En dat maakt drie. Er waren er eigenlijk zeven, want VanVelzen noemt z'n eigen liedje de ene keer Lovesong en de andere keer Love Song, dus die had ook nog gekund. Andere waren Duke Dumont, Mike Starrs en X-treme.quote:
Jeugdsentiment jonguhquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:51 schreef Charmian het volgende:
Ik dacht ik ga ff luisteren, misschien hoor ik het. Manmanman wat een bagger...ik weet het trouwens nog niet.
Helemaal primaquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:24 schreef methodmich het volgende:
When a child is born meen ik vaagjes te herkennen.
In het Kralingse Bos?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:39 schreef methodmich het volgende:
Welk legendarisch optreden vond gisteren precies 54 jaar geleden plaats?
Elvis Las Vegas ?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:39 schreef methodmich het volgende:
Welk legendarisch optreden vond gisteren precies 54 jaar geleden plaats?
Johnny Cash in San Quentinquote:Op zaterdag 15 januari 2022 09:02 schreef methodmich het volgende:
Allemaal fout.
Jullie zitten duidelijk een beetje vast.
Oehhh, dit is heel erg warm, maar net niet geheel juist.quote:
Inkoppertje nu inderdaad.quote:
Correct!quote:
Welk nummer van wie?quote:I found a picture of you, oh-oh
Well, it hijacked my world at night
To a place in the past we've been cast out of, oh-oh
Now we're back in the fight
Correct!quote:Op zondag 16 januari 2022 11:37 schreef Berkery het volgende:
[..]
Pretenders - Back on the chain gang
quote:Wish I knew what you were looking for
Might have known what you would find
Het isquote:Op zondag 16 januari 2022 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dat Church - Under the Milky Way?
Ed Sheeran?quote:Op maandag 17 januari 2022 15:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie krijgt op zijn nieuwe soloalbum hulp van Chad Smith, Elton John, Glen Hansard, Josh Klinghoffer, Ringo Starr en Stevie Wonder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |