Sletjes aan de henessy!quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:26 schreef TaMieke het volgende:
Sletjes waar?![]()
“Sletjes daar, sletjes daar (sletjes waar?) Sletjes hier!“
Niet op zoek naar een sletje?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:36 schreef Senn88 het volgende:
Voel me niet aangesproken dus ik kom even ramptoeristen
Sletjes in het nieuwe jaar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:26 schreef TaMieke het volgende:
Sletjes waar?![]()
“Sletjes daar, sletjes daar (sletjes waar?) Sletjes hier!“
Ja, sorry.quote:
Dat ik leuk ben wordt zelden weersproken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:27 schreef Senn88 het volgende:
Kon niet missen dat jij je aangesproken voelt
Ik ben een soort van Schrödingers kat; bezet en beschikbaar tegelijkertijd.quote:
Mooie vergelijking.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben een soort van Schrödingers kat; bezet en beschikbaar tegelijkertijd.
Vorig jaar (klinkt ver weg, maar een paar maanden terug) nog wel tijdens F1. Dan appte we nog wel eens als het 'saai' was.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Yv moest net aan je denken heb jij nog wel eens iets van rex gehoord?
Hoe is het met hem? Heeft hij inmiddels 2.1 kinderen? Ik heb toen nog met hem geappt en daarna radiostilte van zijn kantquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vorig jaar (klinkt ver weg, maar een paar maanden terug) nog wel tijdens F1. Dan appte we nog wel eens als het 'saai' was.
Oh, dat weet ik niet. Toen nog gelukkig met z'n vriendin, maar ging eigenlijk altijd alleen over F1. Geen idee of er al iets van baby in de maak isquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoe is het met hem? Heeft hij inmiddels 2.1 kinderen? Ik heb toen nog met hem geappt en daarna radiostilte van zijn kant
O ok, als je hem ooit weer spreekt wil je hem dan de groetjes van mij doen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet. Toen nog gelukkig met z'n vriendin, maar ging eigenlijk altijd alleen over F1. Geen idee of er al iets van baby in de maak is
Maar natuurlijk, al is de kans groot dat dat pas weer in Maart is, dan begin de F1 weerquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
O ok, als je hem ooit weer spreekt wil je hem dan de groetjes van mij doen?
Kan écht niet. Not done om dat aan een vrouw te vragen, waarom omgekeerd dan wel?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:17 schreef Yvie_lu het volgende:
Zal dan eens vissen of er al mini Rexjes zijn.
Hij is wel echt een papa to be dus zolang zal dat vast niet durenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, al is de kans groot dat dat pas weer in Maart is, dan begin de F1 weer
Zal dan eens vissen of er al mini Rexjes zijn.
Je mag toch wel vragen of er al kinderen zijn?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan écht niet. Not done om dat aan een vrouw te vragen, waarom omgekeerd dan wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |