Dat zou dan heel duidelijk in de Engelse overall ziekenhuiscijfers naar voren moeten komen. Iemand die paraat?quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:25 schreef zalkc het volgende:
[..]
AD liveblog
Nu vindt ik het een best wel gewaagde uitspraak, maar het zet wel te denken hoe we straks tegen ziekenhuisopnames moeten aan gaan kijken.
Wat je zegt is een domme tautologie waarmee je maskeert dat je er geen verstand van hebt. Dus hou je belachelijke platitudes maar voor je.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Hetgeen ik stel is gewoon waar hoor. Dus hou je belachelijke smiley maar voor je.
Waar wil je dan naar kijken? Het surplus aan opnames ten opzicht van gemiddeld? Een soort van oversterfte cijfer?quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zou dan heel duidelijk in de Engelse overall ziekenhuiscijfers naar voren moeten komen. Iemand die paraat?
Dat hebben ze wel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dus niet heleboel mensen hebben twee inkomens nodig om rond te komen/normaal te leven?
En normaal leven is niet 3x per jaarvop vakantie, bmw, twee onder 1 kap woning en de nieuwste phone.
Kadden krijgen ook gewoon ieder jaar een prik, anders mogen ze niet naar het kaddenhotel.quote:
nee maar hij heeft wel de contacten daar dus uit z'n duim zuigen zal hij het nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zou dan heel duidelijk in de Engelse overall ziekenhuiscijfers naar voren moeten komen. Iemand die paraat?
Ja hoor zie o.a. hier https://coronavirus.data.gov.uk/details/healthcarequote:Op donderdag 6 januari 2022 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ligt aan je salarisquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:23 schreef Wirelessmouse het volgende:
Het appartementje wat ik in 2006 verkocht heb voor 169.000 is 2 maanden geleden verkocht voor 370.000, gaat niet lukken om zo'n hypotheek te krijgen bij de bank met 1 salaris.
Die Van Ranst zei gisteren al bij OP1 dat het niet aannemelijk is dat overheden opeens gaan versoepelen of verstrengen ze zetten een bepaald beleid in en houden daar aan vast. Dat is ook wel wat je ziet in landen om ons heen, die consensus ongeacht de situatie.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:25 schreef zalkc het volgende:
[..]
AD liveblog
Nu vindt ik het een best wel gewaagde uitspraak, maar het zet wel te denken hoe we straks tegen ziekenhuisopnames moeten aan gaan kijken.
Wie factcheckt de factchecker?quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:30 schreef Qarrad het volgende:
Goede video die ingaat op een podcast van Joe Rogan met Robert Malone en daar gaat factchecken, maar er worden heel veel argumenten die steeds maar herhaald worden in de antivaccinatiehoek besproken (en debunked), bijvoorbeeld over de voordelen van natuurlije immuniteit na besmetting t.o.v. die na vaccinatie (rond 19:00).
Aanrader als je de tijd hebt.
Wat is je punt dan?quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:19 schreef Megumi het volgende:
[..]
Normaal bestaat niet in mijn ogen.
Who? Oh, him.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Men heeft schijnbaar nog steeds veel mening over de 'rona ja.
[ afbeelding ]
Dat was al iets van voor corona hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:33 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat snap ik ja, daar hoef ik mij geen zorgen over te maken maar heeel veeel mensen wel.
Ik lees veel te veel kritiek op deze video, ik ga hier dus mijn tijd niet aan spenderen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:30 schreef Qarrad het volgende:
Goede video die ingaat op een podcast van Joe Rogan met Robert Malone en daar gaat factchecken, maar er worden heel veel argumenten die steeds maar herhaald worden in de antivaccinatiehoek besproken (en debunked), bijvoorbeeld over de voordelen van natuurlije immuniteit na besmetting t.o.v. die na vaccinatie (rond 19:00).
Aanrader als je de tijd hebt.
Lekker makkelijkquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ongelijk? Ik stel toch nergens DAT er bijwerkingen aan komen op termijn. Ik stel alleen dat het onmogelijk is om dat uit te sluiten, simpelweg omdat de vaccins pas kort in gebruik zijn.
Dus ik hoef over 10 jaar mijn ongelijk helemaal niet toe te geven. Het enige wat ik over 10 jaar kan zeggen is ofwel goddank waren er geen bijwerkingen of kutzooi van al die bijwerkingen.
Dit heeft niets met gelijk of ongelijk te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |