In BB4 hadden ze zelfs een sigaret challenge. Roel moest zoveel mogelijk stiekem paffen voor geld.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wens dat er een boel alcohol ingegooid gaat worden, maar het is 2022 en braaf. Roken is ook een no go.
Ja mutsquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke volgens staan ze er allemaal jn
Leek er wel op. Een bedankje voor het eten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:51 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Streams zijn hier ff uit. For reals?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:51 schreef BB-King het volgende:
[..]
In BB4 hadden ze zelfs een sigaret challenge. Roel moest zoveel mogelijk stiekem paffen voor geld.
Welke gozer?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Klitty achtervolgd die gozer.
Hij wilde ff rust buiten... plop ..daar was ze... hij weer naar binnen.. zoef.. er achteraan
Dido!quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]Roel en Dido zijn nog steeds een stel
Wie had dat ooit kunnen denken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]Roel en Dido zijn nog steeds een stel
Gezond libidoquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:55 schreef Mickytjuh het volgende:
....
Ik zou waarschijnlijk op avond 2 al met iemand liggen hokken...
Jawelx maar geen vaatwas blokjesquote:
Met een beetje drank zie ik Grace wel met iedereen het bed induiken (behalve Peter).quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Hebben we al een poll wie het eerste seks gaan hebben?
Is overigens wel een van de honderd redenen dat ik nooit mee zou doen met Big Brother.
Ik zou waarschijnlijk op avond 2 al met iemand liggen hokken...
Sinds vandaag een tandenborstel, wat denk je zelfquote:
Dat heb ik ja.quote:
Seks met homo's is gewoon mogelijk als vrouw hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:56 schreef BB-King het volgende:
[..]
Met een beetje drank zie ik Grace wel met iedereen het bed induiken (behalve Peter).
daar denk je fout,zij heeft en kind thuisquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:56 schreef BB-King het volgende:
[..]
Met een beetje drank zie ik Grace wel met iedereen het bed induiken (behalve Peter).
Dat kind is twintig...quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar dek je fout,zij heeft en kind thuis
Je DM zit nu volquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat heb ik ja.
En ben ook een ontzettende flirt kees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |