Die heb ik inmiddels ook binnen, wel zin in.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die boeken zijn ook leuk van the witcher
Ik ben ook een veel lezer. Minstens één keer per maand naar de kringloop om in te slaan. Het Diner voor een euro of Gijp voor 2 euro. Verder VI en Staanplaats.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik lees ontzettend veel ja, ook wel tijdschriften.
Daar wil je echt niet slaags raken met de ME.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben ook erg benieuwd ja, maar het zal hoofdzakelijk een beetje dom bier (en slivovitsj) drinken worden. We krijgen ook een rondleiding van een lid van de harde kern door dat stadion en op zaterdag bezoeken we Rode Ster - Partizan Belgrado. Toch wel een beetje de top als het gaat om Europese derby's.
Behoorlijk veel zin in.
Ik spijt van 30 jaargangen Voetbal International en 25 jaargangen OOR. In opruimwoede verpatst. Gruwelijke spijt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik doe nu alles digitaal eigenlijk, maar ik had ooit echt een hele zooi boeken. Allemaal verkocht, achteraf wel spijt van.
Ik hoop vooral dat de kaarten ergens op de lange zijde zijn, maar eens.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daar wil je echt niet slaags raken met de ME.
Oor is wel echt zonde ja. Mooi blad.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik spijt van 30 jaargangen Voetbal International en 25 jaargangen OOR. In opruimwoede verpatst. Gruwelijke spijt.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:01 schreef Caland het volgende:
Toch wel iets andere koek dan het tunneltje in de Kuip
ah, had hij daar ook al een boek mee?quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vorige week Gyan in paar uurtjes uitgelezen.
Ja, heb je dat gemist? Was in 2017 geloof ik, alle opbrengst ging naar Gyan omdat ie het toen ook al moeilijk had. Hele acties eromheen enzo.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ah, had hij daar ook al een boek mee?
niet echt onthouden blijkbaarquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, heb je dat gemist? Was in 2017 geloof ik, alle opbrengst ging naar Gyan omdat ie het toen ook al moeilijk had. Hele acties eromheen enzo.
Die zijn nu goud geld waard, zonde.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik spijt van 30 jaargangen Voetbal International en 25 jaargangen OOR. In opruimwoede verpatst. Gruwelijke spijt.
Ik snap daarom niet waarom die gast dan zo opgehemeld wordt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, heb je dat gemist? Was in 2017 geloof ik, alle opbrengst ging naar Gyan omdat ie het toen ook al moeilijk had. Hele acties eromheen enzo.
Feyenoorders identificeren zich nogal makkelijk met mensen die slachtoffer zijn van hun eigen domheid.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik snap daarom niet waarom die gast dan zo opgehemeld wordt.
Zal wel iets Feyenoords zijn.
Lid van geweest.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:49 schreef Coco het volgende:
Vroegah had je nog de ECI voor boeken. Wat een flop was dat.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Feyenoorders identificeren zich nogal makkelijk met mensen die slachtoffer zijn van hun eigen domheid.
Wat snap je er niet aan?quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik snap daarom niet waarom die gast dan zo opgehemeld wordt.
Zal wel iets Feyenoords zijn.
ik denk dat de gemiddelde feyenoordsupporter érg ver af staat van hoe Gyan naar het leven keekquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Feyenoorders identificeren zich nogal makkelijk met mensen die slachtoffer zijn van hun eigen domheid.
Dan moet je dat boekje maar lezen, dan snap je het in één keerquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom die opgehemeld wordt.
Dat zei ik.
Ebola cup is een beetje kinderachtig.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm
VBL / [Afrika cup 2022] Wie wordt de opvolger van Algerij? #1
Als je de tikfout in de OP even fixed krijg je een like.
?quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Ebola cup is een beetje kinderachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |