En 50 euro extra voor nzcquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:46 schreef aTypisch het volgende:
je moeder vraagt ook 50 euro per prik
HAHAHAHA
Stilaan beter, dank voor het vragen.quote:
quote:
Kijk ik niet, dus geen mening (ja, ik heb een keer ergens geen mening over! Hoera).quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:49 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie jouw mening over Dexter graag
Doorgegeven.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kijk ik niet, dus geen mening (ja, ik heb een keer ergens geen mening over! Hoera).
Ik denk dat ze even een FOK-pauze neemt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom vraagt ze het hier niet gewoon zelf dan? Wat is dit voor moeilijk gedoe!
Ik maak me inmiddels een beetje zorgen om FOK!.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ze even een FOK-pauze neemt.
Dat kan ik me goed voorstellen. (Zie post @:lenny_leonard van gisteren)
Ach, je kunt altijd je account door de shredder gooien.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik maak me inmiddels een beetje zorgen om FOK!.
Dat klopt, ik zie de relevantie niet echt met mijn post maar je hebt weer even makkelijk kunnen scorenquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, je kunt altijd je account door de shredder gooien.
Ja, ik ook wel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
geen idee, moeten ze zelf wetenquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Alsof mensen nu wel om een goede reden prikken.
Het gaat niet zo goed. Enerzijds door wat moderators maar aan de andere kant is het tijdperk van internetfora ook wat aan het uitsterven helaasquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou ik sowieso mee oppassen, denk dat er wel wat leukere dingen zijn om tijd in te stoppen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel.
Maar ik maak er gewoon het leukste en beste van en ik zie wel. (Zodra ik weer op 100% zit, want ik bemoei me er nu nog even niet zo intens mee als vroeger)
Hopelijk komt het allemaal goed. (Ja, begrijpelijk)quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel.
Maar ik maak er gewoon het leukste en beste van en ik zie wel. (Zodra ik weer op 100% zit, want ik bemoei me er nu nog even niet zo intens mee als vroeger)
Ja, eens dat sowieso.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zou ik sowieso mee oppassen, denk dat er wel wat leukere dingen zijn om tijd in te stoppen.
Dan kijk je vast ontzettend uit naar mijn Afrika Cup topic waar ik zo mee aan de slag ga!quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel.
Dat kan je wel zeggen jaquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kijk je vast ontzettend uit naar mijn Afrika Cup topic waar ik zo mee aan de slag ga!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |