SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursustoetsding gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:12 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Op bellen op de speaker moet sowieso martelen gevolgd door de doodstraf staan.
Maar dan figuurlijk hequote:Op donderdag 6 januari 2022 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op bellen op de speaker moet sowieso martelen gevolgd door de doodstraf staan.
ftfyquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:15 schreef Ama het volgende:
Maar ik vind meeste mensen en de trein maar irritant.
Ftfyquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:15 schreef Ama het volgende:
Maar ik vind meeste mensen maar irritant.
Vreselijk onbeschoft.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zijn dus mensen in de trein die dit doen. Ik weet niet wat ik irritanter vind.. Kinderen in de trein of mensen die op speakerstand bellen.
Zonder die controle zou het bijna de moeite waard worden om in andere gemeenten afval op te halen voor een prijs die onder de gemeentelijke stortprijs ligt en dat bij jou te dumpen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Oh hier doen ze dat niet, is het gewoon naar binnen rijden en je zooi dumpen. Zit geloof ik niet echt een max. alleen als je er 3 keer per week komt gaan ze vragen stellen. Het is dat ze sinds corona wat 'strenger' zijn geweest met controleren, tegenwoordig zijn de slagbomen dicht en gaan ze pas open als er iemand weggaat. En ze vragen een ID-kaart om te kijken of je wel in de gemeente woont, vroeger deden ze dat alleen soms als je in het weekend kwam, anders kon je gewoon zo doorrijden
Racist!!!quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Zijn wel vaak buitenlanders hier die dat doen.![]()
Ja oke maar dat is niet in het openbaar (vervoer).quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:18 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb mn telefoon negen vd tien keer op speaker staan
maar dan wel als ik alleen en thuis ben..
Het zou leuker zijn als je dan geld krijgt. Dan huur je een vrachtwagen en haal je het grofvuil op bij het afvalbrengpunt en dump je het bij grmbl!quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
mag je de keer daarna meer dumpen dan?
Daar mag het. Doe ik ook.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:18 schreef FranticDJ het volgende:
Hoe kan de trein nou lief zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat![]()
Trein niet. Trein is lief
quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja oke maar dat is niet in het openbaar (vervoer).
Dan winnen mensen die op speakerstand bellen. Kinderen zijn irritant maar speakerstand wintquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zijn dus mensen in de trein die dit doen. Ik weet niet wat ik irritanter vind.. Kinderen in de trein of mensen die op speakerstand bellen.
Ja thuis maar niet in het OVquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:18 schreef FranticDJ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |