Ik ben een snelle lezer ja, maar het zijn ook niet allemaal boeken van 1000 pagina's hoor zitten ook veel flutthrillertjes tussen. Biografie van JFK ben ik al bijna een jaar in bezig.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De tering. 3 per week. Lees je zo bizar snel? Ik ben blij als ik 1 per maand haal.
Ik ben laatst al mijn e-books kwijtgeraakt bij een computercrash.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik doe nu alles digitaal eigenlijk, maar ik had ooit echt een hele zooi boeken. Allemaal verkocht, achteraf wel spijt van.
Krijgt je vriendin nog wel aandacht?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ook een goed gevulde boekenkast maar ik lees een boek of 3 in de week, zoveel geld heb ik niet.
Dat is ook wel weer vervelend ja. Cloudgod.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben laatst al mijn e-books kwijtgeraakt bij een computercrash.
Audiblequote:
Die ligt vaak wat eerder op bed en dan vind ik het heerlijk om nog even te lezen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Krijgt je vriendin nog wel aandacht?
dat vind ik echt pure aidsquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:41 schreef RamboDirk het volgende:
Ik lees alleen boekjes van de best seller auteur.
Die leest natuurlijk ook, van die doktor romantjes. En dan fantaseert ze over hoe ze genomen wordt door haar tandarts enzo.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Krijgt je vriendin nog wel aandacht?
Wim Hordijk zekerquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die leest natuurlijk ook, van die doktor romantjes. En dan fantaseert ze over hoe ze genomen wordt door haar tandarts enzo.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rutger Bregman is mijn favoriete auteur.
Ja moet ik ook maar weer eens gaan doen nu ik wat meer lees. Gaat stiekem toch wel in de kosten lopen als ik het laatste jaar zo bekijk.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarom ben ik lid van de bieb, neem een boek of 10 mee en dan zie ik wel wat er leuk is.Tegenwoordig werken ze ook niet meer met boetes gelukkig.![]()
(en je kan boeken bestellen op een site die ze elders in het land dan hebben, wat een genot)
Nee, dat is niet zo'n lezer eigenlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die leest natuurlijk ook, van die doktor romantjes. En dan fantaseert ze over hoe ze genomen wordt door haar tandarts enzo.
Als je er niets mee hebt kun je het beter niet kopen nee, dure hobby.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja moet ik ook maar weer eens gaan doen nu ik wat meer lees. Gaat stiekem toch wel in de kosten lopen als ik het laatste jaar zo bekijk.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Als je er niets mee hebt kun je het beter niet kopen nee, dure hobby.
Boek kopen, uitlezen en terugsturen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja moet ik ook maar weer eens gaan doen nu ik wat meer lees. Gaat stiekem toch wel in de kosten lopen als ik het laatste jaar zo bekijk.
Wat vindt ze van Dexter? (de serie)quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo'n lezer eigenlijk.
Ik betaal geloof ik nog geen 5 tientjes per jaar. En ze hebben nieuwe boeken vaak vrij snel. Nou 2 van die boekjes en je hebt het er al uit.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja je hebt ook zo'n abo dat je 3,80 per boek moet afrekenen. Dat is denk ik voor mij de beste optie aangezien ik net een boekje per maand lees.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik betaal geloof ik nog geen 5 tientjes per jaar. En ze hebben nieuwe boeken vaak vrij snel. Nou 2 van die boekjes en je hebt het er al uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |