SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursustoetsding gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
'vermoeden' kan in de praktijk ook wel erg lastig zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:31 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik zou wel begrijpen dat er een regel in zou staan bij klachten of vermoeden van wietplantage of onderverhuur dat de verhuurder even op visite kan komen
Die kleine van mij is ook al klaar met z'n LEGO.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:36 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik ook niet. Bollo nog wel die moet nog 1 grote doos en wat kleinere
Ik nog wel, maar dat zijn inmiddels sets die veel te veel waard zijn om de doos voor open te trekkenquote:
Ga je ze ooit verkopen dan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik nog wel, maar dat zijn inmiddels sets die veel te veel waard zijn om de doos voor open te trekken
Verkopen die handel dan en iets anders kopen. In de doos heb je er ook niks aanquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik nog wel, maar dat zijn inmiddels sets die veel te veel waard zijn om de doos voor open te trekken
Nou het is ook weer geen wereldreisquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:39 schreef dud0r het volgende:
Verdomme, het laminaat wat ik wil is niet op voorraad bij de IKEA hier.
En om nou helemaal naar Amsterdam er voor te rijden is ook kut
Ik vind het gewoon zonde als ik er eentje heel dichtbij heb zitten om 70 km te rijden voor 5 pakken laminaat.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:40 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou het is ook weer heen wereldreis
Denk het wel, ik hecht zelf niet zo veel waarde aan de sets, vind het bouwen er van leuker. Maar als je dan van die sets hebt die ik destijds gewoon in de winkel voor 60 euro heb gekocht nu voor over de 300 weggaan zou ik wel gek zijn om dan die doos open te makenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je ze ooit verkopen dan?
Ik zit tussen 3 ikeas in dus moet altijd een stuk rijdenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zonde als ik er eentje heel dichtbij heb zitten om 70 km te rijden voor 5 pakken laminaat.
verwachting is over 2 tot 9 dagen weer op voorraadquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:43 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik zit tussen 3 ikeas in dus moet altijd een stuk rijden
Straks als je je nieuwe landgoed hebtquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:44 schreef kwiwi het volgende:
LegoAls ik er plaats voor had zou ik ermee bouwen
in de nieuwe berghut danquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:44 schreef kwiwi het volgende:
LegoAls ik er plaats voor had zou ik ermee bouwen
Nou als ik een huis zou hebben met iets meer ruimte zou al genoeg zijn ja. Nu zou ik het steeds op moeten ruimen omdat het in de weg staat/ligt, dat is ook niks.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks als je je nieuwe landgoed hebt
Vloerbedekking voor moslims:quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:39 schreef dud0r het volgende:
Verdomme, het laminaat wat ik wil is niet op voorraad bij de IKEA hier.
En om nou helemaal naar Amsterdam er voor te rijden is ook kut
jij hanteert overal in huis een clean desk policyquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou als ik een huis zou hebben met iets meer ruimte zou al genoeg zijn ja. Nu zou ik het steeds op moeten ruimen omdat het in de weg staat/ligt, dat is ook niks.
Gewoon je nieuwe garage ombouwen tot legoparadijsquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou als ik een huis zou hebben met iets meer ruimte zou al genoeg zijn ja. Nu zou ik het steeds op moeten ruimen omdat het in de weg staat/ligt, dat is ook niks.
Ik denk nog steeds niet dat dat doorgaat, maar ooit moet en zal ik ook plek voor lego hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in de nieuwe berghut daneen kwiwi lego kamer
gelachenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Vloerbedekking voor moslims:
Islaminaat
Ja, eigenlijk welquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij hanteert overal in huis een clean desk policy?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Vloerbedekking voor moslims:
Islaminaat
verkopen en meer nieuwe lego kopenquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het wel, ik hecht zelf niet zo veel waarde aan de sets, vind het bouwen er van leuker. Maar als je dan van die sets hebt die ik destijds gewoon in de winkel voor 60 euro heb gekocht nu voor over de 300 weggaan zou ik wel gek zijn om dan die doos open te maken
die schreeuwerds?quote:
Eensquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja vooral in een klein appartement. Anders lijkt het zo snel een chaos
Heb vorige week deze gebouwdquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
je weet hoeveel dingen ze over moord kijkt dus......quote:
Je nieuwe buren zijn Pamela en Jeffrey met drie kleine kinderen en 2 keffers.quote:
Beweegt die nou?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb vorige week deze gebouwd
[ afbeelding ]
Ja je kunt aan dat scherm draaien en dan beweegt hetquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb vorige week deze gebouwd
[ afbeelding ]
ligt aan de situatie.quote:
Vet!quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kunt aan dat scherm draaien en dan beweegt het
Waar is de controler dan voor?quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kunt aan dat scherm draaien en dan beweegt het
Dan moet ik daar eens een keertje zin in hebben en uitzoeken wat ik allemaal nog heb liggen en waar ik het moet verkopen. Heb eigenlijk geen zin in marktplaatsvolkquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
verkopen en meer nieuwe lego kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |