Ik weet niet wat ik irritanter vind.. Kinderen in de trein of mensen die op speakerstand bellen.
Ja thuis maar niet in het OVquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:18 schreef FranticDJ het volgende:
Oh dat moet ik ineens uitleggenquote:
Ja dat zeker... Ik geef nog steeds een rotschop trouwens bij bepaald gedrag, als je je oren niet gebruikt om te luisteren dan gebruik ik het als handvat... Vind Flappie niet grappigquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:23 schreef FranticDJ het volgende:
Als ik zie waar veel kinderen mee weg komen tegenwoordig.. Ik kreeg daar een figuurlijke rotschop voor van mn ouders vroegah
Als ik op straat muziek wil luisteren doe ik ook oordopjes in, maar tegenwoordig schijnt het ook normaal te zijn om een bluetooth speaker om je nek te hangen of op je bagagedrager te bindenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat moet ik ineens uitleggenMaar als iedereen zegt "IK HAAT HET OPENBAAR VERVOER
![]()
"
Zegt iedereen "Ja ik ook"
In het OV heb ik het liefst muziek aan staan en een blik van val dood, ga niet naast mij zitten....quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben zelf ook veel te lawaaidoof om er in 't OV wat van te kunnen maken op speaker
quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:25 schreef Goitske het volgende:
en een blik van val dood, ga niet naast mij zitten...
Ik heb hem in het openbaar alleen op speaker als ik hem op mijn fiets heb vast gemaakt als navigatie omdat ik weer eens ergens moet zijn in deze wijk en echt geen idee heb waar die straat zit. Woon in een bloemkool wijk nou je kunt je lol op in sommige straten/op sommige woonervenquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik op straat muziek wil luisteren doe ik ook oordopjes in, maar tegenwoordig schijnt het ook normaal te zijn om een bluetooth speaker om je nek te hangen of op je bagagedrager te binden
morgen 35kquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:28 schreef Recce het volgende:
+24700! Met storing.34,3% positief. Mooie records.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:28 schreef Recce het volgende:
+24700! Met storing.34,3% positief. Mooie records.
Als ik jou in het OV tegenkom, reken maar dat ik naast je kom zittenquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:25 schreef Goitske het volgende:
[..]
In het OV heb ik het liefst muziek aan staan en een blik van val dood, ga niet naast mij zitten....
Jij mag datquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik jou in het OV tegenkom, reken maar dat ik naast je kom zitten
Moet lachen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Clitpiercing laten zetten of wat?
Ja, wtf is datquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik op straat muziek wil luisteren doe ik ook oordopjes in, maar tegenwoordig schijnt het ook normaal te zijn om een bluetooth speaker om je nek te hangen of op je bagagedrager te binden
Heeft vast wel pauze tussendoor.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:31 schreef bitterbal het volgende:
Die prikkert moet tot 2300 prikken zei ze
Ja. Zeer druk ook vreemd genoegquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gratis he, dan komen de mensen welquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Zeer druk ook vreemd genoeg
Wel handig voor onhandige mannenquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de jeugd heeft het al zo makkelijk.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, wtf is datKijk in de tijd voor de oordopjes a la, maar nu
of je had een splitter.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de jeugd heeft het al zo makkelijk.
Als wij met zn 2en muziek wilden luisteren dan kreeg ieder 1 dopje en moest je binnen 1 meter van elkaar blijven anders had je kabel te weinig.
Leuke tijden waren datquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de jeugd heeft het al zo makkelijk.
Als wij met zn 2en muziek wilden luisteren dan kreeg ieder 1 dopje en moest je binnen 1 meter van elkaar blijven anders had je kabel te weinig.
gelachenquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niet dat dat heel geweldig was. maar het was beter dan 1 dopjequote:
Als het jouw clit is, piep je wel andersquote:
dan was die aan het kreunenquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als het jouw clit is, piep je wel anders
neuhquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, misschien moet ik mn dekentje eens meenemen naar kantoorquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:43 schreef kwiwi het volgende:
Ben moe, lig lekker onder een dekentje op de bank
Eikelpiercing, ook zoietsquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vast wel. Gezelligquote:
Dekentjesleven, beste leven.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:43 schreef kwiwi het volgende:
Ben moe, lig lekker onder een dekentje op de bank
ik vind dat wel wat voor Franniequote:
hrrrr.quote:
Zeer druk?quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeer druk?![]()
Er zaten al 27 piercings in?
Op m'n twee oorbellen na zelfde hier jaquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hrrrr.
ik heb helemaal niks met piercings
als er al een metalen pin door een lichaamsdeel van mij gaat dan is dat geheel per ongeluk en moet er een rapport opgemaakt worden voor de arbodienst
Ja weet ik veel, wat moet ik met dat soort flarden informatie danquote:
Jij kunt gewoon doorwerkenquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hou je kinderen thuis, sluit ramen en deuren, de Fles is los jongens
ik heb vroeger 2 oorbellen gehad.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hrrrr.
ik heb helemaal niks met piercings
als er al een metalen pin door een lichaamsdeel van mij gaat dan is dat geheel per ongeluk en moet er een rapport opgemaakt worden voor de arbodienst
Oh jee de dorpspsychomaan vindt er ook wat van hoorquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:49 schreef UitStraling het volgende:
Tering wat is het hier een poepflauwe kinderspeeltuin voor tokkies geworden zeg
Ja het is net de pastoor die in 1950 de huizen langs ging om de huwelijksvruchtbaarheid te propagerenquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:50 schreef kwiwi het volgende:
NWS / Paus bekritiseert kinderloze stellen: ‘Egoīstisch’
Nou de paus heeft gesproken.. de meesten van ons zijn egoīstisch
Whehehe ja ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen zin in vandaag, daarom hang ik hier op het dorpsplein rond
Extra leuk voor de mensen die dolgraag een kind willen, maar niet kunnen wegens fysieke redenenquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het is net de pastoor die in 1950 de huizen langs ging om de huwelijksvruchtbaarheid te propageren
quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kun je van kiwi's ook alcohol maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |