Ik heb met beiden niets, dus ze mogen van mij allebei opbokken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:07 schreef pid1961 het volgende:
Da
[..]
n zie jij andere beelden dan ik. Wegwezen met die figuur
vanmiddag pasquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:07 schreef Burner82 het volgende:
Maar ze hebben genomineerd toen ze nog in dat datacentrum zitten geloof ik. Dus dat was op basis van alleen camerabeelden etc (en alweer ff geleden).
Heeft iemand dat uitgesproken?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:06 schreef thomas19844 het volgende:
Iedereen ook wel een beetje in shock waarom Kitty niet op de nominaties staat haha... Ik voel wel aan dat Kitty deze drama vanavond even naar zichzelf toe kan trekken.
Ik ben brildraagend.... maar kijk heel veel uren. En ik moet die glijer niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Of jij kijkt door een andere bril
Jep en de daders maken zich niet bekendquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar denken ze nu, dat het publiek genomineerd heeft ?
Potje vrij boksen zie ik meer zittenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Nou hup, een potje judo om de winnaar te bepalen
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:08 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Ik ben brildraagend.... maar kijk heel veel uren. En ik moet die glijer niet.
Dat is wel een aardige twist dan .....quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:09 schreef just me het volgende:
Jep en de daders maken zich niet bekend
nee toen wilde Saral op Kristoff en Nawel op een damequote:Op woensdag 5 januari 2022 22:08 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
de keus stond al vast in het datacenter
Ik ben meer middeleeuws. Geef ze een keuze uit wapens... zwaarden, bijlen, goedendag, enz. En dan tot de doodquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Potje vrij boksen zie ik meer zitten
Misschien moet hij hun laten geloven dat het door het publiek komt om ze save te houden. Dat is het enige wat ik hoopquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:09 schreef TheRacingElf het volgende:
Durft die droeftoeter het nu niet te zeggen dat zij genomineerd hebben of mag hij dat niet zeggen?
En dat komt echt nog wel uitquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:07 schreef mario390 het volgende:
en nabel huilt om dat
zij nominieren moest
Mijn geld gaat op Kristof. Belgisch International in het Judo....quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ben meer middeleeuws. Geef ze een keuze uit wapens... zwaarden, bijlen, goedendag, enz. En dan tot de dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |