Goud geld voor de zzp’er.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:56 schreef tong80 het volgende:
Wasmachine was stuk. Monteur erbij. Plastichandschoentje ergens in afvoerpijp. 5 minuten werk. Fucking 50 euro.
Gasten kunnen nu vragen wat ze willen. Er is echt een schreeuwend tekort aan technische handjes. En geef ze eens ongelijk. 10/12 jaar geleden waren ze allemaal overbodig tijdens de crisis. Nu kunnen ze wat inhalenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:06 schreef onlogisch het volgende:
10/12 jaar geleden waren ze allemaal overbodig tijdens de crisis.
Bouwvakkers/elektriciens/timmerlieden/loodgieters etc. hadden het echt wel zwaar rond 2008/2010 hoor.quote:
Sommige sectoren, een korte periode. Maar overbodig is wel heel overdreven. Ze worden steeds schaarser in ieder geval, kunnen nu al meer vragen dan een gemiddelde advocaat.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bouwvakkers/elektriciens/timmerlieden/loodgieters etc. hadden het echt wel zwaar rond 2008 hoor.
Mijn oude buurman is deze maand gestopt bij zijn werkgever en begint voor zichzelf. Een pijpenfitter. Kan goud geld vragen voor hetzelfde werk wat ie gaat doen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Sommige sectoren, een korte periode. Maar overbodig is wel heel overdreven. Ze worden steeds schaarser in ieder geval, kunnen nu al meer vragen dan een gemiddelde advocaat.
Toch zonde dat ik totaal niet handig ben en er vroeger nogal op werd neergekeken als je een technische opleiding ging doen. Ik zou het nu wel weten als ik een jaar of 18 was.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ohja die wappies die als stervende zwanen neergaan als de politie ze een duwtje geeft. Dat is echt heerlijk.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:27 schreef RamboDirk het volgende:
Even naar de bouwmarkt kit halen. Oh nee w8 ff. Gezeik.
En de roverheid doet niks!
Paarden IC bijna vol?quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:11 schreef Coco het volgende:
Nu gaat het over paarden vaccineren in COR
En 50 euro extra voor nzcquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:46 schreef aTypisch het volgende:
je moeder vraagt ook 50 euro per prik
HAHAHAHA
Stilaan beter, dank voor het vragen.quote:
quote:
Kijk ik niet, dus geen mening (ja, ik heb een keer ergens geen mening over! Hoera).quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:49 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie jouw mening over Dexter graag
Doorgegeven.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kijk ik niet, dus geen mening (ja, ik heb een keer ergens geen mening over! Hoera).
Ik denk dat ze even een FOK-pauze neemt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom vraagt ze het hier niet gewoon zelf dan? Wat is dit voor moeilijk gedoe!
Ik maak me inmiddels een beetje zorgen om FOK!.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ze even een FOK-pauze neemt.
Dat kan ik me goed voorstellen. (Zie post @:lenny_leonard van gisteren)
Ach, je kunt altijd je account door de shredder gooien.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik maak me inmiddels een beetje zorgen om FOK!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |