Wowquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik vind Castles of Burgundy helemaal niet zo heavy eerlijk gezegd, dat kun je aan een Catan speler ook wel uitleggen in een kwartiertje. Ik wilde die stiekem ook aanraden, heb dat helemaal grijs gespeeld dus moet misschien maar eens voor de afwisseling naar Castles of Tuscany (die nog veel lichter is).
Zit ff tijdelijk in quarantaine dankzij omikron dus hier ook wat meer gespeeld.. Mn vriendin vindt spellen iets minder leuk (collectie vooral opgebouwd met mn ex) dus dan zit je eerder aan de Ticket to Ride, Sushi Go etc te denken. Langzaamaan maar opbouwen maar is nog knap lastig. Misschien binnenkort wat games lozen.. Iemand interesse in Amon Ra?
PS: koopjesalert:
https://www.bookspot.nl/d(...)egabox-8720289471415
Het gros van de spellen dat hier voorbij komt is er ook gewoon in Engelstalige variant (voor zover het al niet van oorsprong Engelstalig is).quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:01 schreef Barreltje het volgende:
Hoi! Ik lees al een tijdje mee..
Ik woon zelf in het buitenland en ben vooral op zoek naar engelstalige spellen.. iemand tips?
Meeste spellen die hier genoemd worden heb ik in het engels. Maar het is idd maar net wat je leuk vindquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:01 schreef Barreltje het volgende:
Hoi! Ik lees al een tijdje mee..
Ik woon zelf in het buitenland en ben vooral op zoek naar engelstalige spellen.. iemand tips?
review copy's voor gam toch wel?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:17 schreef babylon het volgende:
Gisteren het idee opgevat met een vriend (grafisch designer/kunstenaar) om samen een spel te gaan ontwikkelen. Erg! veel zin!
De DM staat openquote:
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 3 december 2022 12:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
999games en Whit Goblin Games hebben weer de adventskalender
Lijkt me ook leuk om te doenquote:Op donderdag 8 december 2022 13:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Wingspan Azië binnen + 999games jaarkalender
Een bureaublad onderlegger is misschien wat?quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:24 schreef ikheetmartijn het volgende:
Even een bump
Wat gebruiken jullie als playmat?
Ik zoek eigenlijk een 90x90 ongeveer (voor x-wing bijv), lekker dik (onze houten tafel is niet 100% overal even vlak).
Maar heb ook weer geen zin om richting de 50 euro te gaan betalen.
Zijn er goed bruikbare alternatieven? Yogamatten, vilt?
Leuk!! Ik vind het altijd wel een leuk spel om te spelen met mensen die niet vaak spelen. Enerzijds is het snel uitgelegd maar zit er altijd wel genoeg doordenken in.quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gisteren Clever gekocht bij de Ako op station Utrecht Centraal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |