SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursustoetsding gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
'vermoeden' kan in de praktijk ook wel erg lastig zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:31 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik zou wel begrijpen dat er een regel in zou staan bij klachten of vermoeden van wietplantage of onderverhuur dat de verhuurder even op visite kan komen
Die kleine van mij is ook al klaar met z'n LEGO.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:36 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik ook niet. Bollo nog wel die moet nog 1 grote doos en wat kleinere
Ik nog wel, maar dat zijn inmiddels sets die veel te veel waard zijn om de doos voor open te trekkenquote:
Ga je ze ooit verkopen dan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik nog wel, maar dat zijn inmiddels sets die veel te veel waard zijn om de doos voor open te trekken
Verkopen die handel dan en iets anders kopen. In de doos heb je er ook niks aanquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik nog wel, maar dat zijn inmiddels sets die veel te veel waard zijn om de doos voor open te trekken
Nou het is ook weer geen wereldreisquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:39 schreef dud0r het volgende:
Verdomme, het laminaat wat ik wil is niet op voorraad bij de IKEA hier.
En om nou helemaal naar Amsterdam er voor te rijden is ook kut
Ik vind het gewoon zonde als ik er eentje heel dichtbij heb zitten om 70 km te rijden voor 5 pakken laminaat.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:40 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou het is ook weer heen wereldreis
Denk het wel, ik hecht zelf niet zo veel waarde aan de sets, vind het bouwen er van leuker. Maar als je dan van die sets hebt die ik destijds gewoon in de winkel voor 60 euro heb gekocht nu voor over de 300 weggaan zou ik wel gek zijn om dan die doos open te makenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je ze ooit verkopen dan?
Ik zit tussen 3 ikeas in dus moet altijd een stuk rijdenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zonde als ik er eentje heel dichtbij heb zitten om 70 km te rijden voor 5 pakken laminaat.
verwachting is over 2 tot 9 dagen weer op voorraadquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:43 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik zit tussen 3 ikeas in dus moet altijd een stuk rijden
Straks als je je nieuwe landgoed hebtquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:44 schreef kwiwi het volgende:
LegoAls ik er plaats voor had zou ik ermee bouwen
in de nieuwe berghut danquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:44 schreef kwiwi het volgende:
LegoAls ik er plaats voor had zou ik ermee bouwen
Nou als ik een huis zou hebben met iets meer ruimte zou al genoeg zijn ja. Nu zou ik het steeds op moeten ruimen omdat het in de weg staat/ligt, dat is ook niks.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks als je je nieuwe landgoed hebt
Vloerbedekking voor moslims:quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:39 schreef dud0r het volgende:
Verdomme, het laminaat wat ik wil is niet op voorraad bij de IKEA hier.
En om nou helemaal naar Amsterdam er voor te rijden is ook kut
jij hanteert overal in huis een clean desk policyquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou als ik een huis zou hebben met iets meer ruimte zou al genoeg zijn ja. Nu zou ik het steeds op moeten ruimen omdat het in de weg staat/ligt, dat is ook niks.
Gewoon je nieuwe garage ombouwen tot legoparadijsquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou als ik een huis zou hebben met iets meer ruimte zou al genoeg zijn ja. Nu zou ik het steeds op moeten ruimen omdat het in de weg staat/ligt, dat is ook niks.
Ik denk nog steeds niet dat dat doorgaat, maar ooit moet en zal ik ook plek voor lego hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in de nieuwe berghut daneen kwiwi lego kamer
gelachenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Vloerbedekking voor moslims:
Islaminaat
Ja, eigenlijk welquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij hanteert overal in huis een clean desk policy?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Vloerbedekking voor moslims:
Islaminaat
verkopen en meer nieuwe lego kopenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het wel, ik hecht zelf niet zo veel waarde aan de sets, vind het bouwen er van leuker. Maar als je dan van die sets hebt die ik destijds gewoon in de winkel voor 60 euro heb gekocht nu voor over de 300 weggaan zou ik wel gek zijn om dan die doos open te maken
die schreeuwerds?quote:
Eensquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja vooral in een klein appartement. Anders lijkt het zo snel een chaos
Heb vorige week deze gebouwdquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
je weet hoeveel dingen ze over moord kijkt dus......quote:
Je nieuwe buren zijn Pamela en Jeffrey met drie kleine kinderen en 2 keffers.quote:
Beweegt die nou?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb vorige week deze gebouwd
[ afbeelding ]
Ja je kunt aan dat scherm draaien en dan beweegt hetquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ligt aan de situatie.quote:
Vet!quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kunt aan dat scherm draaien en dan beweegt het
Waar is de controler dan voor?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kunt aan dat scherm draaien en dan beweegt het
Dan moet ik daar eens een keertje zin in hebben en uitzoeken wat ik allemaal nog heb liggen en waar ik het moet verkopen. Heb eigenlijk geen zin in marktplaatsvolkquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
verkopen en meer nieuwe lego kopen
die is echt leukquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bricklinkquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet ik daar eens een keertje zin in hebben en uitzoeken wat ik allemaal nog heb liggen en waar ik het moet verkopen. Heb eigenlijk geen zin in marktplaatsvolk
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vet!
Dacht al dat ik dat ergens gezien had
Gaaf!quote:
Daar heb ik alleen nog maar gekocht, nooit verkochtquote:
Krijg je van al die rondjes buiten lopenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaaf!
Je bent wel minder blank dan ik dacht dat je was
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou LT, transformeren in een legoneger dan maar.
Legonegerquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou LT, transformeren in een legoneger dan maar.
zijn toch gewoon normale armenquote:
Wat moet je printen danquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:10 schreef bitterbal het volgende:
wat een hoerige klote printer is dit ook
wtfquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Huigje tik doen in de Appie in deze tijd, waarom niet? dachten net 2 mensen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je omschrijft letterlijk elke printer op aardequote:Op woensdag 5 januari 2022 17:10 schreef bitterbal het volgende:
ja begrijp niet waarom die dingen zo kut blijvenquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je omschrijft letterlijk elke printer op aarde
sws is dat gewoon smerig. Maar zeker in deze lockdown tijd gewoon aso/dom echt geen woorden voor...quote:
Heb die van mij van de week maar naar de milieustraat gebracht, heb er denk ik 10 velletjes mee geprint en daarna was die er wel klaar mee, heb hem nog gratis proberen weg te geven maar zelfs toen wilde niemand hemquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je omschrijft letterlijk elke printer op aarde
Je bent alweer less excited.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:10 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Huigje tik doen in de Appie in deze tijd, waarom niet? dachten net 2 mensen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent alweer less excited.
Misschien is het wel een stelletjequote:Op woensdag 5 januari 2022 17:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
sws is dat gewoon smerig. Maar zeker in deze lockdown tijd gewoon aso/dom echt geen woorden voor...
Kan die makelaar niet gewoon de papieren naar jou toesturen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet voor die makelaar tekenen natuurlijk
sowieso apart om iemand even te gaan pijpen in een albert heijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
sws is dat gewoon smerig. Maar zeker in deze lockdown tijd gewoon aso/dom echt geen woorden voor...
ja dat heeft die net gedaan per mailquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan die makelaar niet gewoon de papieren naar jou toesturen?
Altijd gezeik met die dingen. Dan weer papier, dan weer inkt, of verbindingsissues, of instellingenquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb die van mij van de week maar naar de milieustraat gebracht, heb er denk ik 10 velletjes mee geprint en daarna was die er wel klaar mee, heb hem nog gratis proberen weg te geven maar zelfs toen wilde niemand hem
Ik bedoelde tongenquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
sowieso apart om iemand even te gaan pijpen in een albert heijn
Dan moet je nu niet gaan lopen klooien met die printer en gewoon op de makelaar wachtenquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat heeft die net gedaan per mail![]()
Ja hij zei dat hij het anders mee zou nemen als hij de foto's zou maken
kan je ze niet digitaal ondertekenenquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat heeft die net gedaan per mail![]()
Ja hij zei dat hij het anders mee zou nemen als hij de foto's zou maken
oh zeg dat danquote:
Dan doe dat maar lekker thuis of buiten. Maar niet in de supermarkt, vind ik...quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien is het wel een stelletje
Heb dat nog nooit gedaan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je ze niet digitaal ondertekenen
quote:
Dan dragen ze geen mondkapje bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar waarom zouden mensen elkaar niet mogen tongen ivm lockdown?
Zolang ze niet iedereen in de appie langsgaan is er niks aan de hand toch?
Jij hier?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar waarom zouden mensen elkaar niet mogen tongen ivm lockdown?
Zolang ze niet iedereen in de appie langsgaan is er niks aan de hand toch?
Ja en? Ze hijgen toch niet in je gezicht?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan dragen ze geen mondkapje bijvoorbeeld.
Sam de Vries.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.ensie.nl/betekenis/huigje-tikken
Jaquote:
Ben jij een wappie?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja en? Ze hijgen toch niet in je gezicht?
daarmee tik ik niet tegen iemands huig aan. dat doe ik met andere dingen welquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.ensie.nl/betekenis/huigje-tikken
Gezelquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja
Vroeger kwam ik hier vaker
Wie?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben we al een in Foqueville.
quote:
Nou vooruitquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:20 schreef bitterbal het volgende:
Dat klinkt weer veel onaardiger als ik het bedoel trouwens
Gelukkigquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou vooruit
Het is je vergeven
Met mayo toch wel?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft ineens trek in bitterballen
Dat sowieso.... mosterdquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat sowieso.... mosterd
Zaanse Mayo
Gelijk halen!!quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:29 schreef UitStraling het volgende:
Zijn mijn smurfbroeken afgegeven bij de buuf
Hmm dat werkt toch zo niet :pquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze komt ze maar brengen die nattekeukenlade
De liefdequote:
wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zin om de hele kast leeg te vreten.
maar de kast is al leeg?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zin om de hele kast leeg te vreten.
Creepyquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:04 schreef bitterbal het volgende:
oh wow. Kijk lang leve de liefde en neemt die vrouw een afbeelding van zichzelf mee in diamond paiting voor hem
Puik ideetje voor je volgende Tinder datequote:Op woensdag 5 januari 2022 18:04 schreef bitterbal het volgende:
oh wow. Kijk lang leve de liefde en neemt die vrouw een afbeelding van zichzelf mee in diamond paiting voor hem
Is je kutvertaling ondertussen afquote:
Goede alliteratie.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:17 schreef CherryLips het volgende:
Lekker kneuterig geknutseld met m'n krokuspotje
Nee uraniumquote:
huehue?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:17 schreef CherryLips het volgende:
Lekker kneuterig geknutseld met m'n krokuspotje
Op naar de miljoen!quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:17 schreef bitterbal het volgende:
"Het overgrote deel van de positief getesten is nu besmet met omikron. Het reproductiegetal zit op 1,8, dus iemand besmet dan ongeveer twee andere mensen", zegt Niesters. De cijfers kunnen nog weken doorstijgen, verwachten deskundigen. "Waar het eindigt is moeilijk te zeggen. Misschien bij 35.000 of bij 100.000 positieven per dag", aldus Rosendaal.
https://nos.nl/artikel/24(...)maar-niet-onverwacht
Sowieso die types die daar meestal aan mee doen. Zijn zat waar bij mij angstzweet zou uit breken als ik daar 24 uur mee in een ruimte zou moeten zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vast ook zo gefilmd maar ze praat ook alleen maar over haar zelf
Chocoladequote:
jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je nu zelf ook zin in een sigaret?
Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Bij mij komen dit soort geuren soms via de meterkast omhoog.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:39 schreef bitterbal het volgende:
maar ze hebben iets gedaan met dat lucht afzuig systeem sinds een paar dagen want ik hoor het ineens zuigen. Dus beetje bang dat k nu de rook van de buren ruik eigenlijk
Rook van de benedenburen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Bij mij komen dit soort geuren soms via de meterkast omhoog.
Mensen die binnenshuis rokenquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Bij mij komen dit soort geuren soms via de meterkast omhoog.
Ken je deze boekenreeks? Bouwen met steentjes die je al hebt. Vinden de kinderen op de BSO leuk om dingen uit te makenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die kleine van mij is ook al klaar met z'n LEGO.
Tenminste de sets. Z'n losse LEGO bouwt hij wel gewoon mee.
Nou komt er voorlopig ook niet echt wat uit wat ik zou willen hebben dus dat komt mooi uit.
Moet dat geld voor nuttige dingen besteden
hmm ja vervelend.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups.Gelukkig blowt de onderbuuf op het balkon en niet binnen.
quote:
We krijgen meer sars en dat is prima, viva coronaquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:45 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Goed bezig daar!
[ twitter ]
Dat zou bij ons 87000 besmetting op één dag zijn.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij ooit echt centjes over hebt dan ben je binnen twee maanden een soort viszeppelin
Gewoon één grote nationale coronaparty!quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We krijgen meer sars en dat is prima, viva corona
ook wel bekend als: een week geledenquote:
bijna 2 wekenquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook wel bekend als: een week geleden
Ja, nou, gewoon ...quote:
Is de apocalyps dan eindelijk begonnenquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon één grote nationale coronaparty!
Maar met dat soort aantallen gaan allerlei dingen vastlopen omdat er zoveel mensen ziek thuiszitten of in quarantaine zijn.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is de apocalyps dan eindelijk begonnen
Nee kende ik nog niet. Klinkt leuk. Zal er eens verder naar kijken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ken je deze boekenreeks? Bouwen met steentjes die je al hebt. Vinden de kinderen op de BSO leuk om dingen uit te maken
https://www.google.com/se(...)396&bih=685&dpr=1.38
Ze bedenken steeds dingen om 'm uit te stellen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet ondenkbaar die 100 duizend dusquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze bedenken steeds dingen om 'm uit te stellen.Nu is omikron toevallig milder, dat had ook anders kunnen zijn.
Ja in de films gaat het altijd veel sneller en spannenderquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze bedenken steeds dingen om 'm uit te stellen.Nu is omikron toevallig milder, dat had ook anders kunnen zijn.
Over een jaar hoesten we allemaal bijna zwart bloed uit de anus en lachen we heel hard om Omikron.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:52 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een jaar hoesten we allemaal bijna zwart bloed uit de anus en lachen we heel hard om Omikron.
Beter niet te hard lachen dan want dan komt er weer bloed uit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een jaar hoesten we allemaal bijna zwart bloed uit de anus en lachen we heel hard om Omikron.
WAAR ZIJN DE MAD MAX VOERTUIGENquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even ergens een lasapparaat charteren om een bullbar en spikes op de auto vast te makenquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
WAAR ZIJN DE MAD MAX VOERTUIGEN
Nou, gelukkig heeft Nederland daar helemaal niet de testcapaciteit voor.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet ondenkbaar die 100 duizend dus
"Het overgrote deel van de positief getesten is nu besmet met omikron. Het reproductiegetal zit op 1,8, dus iemand besmet dan ongeveer twee andere mensen", zegt Niesters. De cijfers kunnen nog weken doorstijgen, verwachten deskundigen. "Waar het eindigt is moeilijk te zeggen. Misschien bij 35.000 of bij 100.000 positieven per dag", aldus Rosendaal.
https://nos.nl/artikel/24(...)maar-niet-onverwacht
A-team stylequote:Op woensdag 5 januari 2022 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even ergens een lasapparaat charteren om een bullbar en spikes op de auto vast te maken
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, gelukkig heeft Nederland daar helemaal niet de testcapaciteit voor.Misschien kunnen we dan ook wel uit de lockdown, als de cijfers niet echt meer stijgen omdat de capaciteit er niet is.
Hmm... Kerel kán lassen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even ergens een lasapparaat charteren om een bullbar en spikes op de auto vast te maken
Ik heb een bus.quote:
Ik hoop dat ze weten dat bij Omikron de ziekenhuis en IC-cijfers straks relevanter zijn. Anders zitten we nog in een lockdown tot de zomer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, gelukkig heeft Nederland daar helemaal niet de testcapaciteit voor.Misschien kunnen we dan ook wel uit de lockdown, als de cijfers niet echt meer stijgen omdat de capaciteit er niet is.
Ja, een apocalyps mag wel iets sneller gaan dan dit. Deel II t/m XX zijn hetzelfde zo.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in de films gaat het altijd veel sneller en spannender
quote:
Als iedereen nou gewoon zijn bek houd bij besmetting en zich wat minder aanstelt bij een keer hoesten kunnen we gewoon doen alsof het een griepje is en weer lekker paren, wiewelen en dansenquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat het aantal long-covid-gevallen ook minder is bij omikron.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze weten dat bij Omikron de ziekenhuis en IC-cijfers straks relevanter zijn. Anders zitten we nog in een lockdown tot de zomer.
Ja het is meer een serie waarvan ze telkens weer iets nieuws erbij gooien wat eigenlijk weinig toevoegt maar het nog net interessant genoeg houdt om het te blijven volgen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, een apocalyps mag wel iets sneller gaan dan dit. Deel II t/m XX zijn hetzelfde zo.
Teeteteeee teteteteeeequote:
Playmobilquote:
Een bussie, een bussie, een bussie vol met Polenquote:
Ja, precies, de Trump/Baudet-theorie. Als je niet test, heb je ook geen gevallen en dus ook geen probleem.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als iedereen nou gewoon zijn bek houd bij besmetting en zich wat minder aanstelt bij een keer hoesten kunnen we gewoon doen alsof het een griepje is en weer lekker paren, wiewelen en dansen [ afbeelding ]
Het is niet meer te vergelijken met Delta deze veel mildere, besmettelijkere omricon variant.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:45 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Goed bezig daar!
[ twitter ]
Dat zou bij ons 87000 besmetting op één dag zijn.
Ja, het voelt een beetje als uitmelken dit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is meer een serie waarvan ze telkens weer iets nieuws erbij gooien wat eigenlijk weinig toevoegt maar het nog net interessant genoeg houdt om het te blijven volgen.
Ik hoop dat dat meevalt. In mijn omgeving zijn er nu best wel veel die positief getest hebben. En dan vooral dus dat. Degene die minstens 2x gevaccineerd zijn zijn helemaal niet erg ziek. Een kuchje en een kriebeltje in de keel. Eentje heeft ook al een keer eerder corona gehad en die zei ook, t’ is dat ik ging testen omdat ik ergens heen ging, anders had ik het niet eens geweten, voel mij iets minder fit dan normaal’.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze weten dat bij Omikron de ziekenhuis en IC-cijfers straks relevanter zijn. Anders zitten we nog in een lockdown tot de zomer.
Het lijkt The Walking Dead wel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het voelt een beetje als uitmelken dit.
johquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nu een ijzeren stierenschedel als toiletrolhouder.
Ja en als straks iedereen op het punt staat om af te haken gooien ze opeens het hele verhaal om en komt er een nieuwe slechterik in het spel en is corona opeens onze bondgenootquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het voelt een beetje als uitmelken dit.
Ja, ik hoop dat het hier ook gaat als in Zuid-Afrika. Daar was omikron nauwelijks te zien in de grafiek van het aantal sterfgevallen. En omikron vindt de ongevaccineerden nu bijna allemaal wel, vermoed ik, dus hierna heeft iedereen een redelijk mate van immuniteit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is niet meer te vergelijken met Delta deze veel mildere, besmettelijkere omricon variant.
Dus besmettingen zullen nog veel hoger gaan als we al blijven testen. Ik denk dat er binnenkort gestopt word met testen. En hoop dat omricon super mild is.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en als straks iedereen op het punt staat om af te haken gooien ze opeens het hele verhaal om en komt er een nieuwe slechterik in het spel en is corona opeens onze bondgenoot
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het lijkt The Walking Dead wel.
Of corona blijkt onze vader te zijn of zo.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en als straks iedereen op het punt staat om af te haken gooien ze opeens het hele verhaal om en komt er een nieuwe slechterik in het spel en is corona opeens onze bondgenoot
Hmm, nee niet echtquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
Gebruiken jullie wel eens zoiets? Zo'n stampliner?
https://www.marblcosmetic(...)vTgQRgIaAsg9EALw_wcB
dat is voor je trampstamp aarsgewei?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
nee.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
Nee, ik heb de ogen niet voor winged eyeliner.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
Laatst nog gebruikt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
Wat voor ogen heb je daar voor nodig?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik heb de ogen niet voor winged eyeliner.
Of we komen in een alternatieve tijdlijn en eigenlijk blijkt dat we op een andere planeet leven en dit slechts een weerspiegeling van het verleden is door de vertraging van tijd en licht door de ruimtequote:Op woensdag 5 januari 2022 19:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Of corona blijkt onze vader te zijn of zo.
Ik heb hier iemand die meerdere keren per week getest wordt. Dus dat is mijn COVID-detector. Zelf kom ik niet zo gek veel buiten en 1x per week ben ik even op kantoor.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat meevalt. In mijn omgeving zijn er nu best wel veel die positief getest hebben. En dan vooral dus dat. Degene die minstens 2x gevaccineerd zijn zijn helemaal niet erg ziek. Een kuchje en een kriebeltje in de keel. Eentje heeft ook al een keer eerder corona gehad en die zei ook, t’ is dat ik ging testen omdat ik ergens heen ging, anders had ik het niet eens geweten, voel mij iets minder fit dan normaal’.
zie ik daar een flamingo 👀quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
https://i.imgur.com/u2iTMbR.jpg
En dat je daarna van een brug springt omdat je genoeg van het verhaal hebt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of we komen in een alternatieve tijdlijn en eigenlijk blijkt dat we op een andere planeet leven en dit slechts een weerspiegeling van het verleden is door de vertraging van tijd en licht door de ruimte
Leukquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is Henkie de genietflamingo
'Anders dan de mijne'.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat voor ogen heb je daar voor nodig?
Daarom.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar het ziet er wel makkelijk uit dat ding
Ja maar grote ogen zijn zo mooi juist.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
'Anders dan de mijne'.![]()
M'n ogen zijn vrij klein en je ziet weinig van m'n oogleden als ik m'n ogen open heb, dus dan zie je vooral een zwarte streep en daar ben ik niet heel erg van gecharmeerd, ondanks m'n liefde voor zwart. Panda enzo.
Ja, sorry, ik heb ze niet gekregen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar grote ogen zijn zo mooi juist.
Perfectie is ook zo saai.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik heb ze niet gekregen.
Ja die is echt op alle manieren perfect en nog wel meer ook wel, behalve dan dat ze autistisch is wel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De muze van US moet het toch wel bijna benaderen?
‘Je kan niet alles hebben’quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die is echt op alle manieren perfect en nog wel meer ook wel, behalve dan dat ze autistisch is wel.
Ja maar dit is vrij basaal zeg maar, als de een het leven bekijkt door een zonnebril en de ander door een roze bril zul je nooit dezelfde kleuren zien.quote:
Ligt een beetje aan of je als rozebril bezitter je een beetje in kan leven in de zonnebril bezitter.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dit is vrij basaal zeg maar, als de een het leven bekijkt door een zonnebril en de ander door een roze bril zul je nooit dezelfde kleuren zien.
Dat klopt en aan empathie geen gebrek bij de rozebril bezitter maar dat gaat serieus vrij basaal, mensen op de weegschaal van goed en fout leggen daar komt al een andere uitkomst uit zeg maar en daar kun je makkelijk je schouders voor ophalen maar halve relaties of driekwart relaties zijn nooit wat geweest voor mij ook al is dat een droombeeld voor veel mannen juistquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan of je als rozebril bezitter je een beetje in kan leven in de zonnebril bezitter.
Wat heppie?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn stoofvlees experiment is bijna klaar
Riblappen, wortel, pastinaak, boontjes, gember, donker bier, tomatenpuree, balsamico, rode peper, tabasco.quote:
De komende twee weken explosieve diarreequote:Op woensdag 5 januari 2022 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb 50 miljoen bananen en 3 miljoen kiwi’s gekregen
Euhmmm... het hoeft niet direct op, al is het lekkerquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De komende twee weken explosieve diarree
Klinkt echt wel lekker hoor, pastinaak in een stoofpotje ben je me net voor trouwens.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Riblappen, wortel, pastinaak, boontjes, gember, donker bier, tomatenpuree, balsamico, rode peper, tabasco.
Ui en knoflook moet ik helaas ontwijken.
Nu nog even de aardappelpuree maken en we kunnen
Ooit een pastinaaksoep gemaakt, mierzoetquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt echt wel lekker hoor, pastinaak in een stoofpotje ben je me net voor trouwens.
All in or nothingquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat klopt en aan empathie geen gebrek bij de rozebril bezitter maar dat gaat serieus vrij basaal, mensen op de weegschaal van goed en fout leggen daar komt al een andere uitkomst uit zeg maar en daar kun je makkelijk je schouders voor ophalen maar halve relaties of driekwart relaties zijn nooit wat geweest voor mij ook al is dat een droombeeld voor veel mannen juist
Gekregen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb 50 miljoen bananen en 3 miljoen kiwi’s gekregen
Zoet klinkt niet best nee, zou daar ook maar voorzichtig aan sniffen en likken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ooit een pastinaaksoep gemaakt, mierzoet
Dus mr Wattenschijf vond het natuurlijk superlekker
Ja precies, hand in hand huppelen als het onverwachts regent, voorhoofd tegen voorhoofd tijdens het uithijgen, "ruzie" maken over de allerallerbeste manier om een gekookt ei te eten en samen in de slappe lach schieten terwijl er niemand anders om kan lachen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
All in or nothingLiefst ook een beetje flink gewaagd aan elkaar en met een beetje pit als ik voor mijzelf mag spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |