SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursustoetsding gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
'vermoeden' kan in de praktijk ook wel erg lastig zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:31 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik zou wel begrijpen dat er een regel in zou staan bij klachten of vermoeden van wietplantage of onderverhuur dat de verhuurder even op visite kan komen
Die kleine van mij is ook al klaar met z'n LEGO.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:36 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik ook niet. Bollo nog wel die moet nog 1 grote doos en wat kleinere
Ik nog wel, maar dat zijn inmiddels sets die veel te veel waard zijn om de doos voor open te trekkenquote:
Ga je ze ooit verkopen dan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik nog wel, maar dat zijn inmiddels sets die veel te veel waard zijn om de doos voor open te trekken
Verkopen die handel dan en iets anders kopen. In de doos heb je er ook niks aanquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik nog wel, maar dat zijn inmiddels sets die veel te veel waard zijn om de doos voor open te trekken
Nou het is ook weer geen wereldreisquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:39 schreef dud0r het volgende:
Verdomme, het laminaat wat ik wil is niet op voorraad bij de IKEA hier.
En om nou helemaal naar Amsterdam er voor te rijden is ook kut
Ik vind het gewoon zonde als ik er eentje heel dichtbij heb zitten om 70 km te rijden voor 5 pakken laminaat.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:40 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou het is ook weer heen wereldreis
Denk het wel, ik hecht zelf niet zo veel waarde aan de sets, vind het bouwen er van leuker. Maar als je dan van die sets hebt die ik destijds gewoon in de winkel voor 60 euro heb gekocht nu voor over de 300 weggaan zou ik wel gek zijn om dan die doos open te makenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je ze ooit verkopen dan?
Ik zit tussen 3 ikeas in dus moet altijd een stuk rijdenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zonde als ik er eentje heel dichtbij heb zitten om 70 km te rijden voor 5 pakken laminaat.
verwachting is over 2 tot 9 dagen weer op voorraadquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:43 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik zit tussen 3 ikeas in dus moet altijd een stuk rijden
Straks als je je nieuwe landgoed hebtquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:44 schreef kwiwi het volgende:
LegoAls ik er plaats voor had zou ik ermee bouwen
in de nieuwe berghut danquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:44 schreef kwiwi het volgende:
LegoAls ik er plaats voor had zou ik ermee bouwen
Nou als ik een huis zou hebben met iets meer ruimte zou al genoeg zijn ja. Nu zou ik het steeds op moeten ruimen omdat het in de weg staat/ligt, dat is ook niks.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks als je je nieuwe landgoed hebt
Vloerbedekking voor moslims:quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:39 schreef dud0r het volgende:
Verdomme, het laminaat wat ik wil is niet op voorraad bij de IKEA hier.
En om nou helemaal naar Amsterdam er voor te rijden is ook kut
jij hanteert overal in huis een clean desk policyquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou als ik een huis zou hebben met iets meer ruimte zou al genoeg zijn ja. Nu zou ik het steeds op moeten ruimen omdat het in de weg staat/ligt, dat is ook niks.
Gewoon je nieuwe garage ombouwen tot legoparadijsquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou als ik een huis zou hebben met iets meer ruimte zou al genoeg zijn ja. Nu zou ik het steeds op moeten ruimen omdat het in de weg staat/ligt, dat is ook niks.
Ik denk nog steeds niet dat dat doorgaat, maar ooit moet en zal ik ook plek voor lego hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in de nieuwe berghut daneen kwiwi lego kamer
gelachenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Vloerbedekking voor moslims:
Islaminaat
Ja, eigenlijk welquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij hanteert overal in huis een clean desk policy?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Vloerbedekking voor moslims:
Islaminaat
verkopen en meer nieuwe lego kopenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het wel, ik hecht zelf niet zo veel waarde aan de sets, vind het bouwen er van leuker. Maar als je dan van die sets hebt die ik destijds gewoon in de winkel voor 60 euro heb gekocht nu voor over de 300 weggaan zou ik wel gek zijn om dan die doos open te maken
die schreeuwerds?quote:
Eensquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja vooral in een klein appartement. Anders lijkt het zo snel een chaos
Heb vorige week deze gebouwdquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
je weet hoeveel dingen ze over moord kijkt dus......quote:
Je nieuwe buren zijn Pamela en Jeffrey met drie kleine kinderen en 2 keffers.quote:
Beweegt die nou?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb vorige week deze gebouwd
[ afbeelding ]
Ja je kunt aan dat scherm draaien en dan beweegt hetquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ligt aan de situatie.quote:
Vet!quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kunt aan dat scherm draaien en dan beweegt het
Waar is de controler dan voor?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kunt aan dat scherm draaien en dan beweegt het
Dan moet ik daar eens een keertje zin in hebben en uitzoeken wat ik allemaal nog heb liggen en waar ik het moet verkopen. Heb eigenlijk geen zin in marktplaatsvolkquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
verkopen en meer nieuwe lego kopen
die is echt leukquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bricklinkquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet ik daar eens een keertje zin in hebben en uitzoeken wat ik allemaal nog heb liggen en waar ik het moet verkopen. Heb eigenlijk geen zin in marktplaatsvolk
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vet!
Dacht al dat ik dat ergens gezien had
Gaaf!quote:
Daar heb ik alleen nog maar gekocht, nooit verkochtquote:
Krijg je van al die rondjes buiten lopenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaaf!
Je bent wel minder blank dan ik dacht dat je was
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou LT, transformeren in een legoneger dan maar.
Legonegerquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou LT, transformeren in een legoneger dan maar.
zijn toch gewoon normale armenquote:
Wat moet je printen danquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:10 schreef bitterbal het volgende:
wat een hoerige klote printer is dit ook
wtfquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Huigje tik doen in de Appie in deze tijd, waarom niet? dachten net 2 mensen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je omschrijft letterlijk elke printer op aardequote:Op woensdag 5 januari 2022 17:10 schreef bitterbal het volgende:
ja begrijp niet waarom die dingen zo kut blijvenquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je omschrijft letterlijk elke printer op aarde
sws is dat gewoon smerig. Maar zeker in deze lockdown tijd gewoon aso/dom echt geen woorden voor...quote:
Heb die van mij van de week maar naar de milieustraat gebracht, heb er denk ik 10 velletjes mee geprint en daarna was die er wel klaar mee, heb hem nog gratis proberen weg te geven maar zelfs toen wilde niemand hemquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je omschrijft letterlijk elke printer op aarde
Je bent alweer less excited.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:10 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Huigje tik doen in de Appie in deze tijd, waarom niet? dachten net 2 mensen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent alweer less excited.
Misschien is het wel een stelletjequote:Op woensdag 5 januari 2022 17:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
sws is dat gewoon smerig. Maar zeker in deze lockdown tijd gewoon aso/dom echt geen woorden voor...
Kan die makelaar niet gewoon de papieren naar jou toesturen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet voor die makelaar tekenen natuurlijk
sowieso apart om iemand even te gaan pijpen in een albert heijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
sws is dat gewoon smerig. Maar zeker in deze lockdown tijd gewoon aso/dom echt geen woorden voor...
ja dat heeft die net gedaan per mailquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan die makelaar niet gewoon de papieren naar jou toesturen?
Altijd gezeik met die dingen. Dan weer papier, dan weer inkt, of verbindingsissues, of instellingenquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb die van mij van de week maar naar de milieustraat gebracht, heb er denk ik 10 velletjes mee geprint en daarna was die er wel klaar mee, heb hem nog gratis proberen weg te geven maar zelfs toen wilde niemand hem
Ik bedoelde tongenquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
sowieso apart om iemand even te gaan pijpen in een albert heijn
Dan moet je nu niet gaan lopen klooien met die printer en gewoon op de makelaar wachtenquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat heeft die net gedaan per mail![]()
Ja hij zei dat hij het anders mee zou nemen als hij de foto's zou maken
kan je ze niet digitaal ondertekenenquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat heeft die net gedaan per mail![]()
Ja hij zei dat hij het anders mee zou nemen als hij de foto's zou maken
oh zeg dat danquote:
Dan doe dat maar lekker thuis of buiten. Maar niet in de supermarkt, vind ik...quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien is het wel een stelletje
Heb dat nog nooit gedaan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je ze niet digitaal ondertekenen
quote:
Dan dragen ze geen mondkapje bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar waarom zouden mensen elkaar niet mogen tongen ivm lockdown?
Zolang ze niet iedereen in de appie langsgaan is er niks aan de hand toch?
Jij hier?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar waarom zouden mensen elkaar niet mogen tongen ivm lockdown?
Zolang ze niet iedereen in de appie langsgaan is er niks aan de hand toch?
Ja en? Ze hijgen toch niet in je gezicht?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan dragen ze geen mondkapje bijvoorbeeld.
Sam de Vries.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.ensie.nl/betekenis/huigje-tikken
Jaquote:
Ben jij een wappie?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja en? Ze hijgen toch niet in je gezicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |