Denk op basis van je games dat je Concordia (Venus) wel tof zou vinden. Beetje de 'non-random' variant van Catan. Een van mijn all-time favorites.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Hier trouwens mijn collectie. Als iemand op basis hiervan nog tips heeft, dan hoor ik het graag.
Op de foto weinig uitbreidingen trouwens. Dat komt omdat ik de meeste uitbreidingen in de basisdozen heb verwerkt. 3D inserts geprint waardoor het meestal wel past.
Leuke collectie! Telkens bedenk ik o dit vindt ie ook wel leuk en dan heb je hem al.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Hier trouwens mijn collectie. Als iemand op basis hiervan nog tips heeft, dan hoor ik het graag.
Op de foto weinig uitbreidingen trouwens. Dat komt omdat ik de meeste uitbreidingen in de basisdozen heb verwerkt. 3D inserts geprint waardoor het meestal wel past.
https://boardgamegeek.com(...)tter-hogwarts-battlequote:Op donderdag 6 januari 2022 14:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat is dat Harry potterspel rechts onder?
Dank je. Die eerste staat toevallig al op m'n wishlist. De tweede ken ik niet. Die ga ik eens opzoeken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Denk op basis van je games dat je Concordia (Venus) wel tof zou vinden. Beetje de 'non-random' variant van Catan. Een van mijn all-time favorites.
Met kerst m'n vriendin Raiders of Scythia cadeau gedaan. Zelfde designer als Architects of the West Kingdom. Nog niet gespeeld maar ben heel benieuwd.
Dank je. Reef ken ik nog niet. Die ga ik ook even opzoeken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Leuke collectie! Telkens bedenk ik o dit vindt ie ook wel leuk en dan heb je hem al.
Reef is trouwens wel leuk als je Azul leuk vindt, is best cheap en leuk met 2 en 4 vooral.
Ah ja een beetje te vergelijken met dominion ofzo?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://boardgamegeek.com(...)tter-hogwarts-battle
Inclusief de 2 uitbreidingen. Alles 1x gespeeld (totdat we gewonnen hadden), maar prima mee vermaakt. Laatste uitbreiding vond ik minder. Toen werd het echt te veel.
De winkel vertelde me dat het eigenlijk een combinatie van Raiders of the North Sea is inclusief alle uitbreidingen en een aantal verbeteringen en een ander theme. Krijgt goede reviews.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank je. Die eerste staat toevallig al op m'n wishlist. De tweede ken ik niet. Die ga ik eens opzoeken.
Brass (Birmingham of Lancashire), Great Western Trail en Burgen von Burgund heb je vast al afgeschreven of op een lijstje staan, maar kan ik wel aanraden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt. Het is wel een deckbuilder, maar het is een co-op. Dat vind ik altijd wel erg leuk met z'n tweeën.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah ja een beetje te vergelijken met dominion ofzo?
Ja, één van mijn beste vrienden is ook behoorlijk van de bordspellen. We zorgen dat we zelden dubbele hebben. Uitzonderingen daar (terra mystica en kwakzalvers bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:09 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Brass (Birmingham of Lancashire), Great Western Trail en Burgen von Burgund heb je vast al afgeschreven of op een lijstje staan, maar kan ik wel aanraden.
Iets minder bekend: Schotten Totten, 2 speler spel, bevalt hier goed naast 7W duel, patchwork, splendor
een boardgame van DS?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 19:55 schreef Tyr80 het volgende:
Jeuhhh Dark Souls binnen! Oogt echt genoeg. Ga een tweede bestellen, want zit mooi in shrinkwrap, en dan gaat er 1 op zolder en de ander ga ik uitpakken.
Ja DS ook veel uitbreidingen, kunt wel 4-500 euro eraan uitgeven als je graag wil denk ik. Dungeon crawler, kamers met encounters, stats, wapens, en uiteindelijk een boss. Kan ook single player, voor mensen zonder frienden (Y). Basispakket is wel vrij compleet al, 4 pupkes, hoop vijanden, 6 bosses.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een boardgame van DS?
Wat moet je dan doen?idee klinkt nice. Zag dat er ook een bloodborne boardgame was maar die had zoveel uitbriedingen enzo, en alles draait om die poppetjes
Photosynthesisquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Castles of Burgundy helemaal niet zo heavy eerlijk gezegd, dat kun je aan een Catan speler ook wel uitleggen in een kwartiertje. Ik wilde die stiekem ook aanraden, heb dat helemaal grijs gespeeld dus moet misschien maar eens voor de afwisseling naar Castles of Tuscany (die nog veel lichter is).quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij is van de iets zwaardere spellen. Hij heeft bijvoorbeeld Maracaibo, Spirit Island, Brass. Maar ook spellen als Burgen vond Burgund en Taveernen van de oude stad (die ik ook erg leuk vind).
Ik ben benieuwd met wat je komtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:17 schreef babylon het volgende:
Gisteren het idee opgevat met een vriend (grafisch designer/kunstenaar) om samen een spel te gaan ontwikkelen. Erg! veel zin!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |