SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGoedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Daar zat ik ook al aan te denken...quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:32 schreef zodeju het volgende:
Ik ben er al uit, gewoon niet stemmen deze ronde, kan ik ook geen spijt krijgen. Want wil ze er alle twee inhouden.
Stem wel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:32 schreef zodeju het volgende:
Ik ben er al uit, gewoon niet stemmen deze ronde, kan ik ook geen spijt krijgen. Want wil ze er alle twee inhouden.
Sercan!!!!!!!!!quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:33 schreef Donna1000 het volgende:
Als ik dan toch moet kiezen, dan Kristof eruit.
dat kan maar die Belgische telt zwaarderquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Stem wel.
Stem voor de 1 hier en voor de ander op de Belgische site.
Of wacht
Niet weten dat de regie bepaalt wie er uit gaatquote:Op woensdag 5 januari 2022 23:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kan maar die Belgische telt zwaarder
Idem, kan niet kiezen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:32 schreef zodeju het volgende:
Aan wie moet je je dan ergeren, gekkiequote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 23:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Niet weten dat de regie bepaalt wie er uit gaat
Denken dat je stem echt telt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |