Dan moet je dat boekje maar lezen, dan snap je het in één keerquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom die opgehemeld wordt.
Dat zei ik.
Ebola cup is een beetje kinderachtig.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm
VBL / [Afrika cup 2022] Wie wordt de opvolger van Algerij? #1
Als je de tikfout in de OP even fixed krijg je een like.
?quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Ebola cup is een beetje kinderachtig.
Done!quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm
VBL / [Afrika cup 2022] Wie wordt de opvolger van Algerije? #1
Als je de tikfout in de OP even fixed krijg je een like.
Goed om te horenquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stilaan beter, dank voor het vragen.
Dat denk ik ook ja, maar dat verandert niets aan wat ik typte.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk dat de gemiddelde feyenoordsupporter érg ver af staat van hoe Gyan naar het leven keek
Hoe keek Gyan naar het leven dan?quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, maar dat verandert niets aan wat ik typte.
Wat ik er van weet is dat hij vanuit zijn christelijke overtuiging alles en iedereen wilde helpen en daarmee zichzelf in een paar jaar totaal failliet hielp.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe keek Gyan naar het leven dan?
Wat is er dom aan het (financieel) helpen van een familie of persoon die dat nodig heeft?quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat ik er van weet is dat hij vanuit zijn christelijke overtuiging alles en iedereen wilde helpen en daarmee zichzelf in een paar jaar totaal failliet hielp.
Dat is iets totaal anders dan de gemiddelde Feyenoorder. Maar het blijft dom.
Niets, zolang je jezelf daarmee niet totaal failliet laat gaan en vervolgens weer donaties van anderen nodig hebt om fatsoenlijk begraven te worden (enzo).quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wat is er dom aan het (financieel) helpen van een familie of persoon die dat nodig heeft?
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niets, zolang je jezelf daarmee niet totaal failliet laat gaan en vervolgens weer donaties van anderen nodig hebt om fatsoenlijk begraven te worden (enzo).
En ja, ik denk dat Gyan zelf ook niet één van de slimste was. Zoals alle mensen die streng gelovig zijn.
Je blijft het proberenquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Marco Borsato een huurmoordenaar ingeschakeld. Die zag ik niet aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |