neenquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
@:atypisch heb je dat boek van the handmaids tale ook gelezen?
Ik twijfel nog om dat boek te gaan lezen.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:caland voor als je nog een podcast zoekt.
Ik kan niet zo goed over Christian Flokstra.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:14 schreef Caland het volgende:
Napleiten is ook wel tof trouwens, als daar een beetje je interesse ligt @:maxi-mus @:napoleonfour
Oh, ik kende hem niet echt maar vind hem juist altijd wel humor hebben in dat podcastje.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed over Christian Flokstra.
Hij zit bij het vreselijke Ficq kantoor en is op twitter echt onuitstaanbaar pedant.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik kende hem niet echt maar vind hem juist altijd wel humor hebben in dat podcastje.
Ik ben het daarmee eens.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is mijn persoonlijke overtuiging. Hoef je het niet mee eens te zijn.
Van dat laatste kan ik me dan wel iets voorstellen ja.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zit bij het vreselijke Ficq kantoor en is op twitter echt onuitstaanbaar pedant.
Staat hij op je lijstje @onlogisch ?quote:
Oké Badder.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is mijn persoonlijke overtuiging. Hoef je het niet mee eens te zijn.
wist niet dat drizzt zich liet interviewen voor een podcastquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
@:caland voor als je nog een podcast zoekt.
Walgelijk hoe de roverheid ons in de gaten houdt. Er bestaat niet meer iets als privacy.quote:
grappig zegquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Walgelijk hoe de roverheid ons in de gaten houdt. Er bestaat niet meer iets als privacy.
En wij pikken dit gewoon!!
Word wakker mensen.
Klokkenluider in Bosnië, Peacekeeping in Albania & Kosovo.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:14 schreef Caland het volgende:
Zat ook naar boekjes te zoeken van de Balkanoorlog/geschiedenis, gezien ik daar toch heen ga over een maandje. Maar die zijn buiten feitelijke analyses redelijk schaars volgens mij.
Ik vind je in het zwart veel leuker dan in het blauw. Misschien zouden meer mensen hier gebaat zijn bij wat meer zwart.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Walgelijk hoe de roverheid ons in de gaten houdt. Er bestaat niet meer iets als privacy.
Word wakker mensen.
Kan je niet gewoon mod worden? Als user ben je echt niet grappigquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Word wakker mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |