[info]Let op: we zijn allemaal bekend met de hete hangijzers omtrent het onderwerp ''corona'', discussies zijn pittig en lopen soms ook lichtelijk uit de hand. Dat is tot daar aan toe; persoonlijke vetes tolereren we absoluut niet en daar is dan ook een zero tolerance beleid op van toepassing.
Dit betekent dat we veel sneller zullen overgaan op een forumspecifieke ban voor COR. COR is een relatief druk forum en natuurlijk een actueel onderwerp. Het is voor newbies en oldies alike geen uitnodiging om mee te posten als er louter gekissebis tussen een klein groepje users te lezen is. Als je de neiging voelt om op de persoon te spelen of een sneer uit te delen, is het ook een heel goede optie om iemand te negeren.[/info]
Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)
Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen! Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202. Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.
[..] Oh ongetwijfeld,. Els Borst en Pim zijn zelfs omgebracht. Denk dat je met de deplorabele staat van onze GGZ in combinatie met een achterlijke lockdown nog wel meer ellende kunt verwachten de komende tijd.
Maar leg de schuld vooral bij Baudet. Ik zie Baudet meer als een gevolg dan een oorzaak.
Baudet noemde ver voor Corona heel politiek Nederland al een kwaadaardig kartel. Nee, echt een gevolg...
De hele insteek van die club is dat niets en niemand deugt, behalve zijzelf. Gelukkig wordt dat met 'tribunalen' straks rechtgezet, toch?
[..] Als gezegd wordt dat in Engeland de enorme toename van coronapatiënten in het ziekenhuis te wijten is aan mét corona in plaats van door corona (die 127%), dan zou de algehele bezetting die toename niet moeten laten zien. Uiteraard is dat niet helemaal waterdicht, maar met de overall cijfers zou je daar een aardig beeld van moeten krijgen.
[..] Hij zegt letterlijk dat hij "trots is op de achterban dat ze alles op alles zetten om mevrouw Gundogan ervan te overtuigen dat..." Dat is echt expliciet goedkeuring geven aan de bedreigingen.
Verder eens, het is niet alleen Baudet/FvD, maar ze nemen wel een hele grote plaats in in het geheel. En er werd hier in het topic gedaan alsof dat nonsens is.
Volgens mij werd er niet gedaan alsof het nonsens is, maar het valt me wel op dat er vrij makkelijk mensen beschuldigd worden dat ze FVD sympathisanten zijn, om hun mening weg te zetten als minderwaardig.
Even los van hoe droevig het is dat dat het niveau ondertussen is, ik denk dat het topic er gezelliger op wordt (hoe ironisch) als we het weer gewoon over corona gaan hebben
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2022 14:29:05 ]
[..] Hij zegt letterlijk dat hij "trots is op de achterban dat ze alles op alles zetten om mevrouw Gundogan ervan te overtuigen dat..." Dat is echt expliciet goedkeuring geven aan de bedreigingen.
Verder eens, het is niet alleen Baudet/FvD, maar ze nemen wel een hele grote plaats in in het geheel. En er werd hier in het topic gedaan alsof dat nonsens is.
En welke rol hebben miljardenbezuinigingen en wachtlijsten voor psychische zorg in combinatie een volledige lockdown op het welzijn van dat soort mensen?
Ik gok een stuk groter dan Baudet die over tribunalen wat roept, daarbij is dit niks nieuws. Ook voor die uitspraken werden policiti lastig gevallen en bedreigd door 'wappies' . Tot op Het Binnenhof aan toe.
Even los van hoe droevig het is dat dat het niveau ondertussen is, ik denk dat het topic er gezelliger op wordt (hoe ironisch) als we het weer gewoon over corona gaan hebben
Beetje luchtig houden
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
[..] Oh ongetwijfeld,. Els Borst en Pim zijn zelfs omgebracht. Denk dat je met de deplorabele staat van onze GGZ in combinatie met een achterlijke lockdown nog wel meer ellende kunt verwachten de komende tijd.
Maar leg de schuld vooral bij Baudet. Ik zie Baudet meer als een gevolg dan een oorzaak.
Niemand legt de schuld bij Baudet, maar je kunt niet zeggen dat hij een deëscalerende functie heeft.
[..] Ik gok een stuk groter dan Baudet die over tribunalen wat roept, daarbij is dit niks nieuws. Ook voor die uitspraken werden policiti lastig gevallen en bedreigd door 'wappies' . Tot op Het Binnenhof aan toe.
Baudet werkt als een katalysator voor onvrede en complotten.
En dat er vroeger ook dingen gebeurden die niet door de beugel konden wil niet betekenen dat het nu wel door de beugel kan. Dat moet blijvend aangepakt worden.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
[..] Niemand legt de schuld bij Baudet, maar je kunt niet zeggen dat hij een deëscalerende functie heeft.
Dat kan wel zo zijn maar volgens Hugo is hij de oorzaak dat mensen ontsporen en dat is gewoon schromelijk overdreven. Tevens een hellend vlak qua democratie als je mensen monddood gaat maken omdat een stel krankzinnigen bepaalde woorden wel eens verkeerd zouden kunnen gaan interpreteren.
[..] Baudet werkt als een voor onvrede en complotten.
En dat er vroeger ook dingen gebeurden die niet door de beugel konden wil niet betekenen dat het nu wel door de beugel kan. Dat moet blijvend aangepakt worden.
Weet je wat als een katalysator werkt voor onvrede? Een fucking lockdown en alle maatschappelijke en economische schade die dat heel veel mensen berokkent.
[..] Weet je wat als een katalysator werkt voor onvrede? Een fucking lockdown en alle maatschappelijke en economische schade die dat heel veel mensen berokkent.
Goh.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
[..] Weet je wat als een katalysator werkt voor onvrede? Een fucking lockdown en alle maatschappelijke en economische schade die dat heel veel mensen berokkent.
en nog steeds staan de meeste mensen niet met fakkels en galgen te zwaaien. Vreemd.